Oud 24-07-2016, 21:47
Verwijderd
Mijn Sub forum "gerapporteerde posts" blijft paars en geeft dus aan dat er een nieuw bericht is. Als ik deze aanklik blijkt er geen nieuw bericht te zijn. Dan word deze blauw en dan is ie later weer paars en dan heb ik het zelfde liedje. Wat is dat en wat moet of kan ik doen?
Advertentie
Oud 24-07-2016, 22:01
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gerapporteerde posts zijn alleen zichtbaar voor de forumbazen en degene die het bericht rapporteert.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 24-07-2016, 22:15
Verwijderd
Nadat je geklikt hebt is ie trouwens gelezen gemarkeerd, boeiend.
Oud 25-07-2016, 09:35
Verwijderd
Citaat:
Nadat je geklikt hebt is ie trouwens gelezen gemarkeerd, boeiend.
Citaat:
Gerapporteerde posts zijn alleen zichtbaar voor de forumbazen en degene die het bericht rapporteert.
Ja dat is niet nieuw maar waarom word ie de heletijd paars als er geen nieuw bericht is?
Oud 25-07-2016, 09:41
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ja dat is niet nieuw maar waarom word ie de heletijd paars als er geen nieuw bericht is?
Er is wel een nieuw bericht, maar jij kunt dat bericht niet zien Alleen forumbazen en degene die de post gerapporteerd heeft kunnen het bericht zien. Wel kan iedereen dus het lampje/de paarse kleur zien.
Oud 25-07-2016, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Ja dat is niet nieuw maar waarom word ie de heletijd paars als er geen nieuw bericht is?
Er zijn wel nieuwe berichten maar aangezien jij ze niet gerapporteerd hebt kan jij ze niet zien. De forumsoftware heeft daar een kleine hik bij want normaliter wordt een forum ook pas onpaars (forum op geel dus geen idee wat de kleur hoort te zijn) nadat je alles gelezen hebt of gelezen hebt gemarkeerd, dat doe je daar niet.

Maar waar het op neerkomt is: STOP MET ZAGEN
Oud 27-07-2016, 09:16
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Er zijn wel nieuwe berichten maar aangezien jij ze niet gerapporteerd hebt kan jij ze niet zien. De forumsoftware heeft daar een kleine hik bij want normaliter wordt een forum ook pas onpaars (forum op geel dus geen idee wat de kleur hoort te zijn) nadat je alles gelezen hebt of gelezen hebt gemarkeerd, dat doe je daar niet.

Maar waar het op neerkomt is: STOP MET ZAGEN
hij stelt een normale vraag, als je daar niet mee kunt omgaan kun je het topic ook gewoon weer dichtklikken.
Oud 27-07-2016, 17:42
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Topic opgeschoond. Ontopic graag!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 27-07-2016, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Topic opgeschoond. Ontopic graag!
Kan je haar reactie ook even verwijderen? Alvast bedankt. Iemand... Begreep het wel.
Oud 05-08-2016, 22:20
Verwijderd
Vraag beantwoord, tijd voor n slotje
Oud 07-08-2016, 14:10
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Helaas dat kan ik hier niet
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23.