Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2018, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Wat zijn wij avrotrossig vandaag Bas.
Ik ben bij de HEMA, Action, Blokker en Xenos geweest dus volgens mij kan het simpelweg niet "beter" dan dat

Citaat:
Ik heb ook al boodschappen gedaan, de vissenkom schoon gemaakt, twee wassen gedraaid en ben nu aan het twijfelen of ik nog even gauw een doekje over de kastjes zal halen. Ik denk het wel.
Was nummer 3 gaat zo en ik heb de badkamer ook nog even gedaan en de logeerkamer en gelijk de oude stretcher maar even aan de weg gezet
Advertentie
Oud 24-03-2018, 18:39
Verwijderd
Doe je erg goed! Ga je vanavond dan ook nog iets doen als tegenhanger van al het avrotrosgeweld?
Oud 24-03-2018, 18:47
Verwijderd
Batsen.
Oud 24-03-2018, 18:58
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Batsen.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 24-03-2018, 19:01
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Fuck the plain away.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 24-03-2018, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Batsen.
Klinkt als een goede deal.
Oud 24-03-2018, 19:27
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Wat doe jij vanavond, Caro? Ik verveel me de pleuris.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 24-03-2018, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Batsen.
Haha godver. Wie zal ik bellen.

Grapje ik heb het veeel te druk vanavond
Oud 24-03-2018, 19:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik ging om 16.00u "even" op kraamvisite bij een vriendin die hier vlakbij woont, kom net pas weer thuis . Was wel heel gezellig en er was verder geen andere visite, dus we konden weer even rustig bijpraten en herinneringen van de basisschool ophalen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 24-03-2018, 20:17
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Heerlijk zo'n dagje lig je alleen in bed of ligt er nog iemand naast?
Met de kat en mn vent

En nu eet ik kurkuma rijst uit een kommetje, onder een dekentje op de bank. Met Duitse Lidl slobber wijn, grey’s anatomy, meer baapjes en een Vincent van Gogh Mandela kleurboek met waterverf
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 24-03-2018, 20:20
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
En heeeel veel kaarsjes <3
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 24-03-2018, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Wat doe jij vanavond, Caro? Ik verveel me de pleuris.
Ik keek 3 afleveringen van sons of anarchy, dronk duizend liter thee, miste een glas wijn en ga zo denk ik naar bed. Moehoehoehoehoe. Jij hebt nog een pm die je moet beantwoorden!
Oud 24-03-2018, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Met de kat en mn vent

En nu eet ik kurkuma rijst uit een kommetje, onder een dekentje op de bank. Met Duitse Lidl slobber wijn, grey’s anatomy, meer baapjes en een Vincent van Gogh Mandela kleurboek met waterverf
Oh zo lekker <3 ik wil ooo weer wijn drinken. Och. Er zijn al zoveel gehandicapten, eentje meer of minder valt vast niet op toch?
Oud 24-03-2018, 20:41
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Oh zo lekker <3 ik wil ooo weer wijn drinken. Och. Er zijn al zoveel gehandicapten, eentje meer of minder valt vast niet op toch?
Hier zeggen ze dat een glas wijn af en toe echt prima kan
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 24-03-2018, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Oh zo lekker <3 ik wil ooo weer wijn drinken. Och. Er zijn al zoveel gehandicapten, eentje meer of minder valt vast niet op toch?
Kun je ook zo'n mooie downie-tattoo zetten!
Oud 24-03-2018, 20:43
Verwijderd
Oh wacht. Als toevoeging op mijn programma vanavond - Jos heeft net mijn oren gedruppeld die donderdag worden uitgespoten, ik heb suikerpinda's en water met citroen en de vierde aflevering SoA draait. Living the wild life jongens.
Oud 24-03-2018, 20:44
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Wil iemand me even onder de douche trappen? Ik moet voor 22 gedouched hebben, maar ik ben echt te comfortabel on te bewegen.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 24-03-2018, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Kun je ook zo'n mooie downie-tattoo zetten!
Wat voor tattoo? Ik wil uiteraard wel de naam van ons kindje op mijn onderarm. Met een hartslag of een hartje er bij. En de geboortedatum in romeinse cijfers.
Oud 24-03-2018, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Wil iemand me even onder de douche trappen? Ik moet voor 22 gedouched hebben, maar ik ben echt te comfortabel on te bewegen.
Waarom moet dat?
Oud 24-03-2018, 20:46
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Huisreg0ls
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 24-03-2018, 20:46
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
En het zal mij echt aan mn bips roesten, maar vriendjelief kan er nogal anaal over doen.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 24-03-2018, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Huisreg0ls
Hoe is jullie woonsituatie dan? Met anderen, of in een gehorig xomplex?
Oud 24-03-2018, 20:48
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Huisreg0ls
Klinkt een beetje als schoolkamp in groep 8
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 24-03-2018, 20:54
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik woon in een appartementencomplex uit 1941 met hele oude leidingen die nogal raar lopen waardoor ze supergehorig zijn. Bovenop dr gehorig die het al is.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 24-03-2018, 20:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik woon in een appartementencomplex uit 1941 met hele oude leidingen die nogal raar lopen waardoor ze supergehorig zijn. Bovenop dr gehorig die het al is.
Ah oké, dat verklaart. Heb je al gedoucht inmiddels?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 24-03-2018, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Wat voor tattoo? Ik wil uiteraard wel de naam van ons kindje op mijn onderarm. Met een hartslag of een hartje er bij. En de geboortedatum in romeinse cijfers.
drie streepies... ff kijken of ik het artikel kan vindend
Oud 24-03-2018, 21:00
Verwijderd
ik zit achter mn pc en bastaard te drinken
En hardstyle te luisteren
Oud 24-03-2018, 21:03
Verwijderd
Ik ga weer eens verder met mijn volgende stapel papier.
Oud 24-03-2018, 21:11
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik keek 3 afleveringen van sons of anarchy, dronk duizend liter thee, miste een glas wijn en ga zo denk ik naar bed. Moehoehoehoehoe. Jij hebt nog een pm die je moet beantwoorden!
Wat, echt? Ik ben echt een kneus met berichten.

En mijn dag was vroeg wakker worden, ontbijten met gebakken ei en koffie, in slaap pleuren op de bank, was draaien, meer snoozen, podcasts luisteren, door m'n huis rolschaatsen, wachten op een app terug van vrienden en die niet krijgen, soep eten en een slechte film kijken.
Heb ik es een zaterdagavond vrij, kan er niemand en zit ik in me uppie mooi te weze.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 24-03-2018, 21:13
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
"ook al is het leven niet altijd even makkelijk, het leven is inderdaad wel echt een stuk leuker met een kind met het syndroom van Down. Ze zijn heel puur. Alles wat ze doen en zeggen komt recht uit het hart."

Uhm, zoals bij alle kinderen?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 24-03-2018, 21:15
Verwijderd
Citaat:
"ook al is het leven niet altijd even makkelijk, het leven is inderdaad wel echt een stuk leuker met een kind met het syndroom van Down. Ze zijn heel puur. Alles wat ze doen en zeggen komt recht uit het hart."

Uhm, zoals bij alle kinderen?
Bij kinderen met down blijft da. Bij kinderen zonder down gaat da op een gegeven moment weg ofzo
Oud 24-03-2018, 21:18
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ja, dat snap ik, ik heb geen down. Basically vinden die ouders het superleuk dat hun kinderen mentaal het niveau van een kleuter blijven houden.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 24-03-2018, 21:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja, dat snap ik, ik heb geen down. Basically vinden die ouders het superleuk dat hun kinderen mentaal het niveau van een kleuter blijven houden.
Denk dat je er vooral het beste van probeert te maken als ouder...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 24-03-2018, 21:35
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Hier worden kinderen met down zo vaak geaborteerd dat er vorig jaar maar 24 geboren zijn, waarvan ze het van 21 niet op voorhand wisten.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 24-03-2018, 21:41
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ah oké, dat verklaart. Heb je al gedoucht inmiddels?
Ja goed concept voor bewegen was dat
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 24-03-2018, 21:44
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja goed concept voor bewegen was dat
Ik ga ook nog maar even douchen, want ik heb met m'n domme hoofd afgesproken dat ik morgenochtend om 8.00u bij een vriendin voor de deur sta
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 24-03-2018, 21:49
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Denk dat je er vooral het beste van probeert te maken als ouder...
Dit snap ik ook, en ook dat je als ouder onvoorwaardelijk houdt van je kind, maar heb ook eens een discussie gelezen op fb (volgens mij door Fitematrulle) waar mensen beledigd waren om het feit dat er door de tests minder Downs geboren zouden worden.

Nogmaals, natuurlijk houden die ouders van hun kinderen, maar het lijkt me niet dat als ze de optie hadden gehad ze een gehandicapt kindje zouden kiezen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 24-03-2018, 21:49
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Om 8 uur op een zondag ochtend? Waaaaaarom? Ik was vorige week bij Mn zusje maar Mn bus ging om kwart voor 8 op zondagmorgen alweer terug. Toen heeft ze me afgezet en is daarna naar eennvriendin 20 minuten verderop gegaan :’). Net als day iedereen hier in de forenzentrein schijnbaar iemand heeft om om half 8 s ochtends mee te bellen. Waaaaaarom en vooral ook, HOE.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 24-03-2018, 22:01
Verwijderd
Hmmmm. Oké.
Citaat:
Ik ga weer eens verder met mijn volgende stapel papier.
Werk ze poepie!
Citaat:
Wat, echt? Ik ben echt een kneus met berichten.


Heb ik es een zaterdagavond vrij, kan er niemand en zit ik in me uppie mooi te weze.
Maakt niks! Overigens kom je de volgende keer maar hier mooi zitten zijn!
Citaat:
Om 8 uur op een zondag ochtend? Waaaaaarom? Ik was vorige week bij Mn zusje maar Mn bus ging om kwart voor 8 op zondagmorgen alweer terug. Toen heeft ze me afgezet en is daarna naar eennvriendin 20 minuten verderop gegaan :’). Net als day iedereen hier in de forenzentrein schijnbaar iemand heeft om om half 8 s ochtends mee te bellen. Waaaaaarom en vooral ook, HOE.
ik zou dat echt agressief van worden
Oud 24-03-2018, 22:07
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik wacht ook prima 7 minuten in de regen vrieskou sneeuw storm whatever, zodat ik zeker weet dat ik de trein heb waar een plekje is in de stiltecoupé. Ffs hoe functioneert een mens zo op dat tijdstip.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 24-03-2018, 22:12
Verwijderd
Ik functioneer alleen op de tijdstip als ik ga werken. Dan ben ik om 0730 al de rapportage en overdracht gelezen en zit de tweede cliënt al onder de douche. Maar vraag me dan niet om anders te doen dan functioneel communiceren.
Oud 24-03-2018, 22:29
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Respect
Ik kan dan Mn mail beantwoorden. That’s about it.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 24-03-2018, 22:30
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
On another note. Ik wil graag de loterij winnen okay.
https://m.edc.dk/alle-boliger/valby/...agsnr=21603927
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 24-03-2018, 22:35
Verwijderd
Ik ook
Oud 24-03-2018, 22:36
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
EN OH MIJN HEMELTJELIEF ER IS EEN NIEUWE IK VERTEK AFKEVERING MET DE ‘BIODANZA-HIPPIES’

#sorryenthousiastkijkdaarzijnmnavrotrospunten
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 24-03-2018, 22:37
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik ben mezelf op m'n bank aan 't trakteren op een paar Leffe Blond. Ik heb eigenlijk een feestje, maar m'n bewegen is stuk.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 24-03-2018, 22:39
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik ben iets te stronken maar zo in een uurtje zit ik fijn op mijn eigen bank nog een jointje te draaien
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 24-03-2018, 22:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dit snap ik ook, en ook dat je als ouder onvoorwaardelijk houdt van je kind, maar heb ook eens een discussie gelezen op fb (volgens mij door Fitematrulle) waar mensen beledigd waren om het feit dat er door de tests minder Downs geboren zouden worden.

Nogmaals, natuurlijk houden die ouders van hun kinderen, maar het lijkt me niet dat als ze de optie hadden gehad ze een gehandicapt kindje zouden kiezen.
Ik snap je punt Als je mag kiezen ga je uiteraard voor een gezond kindje. Maar dat is natuurlijk niet letterlijk de keuze waar je voor staat, je hebt de keuze om een test te doen en afhankelijk van de resultaten de zwangerschap af te breken. Ik denk dat er ook wel (toekomstig) ouders zijn die vinden dat ze die keuze om de zwangerschap af te breken niet mogen of willen maken op basis van zo'n test.

Citaat:
Om 8 uur op een zondag ochtend? Waaaaaarom?
Ik ga met nog twee vriendinnen een dans opvoeren in een kerkdienst. Maar het is een ochtenddienst en het is een uur rijden (in een oude dieselbak die niet van mij is ), en de moeder van één van de vriendinnen vond het wel verstandig om er een uur voor aanvang te zijn zodat we daar nog op het podium konden oefenen voordat alle mensen binnen kwamen. Die moeder is dominee overigens, en de dans is aanvulling op haar preek. Ik vind het allemaal prima en ik begin dansen langzamerhand leuk te vinden, maar ZO VROEG
Mijn kerk begint normaal om 13.00u en dat vind ik wel heel chill op zondag.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."

Laatst gewijzigd op 24-03-2018 om 22:57.
Oud 24-03-2018, 22:40
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
On another note. Ik wil graag de loterij winnen okay.
https://m.edc.dk/alle-boliger/valby/...agsnr=21603927
Jaaahoooooorrrrrrr die is echt fijn!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56.