Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2018, 15:47
Thomas_Chief
Thomas_Chief is offline
Hey allemaal,
Ik vraag me al best een tijdje af hoe meisjes denken over seks, zelf ben ik voor een jongen volgens mij best romantisch, ik heb allemaal fantasieën over het zo fijn mogelijk maken voor de vrouw, en vroeg me af of dit normaal is, of dat ik dan te soft ben ofzoiets. Heb verder geen ervaring met seks en ben dan ook nog maagd. Het helpt dan ook niet mee als je allemaal jongens om je heen zo over vrouwen hoort praten alsof ze net lustobjecten zijn, en toch vraag ik me dan af of het normaal is, om zo erover te praten..

Dus als iemand mij zou kunnen vertellen wat normaal is en wat niet, zou ik dat heel erg waarderen !
Met citaat reageren
Oud 09-04-2018, 16:25
Verwijderd
/r/niceguy
Met citaat reageren
Oud 09-04-2018, 16:55
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
/r/niceguy
Dit helpt de TS totaal niet. Er heerst nog steeds een cultuur van 'jongens moeten hard en gevoelloos willen neuken en meisjes moeten verliefd zijn en seks vies vinden' en al zijn er steeds meer tegengeluiden, ik kan me voorstellen dat TS dat verwarrend of vervelend vindt.

Uiteindelijk is het niet belangrijk of hoe jij seks wilt hebben wel mannelijk, vrouwelijk, sexy of normaal genoeg is. Alleen wat jij en je sekspartner(s) ervan willen en leuk vinden is belangrijk. Er zijn genoeg meisjes die graag lieve romantische knuffelseks willen met een jongen die zijn best voor hun doet. Er zijn ook jongens én meisjes die juist harde neukseks leuk vinden. Je kunt het zelfs allebei leuk vinden. Normaal is uiteindelijk niet zo interessant aangezien je niet met 'de meeste mensen' in bed zult belanden. Misschien heb je vrienden die er stiekem ook zo over denken als jij, of die je wel begrijpen al hebben zij andere fantasieën?
Succes TS!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2018, 17:07
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Moet zeggen sinds ik dames sla meer in de markt lig dan vroeger toen ik nog lief was

Edit met consent
Met citaat reageren
Oud 09-04-2018, 17:16
Thomas_Chief
Thomas_Chief is offline
Ik vraag me dan wel af wat vrouwen leuk vinden, heb er namelijk zelf geen ervaring mee, dus daarom vraag ik het aan jullie .
Misschien gewoon uit nieuwsgierigheid, maar ook gewoon om een beetje een mening te vormen en te kijken wat meisjes nou echt willen, en wat ik uit de post van fizzle begrijp is het zo dat elk meisje anders is, heb ik dat goed?

Is trouwens /r/niceguy iets slechts of juist iets goeds? Sorry ben een puber en ik zie vaak dingen verkeerd

Thx
Groetjes,
Thomas
Met citaat reageren
Oud 09-04-2018, 17:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Seks kan lief en romantisch zijn, maar ook hard en wat ruwer. Zolang alle betrokken zich er maar fijn bij voelen kan er een heleboel Vaak hoor je jongens inderdaad praten over lekkere wijven en dat vind ik als meisje niet heel leuk om te horen (ik ben toch meer dan alleen een lijf?), maar tegelijkertijd vind ik het wel weer fijn als mijn vriend me sexy noemt. Neem hierin vooral een houding in die bij jou past, jij hoeft niet op een bepaalde manier over meiden te praten of over seks te praten, omdat mensen in je omgeving dat doen. Je mag daar gerust je eigen mening en visie in hebben.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-04-2018, 13:24
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik denk dat er wat dingen door elkaar lopen.

Zachte seks is niet hetzelfde als romantische seks; hard neuken kan ook heel romantisch zijn. En alle meisjes als object zien is niet hetzelfde als samen met je partner spelen met lust of objectificatie. Met andere woorden, zachte seks is niet per se beter dan harde seks, en objectificatie is niet altijd verkeerd.

Tegelijkertijd is er een soort 'mannelijk ideaal' dat ik hartstikke giftig vind. Je kent het vast wel: geen emotie tonen, vrouwen niet respecteren, stoer doen met seksualiteit, niet om toestemming vragen maar gewoon doen. Verplicht sterk zijn, een hoog libido en zo veel mogelijk bitches neuken. Uiteraard veel geld verdienen en in alle situaties dominant zijn. Etc, etc. Het klinkt voor mij alsof je vooral daar een probleem mee hebt (terecht!) en dat vervolgens linkt aan jouw voorkeur voor zachtere seks (niet helemaal terecht).

Los van dat ideaal, er zijn op zich best veel heteromannen die het 'zo fijn mogelijk' willen maken voor de vrouw. Soms vinden ze zichzelf dan heel bijzonder, en realiseren ze zich niet dat (bijvoorbeeld) urenlang aan iemands kut likken of heel kruiperig doen door veel vrouwen helemaal niet als fijn ervaren wordt. Kijk dus uit dat je niet die kant op gaat. Luister naar je partners, hou het menselijk.

Dan je vraag over hoe vrouwen denken over seks. Die is niet zo 1-2-3 te beantwoorden. Mensen zijn verschillend. Sommigen vinden dat mannelijkheidsideaal helemaal niet giftig, en zijn het met mij oneens. Anderen zijn dol op geobjectificeerd worden, en hebben verschillende ideeën over hoe je dat veilig doet. En nog anderen willen alleen maar zachte seks onder de dekens. Er valt geen peil op te trekken.

Mijn tips: laat 'normaal' een beetje los. Zoek JOUW seksualiteit, en zoek een partner die hetzelfde wil. Denk na over consent, grenzen en plezierige interacties. Als je een vriendin hebt: wees open over wat je leuk vindt, en vraag wat zij leuk vindt. Zoek naar raakvlakken.

Tot slot heb je misschien wat aan de subreddit /r/MensLib. Daar zitten allerlei mannen die hun mannelijkheid omarmen, maar het standaard mannelijkheidsideaal niet. En ze zijn sekspositief, dus ze vinden daar alle vormen van (veilige/consensuele) seks goed. Misschien kun je daar een topic openen over hoe je moet omgaan met die jongens die jij te objectificerend vindt? Je bent vast niet de enige die daar tegenaan loopt.

Veel succes!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2018, 13:48
Verwijderd
Niet dat dit veel helpt, maar de topictitel had bijna niet vager en onduidelijker kunnen zijn
Met citaat reageren
Oud 11-04-2018, 14:10
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ja, ik denk telkens dat het een nieuw topic is over seksuele dwanggedachten of zoiets.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2018, 17:57
Thomas_Chief
Thomas_Chief is offline
Ik vindt het nu al een heel stuk duidelijker, maar ja dan nogmaals was het ook een beetje uit nieuwsgierigheid en weet niet precies wat fijn en niet fijn is, ben behoorlijk groen op dat gebied. Iedereen bedankt voor de opheldering, het is voor mij nu allemaal echt een stuk duidelijker.

Groetjes,
Thomas
Met citaat reageren
Oud 11-04-2018, 21:08
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Fijn dat het duidelijker is!

En het is niet erg dat je nog groen bent hoor, vooral lekker je eigen tempo aanhouden.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Groot probleem met studie, wat nu?
omgee
1 17-07-2013 18:12
Software & Hardware Er is een probleem met uw accu waardoor uw computer plotseling afgesloten kan worden
milliarden
3 22-05-2012 20:38
Software & Hardware Probleem TI-84
new_born89
5 06-12-2006 12:29
Software & Hardware Probleempje met het internet
Obi Wan
8 04-12-2006 14:25
Software & Hardware [Linksys WAG54G] Probleem
Mestkever
4 18-08-2006 20:30
Liefde & Relatie Probleem met ex
Henkje
13 07-05-2005 13:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25.