Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2018, 12:18
Verwijderd
G'day mates, het is weer weekend
Advertentie
Oud 13-04-2018, 12:25
Verwijderd
Nee, het is doordeweek.
Oud 13-04-2018, 12:32
Verwijderd
voor mij is het al weekend
Oud 13-04-2018, 13:07
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik ga naar jessikaas
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 13-04-2018, 13:19
Verwijderd
Citaat:
voor mij is het al weekend
https://www.youtube.com/watch?v=Zk9gBcM2RQs&t=0m14s
Oud 13-04-2018, 13:23
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
goeie video heur ^_^

__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 13-04-2018, 14:13
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
WEEREEKEND BITCHES! <3 ik ga mezelf een fles wijn halen en vanavond de achterstallige Temptation Islands kijken en volgens mij krijgen we zon zonder massive wind dit weekend dus misschien kan ik eindelijk ook eens op fietsontdekking aan de zuidkust ofzo <3
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 13-04-2018, 14:18
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
WEEREEKEND BITCHES! <3 ik ga mezelf een fles wijn halen en vanavond de achterstallige Temptation Islands kijken en volgens mij krijgen we zon zonder massive wind dit weekend dus misschien kan ik eindelijk ook eens op fietsontdekking aan de zuidkust ofzo <3
WOOHOOOO!!!! Enjoy babe!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 13-04-2018, 14:23
Verwijderd
Geniet van je weekend Zoefje!
Oud 13-04-2018, 14:24
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Dat komt wel goei liefjes, Merci!

Wat gaan jullie allemaal uitspoken dit weekend?
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 13-04-2018, 14:30
Verwijderd
Vanavond dus naar Feuerengel, morgenvroeg hier thuis prutsen en 's middags een paae uurtjes werken en 's avonds sons of anarchy bingen. Zondag niet te veel en in de middag komen mijn zus en neefje die blijven tot maandagmiddag. Heel saai eigenlijk. En het is allemaal nog maar afhankelijk van hoe mijn lijf en het mormel vindt dat het die dag met me gaat.
Oud 13-04-2018, 14:31
Verwijderd
Ik wil mijn haar korter knippen maar ben bang dat ik spijt krijg.
Oud 13-04-2018, 15:14
Verwijderd
Citaat:
WEEREEKEND BITCHES! <3 ik ga mezelf een fles wijn halen en vanavond de achterstallige Temptation Islands kijken en volgens mij krijgen we zon zonder massive wind dit weekend dus misschien kan ik eindelijk ook eens op fietsontdekking aan de zuidkust ofzo <3
Kan je gezellig naar Ishøj fietsen 😂
Oud 13-04-2018, 15:20
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Wat gaan jullie allemaal uitspoken dit weekend?
Morgen verjaardag vieren en zondag gaar zijn, F1 kijken en nog wel even de tuin in.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 13-04-2018, 16:10
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Kan je gezellig naar Ishøj fietsen 😂
Ik kon, toen ik van de week naar huis fietste, net voor ik Kopenhagen infietste de afslag voor de fietsroute naar Ishøj nemen en dan door naar Køge. Of ik pak de trein naar Hellerup en dan van daar naar Helsingør. En rondje Amager kan ook nog. Oooh zo fijn dat het weer beter weer aan het worden is <3
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 13-04-2018, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Ik kon, toen ik van de week naar huis fietste, net voor ik Kopenhagen infietste de afslag voor de fietsroute naar Ishøj nemen en dan door naar Køge. Of ik pak de trein naar Hellerup en dan van daar naar Helsingør. En rondje Amager kan ook nog. Oooh zo fijn dat het weer beter weer aan het worden is <3
Helsingør, is da nie van Shakespeare's Hamlet?
Oud 13-04-2018, 16:24
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Vanavond dus naar Feuerengel, morgenvroeg hier thuis prutsen en 's middags een paae uurtjes werken en 's avonds sons of anarchy bingen. Zondag niet te veel en in de middag komen mijn zus en neefje die blijven tot maandagmiddag. Heel saai eigenlijk. En het is allemaal nog maar afhankelijk van hoe mijn lijf en het mormel vindt dat het die dag met me gaat.
Leuk! En dat is toch best wat En voor niks doen is t toch gewoon ook weekend, beetje tijd voor jezelf enzo. Ik vind dat heerlijk
Ik heb collega’s die hun hele vrije tijd vol gepland hebben met 10000 sociale verplichtingen en dingen, lopen ondertussen op hun tandvlees en laten weleens vallend at ze echt meer tijd voor zichzelf willen.

Citaat:
Morgen verjaardag vieren en zondag gaar zijn, F1 kijken en nog wel even de tuin in.
Nog gefeliciteerd! 🍰
Oooh die tuin <3 ik kijk met zo eindeloos veel plezier naar miekje dr tuindingen op insta
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 13-04-2018, 16:27
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Helsingør, is da nie van Shakespeare's Hamlet?
Helsingør was er eerder dan Elsingore, maar ja! Slot kronburg ligt in Helsingør.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Ads door Google
Oud 13-04-2018, 16:29
Verwijderd
zoef we moeten denk ik ook een keer biertjes drinken in Lund met mijn uni-matties.
Oud 13-04-2018, 16:41
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Beter komen ze naar Kopenhagen. Ik vind Malmö en Lund echt allebei heel suf en een beetje kut ook. En het bier is er verdomme nog duurder.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 13-04-2018, 16:44
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Oooooh ik wil zo graag Temptation island in Utopia vorm. Gewoon eindeloos Temptation island en dan ook mee kunnen kijken oo de camera’s enzo. Lijkt me heerlijk <3
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 13-04-2018, 17:43
Verwijderd
Ik kom er net achter dat Second Life nog bestaat
Oud 13-04-2018, 19:18
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Dat komt wel goei liefjes, Merci!

Wat gaan jullie allemaal uitspoken dit weekend?
Ik was het allemaal aan 't opschrijven en toen had ik het gevoel dat ik het al eens opgeschreven had, dus toen ben ik maar weer even gestopt om dat eerst maar eens na te kijken.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 13-04-2018, 19:24
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik heb me echt extreem vermaakt met muren krabben
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 13-04-2018, 22:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Kom binnenkort dan ook ff bij mij langs
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Oud 14-04-2018, 08:30
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik wil mijn haar korter knippen maar ben bang dat ik spijt krijg.
Gewoon doen, groeit vanzelf weer aan #teamkortpittig
Citaat:

Nog gefeliciteerd! 🍰
Oooh die tuin <3 ik kijk met zo eindeloos veel plezier naar miekje dr tuindingen op insta
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 14-04-2018, 08:36
Verwijderd
Jij hebt geen kort pittig haar, muts.
Oud 14-04-2018, 08:37
Verwijderd
Dat van mij wordt ook zeker niet kort pittig. Als, dan een slordige bob tot mijn schouders of zo.
Oud 14-04-2018, 12:06
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Jij hebt geen kort pittig haar, muts.
Het was ook een grapje, hoed!
Citaat:
Dat van mij wordt ook zeker niet kort pittig. Als, dan een slordige bob tot mijn schouders of zo.
Gewoon doen dus
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 14-04-2018, 14:12
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Oooh die tuin <3 ik kijk met zo eindeloos veel plezier naar miekje dr tuindingen op insta
Jaaaa zo fijn idd
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 14-04-2018, 14:25
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik heb net met heel veel pijn en moeite mijn fietszadel vervangen. Oude zadel verwijderen ging nog wel (met een geleende inbussleutel van een lieve oude buurman), maar het hele mechanisme waar het mee vast zat was door het gebruik wat verbogen en beschadigd, dus dat ging niet zo soepel uit elkaar. Met een hamer veel geduld hebben we dat uit elkaar gekregen en wonder boven wonder ook weer in elkaar. Vriendje zou het doen, maar ik was eigenwijs dus uiteindelijk heeft hij vooral dingen vastgehouden en aangegeven. Maar goed, missie geslaagd!

Mijn oude fiets heeft ook gelijk een nieuwe bel en een werkend achterlicht gekregen en omdat we toch bezig waren heb ik ook het voorlicht wat beter vast gezet.

Het voelde wel heel burgerlijk, zo op zaterdag morgen saampjes de fietsen repareren. Maar stiekem ook wel gezellig, want we zaten op de stoep en door de winkels hier in de straat is het daar altijd vrij druk. Kleine kindjes waren enorm onder de indruk van zo'n fiets zonder zadel, en oude mannetjes vonden het een flinke klus of waren zelfs van mening dat we die fiets (een moderne Gazelle die nog jaren mee kan) maar weg moesten gooien
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 14-04-2018, 18:34
Verwijderd
Iemand met de naam blotenburg post wat op FB. Bril-fucking-jant <3
Oud 15-04-2018, 11:51
Verwijderd
Zo. Plex maar eens herindelen.
Oud 15-04-2018, 15:30
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Pfoe, de Exchange-server doet weer normaal, mooie bijvangst op een toch al noodzakelijke reboot.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 15-04-2018, 15:55
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Zo. Plex maar eens herindelen.
Bij mij vliegt de remote access de afgelopen tijd steeds uit en aan waardoor de directe verbinding onbeschikbaar wordt buiten het thuisnetwerk, voor zo ver ik kan monitoren vrij willekeurig en behoorlijk frusterend.

Modem forward netje de gespecificeerde poort en lijkt ook niets geks mee aan de hand (voor zo ver je dat met die leuke nieuwe Ziggo-modem kunt bekijken, wat een gare interface). Nu wat dingen op de pc (Win7) proberen te doen om te kijken wat het werkt, maar als jij nog een briljant idee hebt dan houd ik me van harte aanbevolen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 15-04-2018, 16:56
Verwijderd
Ubiquity EdgeRouter X bestellen.

Jort heeft serieus issues af en toe omdat z'n lag zo laag is
Ads door Google
Oud 15-04-2018, 18:16
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Wat voor issues geeft dat dan?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 15-04-2018, 18:24
Verwijderd
De rest van de gamers hebben dat niet en het zorgt voor desync. Nou moet ik ook zeggen dat als ik naar het netwerkverkeer wat PUBG genereert kijk, ik zelden zo'n harrewar van sheit heb gezien, net als de rest van het spel trouwens, volgens mij moet dat vloeiender met hogere kwaliteit graphics kunnen draaien met 25% van de op dit moment benodigde minimumsysteemvereisten.
Oud 16-04-2018, 09:06
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Awh, Intel komt met een Core i7 8086K ter ere van het 40-jarig bestaan van de 8086-processoren <3
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-04-2018, 09:16
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Zo. Plex maar eens herindelen.
of gewoon 1 keer goed doen!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-04-2018, 09:19
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
noo
https://www.nu.nl/film/5223836/full-...overleden.html
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-04-2018, 09:27
Verwijderd
Citaat:
of gewoon 1 keer goed doen!
Dat is niet helemaal mogelijk. Tijden veranderen.
Oud 16-04-2018, 09:30
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat is niet helemaal mogelijk. Tijden veranderen.
/Movies/
/TV Shows/
/Music/

klaar :v en filebot die alles braaft renamed zoals Plex het wil hebben natuurlijk.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-04-2018, 09:39
Verwijderd
Er zijn goede redenen om wat meer diversificatie te willen. Zoals een aparte categorie 4K zolang niet alle profiles door je hardware kan worden gedecodeerd.
Oud 16-04-2018, 09:41
Verwijderd
Wat wolter doet word ik chronisch zenuwachtig van trouwens. Waarom een aparte categorie pre1950s movies. Totale waanzin en een arbitraire onbelangrijke grens.
Oud 16-04-2018, 09:47
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Er zijn goede redenen om wat meer diversificatie te willen. Zoals een aparte categorie 4K zolang niet alle profiles door je hardware kan worden gedecodeerd.
oh zo. Ik heb maar een paar 4K dingen en die staan naast de reguliere HD files; als je aan de 4K gaat dan kan je qua filesize prima ook gewoon een HD file er bij zetten. En de client kiest doorgaans zelf, of anders handmatig met 'play version'.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-04-2018, 10:10
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Wat wolter doet word ik chronisch zenuwachtig van trouwens. Waarom een aparte categorie pre1950s movies. Totale waanzin en een arbitraire onbelangrijke grens.
Die gaat er binnenkort ook uit. De rest heb ik om een beetje overzicht te houden.

Een van mijn connecties heeft films op genre staan, dat is helemaal niet te doen

4K vindt OpenPHT niet leuk, zelfs lokaal niet
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 16-04-2018, 10:17
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
4K vindt OpenPHT niet leuk, zelfs lokaal niet
Is dat niet zo goed als dood? Gezien de main developer overleden is :v Ik zie wel dat er een nieuwe build is maar kan niet echt releasenotes vinden.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-04-2018, 10:18
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ik moest ook maar 'ns een Plex opzetten thuis. Maar goed; eerst maar 'ns m'n desktop upgraden, daarna de oude desktophardware naar de servert migreren, dan eens een storageplan bedenken en uitvoeren voor alle meuk van teh internets t.a.v. Plex.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-04-2018, 10:23
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik heb sinds ik mn Chromebook heb mijn desktop niet meer aangeraakt, er gaat ook geen nieuwe komen wat mij betreft. En zo wel, dan wordt het gewoon zo'n simpel cheap asusdoosje ofzo.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59.