Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2002, 16:53
MoHaMeDJaLaL
Avatar van MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Gewoon krankzinnig dit
er is geen rot woord aan te knopen de lieve arabieren willen nog vrede ze zeggen dat ze alleen de bezette gebieden terug willen en verder in vrede willen leven met de joden maar toch nemen ze dat niet aan.
Bahhh,Onrecht onrecht en nog eens onrecht!
En wat nu de zionisten en Sharon de dikke ton gaat nu pas hard optreden zelfs hij gaat Arafat vermoorden vieze honden van ze zijn

ZIONISTEN WILLEN GEEN VREDE !!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb echt geen woorden meer mischien kunnen jullie nog wat commentaar op dit onderwerp leveren

Vriendlijke Mazzels

PeaCe
__________________
HIIIGH FIVE babehhh
Advertentie
Oud 29-03-2002, 16:55
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Ach gut, wat zielig...

Beide partijen hebben daaro evenveel schuld vind ik.
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Oud 29-03-2002, 16:57
Miss_Maroc
Miss_Maroc is offline
Manus J. van Alles, ga je geschiedenis leren mannetje.

En verder moeten de Israeli's opflikkeren uit gebieden die niet van hun zijn.

Doei doei.
Oud 29-03-2002, 17:14
Shrappers
Shrappers is offline
Van mij mogen ze eerlijk gezegd op Arafat schieten, ik vind het een leider van niks.

Er zou al een staakt het vuren geweest zijn als Arafat het Palestijnse volk in bedwang kon houden.

Sharon wou onlangs een staakt het vuren, werd er een aanslag gepleegd. Sharon heeft toen niets gedaan, en de vrede nog een kans gegeven. Wat gebeurt er? Blaast een terorrist een hotel-lobby op: 19 doden, 100 gewonden, van wie 20 ernstig.

Is het gek als hij dan Arafat, de hoofdverantwoordelijke voor dit geweld, om zou willen brengen?
__________________
More...much more than meets the eye...
Oud 29-03-2002, 17:24
@pie
@pie is offline
en tegelijkertijd heeft een 18-jarig geindoctorineerd meisje zichzelf opgeblazen.. beide kanten zijn flink over de schreef aan het gaan..

als er nou gewoon een muur omheen wordt gezet, en als ze mekaar dan het kot uitvechten, zijn we dr een keer vanaf.

[Dit bericht is aangepast door @pie (29-03-2002).]
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Oud 29-03-2002, 17:32
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Prachtig toch. Arafat heeft zelf gezegt dat hij martelaar wil worden.

Oftwel zoals Pimmetje het zou zeggen:

AT YOUR SERVICE !

-Desecrator
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Oud 29-03-2002, 19:28
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
Miss_Maroc schreef:
En verder moeten de Israeli's opflikkeren uit gebieden die niet van hun zijn.
Dus blazen de Palestijnen onschuldige burgers op...
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Oud 29-03-2002, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Manus J. van Alles schreef:
Dus blazen de Palestijnen onschuldige burgers op...

... dus gaat het Israelische leger op spelende Palestijnse kinderen schieten...
Oud 29-03-2002, 20:10
Shrappers
Shrappers is offline
Hey, dat laatste heb ik nog niet in het nieuws gezien. Heb je ergens een bron daarvan online?
__________________
More...much more than meets the eye...
Oud 29-03-2002, 20:10
mitsj
mitsj is offline
Citaat:
En verder moeten de Israeli's opflikkeren uit gebieden die niet van hun zijn.
Israel heeft het veroverd toen onder andere de palestijnen Israel aanvielen.
Je kan het dus zien als oorlogsbuit.
Oud 29-03-2002, 20:52
Lateralus
Avatar van Lateralus
Lateralus is offline
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef:

ZIONISTEN WILLEN GEEN VREDE !!!!!!!!!!!!!!!!

Das oud nieuws, ze voeren al meer dan 50 jaar oorlog tegen de omliggende landen.

ontopic: israel denkt zo het probleem op te lossen, maar waar het om begonnen is: het stoppen van terreuraanslagen wordt alleen maar tegengewerkt door hun eigen acties. ze willen dat Arafat Hamasleden e.d. oppakt, maar hoe moet dat als er in heel palestina geen enkel politiebureau/overheidsgebouw nog overeind staat?
ze zouden Arafat juist moeten steunen in plaats van met Tanks door zn hoofdkwartier raggen.
Maar goed, daar komt Sharon na de volgende serie aanslagen wel achter.
Oud 29-03-2002, 21:15
mic-hal
mic-hal is offline
Citaat:
Pash Cracken schreef:
... dus gaat het Israelische leger op spelende Palestijnse kinderen schieten...
Wie laat z'n kinderen nou spelen in gebieden waar gevochten wordt?
Oud 29-03-2002, 21:23
Verwijderd
ze moeten zich eens als volwassenen gedragen daar...

probleem:
(ik ga niet nummeren want dan lijkt het weer of ik iets beleangrijker vind)
- Sharon is een koude klootzak, dat kun je zijn in het leger maar in de politiek moet je soms iets losser doen
- Arafat is zijn controle over splintergroeperingen kwijt
Oud 29-03-2002, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Miss_Maroc schreef:
En verder moeten de Israeli's opflikkeren uit gebieden die niet van hun zijn.
helemaal mee eens...
Oud 30-03-2002, 00:46
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Miss_Maroc schreef:

En verder moeten de Israeli's opflikkeren uit gebieden die niet van hun zijn.

Doei doei.
Zeker!

Doei
Oud 30-03-2002, 07:21
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
Pash Cracken schreef:
... dus gaat het Israelische leger op spelende Palestijnse kinderen schieten...

Dus hebben beide partijen daaro evenveel schuld, zoals ik al zei...
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Oud 30-03-2002, 10:38
Verwijderd
In het begin was ik ook geneigd om te zeggen dat beide partijen evenveel schuld hebben. Maar na wat ik de afgelopen weken/maanden heb gezien en gelezen begin ik toch steeds meer een hekel aan die joden te krijgen. Ze willen inderdaad geen vreden. Toegegeven, het zijn natuurlijk ook verschrikkelijke dingen die die Palestijnse zelfmoordenaars doen, maar ik kan het ergens wel begrijpen. Die mensen worden onderdrukt en zien geen andere uitweg. Sharon wil gewoon geen vrede, hij grijpt elk akkefietje aan als excuus om nóg harder terug te slaan...

Om maar even kort door te bocht te zijn: die Israeli's moeten inderdaad opflikkeren uit de bezette gebieden. Anders komt het misschien nog wel zo ver dat in inderdáád begrip en heel misschien zelfs wel sympathie ga voelen voor die Palestijnse zelfmoordenaars.
Oud 30-03-2002, 12:34
Miss_Maroc
Miss_Maroc is offline
Citaat:
nare man schreef:
In het begin was ik ook geneigd om te zeggen dat beide partijen evenveel schuld hebben. Maar na wat ik de afgelopen weken/maanden heb gezien en gelezen begin ik toch steeds meer een hekel aan die joden te krijgen. Ze willen inderdaad geen vreden. Toegegeven, het zijn natuurlijk ook verschrikkelijke dingen die die Palestijnse zelfmoordenaars doen, maar ik kan het ergens wel begrijpen. Die mensen worden onderdrukt en zien geen andere uitweg. Sharon wil gewoon geen vrede, hij grijpt elk akkefietje aan als excuus om nóg harder terug te slaan...

Om maar even kort door te bocht te zijn: die Israeli's moeten inderdaad opflikkeren uit de bezette gebieden. Anders komt het misschien nog wel zo ver dat in inderdáád begrip en heel misschien zelfs wel sympathie ga voelen voor die Palestijnse zelfmoordenaars.

Mee eens!

Doei doei.
Ads door Google
Oud 30-03-2002, 12:41
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
nare man schreef:
In het begin was ik ook geneigd om te zeggen dat beide partijen evenveel schuld hebben. Maar na wat ik de afgelopen weken/maanden heb gezien en gelezen begin ik toch steeds meer een hekel aan die joden te krijgen. Ze willen inderdaad geen vreden. Toegegeven, het zijn natuurlijk ook verschrikkelijke dingen die die Palestijnse zelfmoordenaars doen, maar ik kan het ergens wel begrijpen. Die mensen worden onderdrukt en zien geen andere uitweg. Sharon wil gewoon geen vrede, hij grijpt elk akkefietje aan als excuus om nóg harder terug te slaan...

Om maar even kort door te bocht te zijn: die Israeli's moeten inderdaad opflikkeren uit de bezette gebieden. Anders komt het misschien nog wel zo ver dat in inderdáád begrip en heel misschien zelfs wel sympathie ga voelen voor die Palestijnse zelfmoordenaars.

Mee eens!

Die gast zit nou zonder water en electriciteit en hij kan ook niet bellen http://nu.nl/document?n=54476


------------------
goed voor jezelf zorgen is het beste geschenk dat je anderen kunt geven!

[Dit bericht is aangepast door Dutchy15 (30-03-2002).]
Oud 30-03-2002, 15:15
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
In het begin was ik ook geneigd om te zeggen dat beide partijen evenveel schuld hebben. Maar na wat ik de afgelopen weken/maanden heb gezien en gelezen begin ik toch steeds meer een hekel aan die joden te krijgen. Ze willen inderdaad geen vreden. Toegegeven, het zijn natuurlijk ook verschrikkelijke dingen die die Palestijnse zelfmoordenaars doen, maar ik kan het ergens wel begrijpen. Die mensen worden onderdrukt en zien geen andere uitweg. Sharon wil gewoon geen vrede, hij grijpt elk akkefietje aan als excuus om nóg harder terug te slaan...

Om maar even kort door te bocht te zijn: die Israeli's moeten inderdaad opflikkeren uit de bezette gebieden. Anders komt het misschien nog wel zo ver dat in inderdáád begrip en heel misschien zelfs wel sympathie ga voelen voor die Palestijnse zelfmoordenaars.

Sympathie zal ik nooit voor die zelfmoordenaars krijgen. Ik vind beide partijen fout maar die zelfmoordaanslagen zijn nu allemaal gericht op burgerdoelen. Ze willen gewoon zoveel mogelijk onschuldige burgers doden met hun acties. En daar kan ik niet bij.

Tja en dat er geen vrede komt ligt denk ik ook aan het feit dat die bewegingen zoals Hamas alle Israeliers daar wegwil. Tja, en als Israelier zijnde kan je dat natuurlijk niet zomaar toelaten.
Maar goed. Zolang er steeds acties over en weer komen komen ze denk ik binnenkort niet toe aan een oplossing.
Ik blijf er bij dat beide partijen fout zijn.

Oud 30-03-2002, 15:25
Verwijderd
En toch is de ene partij serieus wel meer fout dan de andere.

Ik kan die Palestijnse jongemannen (en tegenwoordig jongedames) geen ongelijk geven met hun zelfmoordacties. Ik denk dat ik in hun situatie hetzelfde zou hebben gedaan. Overleg, dialoog heeft hier geen zin meer - Sharon wil geen vrede. Da's zo klaar als een klontje. Mensen denken altijd dat die zelfmoordenaars hun acties baseren op geloof of Allah of iets dergelijks, maar dat is niet (geheel) waar. Die mensen zitten in uitzichtloze situaties waaruit geen andere uitweg is dan een zelfmoordaanslag. Dat is ook meteen de reden waarom terrorisme niet uit te roeien is. Terrorisme is het wapen van de wanhopige, van de mens die in een hoek zit en geen menselijke uitweg meer heeft. Daarom worden onmenselijke daden gepleegd. Laat die joden en de invloedrijke jodenlobby in Amerika daar maar eens over nadenken.
Oud 30-03-2002, 15:47
Verwijderd
Ik denk dat Israel in de vorm van Sharon een verkeerde leider heeft. Ik denk niet dat Sharon geen vrede wil maar hij moet wel bereid zijn een compromis proberen te sluiten. En ook al zijn die Palestijnen misschien wanhopig. Uit zijn oogpunt kan ik wel een beetje begrijpen dat hij weer acties onderneemt als er weer een aanslag op zijn bevolking wordt gepleegd.
Oud 30-03-2002, 20:48
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Laten de Palestijnen dan tenminste militaire doelen aanvallen, ipv onschuldige burgers te doden...

Maar het zou wel goed zijn als de Israeliërs zich zouden terugtrekken uit de bezette gebieden...
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Oud 30-03-2002, 22:18
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
geschiedenis in een notendop:
-Palestijnen wonen er
-Joden krijgen in 1947/48 Israel aangewezen door VN
-Palestijnen niet mee eens en weigeren weg te gaan
-Joden jagen met geweld Palestijnen weg
-Palestijnen vechten terug
-Arafat en Sharon in gevecht (jaren '60)
-Arafat probeert zonder geweld verder te gaan (jaren '70)
-Joden vechten
-Palestijnen vechten terug
-(laatste 2 tig maal)
-Arafat wordt opgesloten
-????

Conclusies:
-VN heeft voor het probleem gezorgd en moet het zelf oplossen (vooral VS).
-Men zegt dat Arafat nix doet...hij kan ook weinig doen als hij huisarrest heeft...
-Zelfmoordcommando's Palestijnen zijn een kleine groep die het voor de rest verzieken, maar luisteren toch niet meer naar Arafat...moet je hem niet op aanspreken

Eigen toevoegingen
-Sharon doelt alleen op Arafat, omdat ze in de jaren '60 eens een militair conflict hadden toen ze nog in het leger zaten.
-Sharon houdt zich niet aan afspraken, aangezien het huisarrest van Arafat niet werd beeindigd toen de moordenaars van Ze'evi waren opgepakt.
-Bush moet zijn mond houden, want hij wil zijn eigen problemen niet zelf oplossen (zie boven)

Bron: profielwerkstuk van vorug jaar door een vriend van mij en een PO die ik zelf heb gemaakt voor geschiedenis
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 31-03-2002, 12:25
MoHaMeDJaLaL
Avatar van MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
[QUOTE]Manus J. van Alles schreef:
[B]Laten de Palestijnen dan tenminste militaire doelen aanvallen, ipv onschuldige burgers te doden...

Maar het zou wel goed zijn als de Israeliërs zich zouden terugtrekken uit de bezette gebieden...

Nou dat doen ze ook Militiare kazerne opblazen of posten zeker,maar er zijn ook burgers die uit woeden dat gaan doen je leeft gewoon in een hel daar en zoals ik al zei:'ZE WILLEN GEWOON GEEN VREDE"
Ik ben blij dat Hizboallah in actie komt tegen die vieze Israeliërs terroristen.
Die Israeliërs zijn gewoon MURDERS dat zijn de echte terroristen !!Ze maken geen ondersheid tussen ambulance Journalisten dokters kinderen Opa's Oma's.
Ze overtreden de wet gewoon en niet zo weinig ook.(Isreal) is in staat om een oorlog te voeren dat willen ze graag.Jammer dat phalestine zwak is kwa militiar bewapening MAAR HET ZIJN MANNEN!!!
Geen 1 volk kan het zoveel jaren volhouden om voor zijn land optekomen tegen een sterke gewapendland en zelfs ondersteunt door Usa
Muis tegen een olifant
Ik vind het al heel wat als phalastine zegt geef alleen de bezette steden dat vind ik wel heel nederig maar ja zo denk ik erover

VriendlijKe Mazzels

PeaCe


__________________
HIIIGH FIVE babehhh
Advertentie
Oud 31-03-2002, 12:33
Finntroll
Avatar van Finntroll
Finntroll is offline
Persoonlijk vind ik dat beide partijen schuld hebben. De een laat een bom afgaan midden in een winkelcentrum, en de ander stormt met tanks etc een gebied binnen.

Niet op te lossen daar!!!
__________________
PIM WE ZULLEN AAN JE BLIJVEN DENKEN!!!!!
Oud 31-03-2002, 16:52
Verwijderd
Twee vechten twee schuld, maar nu is israel verantwoordelijk voor de geweldsexplosie
Oud 31-03-2002, 21:59
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Citaat:
mitsj schreef:
Citaat:
En verder moeten de Israeli's opflikkeren uit gebieden die niet van hun zijn.
Israel heeft het veroverd toen onder andere de palestijnen Israel aanvielen.
Je kan het dus zien als oorlogsbuit.
Lees nu dit eens

Citaat:
Baron Sengir schreef:
geschiedenis in een notendop:
-Palestijnen wonen er
-Joden krijgen in 1947/48 Israel aangewezen door VN
-Palestijnen niet mee eens en weigeren weg te gaan
-Joden jagen met geweld Palestijnen weg
-Palestijnen vechten terug
-Arafat en Sharon in gevecht (jaren '60)
-Arafat probeert zonder geweld verder te gaan (jaren '70)
-Joden vechten
-Palestijnen vechten terug
-(laatste 2 tig maal)
-Arafat wordt opgesloten
-????

Conclusies:
-VN heeft voor het probleem gezorgd en moet het zelf oplossen (vooral VS).
-Men zegt dat Arafat nix doet...hij kan ook weinig doen als hij huisarrest heeft...
-Zelfmoordcommando's Palestijnen zijn een kleine groep die het voor de rest verzieken, maar luisteren toch niet meer naar Arafat...moet je hem niet op aanspreken

Eigen toevoegingen
-Sharon doelt alleen op Arafat, omdat ze in de jaren '60 eens een militair conflict hadden toen ze nog in het leger zaten.
-Sharon houdt zich niet aan afspraken, aangezien het huisarrest van Arafat niet werd beeindigd toen de moordenaars van Ze'evi waren opgepakt.
-Bush moet zijn mond houden, want hij wil zijn eigen problemen niet zelf oplossen (zie boven)

Bron: profielwerkstuk van vorug jaar door een vriend van mij en een PO die ik zelf heb gemaakt voor geschiedenis

Hier hoef ik helemaal niets meer aan toe te voegen
Oud 01-04-2002, 00:15
UnknoWn EntiTy
Avatar van UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:
geschiedenis in een notendop:
-Palestijnen wonen er
-Joden krijgen in 1947/48 Israel aangewezen door VN
-Palestijnen niet mee eens en weigeren weg te gaan
-Joden jagen met geweld Palestijnen weg
-Palestijnen vechten terug
-Arafat en Sharon in gevecht (jaren '60)
-Arafat probeert zonder geweld verder te gaan (jaren '70)
-Joden vechten
-Palestijnen vechten terug
-(laatste 2 tig maal)
-Arafat wordt opgesloten
-????

In dat lijstje vergeet je volgens mij een aantal oorlogen die begonnen zijn door de omliggende arabische landen en die een heleboel met het conflict te maken hebben!
En je vergeet ook dat de Joden er al veel eerder woonden dan de palestijnen, en ook al is dat al duizenden jaren geleden, het is een belangrijke oorzaak van het hele conflict... Wat had je voor dat werkstuk?

Tot nu toe (voor Sharon er was) stond ik voor een groot deel aan de kant van Israel, vooral gevoelsmatig besef ik nu....
Maar vooral de acties van de laatste paar dagen, net nu de Arabische wereld voorzichtig weer aan vredesonderhandelingen wil beginnen, maken toch wel duidelijk dat Sharon blijkbaar niet geinterreseerd is in vrede. Op een dag zal 1 van beide partijen moeten stoppen met vergelden en de spiraal van geweld moeten stoppen, en aangezien de Palestijnse splintergroepen dat nooit zullen doen, had Sharon voor 1 keer de verstandigste moeten zijn en deze paar dagen niet aan moeten vallen.... Dan had het vredesplan een kans(je) gehad.
Maar nu is het denk ik te laat, Israel beschouwt zich in oorlog (hoorde ik) nu en heeft 20.000 reservisten opgeroepen
Ik denk niet dat een grote oorlog in de regio nu nog te voorkomen is. Zeker als de VS ook Irak nog gaat bestoken binnenkort, wat ik wel verwacht.... En dan zal de hele Navo achter de VS/Israel staan. Maar wat doet bijv. Saoudi Arabie? Iran? en vooral: Egypte, Jordanie, Syrie?

WW3?
__________________
En toen was er het internet, en konden alle onzekere pubers met puisten ineens grote stoere helden zijn
Oud 01-04-2002, 00:18
UnknoWn EntiTy
Avatar van UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
ohja: zelfmoordaanslagen op burgerdoelen zijn voor mij niet goed te praten. Nooit.
Zolang palestijnse mannen, en nu ook meisjes/vrouwen zich opblazen in bv. stadsbussen, rijen bij een discotheek en winkelcentra, zal ik nooit enige symphatie voelen voor de hezbollah en aanverwante organisaties. Ik kan degenen dei dit soort misdaden plegen ook geen 'dappere martelaars' noemen, het zijn gewoon massamoordenaars.


Voor Israeli's die op Palestijnse kinderen schieten geld trouwens precies hetzelfde.
__________________
En toen was er het internet, en konden alle onzekere pubers met puisten ineens grote stoere helden zijn
Oud 01-04-2002, 00:22
UnknoWn EntiTy
Avatar van UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef:
ZIONISTEN WILLEN GEEN VREDE !!!!!!!!!!!!!!!!
natuurlijk wel, het zijn ook gewoon mensen die in vrede en veiligheid willen leven... de gemiddelde Israeli (niet Zionist, wat een woord...) had nooit verwacht/gewild dat de zaak zo uit de hand zou lopen toen ze op Sharon stemden. Wat de regering doet, is niet altijd hetzelfde als wat de bevolking wil.
__________________
En toen was er het internet, en konden alle onzekere pubers met puisten ineens grote stoere helden zijn
Oud 01-04-2002, 14:11
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
!
En je vergeet ook dat de Joden er al veel eerder woonden dan de palestijnen, en ook al is dat al duizenden jaren geleden, het is een belangrijke oorzaak van het hele conflict... Wat had je voor dat werkstuk?


Joden woonden er wel ja, maar hadden het land zelf verkocht aan de Palestijnen.
En ik had een 9 voor het werkstuk
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 01-04-2002, 15:44
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
als die zelfmoordenaars nou eens proberen dicht bij sharon te komen om dan pas zichzelf te detoneren ipv een willekeurigwe supermarkt met onschuldige burgers op te blazen, dan gebeurt er misschien is wat.
misschien komt er dan een leider die wel vrede wil.
Oud 01-04-2002, 16:31
Verwijderd
Onschuldige burgers m'n reet! Die zijn daar ook komen wonen dus voor mij zijn ze ook schuldig..
Oud 01-04-2002, 19:15
MoHaMeDJaLaL
Avatar van MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
natuurlijk wel, het zijn ook gewoon mensen die in vrede en veiligheid willen leven... de gemiddelde Israeli (niet Zionist, wat een woord...) had nooit verwacht/gewild dat de zaak zo uit de hand zou lopen toen ze op Sharon stemden. Wat de regering doet, is niet altijd hetzelfde als wat de bevolking wil.

Jezus wat is dit had ik een hele lange tekst getype komt ie niet Bahhh rot shit
laat maar



[Dit bericht is aangepast door MoHaMeDJaLaL (01-04-2002).]
__________________
HIIIGH FIVE babehhh
Oud 01-04-2002, 22:02
UnknoWn EntiTy
Avatar van UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef:

Jezus wat is dit had ik een hele lange tekst getype komt ie niet Bahhh rot shit
laat maar

[Dit bericht is aangepast door MoHaMeDJaLaL (01-04-2002).]
__________________
En toen was er het internet, en konden alle onzekere pubers met puisten ineens grote stoere helden zijn
Ads door Google
Oud 02-04-2002, 16:48
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Voor zover ik weet hebben de Israeliers die delen veroverd, en niemand stak een poot uit in de rest van de wereld....nu de palestijnen hun land terug willen gaat de hele wereld lopen zaniken, en is Arafat ineens een terrorist....terwijl Sharon die stukken juist heeft bezet...de palestijnen knokken om hun gestolen land...als Sharon nou eens oprot, dan kan dr vrede komen.....zowel de Israeliers als de Palestijnen willen geen oorlog....alleen die gore terrorist van een Sharon wil dat...

maargoed...don't blame me maar geschiedenis is niet bepaald mn sterkste kant...dus in hoeverre dit klopt.....
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 02-04-2002, 17:00
mic-hal
mic-hal is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:
Joden woonden er wel ja, maar hadden het land zelf verkocht aan de Palestijnen.
En ik had een 9 voor het werkstuk

Ja joh? waar heb je dat vandaan? Laat me anders het koopcontract even zien want ik geloof er niks van
Oud 02-04-2002, 18:34
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
wat ik wel verwacht.... En dan zal de hele Navo achter de VS/Israel staan. Maar wat doet bijv. Saoudi Arabie? Iran? en vooral: Egypte, Jordanie, Syrie?

WW3?

Al die landen die je opnoemt die kunnen niets doen als Amerika achter Israel staat, zij zijn ook veels te bang voor ruzie met Amerika.
Oud 02-04-2002, 20:51
MoHaMeDJaLaL
Avatar van MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Tegenwoordig denkt iedereen aan ze belang en niet aan rechtvaardigheid.
Bahh mensen worden gewoon gedood in massa's en waarom omdat hun phalestine verdedigen.
Praten helpt gewoon niet met die sharon trouwens praten hoeft helemaal niet met die moordenaars die fuck terroristen moeten op fucken!!!KLAAR!!!

Vandaag weer mensen gewond bijna dood laten die vieze zionisten de ambulance niet door om mensen levens te redden.En zoals je weet als je bloed flink bloed ,bloed je dood
Dus allemaal dood!!!En weer meer haat en verdriet pff

Is toch verdomme tegen de wereld wet om een ambulance te stoppe of te beschieten met een tank en dan als een hoeren smoes dat ze dachten dat daar een verdachte in zat.

En wat zegt amerika ahh niet doen sharon
want die is er 100% voor alleen dat willen ze niet aan de wereld laten zien

FUCK THEM ALLL!!!

En wat denkt de normale mens ahh phalestine zijn terroristen die volgen alleen die echte terrorist sharon zijn worden zo is dat allemaal
Fuck onrecht !!!!

Vriendlijke Mazzels

psorry voor de asociale woorden
__________________
HIIIGH FIVE babehhh
Oud 02-04-2002, 21:11
PFP
PFP is offline
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef:
Tegenwoordig denkt iedereen aan ze belang en niet aan rechtvaardigheid.
Bahh mensen worden gewoon gedood in massa's en waarom omdat hun phalestine verdedigen.
Praten helpt gewoon niet met die sharon trouwens praten hoeft helemaal niet met die moordenaars die fuck terroristen moeten op fucken!!!KLAAR!!!
>>> Ze blazen zichzelf op en ik weet ook dat ze landverraad hebben gepleegd<<<

Vandaag weer mensen gewond bijna dood laten die vieze zionisten de ambulance niet door om mensen levens te redden.En zoals je weet als je bloed flink bloed ,bloed je dood
Dus allemaal dood!!!En weer meer haat en verdriet pff
>>> Die ambulances worden soms door terroristen gebruikt als dekmantel vandaar. maar ik geef toe dat de Soldaten Paranoid worden door de constante druk<<<

Is toch verdomme tegen de wereld wet om een ambulance te stoppe of te beschieten met een tank en dan als een hoeren smoes dat ze dachten dat daar een verdachte in zat.

En wat zegt amerika ahh niet doen sharon
want die is er 100% voor alleen dat willen ze niet aan de wereld laten zien

FUCK THEM ALLL!!!

En wat denkt de normale mens ahh phalestine zijn terroristen die volgen alleen die echte terrorist sharon zijn worden zo is dat allemaal
Fuck onrecht !!!!
>>> Mensen die zichzelf opblazen naast Israeli's wat moet sharon dan doen als de zoveelste bus ontploft??? Vriendelijk toelachen en zich terug trekken???<<<

Vriendlijke Mazzels

psorry voor de asociale woorden
Oud 02-04-2002, 21:13
!!0p3n
Avatar van !!0p3n
!!0p3n is offline
Kill them all let, let God sort them out.


or Allah
Oud 02-04-2002, 21:19
PFP
PFP is offline
Citaat:
!!0p3n schreef:
Kill them all let, let God sort them out.


or Allah
God gaat niet over deze wereld
Oud 02-04-2002, 22:18
DruidessI
DruidessI is offline
http://teletekst.nos.nl/cgi-bin/tt/nos/page/123

Sharon voor verbanning Arafat? Arafat naar de EU?

Suzan
__________________
"Americans 've different ways of saying things. They say "elevator", we say "lift". They say "President", we say "stupid psychopathic git." A. Sayle
Oud 02-04-2002, 22:21
Shrappers
Shrappers is offline
Citaat:
Redman schreef:
Onschuldige burgers m'n reet! Die zijn daar ook komen wonen dus voor mij zijn ze ook schuldig..
Leuke redenering, ook totaal rechtvaardig[/sarcasme]

Sharon en Arafat moeten eigenlijk gewoon alletwee aftreden, en vervolgens alletwee de partijen een nieuwe leider. Dat zou volgens mij een goed begin zijn.

Helaas zijn die Palastijnse terroristen gewoon vreselijk dom, en plegen ze aanslagen op de minst tactische momenten.
__________________
More...much more than meets the eye...
Oud 02-04-2002, 22:35
UnknoWn EntiTy
Avatar van UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
Shrappers schreef:

Helaas zijn die Palastijnse terroristen gewoon vreselijk dom, en plegen ze aanslagen op de minst tactische momenten.
mee eens, alhoewel deze actie van Israel (donder toch op met het woord 'zionisten') ook op een zeer dom moment kwam, nl. net toen de Arabische wereld een (kleine) poging deed om weer onderhandelingen te starten....

En MoHaMeDJaLaL, ik vind jou echt te bevooroordeeld en te partijdig om je nog serieus te kunnen nemen

[Dit bericht is aangepast door UnknoWn EntiTy (02-04-2002).]
__________________
En toen was er het internet, en konden alle onzekere pubers met puisten ineens grote stoere helden zijn
Oud 03-04-2002, 11:21
DruidessI
DruidessI is offline
Citaat:
Shrappers schreef:
Sharon en Arafat moeten eigenlijk gewoon alletwee aftreden, en vervolgens alletwee de partijen een nieuwe leider. Dat zou volgens mij een goed begin zijn.
Ej. Plagiaat! Dat was Solana's idee!

Suzan
__________________
"Americans 've different ways of saying things. They say "elevator", we say "lift". They say "President", we say "stupid psychopathic git." A. Sayle
Oud 03-04-2002, 11:53
DruidessI
DruidessI is offline
http://www.omroep.nl/nos/nieuws/inde...offensief.html

"De Palestijnse leider Yasser Arafat zit nog steeds vast in zijn kantoor in Ramallah. Gisteren stelde premier Sharon van Israël voor dat Arafat als balling het land uit te sturen. Met name vanuit het leger is er veel druk om Arafat "eruit te gooien". "Zo'n kans krijgen we nooit meer", zei een stafchef gisteren op een persconferentie tegen Sharon, zonder te weten dat de microfoon open stond.

Geboortekerk
In Bethlehem hebben zich tweehonderd gewapende Palestijnen verschanst in de beroemde Geboortekerk. De kerk is gebouwd op de plaats waar Jezus geboren zou zijn. De Italiaanse omroep RAI meldt dat Palestijnen de kerk als toevluchtsoord gebruiken. Een RAI-journalist zit met vijf collega's vast in de kerk."

Suzan
__________________
"Americans 've different ways of saying things. They say "elevator", we say "lift". They say "President", we say "stupid psychopathic git." A. Sayle
Oud 03-04-2002, 14:03
Miss USA
Miss USA is offline
Ik denk niet dat er ooit een einde aan de oorlog zal komen. Er valt gewoon niet te winnen van een volk dat zo fanatiek is dat individuen ZICHZELF en een heleboel anderen opblazen, ook al heb je nog zulke goede wapens...
__________________
Wij zijn twee bejaarde politieagenten op Schiermonnikoog, het is nu 11.34 am, en geen misdaden plegen hâ!
Oud 03-04-2002, 14:06
PFP
PFP is offline
Citaat:
Shrappers schreef:
Leuke redenering, ook totaal rechtvaardig[/sarcasme]

Sharon en Arafat moeten eigenlijk gewoon alletwee aftreden, en vervolgens alletwee de partijen een nieuwe leider. Dat zou volgens mij een goed begin zijn.

Helaas zijn die Palastijnse terroristen gewoon vreselijk dom, en plegen ze aanslagen op de minst tactische momenten.
Lijkt mij niet er bestaat dan een grote kans dat arafat word opgevolgd door een grote extremist en Sharon doet het wel goed naar mijn mening.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Israel versus Hezbollah deel III
Verwijderd
500 27-07-2006 13:34
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Israël versus Palestijnen, deel 2
autodropje
80 14-05-2002 20:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47.