Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2006, 14:57
lawallan
Avatar van lawallan
lawallan is offline
zoals sommige van jullie vast meegekregen hebben staat de stemwijze weer online.

-Komt jullie uitslag overeen met wat je van plan was te gaan stemmen?
-laat je je stem afhangen van wat er uit komt?
-wat vind je van de stemwijzer?
__________________
Nothing is just satire
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2006, 18:20
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
OMG, heb hem net gedaan en dat komt niet echt in de buurt van wat ik verwacht had: GroenLinks.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 18:25
Verwijderd



Het komt overeen met wat ik wil gaan stemmen, ik laat mijn stem niet afhangen van een stemwijzer, aangezien een partij meer is dan 30 standpunten.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 18:27
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik kom er momenteel niet door.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 18:31
Rodion
Rodion is offline
VVD
CDA
D66
ChristenUnie
SGP
Eén NL
PvdA
Fortuyn
Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid
GroenLinks
Partij voor de Dieren
SP


Hm.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 18:32
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
1 SP
2 PvvD
3 GL
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 18:33
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Heh. Bovenaan de SP, daarna het ABC en daarna de PvdD.

De rest staat in de min
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 18:35
Verwijderd
CDDP heeft op stelling 1 na alles "weet niet". Die kun je dus net zo goed niet aanvinken bij de extra partijen.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 18:37
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Komt PvvD uit, dan SP en D66 (http://img.claymations.net/stemwijzerbastiaan.jpg)

Meeste zijn negatief, dat komt wel overeen met mijn beleving van de politiek.

Normaal zou ik D66 stemmen, met twijfel. Dieren de gekste verder.
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 18:39
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
lawallan schreef op 17-10-2006 @ 15:57 :
-Komt jullie uitslag overeen met wat je van plan was te gaan stemmen?
Totaal niet. Zo sterk niet dat ik twijfel aan de werking van de stemwijzer. CDA stond bovenaan, gevolgt door Fortuyn. Daarna komen wat splinterpartijtjes die ik niet aan had gevinkt om mee te nemen, gevolgt door de rechtse splinterpartijtjes. Daarna komt D66, SP en de VVD, gevolgt door GL en PVDA.
Echt een zigzagkoers, en niet logisch omdat het per partij vergelijk aangaf dat de VVD meer overeenkomsten had dan CDA en Nederland Transparant, terwijl die er boven stonden vermeld in de lijst.
In alle gevallen schoten de balken ver buiten de marges waardoor de interpagina super breed werd, zelfs als ik het zwaar oneens was schoot het ver door naar rechts.

Ze moeten duidelijk nog wat bijklussen aan hun server.
Citaat:
lawallan schreef op 17-10-2006 @ 15:57 :
-laat je je stem afhangen van wat er uit komt?
Niet. Ik heb vaak overeenkomsten met de kleine christelijke partijen, maar ik zal nooit of te nimmer op ze stemmen.

Het zit ook wat gecompliceerder in elkaar. Zo zou ik op de PVDA kunnen stemmen, maar stem ik sowieso niet op een promoplaat zonder inhoud (Wouter Bos) en heb ik nogal een probleem met ze na de onbegrijpelijke flaters van Samson, Dijselbloem e.a.

Citaat:
lawallan schreef op 17-10-2006 @ 15:57 :
-wat vind je van de stemwijzer?
Het is nuttige voor slecht geïnformeerden, maar leidt ook af van de principes waar een partij voor staat door het slechts te gooien op 30 actuele stellingen.



Leuk detail overigens: als je overal, op een plek na 'weet niet' invult dan krijg je er SP uit.
Overal tegen behalve eentje met 'weet niet', PVVD met SP op de 2e plaats.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle

Laatst gewijzigd op 17-10-2006 om 18:43.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 18:39
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Citaat:
Ufke schreef op 17-10-2006 @ 19:25 :
[afbeelding]


Het komt overeen met wat ik wil gaan stemmen, ik laat mijn stem niet afhangen van een stemwijzer, aangezien een partij meer is dan 30 standpunten.
dat is heel uitgesproken.
Mijn uitslag was PvdA, maar dat never nooit niet voor mij Tweede was Groenlinks en de derde ChristenUnie en ik denk dat het de laatste wordt maar als het anders wordt dan heeft de stemwijzer daar weinig mee te maken.
Ik vond de stellingen trouwens wel erg simpel dit jaar maar verder wel handig voor mensen die niet veel van politiek weten maar wel willen stemmen, dan stemmen ze in ieder geval iets wat hen representeert.
__________________
Kõigi teede pikkus ajas on võrdne - | - Рукописи не горят
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 18:43
akumabito
Avatar van akumabito
akumabito is offline
Gebasseerd op de stemwijzer komt er geen enkele partij echt dicht bij wat ik belangrijk vind. Erg jammer. Opvallend was trouwnes wel dat 'mijn' SP vrij laag stond op de lijst. Misschien dat ik maar PvdA zal stemmen.
__________________
On my Journey, Destinations are Optional, and not Always Desirable.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 18:53
juno
Avatar van juno
juno is offline
De stellingen zijn zo zwart wit, terwijl ik bij bijna alles denk: ja, mits of nee tenzij.

Je kunt hem zelf iets betrouwbaarder maken door weetniet aan te vinken bij de vragen die je totaal niet belangrijk vindt, dan verstoren die het beeld niet.

Dat, en extra gewicht toekennen aan de vragen die je heel belangrijk vindt.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 18:57
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ik vind de stellingen ook nogal zwart-wit en bij sommige denk ik: 'ja, maar alleen als' of 'ja, dat hangt af van...'.

Bij mij kwam SP als 1e er uit en op dit moment wil ik SP stemmen, dus klopt wel ongeveer.. Maar ben er zelf ook nog niet helemaal uit.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 19:03
professor2
professor2 is offline
ik vind de stemwijzer erg leuk omte zien wat anderen hebben ingevuld
alhoewel dat soms ook vervelend is

het aantal mensen wat vind dat terrorisme bestrijding boven alles gat bv vind ik best hoog:/


ik ben het volgens de stem wijzer met niemand eens alleen d66 CU en komen heel klein beetje in het groen de rest zit diep naar beneden


opvallen dat cu is groen zit al is het maar een flintertje niet verwacht




verder vind ik stemwijzer een slecht idee ik ben bang at te veel emnsen hun stem van zon simpele test laten afhangen

Laatst gewijzigd op 17-10-2006 om 19:32.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 19:05
juno
Avatar van juno
juno is offline
Dat zijn de mensen die het anders echt niet geweten zouden hebben en op de kandidaat met het leukste kapsel gestemd zouden hebben ofzoiets. Maar goed, dat zijn ook de mensen die ik eigenlijk helemaal liever niet in het stemhokje zie.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 19:14
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
juno schreef op 17-10-2006 @ 20:05 :
Maar goed, dat zijn ook de mensen die ik eigenlijk helemaal liever niet in het stemhokje zie.
Ooooh! Antidemocraat! Communist! Ga toch in Noordkorea wonen!



Ik ben het met je eens.
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 19:16
Rodion
Rodion is offline
Citaat:
lawallan schreef op 17-10-2006 @ 15:57 :
zoals sommige van jullie vast meegekregen hebben staat de stemwijze weer online.

-Komt jullie uitslag overeen met wat je van plan was te gaan stemmen?
-laat je je stem afhangen van wat er uit komt?
-wat vind je van de stemwijzer?
Nee. Nee. Slecht.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-10-2006, 19:17
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline


Ach, wat leuk.
Komt niet overeen met mijn plannen, en ik laat mijn stem er zeer, zeer zeker niet zomaar van af hangen. Volgens mij is hij nu wel beter dan destijds met de Europese grondwet. Redelijk.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 19:24
Verwijderd
Eerste 5:

GroenLinks
PvdA
Partij voor de Dieren
SP
D66
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 19:30
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Wtf. De stemwijzer adviseert mij, zelfs met en zonder gewichten, om Fortuyn te stemmen. Nou vraag ik je
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 19:31
professor2
professor2 is offline
Citaat:
juno schreef op 17-10-2006 @ 20:05 :
Dat zijn de mensen die het anders echt niet geweten zouden hebben en op de kandidaat met het leukste kapsel gestemd zouden hebben ofzoiets. Maar goed, dat zijn ook de mensen die ik eigenlijk helemaal liever niet in het stemhokje zie.
nou en dan hadden ze allemaal een eigen afweging gemaakt nu is er 1 stemwijzer waar duizenden emnsen hun stem op baseren vind ik beeetje eng
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 19:37
pc nerd
pc nerd is offline
1. sgp
2. cda
3. lijst wilder
4. cu
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 19:37
Verwijderd


Misschien moet ik dan toch maar níét gaan stemmen ...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 19:42
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Dit is mijn resultaat:



Liberaal Democratische Partij

Laatst gewijzigd op 17-10-2006 om 19:47.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2006, 19:54
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Citaat:
professor2 schreef op 17-10-2006 @ 20:03 :
verder vind ik stemwijzer een slecht idee ik ben bang at te veel emnsen hun stem van zon simpele test laten afhangen
Liever deze 'simpele' test dan blindeloos afgaan op het mediacircus. Ik vind het een goed initiatief.
Het biedt in heldere taal, vrij snel een overzichtelijke lijst met verschillen tussen de standpunten van politieke partijen.
Wel zou ik graag willen dat er meer dan 30 standpunten zouden komen, zodat je een betere kijk hebt op de meeste politieke partijen. Laten we zeggen 50 standpunten.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 19:54
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 17-10-2006 @ 20:30 :
Wtf. De stemwijzer adviseert mij, zelfs met en zonder gewichten, om Fortuyn te stemmen. Nou vraag ik je
pwnt

Ik kreeg:

1. GL +
2. SP +
3. D66 +
4. PvdA -
5. PvdD -

De rest was off-scale in de min. Ik twijfel nog tussen D66 en GL, hoewel ik eigenlijk een hekel heb aan alle partijen.

Ik zal trouwens eens kijken wat ik krijg als ik die flutpartijtjes meeneem in het advies.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 19:58
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
McCaine schreef op 17-10-2006 @ 20:30 :
Wtf. De stemwijzer adviseert mij, zelfs met en zonder gewichten, om Fortuyn te stemmen. Nou vraag ik je
Heb je wel goed geklikt?
Bij mij chrashte hij, ongeveer tien minuten nadat hij in de lucht was, dus ik zal er wel voor gezorgd hebben dat Mark Rutte D'66 als uitkomst kreeg .
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 20:15
Verwijderd
GL, CDA, PvdA, PvvD, D66, SP

Wilde op Groenlinks stemmen
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 20:15
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Martino87 schreef op 17-10-2006 @ 20:58 :
Heb je wel goed geklikt?
Ik had een ding niet goed ingevuld, en minder dingen gewicht geven leverde de PvdD en daarna ABC en SP op, wat er meer op lijkt. Maar toch grappig
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 20:21
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Makaveli schreef op 17-10-2006 @ 20:54 :
Liever deze 'simpele' test dan blindeloos afgaan op het mediacircus. Ik vind het een goed initiatief.
Het biedt in heldere taal, vrij snel een overzichtelijke lijst met verschillen tussen de standpunten van politieke partijen.
Wel zou ik graag willen dat er meer dan 30 standpunten zouden komen, zodat je een betere kijk hebt op de meeste politieke partijen. Laten we zeggen 50 standpunten.
Ja, dat ben ik met je eens. 30 is eigenlijk nog een te kleine sample, teveel kans dat toevallig genoemde onderwerpen die je echter niet echt belangrijk vindt, teveel invloed hebben. Liever 50 of 60 ofzo. Ook zou het handig zijn als ze minder afwisselden met negatieve en positieve formuleringen.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 20:23
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Er zaten wel een paar vage onzinstellingen bij.

"Het bestrijden van terrorisme is belangrijker dan de persoonlijke vrijheid en privacy van burgers."

En daar moet je dan serieus antwoord op geven.

Maar goed, bij mij ging ie

+SP
+PvdA
+GroenLinks
+Partij voor de Dieren
+D66
-CDA

En dan nog een zooi onzinpartijen in de min. Gelukkig weer helemaal onderaan: de VVD (bijna gelijk met de SGP).
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 20:36
Verwijderd
He, GL staat bovenaan!

Mijn rijtje dus:

- GroenLinks
- PvdA
- SP
- Partij voor de Dieren
- Christen Unie
- D'66 (vast omdat ik tegen direct door burgers gekozen minister president ben)
- CDA
- SGP
- VVD
- Groep Wilders (Partij voor de Vrijheid)
- Een NL
- Fortuyn

Vanaf D'66 naar boven zat het in de plus.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 20:50
lawallan
Avatar van lawallan
lawallan is offline
Citaat:
Neiu schreef op 17-10-2006 @ 19:39 :
Ik vond de stellingen trouwens wel erg simpel dit jaar
dat was ook hun doel dit jaar, de stemwijzer is juist bedoeld voor mensen die niet al te slim zijn en die je dus geen moeilijke taal moet voorleggen.

dan ook maar eens mijn eigen antwoorden:

-ik dacht dat ik bij pvda uit zo komen maar groenlinks was twee keer zo groot (pvda tweede)
-nee, ik ga toch pvda stemmen, als die niet de grootste partij worden heeft op groenlinks stemmen toch geen zin.
-een goed initiatief voor mensen die zich niet kunnen of willen verdiepen in de politiek en zo toch op een partij kunnen stemmen die enigzins bij hun past en natuurlijk leuk om zelf ook eens te doen.
__________________
Nothing is just satire
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 21:00
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Juice schreef op 17-10-2006 @ 21:23 :
Er zaten wel een paar vage onzinstellingen bij.

"Het bestrijden van terrorisme is belangrijker dan de persoonlijke vrijheid en privacy van burgers."

En daar moet je dan serieus antwoord op geven.
Er zullen vast veel mensen zijn die daar geen moeite mee hebben.
Vooral in de VS schijnen er een paar van dat soort mensen te wonen.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 21:01
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
lawallan schreef op 17-10-2006 @ 21:50 :
-nee, ik ga toch pvda stemmen, als die niet de grootste partij worden heeft op groenlinks stemmen toch geen zin.
Stem op PvdA = stem op CDA.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-10-2006, 21:28
Verwijderd
1. GroenLinks
2. SP
3. D'66

Mijn stem is ook nummer 1, yay.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 22:07
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
lawallan schreef op 17-10-2006 @ 21:50 :
-nee, ik ga toch pvda stemmen, als die niet de grootste partij worden heeft op groenlinks stemmen toch geen zin.
Nee, het is andersom. Als je GL stemt, kunnen die toch alleen in een potentiële coalitie met PvdA. Maar als je PvdA stemt, dan kunnen die GL letterlijk en figuurlijk links laten liggen en bv. met CDA en ChristenUnie verder. Dan zit je met de gebakken peren.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 22:30
juno
Avatar van juno
juno is offline
Zijn er nog meer stemwijzers?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 22:36
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Citaat:
McCaine schreef op 17-10-2006 @ 23:07 :
Nee, het is andersom. Als je GL stemt, kunnen die toch alleen in een potentiële coalitie met PvdA. Maar als je PvdA stemt, dan kunnen die GL letterlijk en figuurlijk links laten liggen en bv. met CDA en ChristenUnie verder. Dan zit je met de gebakken peren.
Hoogstwaarschijnlijk hebben CDA en PvdA geen CU of andere extra partijen nodig voor een meerderheid (76 zetels).

De politieke barometer 13/10 geeft aan CDA 46 zetels, PvdA 47 zetels wat al een totaal geeft van 93 zetels. Beide partijen mogen totaal dan nog 17 zetels verliezen ten opzichte van deze peiling op de verkiezingsdag om een meerderheid te behouden.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 22:39
Verwijderd
Inderdaad, PvdA/CDA haalt met gemak een meerderheid. Maar ik blijf erbij dat het nieuwe kabinet waarschijnlijk CDA/VVD/CU wordt, tenzij de VVD zo erg verliest dat ze niet willen regeren en willen aansturen op CDA/PvdA.

Het liefst zie ik PvdA/VVD/GL, maar dat lijkt me niet erg realistisch.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 22:39
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
De CDDP heeft trouwens maar 1 stelling - en dat is de eerste - "eens" ingevuld, de rest "weet niet". Ik vraag me af wat het nut is van deze partij toe te voegen aan de stemwijzer, want echt wijzer wordt je er niet van.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 22:42
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 17-10-2006 @ 23:39 :
Inderdaad, PvdA/CDA haalt met gemak een meerderheid. Maar ik blijf erbij dat het nieuwe kabinet waarschijnlijk CDA/VVD/CU wordt, tenzij de VVD zo erg verliest dat ze niet willen regeren en willen aansturen op CDA/PvdA.

Het liefst zie ik PvdA/VVD/GL, maar dat lijkt me niet erg realistisch.
Waarom zou dat überhaupt wenselijk zijn? Ik heb je nog nooit een goed woord horen zeggen over VVD.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-10-2006 @ 23:42 :
Waarom zou dat überhaupt wenselijk zijn? Ik heb je nog nooit een goed woord horen zeggen over VVD.
Ik heb niks met de VVD, maar liever VVD dan CDA of SP. En het is niet alsof er daarnaast nog alternatieven zijn, het kabinet moet wel een meerderheid halen natuurlijk, en dat gaat met Pvda/GL niet lukken.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 23:00
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-10-2006 @ 23:42 :
Waarom zou dat überhaupt wenselijk zijn? Ik heb je nog nooit een goed woord horen zeggen over VVD.
als tegenwicht (;
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 23:03
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
EggeD schreef op 18-10-2006 @ 00:00 :
als tegenwicht (;
Dan krijg je dus echt een grijs middenkabinet.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-10-2006 @ 00:03 :
Dan krijg je dus echt een grijs middenkabinet.
Terug naar de gouden grijze jaren van Paars!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 23:07
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Partij voor de Dieren
D66
CDA
SP
VVD
PvdA
Fortuyn
SGP
GroenLinks
Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid
ChristenUnie

Wat zal ik hier eens over zeggen? Partij voor de Dieren, toch even hun standpunten bekeken en wat blijkt, van de 30 standpunten deel ik er 21 met de Partij voor de Dieren.
Maar om daar nou daadwerkelijk op te stemmen.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 23:12
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Slaat nergens op:

Partij voor de Dieren
GroenLinks
ChistenUnie
PvdA
SP
D66
CDA

SGP
Eén NL
Fortuyn
VVD
Partij voor de Vrijheid

Eén stelling ging over dieren.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 23:14
Verwijderd
Roffle, D66
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Klopt de uitslag van de stemwijzer?
koelieboelie
51 19-10-2006 23:32
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Stemwijzer: Provinciale Staten
Gatara
44 04-02-2003 08:33
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hij is er weer voor de zwevende kiezers; de stemwijzer
MissCzechMeOut
57 09-12-2002 12:42
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap wat adviseert de stemwijzer je te stemmen?
Silent Enigma
29 19-02-2002 18:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04.