Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2005, 20:57
Verwijderd


Jaja het begint bijna weer
De sport na Formule 1 die me echt boeit.
Eindelijk weer een serieus seizoen.

Vorig jaar helaas geen NHL season geweest omdat er geen overeenkomst was, want die was afgelopen en ze hadden toen nog geen plannen gemaakt om een nieuwe te bedenken voor het seizoen van 2004/2005 zou beginnen.

Dit jaar hebben ze het dus wel eindelijk voor elkaar en kan het seizoen 2005/2006 eindelijk beginnen

De eerste wedstrijden van het seizoen gaan van start op 5 oktober en dan kunnen we weer 9 maanden genieten van het Amerikaanse ijshockey

Elk team speelt 82 westrijden in 1 seizoen en de eerste 16 gaan door naar de Play-offs
De standaart 32 teams die dit jaar ook weer meedoen zijn:

- New Jersey Devils
- New York Islanders
- New York Rangers
- Philadelphia Flyers
- Pittsburgh Penguins
- Boston Bruins
- Buffalo Sabres
- Montreal Canadiens
- Ottawa Senators
- Toronto Maple Leafs
- Atlanta Thrashers
- Carolina Hurricanes
- Florida Panthers
- Tampa Bay Lightning
- Washinton Capitals
- Chicago Blackhawks
- Columbus Blue Jackets
- Detroit Red Wings
- Nashville Predators
- St. Louis Blues
- Calgary Flames
- Colorado Avalanche
- Edmonton Oilers
- Minnesota Wild
- Vancouver Canucks
- Mighty Ducks of Anaheim
- Dallas Stars
- Los Angeles Kings
- Phoenix Coyotes
- San Jose Sharks

Mijn favoriete team is al jaren lang de MightyDucks of Anaheim , die het eigenlijk nooit zo heel super doen.
In het seizoen 2002/2003 hebben ze het wel goed gedaan, toen kwamen ze zelfs nog in de finale te staan van de Stanley cup overwinning maar verloren net op het nippertje van de New Yersey Devils die dat jaar de Stanley cup beker in ontvangst nam.


De stanley cup winnaars van de afgelopen 15 jaar
2004 Tampa Bay Lightning
2003 New Jersey Devils
2002 Detroit Red Wings
2001 Colorado Avalanche
2000 New Jersey Devils
1999 Dallas Stars
1998 Detroit Red Wings
1997 Detroit Red Wings
1996 Colorado Avalanche
1995 New Jersey Devils
1994 New York Rangers
1993 Montreal Canadiens
1992 Pittsburgh Penguins
1991 Pittsburgh Penguins
1990 Edmonton Oilers

Inmiddels is het Pre-season alweer van start gegaan al het laatste nieuws daarvan en van de hele NHL kan je vinden op http://www.nhl.com

Laatst gewijzigd op 25-09-2005 om 21:11.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-09-2005, 19:19
Verwijderd
Niemand die deze sport volgt?

He damn, helemaal me best gedaan om een mooie openingspost te verzinnen en dan kijkt niemand ernaar

Dit forum gedeelte zuigt

Laatst gewijzigd op 30-09-2005 om 19:25.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 19:36
Milan Dado
Avatar van Milan Dado
Milan Dado is offline
Ik volg het niet hoewel ik wel ooit om 5 uur 's ochtends mn nest uit ging om USA - Canada te kijken <3
Schitterende sport, maar lastig te volgen vanaf hier
(overigens ben ik een ny rangers aanhanger )
__________________
nieuw hier! || nivea || hecatomb || NuncaMas || onzinbash.org || lilith || quantes || SS jeukt in rob se oor whehe
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 19:47
Verwijderd
Waar kan je het kijken
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Pibbo schreef op 30-09-2005 @ 20:47 :
Waar kan je het kijken
Dat is dus het probleem hier in NL
Ze besteden er geen enkele aandacht aan, alleen de olympische spelen dan
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 20:28
Verwijderd
Citaat:
MightyDuck1 schreef op 30-09-2005 @ 20:57 :
Dat is dus het probleem hier in NL
Ze besteden er geen enkele aandacht aan, alleen de olympische spelen dan
welke buitenlandse zender dan
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Pibbo schreef op 30-09-2005 @ 21:28 :
welke buitenlandse zender dan
ESPN dacht ik.
Ik kijk de wedstrijden zelf ook nooit live omdat ik dus geen ESPN kan ontvangen
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 20:58
Verwijderd
Citaat:
MightyDuck1 schreef op 30-09-2005 @ 21:36 :
ESPN dacht ik.
Ik kijk de wedstrijden zelf ook nooit live omdat ik dus geen ESPN kan ontvangen
maar je volgt het wel
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 21:04
Milan Dado
Avatar van Milan Dado
Milan Dado is offline
ik ga binnenkort een schoteltje aan mn muur gebruiken, enig idee of die ESPN uit de lucht trekt?
__________________
nieuw hier! || nivea || hecatomb || NuncaMas || onzinbash.org || lilith || quantes || SS jeukt in rob se oor whehe
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Pibbo schreef op 30-09-2005 @ 21:58 :
maar je volgt het wel
Ja, op NHL.com volg ik alles wel een beetje, of als ik geen tijd heb om internet op te starten en ik wil toch de uitslagen weten (dat is dus meestal sochtendsvroeg) ga ik naar CNN TT.
Oh ja, CNN wilt soms ook nog welleens van wat wedstrijden een korte samenvatting laten zien.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 22:58
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Heel lang geleden, ik weet nog dat de red wings de titel wonnen en in limo een een zwaar ongeluk kregen waarna bijna het hele team uiteen viel.

Daarna niet meer gevolgd, basketbal NBA gaat mijn voorkeur uit en honkbal.
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 12:39
el commandante
el commandante is offline
Om NHL ijshockey te volgen kun je het beste digitale televisie nemen. NASN Europe zendt heel veel uit.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 19:56
Verwijderd
Toronto!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 20:59
Verwijderd
Edmonton Oilers waren mijn helden. Heb het een paar jaar niet meer gevolgd, dat het vorig jaar stillag kwam mijn interesse ook neit ten goede.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 12:39
el commandante
el commandante is offline
Het beste team blijft toch wel Detroit. Zeker nu ze The Dominator teruggehaald hebben.

En in Nederland dan? Iemand die dat volgt?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 13:03
Verwijderd
Citaat:
el commandante schreef op 06-08-2006 @ 13:39 :
Het beste team blijft toch wel Detroit. Zeker nu ze The Dominator teruggehaald hebben.

En in Nederland dan? Iemand die dat volgt?
Mee eens, Detroit is toch wel het beste team van de laatste paar jaren.

In Nederland volg ik ijshockey niet, alleen in Amerika volg ik het via internet omdat het op de Nederlandse tv niet te zien is.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 10:28
el commandante
el commandante is offline
Aankomend jaar gaat SBS 6 waarschijnlijk samenvattingen uitzenden van de eredivisie. Je zou natuurlijk ook eens naar een stadion kunnen gaan, dat is veel leuker dan voor de tv.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 11:16
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
el commandante schreef op 07-08-2006 @ 11:28 :
Aankomend jaar gaat SBS 6 waarschijnlijk samenvattingen uitzenden van de eredivisie. Je zou natuurlijk ook eens naar een stadion kunnen gaan, dat is veel leuker dan voor de tv.
Die samenvattingen zou SBS 4 jaar geleden toen ik zelf nog ijshockeyde ook al uitzenden. Ik heb er nooit wat van gezien. Maar als het ooit gebeurt is dat wel goed voor deze sport. Clubs verdienen er aan en het krijgt veel meer publiciteit.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-08-2006, 20:22
el commandante
el commandante is offline
Waar heb je gespeeld?
Overigens zijn er toen wel degelijk beelden uitgezonden, maar dat is na een maand ofzo alweer gestopt. Dit jaar zijn de onderhandelingen weer gaande...
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 10:29
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
el commandante schreef op 07-08-2006 @ 21:22 :
Waar heb je gespeeld?
Overigens zijn er toen wel degelijk beelden uitgezonden, maar dat is na een maand ofzo alweer gestopt. Dit jaar zijn de onderhandelingen weer gaande...
Valkenburg en later Geleen.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 12:03
el commandante
el commandante is offline
Wanneer ben je gestopt? Ik heb zelf 13 jaar in Geleen gespeeld.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 15:33
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
el commandante schreef op 08-08-2006 @ 13:03 :
Wanneer ben je gestopt? Ik heb zelf 13 jaar in Geleen gespeeld.
een jaar of 5 geleden. Het kostte me toen te veel tijd.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 14:16
el commandante
el commandante is offline
Bij wie heb je dan in het team gezeten? Ben wel benieuwd...
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 08:39
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
el commandante schreef op 09-08-2006 @ 15:16 :
Bij wie heb je dan in het team gezeten? Ben wel benieuwd...
lol ik heb niet bij Geleen maar in geleen gespeeld. Toen de ijsbaan in Valkenburg dichtging is die club ook in Geleen gaan trainen. Sorry voor de verwarring

Maar wie weet hebben we wel eens (vriendschappelijk) tegen jou gespeeld toen...
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 15:30
el commandante
el commandante is offline
Zat je bij de VIP's dan? Of de Alley Cats? Ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit tegen gespeeld heb...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2006, 09:04
ComeOnPilgrim
ComeOnPilgrim is offline
IJshockey

Zonde dat ze de NHL eigenlijk niet uitzenden in Nederland, behalve toen we hier een maand lang NASN Europe konden ontvangen.

Op de Winterspelen sloeg het IJshockey behoorlijk aan, jammer dat de NOS er verder niks mee doet.

Ik supporter meestal voor de Canadese teams, maar ook voor de NY Rangers omdat mijn helden Jaromir Jagr en Hendrik Lundqvist daar spelen.

De Red Wings vind ik trouwens ook wel cool.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 14:59
el commandante
el commandante is offline
Van www.ijshockey.com:

De kans dat er aankomend seizoen meer Nederlands ijshockey op de buis komt wordt steeds groter. De Nederlandse eredivisie clubs zijn in een vergevorderd stadium van onderhandeling met SBS6. Dat meldt Emiel Verdonschot, de voorzitter van Nijmegen Emperors. Toch is er nog een hindernis te nemen.


Het bestuur van Nijmegen vond eerder deze zomer een nog onbenoemde sponsor bereid om tv-opnames van Nederlandse ijshockeywedstrijden te financieren. 'We wilden via een lokaal mediabedrijf in eigen beheer samenvattingen van wedstrijden gaan maken en die aan de regionale omroepen aanbieden', zegt Verdonschot tegen ijshockey.com. 'Maar we kwamen al snel in contact met SBS6. Die zender bleek zeer enthousiast over de plannen.'

De grootste hindernis in de onderhandelingen betrof echter de uitzendrechten. 'De Nederlandse IJshockey Bond heeft die rechten via het NOC/NSF verkocht aan de NOS, dus SBS6 mocht de beelden niet zomaar uitzenden. Inmiddels is dat probleem deels opgelost, want de NOS is bereid een sublicentie af te geven aan SBS6. Het recht van eerste uitzending blijft echter bij de NOS liggen.'

In de praktijk levert dit laatste punt toch nog een behoorlijk probleem op. De NOS zegt de wedstrijden alleen op zondagmiddag of zondagavond te kunnen uitzenden. SBS6 mag ijshockeybeelden pas tonen op het moment dat de NOS de kans heeft gehad om ze uit te zenden. Dat betekent dat een wedstrijd die op vrijdag gespeeld wordt op zijn vroegst op maandag bij SBS6 te zien zal zijn. Een wedstrijd op zondagavond is mogelijk zelfs pas ruim een week later te zien.

'Over dit punt gaan de onderhandelingen nog verder. Er wordt binnenkort weer gesproken met de NIJB, de NOS en onze sponsor', zegt Verdonschot. 'Wanneer de beelden op de regionale zenders zouden worden getoond speelt dit probleem overigens niet. De NOS staat namelijk onder een ander verdrag een volledige sublicentie af aan alle regionale zenders.'

Als de TV-deal gesloten wordt zou het voor het eerst sinds midden jaren negentig structurele, landelijke aandacht betekenen voor het ijshockey. Afgelopen seizoen werd de derde wedstrijd van de playoff finale door de NOS integraal uitgezonden. Van de bekerfinale en de andere playoff finale wedstrijden werd een uitgebreide samenvatting getoond.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 23:09
Verwijderd
Tof!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 23:10
Verwijderd
Citaat:
ComeOnPilgrim schreef op 15-08-2006 @ 10:04 :
IJshockey

Zonde dat ze de NHL eigenlijk niet uitzenden in Nederland, behalve toen we hier een maand lang NASN Europe konden ontvangen.

Op de Winterspelen sloeg het IJshockey behoorlijk aan, jammer dat de NOS er verder niks mee doet.

Ik supporter meestal voor de Canadese teams, maar ook voor de NY Rangers omdat mijn helden Jaromir Jagr en Hendrik Lundqvist daar spelen.

De Red Wings vind ik trouwens ook wel cool.
ik ben anti VS dus ja Cadedeze ploegen zijn da best ehhh
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 17:50
ComeOnPilgrim
ComeOnPilgrim is offline
Citaat:
MicheltjeAjax schreef op 16-08-2006 @ 00:10 :
ik ben anti VS
Die gevoelens deel ik niet met je.

Ik ben wel meer voor de Canadese teams omdat Canada gewoon the home of hockey is.

Als een Amerikaans team wint, dan liever een uit het Noorden. Wel leuke stunts dat Tampa en Carolina de Stanley Cup wonnen. Maar het hoeft voor mij geen traditie te worden dat teams uit subtropische staten, waar men geeneens natuurlijk ijs heeft, kampioen worden.

The biggest prize of hockey hoort gewoon thuis in Canada of een van de traditionele Noordelijke Amerikaanse hockeytowns (Detroit, NY, Chicago, Pittsburgh, Boston).

Wat ik trouwens wel vreemd vind is dat Seattle geen team in de NHL heeft. In zo'n grote, koude stad zou je toch wel verwachten dat er een markt voor ijshockey is.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 17:59
Milan Dado
Avatar van Milan Dado
Milan Dado is offline
Citaat:
el commandante schreef op 15-08-2006 @ 15:59 :
SBS6 mag ijshockeybeelden pas tonen op het moment dat de NOS de kans heeft gehad om ze uit te zenden.
Net of de NOS die intentie ooit heeft. Wat is et toch ontzettend irritant dat het belang van de sport niet mee lijkt te tellen.
__________________
nieuw hier! || nivea || hecatomb || NuncaMas || onzinbash.org || lilith || quantes || SS jeukt in rob se oor whehe
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 15:29
Verwijderd
omg ik wil ijshockey op tv

scheelt me bevroren poten enzo
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 19:31
Milan Dado
Avatar van Milan Dado
Milan Dado is offline
Ik neem aan dat mijn satTV af en toe wel ijshockey uit de ruimte gaat plukken
__________________
nieuw hier! || nivea || hecatomb || NuncaMas || onzinbash.org || lilith || quantes || SS jeukt in rob se oor whehe
Met citaat reageren
Oud 18-08-2006, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Milan Dado schreef op 17-08-2006 @ 20:31 :
Ik neem aan dat mijn satTV af en toe wel ijshockey uit de ruimte gaat plukken
ik ga gewoon weer wedstrijden kijken volgend seizoen, 1e divisie dan... misschien... en ere komt ook wel ^^ in een ijshal is het toch leuker dan zie je die lompe momenten tenminste
Met citaat reageren
Oud 18-08-2006, 19:01
Milan Dado
Avatar van Milan Dado
Milan Dado is offline
Ja, zou ik ook es kunnen overwegen
__________________
nieuw hier! || nivea || hecatomb || NuncaMas || onzinbash.org || lilith || quantes || SS jeukt in rob se oor whehe
Met citaat reageren
Oud 18-08-2006, 22:57
mandark
Avatar van mandark
mandark is offline
NASN doet er ook aan, te ontvangen met @home digitale televisie.
__________________
party upstairs right now. are you all wearing heels?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-08-2006, 23:07
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
de enige naam die ik ken in de hockey wereld.. is:


sidney crosby...
__________________
Steady as the goes.....
Met citaat reageren
Oud 21-08-2006, 09:50
el commandante
el commandante is offline
Citaat:
koekjes schreef op 18-08-2006 @ 19:52 :
ik ga gewoon weer wedstrijden kijken volgend seizoen, 1e divisie dan... misschien... en ere komt ook wel ^^ in een ijshal is het toch leuker dan zie je die lompe momenten tenminste
Bij welk team in de eerste divisie ga je kijken?

En inderdaad, ik heb ook liever een Canadees team dat wint, maar zolang Detroit Hasek en Lidstrom blijft opstellen...
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 11:30
Verwijderd
Ik kijk er naar uit
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 16:12
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
el commandante schreef op 10-08-2006 @ 16:30 :
Zat je bij de VIP's dan? Of de Alley Cats? Ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit tegen gespeeld heb...
(sorry voor de late reactie)

juist de VIP's ...

maar is zeker al een jaar of vijf geleden dat ik voor het laatst tegen jullie heb gespeeld.

Alley Cats...waren dat niet die Amerikanen/Canadezen van de Navo?
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 11:45
el commandante
el commandante is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 07-09-2006 @ 17:12 :
(sorry voor de late reactie)

juist de VIP's ...

maar is zeker al een jaar of vijf geleden dat ik voor het laatst tegen jullie heb gespeeld.

Alley Cats...waren dat niet die Amerikanen/Canadezen van de Navo?
Ja dat zou heel goed kunnen. Ikzelf heb nooit een wedstrijd tegen de VIP's gespeeld. Wellicht ken je wel de familie van Grinsven?
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 12:33
MutedFaith
MutedFaith is offline
Ik heb ook nog bij de VIPS gespeeld.

En de Alleycats zijn geen Amerikanen/Canadezen. Dat zijn de Flyers.

Ik speel zelf nu bij de Alleycats.


(en ik ben de oudste zoon van de familie van Grinsven.)

gr,

Hub
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 15:11
el commandante
el commandante is offline
Citaat:
MutedFaith schreef op 20-09-2006 @ 13:33 :
Ik heb ook nog bij de VIPS gespeeld.

En de Alleycats zijn geen Amerikanen/Canadezen. Dat zijn de Flyers.

Ik speel zelf nu bij de Alleycats.


(en ik ben de oudste zoon van de familie van Grinsven.)

gr,

Hub
Dag Hub, hoe is het met jou?

groet, Jasper
Met citaat reageren
Oud 19-10-2006, 02:47
Verwijderd
Citaat:
el commandante schreef op 21-08-2006 @ 10:50 :
Bij welk team in de eerste divisie ga je kijken?

En inderdaad, ik heb ook liever een Canadees team dat wint, maar zolang Detroit Hasek en Lidstrom blijft opstellen...
wederom late reactie maar laat maar, een vriend van me speelde bij de ijsbrekers maar hij is gekapt dus nu ga ik meeliften op de wedstrijden dat ie moet fluiten

en als mn pa en ma zin hebben ga ik wel weer ere teams kijken

en edit: is er nou al iets meer bekend over tv rechten?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2006, 08:53
el commandante
el commandante is offline
Citaat:
koekjes schreef op 19-10-2006 @ 03:47 :
wederom late reactie maar laat maar, een vriend van me speelde bij de ijsbrekers maar hij is gekapt dus nu ga ik meeliften op de wedstrijden dat ie moet fluiten

en als mn pa en ma zin hebben ga ik wel weer ere teams kijken

en edit: is er nou al iets meer bekend over tv rechten?
Over de tv-rechten weet ik niets, heb ik niets meer over gehoord. Ik hoop dat ze na de Challenge Cup dingen gaan uitzenden, want nu is het niet interessant.

Ik heb afgelopen 2 jaar regelmatig tegen de IJsbrekers gespeeld. Wie was je vriend?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2006, 14:53
Verwijderd
Citaat:
el commandante schreef op 19-10-2006 @ 09:53 :
Over de tv-rechten weet ik niets, heb ik niets meer over gehoord. Ik hoop dat ze na de Challenge Cup dingen gaan uitzenden, want nu is het niet interessant.

Ik heb afgelopen 2 jaar regelmatig tegen de IJsbrekers gespeeld. Wie was je vriend?
hij speelde in t 1e en was nr 42 (kevin heet ie) maar hij speelde er alleen afgelopen seizoen

maar geleen lees ik, das volgens mij een van de weinige teams waar ze wel van konden winnen af en toe
Met citaat reageren
Oud 19-10-2006, 16:36
Marlouhou
Marlouhou is offline
MightyDuck1

Weet je je zei iets over mij dat ik geen topic kan maken! maar dit is me wat moois whahahaha
__________________
Hakuna matata!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 08:49
Verwijderd
Citaat:
Marlouhou schreef op 19-10-2006 @ 17:36 :
MightyDuck1

Weet je je zei iets over mij dat ik geen topic kan maken! maar dit is me wat moois whahahaha
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Marlouhou schreef op 19-10-2006 @ 17:36 :
MightyDuck1

Weet je je zei iets over mij dat ik geen topic kan maken! maar dit is me wat moois whahahaha
niet fucken met ijshockey, ga eens shoppen ofzo
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 15:41
el commandante
el commandante is offline
Citaat:
koekjes schreef op 19-10-2006 @ 15:53 :
hij speelde in t 1e en was nr 42 (kevin heet ie) maar hij speelde er alleen afgelopen seizoen

maar geleen lees ik, das volgens mij een van de weinige teams waar ze wel van konden winnen af en toe
Ja van Geleen wel, maar de laatste twee jaar speelde ik in Zoetermeer. En daar kon Eindhoven niet van winnen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Algemeen wintersporttopic 2008-2009
WolterB
7 01-01-2009 10:41
Lifestyle Jouw stijl
Verwijderd
71 03-06-2004 11:39
Vrije tijd NHL naar Nederland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Karsino
12 24-05-2004 15:55
Vrije tijd Als je ijshockey ziet...
Kirk22
8 26-02-2002 14:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:28.