Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2004, 14:05
Energie
Avatar van Energie
Energie is offline
Ik ging vanmorgen gewoon ff naar school om nog wat extra les te krijgen voor me examen.. dus 8 mensen intotaal waren er .. En viel me ineene op dat een meisje zwanger was.. maar echt plotseling leek et wel terwijl ik et toch echt nooit iets van had gemerkt.. duurt 3 maanden voor een kleinen buikje dacht ik zo maar dit is echt meteen een Buik

Of is et nep? want een meisje gaat toch niet zomaar met zown nep ding lopen toch om haar buik toch?

iemand idee wat en anders kan zijn?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 14:08
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
gewoon zwanger dus he. gebeurd wel s.
anders vraag j t er.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 14:13
Energie
Avatar van Energie
Energie is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 17-05-2004 @ 15:08 :
gewoon zwanger dus he. gebeurd wel s.
anders vraag j t er.
Hmm tsja denk klinkt een beetje fockup he als ik vraag He ben je ineene zwanger. Ze is 17/18 ofzo

Maar is er geen oefen buikje voor vrouwen ofzo iets?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 14:14
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Hoe 'zie' je dat ze zwanger is dan?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 14:15
Energie
Avatar van Energie
Energie is offline
Citaat:
Chimera schreef op 17-05-2004 @ 15:14 :
Hoe 'zie' je dat ze zwanger is dan?
Ze heeft een strak t-shirtje aan, ze is niet bepaald dik maar haar heeft toch echt duidelijk een buikje ..

ff gegoogled... lijkt hierop

Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 14:16
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Energie schreef op 17-05-2004 @ 15:15 :
Ze heeft een strak t-shirtje aan, ze is niet bepaald dik maar haar heeft toch echt duidelijk een buikje ..
Nou, dat hebben wel meer meiden. Misschien is ze gewoon wat aangekomen.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 14:16
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Het kan ook iets anders zijn. Ik dacht eerst een tijd dat mijn tante zwanger was... maar het had een andere oorzaak dat haar buik zo dik was.

Dus tja... ik denk dat áls ze zwanger is je het vast nog krijgt te horen, want er zullen wel meer met vragen zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 14:22
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Als 't zo erg is, dan zou ze wel 'es zwanger kunnen zijn. Vraag 't haar anders gewoon, als er niemand anders bij is.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 15:28
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik kan mijn buikspieren heel goed ontspannen, en dan kan ik het er precies zo uit laten zien als op dat plaatje. Ik heb er mijn vriend wel eens de stuipen mee op het lijf gejaagd.

Een zwanger buikje zit met name ONDER je navel, bij de wee. Ook krijg je een wat ronder gezicht, en een wat roziger gelaatstint. Zwangere vrouwen zien er na dat eerste misselijkheidstrimester echt supergezond uit.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 20:20
Verwijderd
Nou, het lijkt me een béétje stug dat ze een "nep buik" zou hebben
Maar een zwanger buikje is over het algemeen wel goed te onderscheiden van gewoon een beetje aangekomen, zeker als ze van zichzelf niet dik is. Een zwanger buikje is inderdaad lager en vaak ook meteen echt een rondje (en dus niet verspreid over haar hele buik zoals bij vet)

Bij mij op school is ook iemand zwanger in de examenklas. Meisje van 19.
Ze zou na haar examens ongeveer al bevallen.
Tja.. haar keuze natuurlijk.

Maar ik vind het er eigenlijk wel mooi uitzien
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 20:26
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
---------->l&g
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 20:30
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Stomp haar in de buik, als ze keihard begint te schreeuwen en huilen om haar ongeboren kind weet je dat ze zwanger is
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 20:35
Saycheese
Avatar van Saycheese
Saycheese is offline
Citaat:
Anonymous John schreef op 17-05-2004 @ 21:30 :
Stomp haar in de buik, als ze keihard begint te schreeuwen en huilen om haar ongeboren kind weet je dat ze zwanger is


Ontopic: Als ze echt zwanger is, zul je dat best gehoord hebben of nog te horen krijgen. Bij mij op school is er ook een meisje zwanger, en al haar klasgenoten hebben een officiële brief van school gehad enzo, en zo'n verhaal gaat heeel snel door de school heen, dus als je er helemaal niets van hoort, mag je er wel vanuit gaan dat er niets aan de hand is.
__________________
Omdat zelfs van de meest vicieuze cirkel het oppervlak ?r² is.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 21:06
Verwijderd
Een vriendin van me is nu ook zwanger, en dat was ook vrij plotseling wel dikker. De ene dag is het gewoon nog dikkig wat ieder meisje wel eens heeft, een dag of twee later is het echt een bolle zwangere buik. Heel anders ziet dat eruit, de bolling zit wat lager en ziet er... harder uit. Een dik buikje van het dik zijn, zit vaak niet zo laag en zit er fluffiger uit.

Maar sommige meisjes kunnen ook een vrij dikke buik krijgen wanneer ze ongesteld moeten, ook bol-hard-dik zeg maar.
(Ik kom echt weer uit m'n woorden..) Dus misschien was dat het wel. Zelf krijg ik ook een rare dikke buik wanneer ik veel gedronken heb, dan lijkt het echt alsof ik zwanger ben... (Een keertje op een bruiloft van vrienden van mijn vriend dacht iemand dat mijn vriend en ik getrouwd waren en ik in verwachting was... Ik was toen 16 en dus absoluut niet zwanger...)
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 21:14
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Saycheese schreef op 17-05-2004 @ 21:35 :


Ontopic: Als ze echt zwanger is, zul je dat best gehoord hebben of nog te horen krijgen. Bij mij op school is er ook een meisje zwanger, en al haar klasgenoten hebben een officiële brief van school gehad enzo, en zo'n verhaal gaat heeel snel door de school heen, dus als je er helemaal niets van hoort, mag je er wel vanuit gaan dat er niets aan de hand is.
Bij ons heeft een meisje het tot de 7e maand geheim weten te houden.
Ze ging gewoon meer jasjes dragen, af en toe een sjaaltje die over d'r buik heen viel, iets ruimer zittende kleren enz. Allemaal manieren om het te verbergen en het lukte d'r erg goed, want zelfs d'r vriendinnen hadden het niet door. Pas in de 7e maand zagen ze ineens wat voor 'n buik ze had. Toen ze het eenmaal had bekend ging ze kleren dragen waarin je wel gewoon kon zien hoe dik d'r buik al was en je kon je echt niet voorstellen dat ze dat verborgen had gehouden!! Ze is 2 weken terug bevallen.
Maar het is dus echt mogelijk..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 11:30
Energie
Avatar van Energie
Energie is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 17-05-2004 @ 22:06 :

Maar sommige meisjes kunnen ook een vrij dikke buik krijgen wanneer ze ongesteld moeten, ook bol-hard-dik zeg maar.
(Ik kom echt weer uit m'n woorden..)
Maar ik denk toch niet dat je buikje dan verder uitstekt als je borsten toch?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Energie schreef op 18-05-2004 @ 12:30 :
Maar ik denk toch niet dat je buikje dan verder uitstekt als je borsten toch?
Hmm, ligt natuurlijk aan de grote van de borsten... Maar als het echt goed opvalt dat ze écht een bolle buik heeft, dan is de kans denk ik wel groot dat ze zwanger is hoor. Vraag het eens!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Zwanger? :s
Ferrywoman
7 17-07-2008 07:42
Seksualiteit probleem? :s
AnTiLiCiOuS
10 17-10-2005 23:03
Lichaam & Gezondheid zwanger?
vosje16
9 30-03-2005 19:43
Lichaam & Gezondheid Zwanger :S.. HELP
Maija
35 07-08-2004 17:12
Lichaam & Gezondheid de pil en zwanger?
zo0tjuh
1 02-02-2004 11:29
Liefde & Relatie Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar)....
Verwijderd
31 20-03-2003 14:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50.