Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2008, 14:07
Verwijderd
ik heb hem een mixer gekocht voor kerst en binnenkort misschien een nieuwe koffiezet. degene die hij nu heeft, heeft hij al eeuwen en hij is er wel aan gehecht, maar het ding lekt enzo en de koffiezetten van tegenwoordig (van de laatste vijf jaar dus) hebben zo'n beetje standaard klokjes en timers enzo, als ze meer dan tien euro mogen kosten... dus ik denk dat het een koffiezet wordt voor z'n verjaardag. ik hoop maar dat hij er blij mee is
en ik ben een fotoalbum aan het maken met prentjes van kaartjes die we elkaar gestuurd hebben, tekstjes uit mailtjes en smsjes, zeldzame foto's, treinkaartjes, ...
Advertentie
Oud 04-02-2008, 15:05
Verwijderd
Citaat:
In echte fotozaken kan dat meestal wel. Ik weet niet waar je woont maar die heb je in elke plaats wel Bij de Kruidvat kan het misschien ook wel, daar kunnen ze ook vrij veel bijzondere dingen met je foto's doen.
Maar is het dan wel goed. Ik wil niet van dat spul dat na 2 keer wassen al helemaal weg is. Ik hoop dat er iemand is met ervaring, anders ga ik wel langs de kruidvat.
Oud 05-02-2008, 09:30
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Maar is het dan wel goed. Ik wil niet van dat spul dat na 2 keer wassen al helemaal weg is. Ik hoop dat er iemand is met ervaring, anders ga ik wel langs de kruidvat.
Dat weet ik niet. Je hebt ook van dat speciale papier voor in je printer waarmee je zelf een foto kan printen en er op kan strijken maar dat laat wel heel snel los dus dat raad ik niet aan. Denk dat het bij een fotozaak oid mooier wordt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-02-2008, 19:50
Verwijderd
@Darksavior

Gewoon kruidvat bestellen via de internetsite, dat is en niet duur en heb er goede ervaringen mee. Schijnt er na twee jaar nog op de zitten (hoor ik van de gene wie 'm kreeg van me) en vervaagt niet bij veel wassen.
Oud 07-02-2008, 21:16
Verwijderd
Citaat:
@Darksavior

Gewoon kruidvat bestellen via de internetsite, dat is en niet duur en heb er goede ervaringen mee. Schijnt er na twee jaar nog op de zitten (hoor ik van de gene wie 'm kreeg van me) en vervaagt niet bij veel wassen.
Bedankt voor de tip Starsailorr!
Oud 09-02-2008, 16:57
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
ingelijste photo van familie, ook es leuk
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Oud 10-02-2008, 17:32
angel--1987
angel--1987 is offline
Heey allemaal,

Ik en mijn vriend zijn pas 2 maanden samen, nou wil ik iets leuks kopen. Maar heb al beetje terug gelezen, maar heb nog niet iets leuks gevonden voor als je zo kort samen bent!
Wil het liefst geen luchtje ofzo want dat is standaard. Wat gaven jullie elkaar toen jullie net samaen waren?
__________________
life goes on
Oud 10-02-2008, 20:37
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Heey allemaal,

Ik en mijn vriend zijn pas 2 maanden samen, nou wil ik iets leuks kopen. Maar heb al beetje terug gelezen, maar heb nog niet iets leuks gevonden voor als je zo kort samen bent!
Wil het liefst geen luchtje ofzo want dat is standaard. Wat gaven jullie elkaar toen jullie net samaen waren?
Een avondje koken en een massage of zoiets. Ik herinner me iets met Zuivelzacht Als je niets wilt geven, kun je dus ook een dagje weg geven. Kijk dan eens bij het activiteiten topic, hier.
__________________
<):o)
Oud 12-02-2008, 14:10
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Citaat:
Heey allemaal,

Ik en mijn vriend zijn pas 2 maanden samen, nou wil ik iets leuks kopen. Maar heb al beetje terug gelezen, maar heb nog niet iets leuks gevonden voor als je zo kort samen bent!
Wil het liefst geen luchtje ofzo want dat is standaard. Wat gaven jullie elkaar toen jullie net samaen waren?
Ik ga mijn vriend de kamasutra geven, maar dat is misschien een beetje vroeg na twee maanden

Kaartjes voor het theater (cabaret ofzo)?
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Oud 13-02-2008, 15:33
Sìlencè
Sìlencè is offline
Hallo.. ik ben nieuw hiero, en heb een probleempje=p.. Mijn vriendje is bijna jarig(een maandje) hij wordt dan 18! We zijn al 2,5 jaar samen en ik heb hem zo'n beetje alles al gegeven..! Dingetjes om op zijn kamer te zetten of aan de muur te hangen kan niet, want alles staat en hangt vol. Hij mag van zijn ouders geen huisdieren, dus zit er ook niet in.. Ik heb hem al mee uiteten genomen, zelfbedrukt shirt, concert, bloemen, chocola(hij is een echte chocoholic), en als enige hobbys heeft hij filmen en gitaar spelen maar hij heeft al dure gitaar en camera!.. Dagje weg doen we standaard elk jaar in de lente dus hoef ik ook niet mee aan te komen, want het is zijn 'beurt' om te trakteren op dagje uit en daar staat ie op

Nu begin ik toch echt wanhopig te worden, ik heb voor een 10tje een shirt van zn favo bandje gekocht en laat een chocoladeletter boodschap bezorgen met de tekst "gefeliciteerd m'n liefste" omringt door hartjes.. maarja.. ik wil hem ook nog iets écht geven.. maar wat?

Iemand een geniaal ideetje voor mij? want mijn creatieviteitsput is uitgeput.. Het mag best wat kosten hoor..
Oud 14-02-2008, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Hallo.. ik ben nieuw hiero, en heb een probleempje=p.. Mijn vriendje is bijna jarig(een maandje) hij wordt dan 18! We zijn al 2,5 jaar samen en ik heb hem zo'n beetje alles al gegeven..! Dingetjes om op zijn kamer te zetten of aan de muur te hangen kan niet, want alles staat en hangt vol. Hij mag van zijn ouders geen huisdieren, dus zit er ook niet in.. Ik heb hem al mee uiteten genomen, zelfbedrukt shirt, concert, bloemen, chocola(hij is een echte chocoholic), en als enige hobbys heeft hij filmen en gitaar spelen maar hij heeft al dure gitaar en camera!.. Dagje weg doen we standaard elk jaar in de lente dus hoef ik ook niet mee aan te komen, want het is zijn 'beurt' om te trakteren op dagje uit en daar staat ie op

Nu begin ik toch echt wanhopig te worden, ik heb voor een 10tje een shirt van zn favo bandje gekocht en laat een chocoladeletter boodschap bezorgen met de tekst "gefeliciteerd m'n liefste" omringt door hartjes.. maarja.. ik wil hem ook nog iets écht geven.. maar wat?

Iemand een geniaal ideetje voor mij? want mijn creatieviteitsput is uitgeput.. Het mag best wat kosten hoor..
een rijles
Oud 14-02-2008, 14:03
Mongozo
Avatar van Mongozo
Mongozo is offline
Ik hoop dat iemand me hier heel snel kan helpen.. help!!

Mn ouders zijn vandaag 22 jaar getrouwd en ja dan wil ik ze wel een kleinigheidje geven (ben sinds een tijdje werkeloos, dus geld heb ik niet echt. Dus meer een cadeautje als in "Ik heb eraan gedacht".. ja heel triest ik weet het) maar nou zit ik met 2 probleempjes.

1) Ik weet niet wat, en vanavond gaan we uit eten met een deel van de familie, dus dan wil ik het geven. Door school en drukte, was ik het helemaal vergeten, en wel door...

2) Mijn ouders zijn niet zo happy meer samen. Ik voel dat er een scheiding aankomt. Ik weet van mn ma bijv. dat ze eigenlijk al niet meer verder wilt met mn vader. Moet ik dan alsnog de schijn ophouden en wat geven? En wat dan? Ik denk niet dat iets voor hun samen een goed idee is. Ik wou ze namelijk samen naar de film sturen, maar sinds ik dit weet, lijkt me het geen strak plan meer.

What to do, what to do...
Oud 14-02-2008, 15:25
Sìlencè
Sìlencè is offline
Citaat:
Ik hoop dat iemand me hier heel snel kan helpen.. help!!

Mn ouders zijn vandaag 22 jaar getrouwd en ja dan wil ik ze wel een kleinigheidje geven (ben sinds een tijdje werkeloos, dus geld heb ik niet echt. Dus meer een cadeautje als in "Ik heb eraan gedacht".. ja heel triest ik weet het) maar nou zit ik met 2 probleempjes.

1) Ik weet niet wat, en vanavond gaan we uit eten met een deel van de familie, dus dan wil ik het geven. Door school en drukte, was ik het helemaal vergeten, en wel door...

2) Mijn ouders zijn niet zo happy meer samen. Ik voel dat er een scheiding aankomt. Ik weet van mn ma bijv. dat ze eigenlijk al niet meer verder wilt met mn vader. Moet ik dan alsnog de schijn ophouden en wat geven? En wat dan? Ik denk niet dat iets voor hun samen een goed idee is. Ik wou ze namelijk samen naar de film sturen, maar sinds ik dit weet, lijkt me het geen strak plan meer.

What to do, what to do...


wat een vervelende situatie zeg.. Ik zal als ik jou was toch maar een kleinigheid geven, bijvoorbeeld: vroeger als jullie met 't gezin in de auto zaten wat voor muziek werd er gedraait? of welke muziek is er vroeger veel thuis gedraait? koop daar een cd'tje van.. brengt mooie herinneringen boven en misschien heeft het een positief effect....
Oud 26-02-2008, 18:03
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ik ben zaterdag 3 jaar samen met mijn vriend Nu gaan we wel uit eten en naar de bios 's avonds, maar eigenlijk wil ik hem ook een kadootje geven.. Alleen heb ik geen idee wat Hij is niet echt iemand voor sieraden ofzo en echt een vaste hobby heeft ie ook niet. Bloemen vind ik niet echt iets om aan mannen te geven..
Met valentijnsdag hebben we elkaar ook niks gegeven maar nu vind ik een kadootje na al die tijd wel gepast
We hebben nog allemaal andere dingen in de planning staan zoals sauna, dierentuin enzo dus ik wil m niet zoiets geven maar echt iets tastbaars...
Iemand enig idee?
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Oud 02-03-2008, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Iemand enig idee?
Fotolijstje met een mooie foto van jou of van jullie samen?
Een horloge?
Pen met inscriptie?
Oud 03-03-2008, 19:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben met mijn schoonouders mee geweest op wintersportvakantie en geld wilden ze niet zien. Nou heb ik wel zo af en toe het eten betaald of een rondje gegeven maar ik wil toch nog een bos bloemen ofzo voor ze kopen. Ik zie ze alleen pas weer over twee weken denk ik. Kan je dan nog met zoiets komen aanzetten of vinden jullie van niet?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-03-2008, 06:16
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Misschien kun je een kaart sturen met daar in een dinercheque oid?
__________________
<):o)
Oud 04-03-2008, 12:51
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Misschien kun je een kaart sturen met daar in een dinercheque oid?
Dat vind ik dan weer zo onpersoonlijk. Het is al zo dat ze me zo passief en afwachtend vinden en op deze manier ga je dan weer de confrontatie uit de weg dus dat lijkt me ook niet ideaal.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-03-2008, 11:52
Nyawa
Citaat:
Ik ben met mijn schoonouders mee geweest op wintersportvakantie en geld wilden ze niet zien. Nou heb ik wel zo af en toe het eten betaald of een rondje gegeven maar ik wil toch nog een bos bloemen ofzo voor ze kopen. Ik zie ze alleen pas weer over twee weken denk ik. Kan je dan nog met zoiets komen aanzetten of vinden jullie van niet?
Ik zou het gewoon doen - van dat bloemetje bedoel ik - en dan kun je toch gewoon zeggen dat je het graag persoonlijk wilde geven in plaats van opsturen?

Zelf ben ik nog op zoek naar een cadeau voor mijn vriend, die over een paar weken 20 wordt (we zijn nu 2½ jaar samen). Vorig jaar heb ik 'm een snowboardles gegeven in zo'n indoorskicentre, en nu wilde ik eigenlijk weer een dagje-weg-iets. Mijn eerste plan was kaartjes voor Najib Amhali, maar ik ben helaas bij alle schouwburgen waar ik me had ingeschreven uitgeloot en overal is 'ie tot het einde van het jaar uitverkocht. Een favoriete band heeft 'ie niet echt, dus een concert uitkiezen is ook moeilijk. Iemand nog een goed idee?
Oud 08-03-2008, 00:14
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
www.kadopagina.nl

Samen een overnachting in een treincoupe of een chocolademassage cursus? Of doe inspiratie op op www.pluim.nl
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Oud 08-03-2008, 00:15
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Ik heb een puberend zusje die niet met m'n vader overweg kan maar vooral m'n moeder heeft het er heel erg moeilijk mee. Ik wil haar iets geven om haar een hart onder de riem te steken maar ik weet niet zo goed wat. Bloemen of een boek ofzo vind ik een beetje afgezaagd en we gaan al vaak samen naar het theater. Iemand een leuk idee?
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Oud 09-03-2008, 00:40
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Ik heb een puberend zusje die niet met m'n vader overweg kan maar vooral m'n moeder heeft het er heel erg moeilijk mee. Ik wil haar iets geven om haar een hart onder de riem te steken maar ik weet niet zo goed wat. Bloemen of een boek ofzo vind ik een beetje afgezaagd en we gaan al vaak samen naar het theater. Iemand een leuk idee?


Ik heb mijn moeder dit boekje toen gegeven. Is ook niet zo duur, 4 euro.

Positieve Poeh, een boek voor lastige dagen. A.A. Milne.
Oud 25-03-2008, 15:03
SilverBlue
Avatar van SilverBlue
SilverBlue is offline
Mijn vriend is weg van de dodge charger uit the fast en the furious 1, en nu leek het mij leuk als hij jarig is of als kadeau hem te laten rijden voor 15 mischien 30 minuten op een racebaan met een dodge charger, ik kan helemaal niks vinden over zo iets, weten jullie mischien een website die auto's verhuurt op een racebaan ?

alvast bedankt met het mee zoeken.
Silver
__________________
Uhm dat moet ik nog verzinnen ;)
Oud 21-04-2008, 09:28
Verwijderd
Iemand een idee waar je een dekbedovertrek kunt laten bedrukken? Ik heb al gegoogled, maar kon alleen iets vinden waar je er een afbeelding van 30x45 cm op kon laten drukken en dat was dan al 40 euro, voor iedere afbeelding extra (tot een maximum van drie (vier in totaal dus), geloof ik) kwam er weer tien euro bij. Dat vind ik veel geld voor iets wat niet helemaal is wat ik zoek. Ik zou namelijk graag (vrijwel) het gehele dekbed laten bedrukken.

Vraag 2: Weet iemand misschien welk van dat fotoopstrijkpapier goed houdt? Ik heb het namelijk ooit eens gedaan en heb er niet echt goede ervaringen mee (de afbeelding liep bij de eerste druppel water die er bij in de buurt kwam meteen gigantisch uit).

En nog een vraag: Natuurlijk ligt het eraan hoe het er uit ziet, maar is een quilt(/plaid) leuk of echt te ouderwets (voor een redelijk jong iemand)?
Oud 21-04-2008, 09:54
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Vraag 2: die van de Hema heeft wel een goede prijs/kwaliteit verhouding. De wasmachine overleeft ie niet maar een regenbui kan het plaatje niet deren.
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Oud 21-04-2008, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Vraag 2: die van de Hema heeft wel een goede prijs/kwaliteit verhouding. De wasmachine overleeft ie niet maar een regenbui kan het plaatje niet deren.
Ik heb mijn vriend bijna 2 jaar geleden (denk ik) een boxershort gegeven waar ik teksten en afbeeldingen op heb gestreken met het papier van de Hema, en ze zijn wel 'uitgerekt' maar niet verlopen of kapot ofzo. Dus die van de Hema is

En geen idee waar je een heel dekbed kan laten doen, ook niet bij een copyshop, of een bazaar ofzo?
Oud 21-04-2008, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Vraag 2: die van de Hema heeft wel een goede prijs/kwaliteit verhouding. De wasmachine overleeft ie niet maar een regenbui kan het plaatje niet deren.
Een regenbui zal een dekbedovertrek als het goed is niet vaak mee te maken krijgen, terwijl een wasmachine overleven me juist wel handig lijkt met een dekbedovertrek (of kledingsstukken).
Oud 08-05-2008, 19:50
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Volgende week is een vriendin van mij jarig en ik moet een cadeautje. Ze is sinds een paar maanden op kamers en heeft in principe al haar huisraad bij elkaar, maar misschien weet iemand nog een leuk net-op-kamers-cadeautje?
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Oud 08-05-2008, 23:12
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ik heb laatst met een vriendin voor een andere vriendin die op kamers ging en van roze hield, roze kussentjes/theelichthoudertjes/placemats/zulke dingetjes gekocht. Gewoon om de boel wat aan te kleden
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 10-05-2008, 12:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind voor mensen die net op kamers zitten een plantje altijd wel leuk, dat zijn de dingen die je zelf pas later koopt en je kamer wel een stuk gezelliger maken Heb zelf donderdag ook weer een plantje gekocht voor de housewarming van een vriend van me
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 10-05-2008, 13:00
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ow, ik heb ook een vraag. Mijn vriend is over twee maanden jarig maar ben toch al aan het denken over een kado. Nou wil ik graag een vakantiefoto van ons af laten drukken als poster, weet iemand waar je dat ergens goedkoop, makkelijk en mooi kan laten doen?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 17-05-2008, 10:56
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Citaat:
Ik vind voor mensen die net op kamers zitten een plantje altijd wel leuk, dat zijn de dingen die je zelf pas later koopt en je kamer wel een stuk gezelliger maken Heb zelf donderdag ook weer een plantje gekocht voor de housewarming van een vriend van me
Als je weet dat ze wel van visjes houden kan je ze een aquarium met wat guppies geven ook.
Oud 17-05-2008, 15:23
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
Citaat:
Ow, ik heb ook een vraag. Mijn vriend is over twee maanden jarig maar ben toch al aan het denken over een kado. Nou wil ik graag een vakantiefoto van ons af laten drukken als poster, weet iemand waar je dat ergens goedkoop, makkelijk en mooi kan laten doen?
Ik vind een poster een beetje cheap om eerlijk te zijn. Ik heb ooit ook eens een vakantiefoto laten afdrukken, maar dan op canvas, bij deze site: http://www.herinneringenoplinnen.nl/home/ . Misschien wel wat duurder (maar nog steeds niet erg duur + geen verzendkosten), maar ook wat leuker en het gaat veel langer mee.
Oud 17-05-2008, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Als je weet dat ze wel van visjes houden kan je ze een aquarium met wat guppies geven ook.
Ik zou dus echt nooit dieren geven tenzij iemand er expliciet om vraagt.
Oud 18-05-2008, 20:16
Janno
Janno is offline
ik heb iets super groots gepland voor mijn Schat... alleen kan dat pas rond februari volgend jaar... dit is mijn idee:

op mijn school hebben we elk jaar een rijks music award evenement, dan kan je optreden als je wilt enz.
nou kwam ik met m'n beste vriendin op het idee om daar ook op te gaan treden. En dan het liedje dat zo speciaal is voor mij en mijn vriend : Till we ain't strangers anymore van Bon Jovi en LeAnn Rimes (ons lied <3)
mijn beste vriendin op de drum, een andere vriendin op de elektrische gitaar en mannelijke stem zingen(ik wou eigenlijk jongen hebben.. past beter), en ik op de akoestische gitaar (moet ik nog leren ) en de vrouwelijke stem zingen
en dan voor dat we spelen naar de microfoon lopen en zeggen (ik dan): Lieverd, deze is voor jou! Ik hou van je!!

maar dat moet allemaal in het geheim want hij mag niet weten dat ik daaraan ga meedoen en dat ik gitaar ga leren spelen en nog een manier zien te vinden om hem naar de music award gedoe mee te krijgen


goed plan? miss zullen sommige zeggen dat het uit kan gaan in die tijd enz... maarja boeie doen we toch gwn dat lied ^-^
__________________
^-^
Oud 27-05-2008, 19:45
$moky
$moky is offline
ik heb in de 2e maand van me relatie een mobieltje gehad een sony w810i
Oud 27-05-2008, 23:05
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Ik ga mijn lief morgen deze fotolijst geven, ik hoop/denk dat hij er heel blij mee zal zijn:

__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Oud 28-05-2008, 00:52
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
(ik wou eigenlijk jongen hebben.. past beter)
Ik zing weleens..?
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 28-05-2008, 11:07
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
@Fosca: dat is wel echt tof!
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 05-06-2008, 16:53
paula21
paula21 is offline
Mijn inmiddels ex is echt super fan van feyenoord dus ahd hem 2 kaartjes gegeven voor feyenoord - vitesse.
Hij vond het cht super en ik kon delen in iets waar hij echt super enthousiast over is

oja en het inmiddels ex zijnde heeft nix te maken met die cadeau
Oud 09-06-2008, 15:55
Roodkopje
Avatar van Roodkopje
Roodkopje is offline
Ik zoek een houten ketting voor heren.. maar die lijken van de aardbodem verdwenen.. Iemand een idee waar ik deze kan vinden?
__________________
Hard to say what caught my attention..
Oud 14-06-2008, 15:08
Love,SweetLove
Avatar van Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
hey

Op 1 juli stopt mijn vriend met roken. Nu zou ik hem dan graag iets geven waarmee ik hem laat zien dat ik hem steun en dat ik het echt super goed vind. Op 2 juli is hij jarig dus het mag ook best wat duurders zijn. Dacht eerst aan een leuk dagje weg maar op 1 juli gaan we al naar een concert van Doe Maar. (Heeft hij mij voor m'n verjaardag gegeven, super lief)
Maar hoe laat ik hem dus zien dat ik hem echt steun? Vooral als we s'avonds naar dat concert gaan, wordt lastige dag voor hem!
Oud 16-06-2008, 21:03
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Binnenkort zijn mijn vriend en ik 2 jaar samen, en ik had gedacht om hem een mooi horloge te geven. Kan iemand mij tips geven over betaalbare, mooie merken voor heren? Kan je een horloge laten inscriberen?

Alvast bedankt!
Oud 20-06-2008, 10:03
Verwijderd
mijn vriend is binnenkort jarig. Ik heb een cadeau bedacht en wilde dit even met jullie delen. Misschien dat mijn idee iemand anders weer inspiratie geeft

Ik ga een kaartje voor hem kopen voor Q-base. Dat is een dance-feest waar we vorig jaar voor het eerst naar toe zijn gegaan en wat hij helemaal geweldig vond (ik ook trouwens).
Daarnaast heb ik laatst foto's laten maken. Nu wil ik 1 foto in n mooi lijstje aan hem geven (dit wilde hij zelf graag). Op de achterkant van het lijstje wil ik dan een envelop plakken met een kaart met een boodschap en het q-base kaartje erin.

Helaas heeft hij de foto's al wel gezien, maar ok. De echte verrassing is dat ook het Q-base kaartje.

Als iemand trouwens nog tips heeft ofso, hoor ik die graag
Oud 20-06-2008, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Binnenkort zijn mijn vriend en ik 2 jaar samen, en ik had gedacht om hem een mooi horloge te geven. Kan iemand mij tips geven over betaalbare, mooie merken voor heren? Kan je een horloge laten inscriberen?

Alvast bedankt!
Kijk eens bij lucardi. Dat is niet duur en toch leuk. Anders kan je altijd bij de eerste beste juwelier naar binnen wandelen en daar wat boekjes met horloges bekijken.

Volgens mij kan je een horloge op de achterkant laten inscriberen.
Oud 22-06-2008, 15:13
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Waarom eigenlijk altijd een foto van jezelf aan je partner geven? Ik vind het vaak niet eens leuk. Die van Fosca is wel tof!
Oud 22-06-2008, 16:18
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik heb een fiets voor hem gekocht omdat hij er geen had Gewoon een tweedehandsje op marktplaats hoor!
__________________
Tsja
Oud 22-06-2008, 16:28
zomer
zomer is offline
Citaat:
Ik ga mijn lief morgen deze fotolijst geven, ik hoop/denk dat hij er heel blij mee zal zijn:

[afbeelding]
Ik vind foto's altijd vreselijk om te geven, maar dit is wel leuk zeg!
Oud 23-06-2008, 07:52
Verwijderd
Ik geef hem de foto meer voor erbij. Ik had die fotoshoot laten doen en vertelde dat ik de foto met mn broers en zussen groot wilde laten uitprinten. Toen moest ik hem beloven er ook één van mij voor hem te laten printen. Vandaar Maar de kaartjes voor het feest zijn natuurlijk het pronkstuk.
Oud 24-06-2008, 13:39
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Waarom eigenlijk altijd een foto van jezelf aan je partner geven? Ik vind het vaak niet eens leuk. Die van Fosca is wel tof!
Ik vind het ook een beetje vreemd om iemand een foto van mezelf te geven, als hij die wil vraagt hij er maar naar Heb laatst wel een foto van ons samen ingelijst en gegeven. Maar ik weet niet, dat vind ik weer anders...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie 1 jaar met mijn vriendin
Undit
5 09-09-2010 17:16
Liefde & Relatie Kado vriend
Piepje0123
4 02-03-2009 18:07
De Kantine het grote slechte cadeautjes-topic
Verwijderd
50 26-02-2009 23:06
Liefde & Relatie Hoe verras jij je vriend/vriendin?
Verwijderd
4 25-01-2009 15:09
Liefde & Relatie stelling: echtscheiding moet duurder
de abt van sion
115 15-09-2003 21:52
Liefde & Relatie Vandaag 6 maanden
Punkygirl
3 26-05-2003 13:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05.