Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2003, 16:53
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik moest met kerst wat voor mn vriend kopen van €25, maar k had echt geen idee. Dr waren zoveel leuke dingen. Uiteindelijk heb ik (o.a.) een plasmabol gekocht, echt supermooi die dingen!!! Misschien een ideetje?! Die van mij (klein) was € 14,95, maar je hebt ze tot €50 (en zelfs duurder )
Advertentie
Oud 23-12-2003, 16:58
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
kever schreef op 23-12-2003 @ 13:00:
Ik koop nix voor me moppie, se mag lekker nog harder koken en zuigen als ze een cadeu wilt

Ow, ow, ow, we hebben een echte man hier...



Oud 23-12-2003, 19:31
jet
Avatar van jet
jet is offline
oh weet je wat ik morgen nog ff voor m ga kopen. het boekje: raad eens hoeveel ik van je hou? tis een kinder prentenboek over twee hazen.. zo schattig
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Oud 23-12-2003, 19:32
Verwijderd
Citaat:
jet666 schreef op 23-12-2003 @ 20:31:
oh weet je wat ik morgen nog ff voor m ga kopen. het boekje: raad eens hoeveel ik van je hou? tis een kinder prentenboek over twee hazen.. zo schattig
Die heb ik ooit voor mijn ex-vriend gekocht. Toen hij nog niet mijn ex was uiteraard
Oud 24-12-2003, 17:42
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
jet666 schreef op 23-12-2003 @ 20:31:
oh weet je wat ik morgen nog ff voor m ga kopen. het boekje: raad eens hoeveel ik van je hou? tis een kinder prentenboek over twee hazen.. zo schattig
die heb ik gisteren voor m'n oppaskindje voorgelezen
__________________
Tsja
Oud 25-12-2003, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Carintjuh schreef op 18-12-2003 @ 09:45:
Ik geef mn vriend voor zn verjaardag een cadeaubon voor zo'n kuuroord met z'n 2en... met massage, allemaal baden enz.. Ook een busje snoep met allemaal hartjes snoepjes. Als laatste is er ook nog een kussensloop met een foto van ons 2 en een zelfbedachte boodschap eronder!!

leuk??
ik wil hem een onvergetelijke dag geven. Heb dus ook even op kadopagina rondgesnuffelt en een paar dingen er uit gehaald. We zagen op het nieuws iets van een man die vast had gezeten op een berg met ijs of weet ik wat (hij was iig heel koud ) en hij was aan t paragliden of zweefvliegen of wat. Zij ie dat ie dat wel gaaf vond en wel eens zou willen doen
Dus misschien wordt dat t wel. Of zelf een vliegtuig besturen. dat vond ie ook leuk zei ie
Oud 25-12-2003, 15:42
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
Eerised schreef op 23-12-2003 @ 16:34:
Leuk! Lijkt me moeilijk om cadeautje te vinden als je 7weken iets hebt, maar hij zal er blij mee zijn! Goed gedaan
jah dankje! hij vond het ook heel leuk en lief enzo.. alleen we gingen eerst die fles opdrinken en toen gaf hij een feestje.. ik was daar eerder.. en we liepen allebei lekker aangeschoten daar rond
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Oud 27-12-2003, 09:44
thelittlegirl
Avatar van thelittlegirl
thelittlegirl is offline
Elkaar wat liefs geven zoals aftershave of een mooie armband is ook heel erg leuk
Oud 28-12-2003, 15:02
amehoewla
Avatar van amehoewla
amehoewla is offline
ik vind die hele oude advertentie posters gaaf. heb bijna de naam van een automerk en kreeg van mijn vriendje een hele gave oude poster van dat automerk..

erg leuk en persoonlijk!
__________________
maak je niet druk om de dingen die er absoluut niet toe doen
Oud 05-01-2004, 16:28
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
Wasbeermeneer schreef op 23-12-2003 @ 12:56:
lol wat een gierige mensen zitten hier. Hartvormige ijsdingen van ikea. Ringen van mexx, esprit, idplaatjes, bloemen omfg mensen anders bevestig je ff dat nederlanders kkgierig zijn

aangezien dit een scholierenforum is, zal niet iedereen over een grote zak geld bezitten en dus gewoon niet zoveel te besteden hebben?
en dan erbij; cadeaus hoeven niet duur te zijn om leuk te zijn...
Oud 05-01-2004, 21:45
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik heb voor mijn vriends verjaardag chocoladelettertjes in een plastic puntzakje gedaan die de zin 'I love you, Liefs Niki' vormden en daar een lint omgedaan en een knuffeltje met de tekst 'ik hou van jou' aan gebonden. verder nog een kaartje aangedaan die ik zelf gemaakt heb met een persoonlijke boodschap.

verder nog 2 fotolijstje met een foto van ons samen en een foto van mij en een bioscoopje met mij + nog een kaart met persoonlijke boodschap.

en ik heb hier dagen over zitten nadenken hoor
Oud 06-01-2004, 09:35
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik denk dat ik mijn vriend voor zijn verjaardag dit geef:

*foto album met alle foto's van ons die we tot nu toe hebben
*kookboek (hij gaat op zichzelf wonen en wou een kookboek)
*kaartje
*een nieuw-huis-pakket met daarin allemaal houdbaar voedsel en wat schoonmaakdingetjes e.d.

Verder denk ik dat ik een filmpje maak voor hem met een persoonlijke boodschap met de digicam.

Verder weet ik het nog niet
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het Grote Cadeau Topic #4
x-spekkie-x
309 21-11-2012 14:00
Liefde & Relatie Het Grote Cadeau-Topic #3
snoopy
501 27-01-2010 14:59
Liefde & Relatie Topic voor tips wat te doen met elkaar (dates, dagelijks enz.)
Verwijderd
500 31-05-2007 17:32
Liefde & Relatie Het Grote Cadeau Topic # 2
Chloe Siere
499 23-10-2005 18:15
Liefde & Relatie Het Ultieme Kerstcadeau? (voor je liefde?)
Evolution
18 08-12-2003 20:02
Beleidszaken [L&R] Het grote waar gaan we heen topic
Verwijderd
10 20-06-2003 18:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58.