Oud 14-03-2006, 16:04
Verwijderd
Jeuj, ik mag ook een keer een nieuw topic openen!

Deel 11: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1351517

Net als voorheen kun je dit topic je vragen en ervaringen kwijt betreffende je voeding en je gezondheid. Dit kunnen vragen zijn met betrekking tot afvallen, maar het kunnen ook vragen zijn over aankomen, gezond eten, voedselallergie/-intolerantie, enz. Dat is dus hetzelfde gebleven.

Wat er anders is, is dat er in dit topic, naar de algemene forumregels, een aantal extra regels gelden over wat wel en wat niet mag.

Wel mag:
- specifieke vragen stellen
- als je op iemand reageert met een quote, quote dan alleen het stukje tekst waar je op reageert en niet de hele lap tekst (dit ivm de overzichtelijkheid)

Niet mag:
- keer op keer posten wat je gegeten hebt op een dag
- posts mbt de ‘psychische kant’ van eten horen meer op psychologie, nu is het niet volledig verboden om hier mbt dat iets te posten, maar probeer het met mate te doen (ik denk dat ieder voor zich wel kan beoordelen waar die grens ligt en voor de mensen die dat niet kunnen zullen de forumbazen dat doen )

De algemene informatie met betrekking tot afvallen is verhuisd. Klik hier om er naar toe te gaan.
Het maximum aantal posts in dit topic is terug gebracht tot 250, om zo het overzicht beter te kunnen bewaren en om zo hopelijk ook voor elkaar te krijgen dat iedereen (iig de nieuwe bezoekers van dit topic) regelmatig de eerste post te zien krijgt (en hopelijk ook leest).


quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Leonoor schreef op 02-11-2005 @ 18:07 :

Zelf ben ik op zich niet tegen een nieuwe topic, ik ga er alleen niet in lopen politie-agenten. Het is dus aan de vaste bezokers van dat topic hoe het topic loopt en daarmee dus ook of het open blijft.

Brand maar los met al uw vragen!
Oud 14-03-2006, 16:14
Mara
Mara is offline
@Anaïs: Dat was ik, met die kuiten Ik heb inderdaad verkorte kuitspieren, dit komt door de sporten die ik gedaan heb en 't feit dat ik heel veel op hakken loop

Dat ik last had van m'n benen lag echter ergens anders aan. Wat jij beschrijft is volgens mij gewoon onwennigheid, daar heb ik ook last van als ik weer begin. Ik weet niet hoe lang je nu al bezig bent, maar geef 't een paar weken. Begin anders eerst rustig aan met grote afstanden wandelen, dat versterkt je kuiten ook
Oud 14-03-2006, 21:37
Verwijderd
Als je 3% vet verliest hoeveel kilo is dat dan minder?
Oud 14-03-2006, 21:38
Mara
Mara is offline
Citaat:
April20 schreef op 14-03-2006 @ 21:37 :
Als je 3% vet verliest hoeveel kilo is dat dan minder?
Als je even na zou denken zou je weten dat je dat niet zo kan berekenen. Je zal eerst je vetpercentage moeten weten en je gewicht, dan kan je dat pas uitrekenen.
Oud 14-03-2006, 21:39
Verwijderd
Citaat:
April20 schreef op 14-03-2006 @ 21:37 :
Als je 3% vet verliest hoeveel kilo is dat dan minder?
ligt aan je gewicht

iemand van 300 kg verliest meer massa dan iemand van 65

en dan zou je het zelf kunnen uitrekenen als je je huidige vetpercentage en gewicht weet
Oud 14-03-2006, 21:50
Verwijderd
Ik vraag me iets af over mijn eetpatroon, geloof wel dat dat ook in dit topic mag, toch?
Ik studeer geneeskunde en ik weet heus wel hoe en wat ik gezond moet eten, maar voor mezelf vind ik het heel lastig om er objectief naar te kijken.

Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat het eten me tegenstaat, dat ik gewoon maar de helft van wat ik normaal eet, op kan eten, gewoon omdat ik het dan niet naar binnenkrijg (ik heb het dan vooral over het avondeten).
Ik eet op zich wel regelmatig, maar ik heb ook wel eens dat ik opeens pas om een uur of 8 's avonds eet omdat ik dan eerst per se iets anders af wil maken. Maar zo vaak gebeurt dat nou ook weer niet.
Het is ook niet dat ik veel tussendoortjes eet of zoiets. Wel iets meer dan gewoonlijk, maar dat komt ook omdat ik dan bijvoorbeeld heel laat op de avond wel ineens weer honger krijg.

Het lijkt meer een soort psychische barrière die er af en toe gewoon ineens is, ik weet niet waarom. (want als ik echt móet kan ik het heus wel naar binnenkrijgen). Het is allemaal natuurlijk helemaal niet zo ernstig, maar het gebeurt geloof ik wel steeds vaker en dat is natuurlijk niet de bedoeling, vandaar dat ik me afvraag wat ik nou het beste kan doen.

Misschien kijken jullie er op een andere manier tegenaan en weten jullie iets?
Oud 14-03-2006, 23:15
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik denk dat het helpt om een regelmatig eetpatroon te creeeren. Probeer elke dag op ongeveer dezelfde tijden te eten. Dan kan je je daar ook op instellen, en weet je dat je bv. om 5 uur geen tussendoortje meer kan nemen, omdat je bijvoorbeeld om 6 uur gaat eten.
Het is dan natuurlijk ook niet verkeerd om 's avonds nog 2 boterhammen te eten, of iets anders lekkers waar je trek in hebt. Fruit ofzo.

Misschien helpt t wat
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 15-03-2006, 00:07
Verwijderd
Wat mij geholpen heeft, is mezelf niet dwingen. Word ik misselijk van donkerbruin brood? Liever lichtbruin brood dan helemaal geen brood. Lust jij maar een halve avondmaaltijd? Eet eerst de ene helft en een uurtje later de andere helft. Op die manier trok het bij mij vanzelf weer 'recht'.
Oud 16-03-2006, 11:43
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Ja, idd niet gaan dwingen en gewoon een vast eetpatroon volhouden, en vooral niet teveel op gaan letten.

Wel zou ik bijhouden of je niet teveel afvalt, want als je echt ondergewicht begind te krijgen zou ik met een dieettiste een afspraak maken.
__________________
Oud 17-03-2006, 11:39
Verwijderd
Bedankt voor het meedenken

Ik denk dat ik mezelf juist wel een beetje moet dwingen hoor, want ondanks dat het hongergevoel er niet is, kan ik soms best gewoon eten. Als ik het echt niet op krijg dan doe ik dat natuurlijk niet en doe ik dat inderdaad later op de avond wel. Maar als iemand tegen mij zegt "Eet nou eens wat meer" dan gaat dat best wel.
Ik neem in ieder geval geen tussendoortjes vlak voor het eten hoor, dat is het niet.
En ik val geloof ik ook niet af, het is niet dat ik écht te weinig eet, meer dat ik het gevoel heb dat ik er op de verkeerde manier mee omga of zo, dat het af en toe opeens niet wil.

Misschien moet ik er inderdaad gewoon minder op letten.
Oud 17-03-2006, 18:45
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik weet niet of mijn vraag hier hoort, maar daar kom ik alleen achter door 'm te posten Iig alvast sorry als mijn vraag hier niet hoort
Ik zit nu op een teamsport, maar na dit jaar stop ik ermee. Ik wil wel graag mijn conditie op peil houden (en misschien zelfs een beetje afvallen, maar dit terzijde). Wat is dan beter om te doen: op fitness gaan of hometrainer kopen?
En wat zijn de verschillen tussen hometrainers? Want bij Wehkamp zijn er bijvoorbeeld een heleboel, met prijzen die nogal verschillen. Maakt het echt uit welke hometrainer je neemt of is elke eigenlijk wel geschikt?
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 17-03-2006, 19:21
santje17
Avatar van santje17
santje17 is offline
que calorieverbruik, etc., weet ik het niet. Maar ik zou op fitness gaan. Dan heb je misschien meer motivatie, en met een hometrainer kan je jezelf minder stimuleren. (denk ik). en als er een instructeur voor je neus staat, kan hij/zij je net even verder laten gaan.
Oud 17-03-2006, 19:27
Verwijderd
Heksjuh: Ik zou als ik jou was gaan fitnissen. Dat doe je waarschijnlijk sneller dan thuis op de home trainer. Daarnaast is dat wat gevarieerder dan een hometrainer. Maar ja het is ook wel wat, zeker op langere termijn duurder.


Verder ik word soms een beetje verdrietig van mezelf. Waarom kan ik niet altijd normaal met eten omgaan. Afgelopen zaterdag is mijn moeder (nota bene) echt boos geworden omdat ik in de stress schoot over het eten van een saucijzenbroodje. Uiteindelijk toch maar gedaan (het was natuurlijk wel lekker, maar als ik dan bedenk hoe vet het wel niet is...).
Vandaag ging ik even met mijn zus luchen en daar hadden ze alleen saucijzenbroodjes. Nou ja ik schoot al weer een beetje in de stress hoewel ik bedacht wat mijn moeder gezegd had. Hmm mijn zus vond het wel erg dat ik weer in de stress schoot.

Verder ik bedenk altijd wat ik beter kan eten wat het minste caloriën bevat etc. Ik probeer er normaal mee om te gaan (en opzich is mijn eetpatroon ook wel normaal hoor), maar het lukt me dus gewoon niet altijd.

Ik hoop dat dit nog eens overgaat...
Oud 17-03-2006, 20:04
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik denk dat jullie wel gelijk hebben qua motivatie. Vooral als je samen met een vriendin afspreekt, het is zo lullig om die te laten staan.
Alleen de prijs he, maarja.
Bedankt
MevrouwM: sterkte ermee!
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 19-03-2006, 13:49
-(L)-
@MevrouwM: Wil je afvallen, of waarom ben je zo met 't aantal calorieen bezig?

Leuke avatar trouwens
Oud 20-03-2006, 13:04
Mara
Mara is offline
@MevrouwM: Heb je wel eens hulp gezocht? Je bent hier al eerder geweest, destijds at je te weinig maar bleef je zelf stug volhouden dat dat 'voor jou genoeg was' e.d. Eet je nog steeds zo?

Ik zou (als je dat nog niet hebt) eens hulp zoeken.
Oud 21-03-2006, 10:21
Verwijderd
Hulp heb ik nooit gezocht. Maar dat is ook niet nodig omdat ik op een bepaalde manier wel gewoon normaal met eten omga hoor!
Ik kom echt over als een "geflipt wijf", maar het valt allemaal wel mee.

Wat ik vooral merk is dat wanneer ik niet lekker in mijn vel zit ik me hier wat meer aan ga "vastklampen". Maar wel vooral over dingen als koekjes etc, niet zozeer over de normale maaltijden. Daarnaast wanneer ik alleen eet eet ik ook minder. Eet is samen met mensen dan is eten voor mij een hele ander bezigheid ofzo.

Ik eet wel meer dan de vorige keer dat ik hier kwam al is het nog steeds niet echt veel.
Oud 21-03-2006, 11:11
Verwijderd
MevrouwM, je komt niet over als een "geflipt wijf" lijkt me, wel als iemand die iets teveel met (niet teveel) eten bezig is Maar gelukkig merk je dat zelf ook al op, dan is er ook wel redelijk makkelijk iets aan te doen denk ik.
Hoeveel is 'niet echt veel' eten dan?
Oud 21-03-2006, 16:01
Verwijderd
Stel er staat op een blik groente of fruit 500g netto gewicht, 300g netto uitgelekt gewicht en 50 kcal per 100g. (Ik noem even wat willekeurige getallen ter illustratie.) Moet je dan 5x50=250 kcal of 3x50=150 kcal tellen voor de gehele inhoud van het blik?

Een beetje een rare vraag, maar ik vroeg het me af.
Oud 21-03-2006, 16:25
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
per uitgelekt denk ik,
maar ik twijfel ook altijd.. maar dan over bv kersen met pit enz
__________________
Oud 21-03-2006, 16:47
freakje
Avatar van freakje
freakje is offline
Ik neem altijd uitgelekt gewicht, tenzij je natuurlijk het sap of de siroop ook mee op eet, drinkt of in sausje verwerkt.
__________________
--- Aan de andere kant van de regenboog staat een GROTE pot met goud ---
Oud 21-03-2006, 17:23
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Maija schreef op 21-03-2006 @ 16:25 :
per uitgelekt denk ik,
maar ik twijfel ook altijd.. maar dan over bv kersen met pit enz
Twijfel je dan aan het uiteindelijk aantal kcal omdat je de pit niet opeet en het gewicht dus niet meer klopt? Dat vind eerlijk gezegd wel heel ver gaan...
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 21-03-2006, 18:13
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
blurred schreef op 21-03-2006 @ 17:23 :
Twijfel je dan aan het uiteindelijk aantal kcal omdat je de pit niet opeet en het gewicht dus niet meer klopt? Dat vind eerlijk gezegd wel heel ver gaan...
Ze heeft een eetstoornis dus vind ik dat niet gek...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 21-03-2006, 19:27
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 14-03-2006 @ 16:14 :
@Anaïs: Dat was ik, met die kuiten Ik heb inderdaad verkorte kuitspieren, dit komt door de sporten die ik gedaan heb en 't feit dat ik heel veel op hakken loop

Dat ik last had van m'n benen lag echter ergens anders aan. Wat jij beschrijft is volgens mij gewoon onwennigheid, daar heb ik ook last van als ik weer begin. Ik weet niet hoe lang je nu al bezig bent, maar geef 't een paar weken. Begin anders eerst rustig aan met grote afstanden wandelen, dat versterkt je kuiten ook
Hey bedankt voor je antwoord
Ik blijf het toch vreemd vinden, 'k heb nochtans jaren gelopen, dus spierpijn en zo herken ik wel. Maar deze keer deed het echt pijn, zelfs als ik bijna trager dan wandeltempo liep. Voorlopig hou ik het even op zwemmen, lijkt me minder risicovol
Oud 21-03-2006, 20:38
-(L)-
Heeft iemand enig idee hoeveel ckal (en vet) er in wodka plus en smirnoff zitten?
Oud 21-03-2006, 21:15
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Volgens de calorietabel op valtaf:

wodka: 243 kcal & 0 gram vet per 100 ml.

En smirnoff kan ik niet vinden.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 21-03-2006, 21:17
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
blurred schreef op 21-03-2006 @ 21:15 :
Volgens de calorietabel op valtaf:

wodka: 243 kcal & 0 gram vet per 100 ml.

En smirnoff kan ik niet vinden.
Ha, dat was ik net aan het opzoeken Alleen is wodka+ wel een mix, dus iets anders dan gewone wodka denk ik. Smirnoff kon ik ook niet vinden, maar een breezer heeft 198 kcal per flesje, dat komt denk ik wel ongeveer overeen met een smirnoff ice.
Oud 21-03-2006, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Happyyy schreef op 21-03-2006 @ 20:38 :
Heeft iemand enig idee hoeveel ckal (en vet) er in wodka plus en smirnoff zitten?
Er zit geen vet in alcoholische drankjes. Alleen koolhydraten en alcohol dus. Hoewel ik me voor kan stellen dat er in bijv. Batida de Coço wel een klein percentage vet bevat omdat het met kokosmelk gemaakt wordt, maar dat is ook verwaarloosbaar. Alcohol is overigens 'erger' dan koolhydraten, 1 gram alchol bevat namelijk 9 kcal en 1 gram vet 'maar' 7 kcal.
Oud 21-03-2006, 21:44
Mara
Mara is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 21-03-2006 @ 21:22 :
Er zit geen vet in alcoholische drankjes. Alleen koolhydraten en alcohol dus. Hoewel ik me voor kan stellen dat er in bijv. Batida de Coço wel een klein percentage vet bevat omdat het met kokosmelk gemaakt wordt, maar dat is ook verwaarloosbaar. Alcohol is overigens 'erger' dan koolhydraten, 1 gram alchol bevat namelijk 9 kcal en 1 gram vet 'maar' 7 kcal.
Ik meende:
1 gram eiwit/koolhydraat: 4 kcal
1 gram vet: 9 kcal
1 gram alcohol: 7 kcal

?
Oud 22-03-2006, 00:06
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 21-03-2006 @ 21:44 :
Ik meende:
1 gram eiwit/koolhydraat: 4 kcal
1 gram vet: 9 kcal
1 gram alcohol: 7 kcal

?
Nu begin ik zelf ook de twijfelen of ik vet en alcohol niet door elkaar haal.
Oud 22-03-2006, 00:30
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 22-03-2006 @ 00:06 :
Nu begin ik zelf ook de twijfelen of ik vet en alcohol niet door elkaar haal.
Vet is iig 9, zeker weten
Oud 22-03-2006, 00:43
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 22-03-2006 @ 00:30 :
Vet is iig 9, zeker weten
Dan is alcohol 7. Nonetheless, beide zijn baaad.
Oud 22-03-2006, 16:13
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Hee hoe zit dat nou precies met onverzadigde en verzadigde vetten? Wat is nou wel en wat is nou niet goed voor je? En hoe zit dat dan met plantaardig en dierlijk vet? Ik vergeet het altijd, kan iemand 't uitleggen?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 22-03-2006, 16:30
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Onverzadigd vet is heel goed voor je, en die moet je ook niet stoppen met eten zeg maar..

verzadigd vet is niet zo goed voor je. Dat verzadigde vet zit vooral in dierlijke producten.

Daarom kan je wat mij betreft ook beter in olijfolie of iets dergelijks bakken dan in echte boter, ondanks dat er meer vet in zit is het wel beter vet.
Oud 22-03-2006, 18:12
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 22-03-2006 @ 16:30 :
Onverzadigd vet is heel goed voor je, en die moet je ook niet stoppen met eten zeg maar..

verzadigd vet is niet zo goed voor je. Dat verzadigde vet zit vooral in dierlijke producten.

Daarom kan je wat mij betreft ook beter in olijfolie of iets dergelijks bakken dan in echte boter, ondanks dat er meer vet in zit is het wel beter vet.
Dat betekent overgens niet dat je boter moet mijden, er zitten belangrijkste vitaminen ed in die je nodig hebt...

Verder dingen als noten en pindakaas ed zijn goed voor de gezonde vetten, die je nodig hebt. Ik heb ze een tijdje niet gegeten en kreeg last van verstoppingen ed. Nu ik weet gewoon noten eet en elke dag 2 boterhammen pindakaas gaat het goed. Het is misschien wat meer in cal, maar wel een stuk beter. Neem GEEN pindakaas light. Want daar hebben ze de goede vetten eruit gehaald om het aantal cal te verminderen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 22-03-2006, 18:33
Mindfields
Mindfields is offline
Ik was laatst op een feestje (van mijn eigen vriend) samen met Experiment op dit forum. Zagen we pinda's staan en daar hebben we veel van gegeten en andere mensen wat van aangeboden 'ja, daar zitten goede vetten in hoor!' 'van wie heb je dat gehoord? 'van Gothic!'.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 22-03-2006, 18:40
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 22-03-2006 @ 18:33 :
Ik was laatst op een feestje (van mijn eigen vriend) samen met Experiment op dit forum. Zagen we pinda's staan en daar hebben we veel van gegeten en andere mensen wat van aangeboden 'ja, daar zitten goede vetten in hoor!' 'van wie heb je dat gehoord? 'van Gothic!'.


Overgens, voor de mensen die veel (zoute) pinda's gaan eten en zich de volgende morgen rotschrikken omdat ze een kilo zwaarder zijn ... Zout houdt vocht vast. Plas je vanzelf weer uit.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 22-03-2006, 19:17
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 22-03-2006 @ 18:33 :
Ik was laatst op een feestje (van mijn eigen vriend) samen met Experiment op dit forum. Zagen we pinda's staan en daar hebben we veel van gegeten en andere mensen wat van aangeboden 'ja, daar zitten goede vetten in hoor!' 'van wie heb je dat gehoord? 'van Gothic!'.
Haha
Oud 22-03-2006, 23:15
Mara
Mara is offline
Citaat:
Gothic schreef op 22-03-2006 @ 18:40 :


Overgens, voor de mensen die veel (zoute) pinda's gaan eten en zich de volgende morgen rotschrikken omdat ze een kilo zwaarder zijn ... Zout houdt vocht vast. Plas je vanzelf weer uit.
Ik had zoute pinda's uit Turkije, nog meer zout. 's Avonds 2-3 handjes gegeten, volgende ochtend 2,5 kilo zwaarder
Oud 22-03-2006, 23:15
Mara
Mara is offline
Trouwens, weet iemand wat een normaal 'vochtpercentage' is? Of anders, voor degenen die het (wel eens) meten: Wat is jouw vochtpercentage?
Oud 22-03-2006, 23:35
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
De hoeveelheid vocht in je lichaam wisselt best snel. Ik zou eigenlijk niet weten wat een normaal percentage is.

Ikheb wel eens gehoord dat, wanneer je dorst krijgt, je al 4% water bent veloren. Geen idee of dat echt zo is hoor

Verder moet je ook onderscheid maken tussen vocht in je lichaam en vocht in je darmen.

Okeee hier heb je lekker veel aan haha
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 23-03-2006, 08:41
Mara
Mara is offline
Schiet niet echt op nee

Ik heb 't gisteren voor 't eerst laten meten, kwam 50% uit. Ik heb géén idee wat 't verder inhoudt of dat het goed is ofzo, nooit in verdiept. Ik zal anders eens wat sites afgaan.
Oud 23-03-2006, 09:14
Siren
Avatar van Siren
Siren is offline
Ik geloof dat een normaal vochtpercentage voor vrouwen tussen de 50% en de 55% moet zitten.

Volgens mijn weegschaal is de mijne 51%
Oud 23-03-2006, 10:38
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 22-03-2006 @ 23:15 :
Ik had zoute pinda's uit Turkije, nog meer zout. 's Avonds 2-3 handjes gegeten, volgende ochtend 2,5 kilo zwaarder
Maar dan heb je overdag al vocht verloren omdat het zo warm is... als je gezond bent, gaat je lichaam niet onnodig veel vocht vasthouden.

Maar hoe weeg jij je in godsnaam op vakantie? Vind ik eigenlijk een beetje ziek...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 23-03-2006, 11:16
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Overdag drink je toch juist, dus dan lijkt me dat je vochtpercentage 's avonds hoger is dan 's ochtends?
Oud 23-03-2006, 12:38
Mara
Mara is offline
Citaat:
Gothic schreef op 23-03-2006 @ 10:38 :
Maar dan heb je overdag al vocht verloren omdat het zo warm is... als je gezond bent, gaat je lichaam niet onnodig veel vocht vasthouden.

Maar hoe weeg jij je in godsnaam op vakantie? Vind ik eigenlijk een beetje ziek...
Gothic, je bent een schat, maar niet meteen conclusies trekken. Er staat 'ik had zoute pinda's uit Turkije' met andere woorden: Ik had ze meegenomen en heb ze in Nederland opgegeten.
Oud 23-03-2006, 13:14
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Gothic schreef op 23-03-2006 @ 10:38 :
Maar dan heb je overdag al vocht verloren omdat het zo warm is... als je gezond bent, gaat je lichaam niet onnodig veel vocht vasthouden.

Maar hoe weeg jij je in godsnaam op vakantie? Vind ik eigenlijk een beetje ziek...
Af en toe ben je wel een beetje de lijn-nazi.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 23-03-2006, 14:20
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 23-03-2006 @ 12:38 :
Gothic, je bent een schat, maar niet meteen conclusies trekken. Er staat 'ik had zoute pinda's uit Turkije' met andere woorden: Ik had ze meegenomen en heb ze in Nederland opgegeten.
ok. Misschien lees ik dingen te letterlijk, sorry...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 23-03-2006, 14:34
Mara
Mara is offline
Citaat:
Gothic schreef op 23-03-2006 @ 14:20 :
ok. Misschien lees ik dingen te letterlijk, sorry...
Geeft niet
Oud 23-03-2006, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Mindfields schreef op 23-03-2006 @ 13:14 :
Af en toe ben je wel een beetje de lijn-nazi.
Jij zegt wat ik al heel lang denk maar nooit durf te zeggen.
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 01:28
Lichaam & Gezondheid [Centraal] Buik(spieren)
Verwijderd
19 08-08-2005 04:12
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 10:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:36.