Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2012, 17:07
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nee. Als het nodig was mocht ik vandaag nog pijnstilling halen. Een vriend van me had nog pijnstillers voor ratjes liggen en dat zou hij vandaag meenemen, maar hij was het vergeten Ik kon zelf niet ergens langs gaan vandaag... Dus wordt het morgen. Ik hoop gewoon dat ze voor die tijd al geen pijn meer heeft, maar anders ga ik het morgenochtend direct regelen.
Wat slordig dat je dat niet meteen hebt meegekregen bij zo'n ingreep, dan .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Oud 10-07-2012, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Ja, in een zorgcentrum. Vorig jaar deed ik als vakantiebaantje activiteitenbegeleiding en voedingsassistentie en nu werk ik vooral op de verpleegafdeling. Erg leuk om te doen, vind ik .



Dat wordt snel weer minder hoor . Wonden bij ratten genezen snel, en ze heeft waarschijnlijk vooral pijn aan de wond. Heb je geen pijnstilling meegekregen?
Wat leuk! Mensen helpen uit bed halen enzo? Ik vind ab ook lang niet zo leuk... Hoop dat je het na de vakantie ook nog leuk vindt, ik hoorde van klasgenoten vaak dat ze het voor even niet erg vonden om te doen, maar dat ze het na een zomer ook wel weer moe waren!
Oud 10-07-2012, 17:11
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Jaaa! We hebben ze bij iemand hier in de stad gekocht die ratten opvangt die gevonden zijn of om wat voor reden dan ook weg moeten bij hun baas. Hij heeft zo nu en dan een nestje en herplaatst opgevangen ratten indien mogelijk. Hij had een nestje dus nu hebben we twee mannetjes van zes weken oud. We hebben een vierkante kooi met eigenlijk begane grond en drie verdiepingen, maar we hebben de bovenste verdieping eruit gehaald en een hangmat opgehangen. We hebben nu twee bakjes met vier staan, een drinkflesje opgehangen en er liggen een oude sok, een kruipbuis en oud wcrolletje in. Ze heten Balthasar en Caspar! Balthasar is een dumping, hij heeft zijn oren meer aan de zijkant van zijn kop staan. Hij is tot nu toe heel druk geweest maar ligt nu te slapen volgens mij. Caspar kruipt al een hele tijd heel ontspannen bij mij rond, wil constant in mijn blouse kruipen. Ik ben er nu al helemaal verliefd op <3

Is Marinda wel weer een beetje actief dan? Heeft de DA niks gezegd over hoe lang t herstel zou duren dan!?
Ratjes uit de opvang

Marinda is nu nog niet zo actief. DA zei dat het ongeveer weekje/ 10 dagen zou duren, maar ze wordt waarschijnlijk wel eerder weer een stuk actiever, als de ergste pijn voorbij is. Ik heb ook over 10 dagen nog een afspraak met de DA.
Oud 10-07-2012, 17:14
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Wat slordig dat je dat niet meteen hebt meegekregen bij zo'n ingreep, dan .
Nou, ze had gisteren tijdens/na de operatie een injectie pijnstilling gehad en dat zou genoeg kunnen zijn, maar als het dat niet was, kon ik vandaag pijnstilling halen. Maarja.. dat liep dus mis omdat ik ervan uit ging dat die vriend pijnstilling voor me mee zou nemen, maar hij dat vergeten was.
Oud 10-07-2012, 17:15
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Zou ik toevallig iets met paracetamol kunnen? Ik ga niets experimenteren hoor, maar als jij iets weet Miekje...
Oud 10-07-2012, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Toch 'n kwaliteitje hoor, van die beestjes


Citaat:
Ratjes uit de opvang

Marinda is nu nog niet zo actief. DA zei dat het ongeveer weekje/ 10 dagen zou duren, maar ze wordt waarschijnlijk wel eerder weer een stuk actiever, als de ergste pijn voorbij is. Ik heb ook over 10 dagen nog een afspraak met de DA.
Ja, eigenlijk wilde ik ze bij een rattery gaan halen, maar die liggen hier niet in de buurt. We kwamen hier eigenlijk per toeval bij uit.
Wat stom zeg, allemaal... Die vriend kan ook niet heel toevallig even langs de DA? Hoe heb je dat gedaan met de DA, moet je je daar eigenlijk bij inschrijven ofzo?
Oud 10-07-2012, 17:23
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zou ik toevallig iets met paracetamol kunnen? Ik ga niets experimenteren hoor, maar als jij iets weet Miekje...
Mensenmedicatie en dieren is meestal geen goede combinatie. Paracetamol en aspirine zijn voor veel dieren erg giftig omdat ze de stoffen niet kunnen afbreken
__________________
you're not my demographic
Oud 10-07-2012, 17:34
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Mensenmedicatie en dieren is meestal geen goede combinatie. Paracetamol en aspirine zijn voor veel dieren erg giftig omdat ze de stoffen niet kunnen afbreken
Ja daar was ik al bang voor.. Ze is overigens nu lekker aan het knabbelen. Als ik haar actief water en eten aanbied, neemt ze het van me aan en wordt ze ook actiever. Dus ik ga nu gewoon vaker met de waterfles naar haar toe
Oud 10-07-2012, 17:37
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:



Ja, eigenlijk wilde ik ze bij een rattery gaan halen, maar die liggen hier niet in de buurt. We kwamen hier eigenlijk per toeval bij uit.
Wat stom zeg, allemaal... Die vriend kan ook niet heel toevallig even langs de DA? Hoe heb je dat gedaan met de DA, moet je je daar eigenlijk bij inschrijven ofzo?
Opbellen en dan kun je een afspraak maken en langsgaan en dan zetten ze je meteen in de computer. Ik ben nu naar een DA aan de andere kant van de stad gegaan, omdat ik van een vriend wist dat de DA zelf een rattery heeft en dat ze gewoon heel goed is met ratjes.
Oud 10-07-2012, 17:42
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat leuk! Mensen helpen uit bed halen enzo? Ik vind ab ook lang niet zo leuk... Hoop dat je het na de vakantie ook nog leuk vindt, ik hoorde van klasgenoten vaak dat ze het voor even niet erg vonden om te doen, maar dat ze het na een zomer ook wel weer moe waren!
Ja, wassen en aankleden enzo. Het is wel intensief, maar ik vind het wel heel erg leuk!
Citaat:
Nou, ze had gisteren tijdens/na de operatie een injectie pijnstilling gehad en dat zou genoeg kunnen zijn, maar als het dat niet was, kon ik vandaag pijnstilling halen. Maarja.. dat liep dus mis omdat ik ervan uit ging dat die vriend pijnstilling voor me mee zou nemen, maar hij dat vergeten was.
Aha, op die manier.
Citaat:
Zou ik toevallig iets met paracetamol kunnen? Ik ga niets experimenteren hoor, maar als jij iets weet Miekje...
NEEEEEEEEEEEE!!!!!!! Paracetamol is echt puur vergif voor dieren! Nooit en te nimmer mensenmedicijnen gebruiken voor beestjes.

God, ik kreeg bijna een hartaanval . Kusje hoor!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 10-07-2012, 17:47
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hoe heb je dat gedaan met de DA, moet je je daar eigenlijk bij inschrijven ofzo?
In principe hoef je je niet 'preventief' in te laten schrijven bij een dierenarts als je ratjes hebt. Ratten hebben niet, zoals honden, katten en fretten dat wel hebben, jaarlijkse vaccinaties.

Ik raad je wel aan om een dierenarts te zoeken die wat af weet van konijnen en knaagdieren. Dat klinkt heel aannemelijk, maar sommige (vooral oudere) dierenartsen vandaag de dag hebben geen nascholing gevolgd wat betreft kleinere huisdieren en weten daardoor weinig van die diertjes af . Als er iets over op de website staat, zit je meestal wel safe, en anders gewoon even bellen. Dan kun je je meten inschrijven, en hoef je dat niet pas te doen als je aan de balie staat met je ratje, als die iets heeft. Scheelt weer tijd.
Citaat:
Ja daar was ik al bang voor.. Ze is overigens nu lekker aan het knabbelen. Als ik haar actief water en eten aanbied, neemt ze het van me aan en wordt ze ook actiever. Dus ik ga nu gewoon vaker met de waterfles naar haar toe
Goed zo .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 10-07-2012, 17:48
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Zo, adviezen weer gegeven . Het lijkt wel alsof ik achter de balie van de kliniek aan de telefoon zit!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 10-07-2012, 17:48
Verwijderd
Oh, trouwens Miekje ik vond het kaartje bij de boeken echt leuk <3
Oud 10-07-2012, 17:49
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh, trouwens Miekje ik vond het kaartje bij de boeken echt leuk <3


Ik vind persoonlijke noten altijd wel leuk.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 10-07-2012, 17:50
Verwijderd
Oh, en ik ging koken samen met mijn huisgenoten voor het avondeten, en het was echt best wel grappig. Huisgenootje en 2 vriendinnen waren een taart aan het maken en kwamen aangelopen om te vragen of het glazuur goed was, hoe ze de taart moesten doorsnijden, of ze dit door dat konden vervangen, wat dit zinnetje in het boek toch betekende en alles. En ik kookte samen met 2 huisgenoten die allebei niet kunnen koken. Typische mama-kindjes dus toen zat ik er nog meer bij van 'kijk, dit moet je zo doen.' en elke keer vertellen wat ze daarna moesten gaan doen, omdat ik honger heb en snel wil eten
Oud 10-07-2012, 17:52
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ja, wassen en aankleden enzo. Het is wel intensief, maar ik vind het wel heel erg leuk!

Aha, op die manier.

NEEEEEEEEEEEE!!!!!!! Paracetamol is echt puur vergif voor dieren! Nooit en te nimmer mensenmedicijnen gebruiken voor beestjes.

God, ik kreeg bijna een hartaanval . Kusje hoor!
Oei, sorry Miekje Dat was niet de bedoeling... Ik zou dat nooit zomaar doen, alleen als jij me wist te vertellen dat dat goed was. Een van mijn ratjes was bijna dood toen ze op haar logeeradresje een pilletje (kalmeringsspul) had gevonden. Ik weet dat het meeste niet kan. Ik hoopte alleen dat er nog iets was wat haar pijn zou kunnen verlichten.
Oud 10-07-2012, 17:55
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Nee dat is niet nodig. En wat Miekje zegt, kijk even wat voor dierenartsen er zijn in de buurt. Ik weet hoe dichtbij die man met de rattenopvang zit, maar als dat dichtbij is, zou ik hem vragen naar welke DA hij gaat.
Oud 10-07-2012, 17:56
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Huh? hij quote ineens niet meer?
Oud 10-07-2012, 18:01
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Zo, en nu nog even een facepalm voor mezelf. Ik voelde me al een aantal uur niet zo lekker en 't begon steeds erger te worden. Zojuist bedacht ik me dat ik vanochtend mijn pillen niet genomen heb. Wanneer leer ik dat nou eens? Zeker als ik me niet zo lekker voel, moet ik me gewoon als eerste even afvragen of ik die pillen wel in mijn mond heb gedouwd.
Oud 10-07-2012, 18:23
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oei, sorry Miekje Dat was niet de bedoeling... Ik zou dat nooit zomaar doen, alleen als jij me wist te vertellen dat dat goed was. Een van mijn ratjes was bijna dood toen ze op haar logeeradresje een pilletje (kalmeringsspul) had gevonden. Ik weet dat het meeste niet kan. Ik hoopte alleen dat er nog iets was wat haar pijn zou kunnen verlichten.
Ja, snap ik hoor . Maar heel veel mensen maken nog weleens de fout om hun dier 'een aspirientje' te geven, uit onwetendheid.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 10-07-2012, 19:10
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zo, en nu nog even een facepalm voor mezelf. Ik voelde me al een aantal uur niet zo lekker en 't begon steeds erger te worden. Zojuist bedacht ik me dat ik vanochtend mijn pillen niet genomen heb. Wanneer leer ik dat nou eens? Zeker als ik me niet zo lekker voel, moet ik me gewoon als eerste even afvragen of ik die pillen wel in mijn mond heb gedouwd.
Ah zo erg is dat toch niet, het is menselijk
Ik had dat een keer toen ik een allergische reactie had, ik moest pillen nemen voordat ik ging lunchen. Maar ondanks dat mijn collega's mij iedere keer waarschuwden stopte ik 10 seconden later toch die boterham in mijn mond om vervolgens te vergeten die pillen te nemen.
__________________
you're not my demographic
Oud 10-07-2012, 19:10
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, snap ik hoor . Maar heel veel mensen maken nog weleens de fout om hun dier 'een aspirientje' te geven, uit onwetendheid.
Nouja, het is wel erg effectief Alleen niet het gewenste effect
__________________
you're not my demographic
Oud 10-07-2012, 19:11
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Hoi! Vandaag had ik een blokuur rijles. De instructrice zou ergens in augustus een ttt plannen, maar omdat ik uitgelegd heb dat ik vrij weinig tijd heb, gaat ze proberen om volgende week een ttt te plannen. En hopelijk kan ik vlak voordat ik naar Nijmegen ga afrijden/proberen af te rijden
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 10-07-2012, 19:12
Verwijderd
Hoe lang rij je al? Ik denk dat ik maar niet meer ga lessen voordat ik ga studeren.
Oud 10-07-2012, 19:14
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Vanaf 25 april! Als je een leraar kunt vinden die niet op vakantie gaat en bij hem meerdere malen per week kunt lessen, dan zou je nog je rijbewijs kunnen halen voordat je moet gaan studeren, maar het wordt allemaal wel druk.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 10-07-2012, 19:18
Verwijderd
Ah, dat is al best een tijdje . Het zou inderdaad nog wel kunnen, maar ik ga zelf ook nog op vakantie en werk vrij veel. Bovendien weet ik nog niet precies hoe ik de lessen ga betalen.
Oud 10-07-2012, 19:20
Verwijderd
Ach je hebt het niet echt direct ergens voor nodig toch?

Ten minste, ik heb geen rijbewijs, en ik merk er niets van. Ik merk wel bij huisgenoten, die lopen af en toe moeilijk te doen omdat ze dan op vakantie gaan met de auto, maar dan willen ze rijden, maar dan moeten ze eerst weer even wennen en dat willen ze dan niet doen als ze op vakantie gaan en daarom gaan ze dan eerst weer naar hun ouders zodat ze kunnen rijden. En dat soort ingewikkelde verhalen
Oud 10-07-2012, 19:24
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik heb ook nog geen rijbewijs. Nu ik ga verhuizen vind ik het eigenlijk wel een gemis; even op n neer naar de bouwmarkt enzo is toch n beetje lastig met de fiets.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 10-07-2012, 19:25
Verwijderd
Nee, ik vind het ook niet zo erg dat ik het nu niet doe, maar ik ben er wel een beetje bang voor dat het er dan bijna niet meer van gaat komen. Maar ach.
Oud 10-07-2012, 19:29
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb m'n rijbewijs pas gehaald toen ik 20/21 ofzo was. Daarvoor vond ik het eerlijk gezegd gewoon doodeng en stelde ik het steeds uit. Ik was ook heel bang dat ik slecht in rijden zou zijn, maar heb m'n rijbewijs uiteindelijk in een zeer respectabele 27 lessen gehaald
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 10-07-2012, 19:31
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ah zo erg is dat toch niet, het is menselijk
Ik had dat een keer toen ik een allergische reactie had, ik moest pillen nemen voordat ik ging lunchen. Maar ondanks dat mijn collega's mij iedere keer waarschuwden stopte ik 10 seconden later toch die boterham in mijn mond om vervolgens te vergeten die pillen te nemen.
Het is meer dat ik het al best vaak heb meegemaakt dat ik me beroerd voelde en dan pas uren later bedacht dat het gewoon aan vergeten pillen lag. Laatst nog had men al bijna de neuroloog voor me gebeld... oeps.

Maar ik geloof dat het nu toch niet aan de pillen ligt. Voel me steeds beroerder mehh geen zin in ziek worden.
Oud 10-07-2012, 19:31
Verwijderd
Volgens mij is dat tegenwoordig helemaal niet zo 'pas' meer, althans, in elk geval niet in Nederland. (@CR)

Laatst gewijzigd op 10-07-2012 om 19:38.
Oud 10-07-2012, 19:32
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
27 lessen is inderdaad erg respectabel Ik ga er zeker wel meer hebben. En, ik denk dat een rijbewijs wel handig is, want ik ga bij mijn oom en tante wonen en kan hun auto altijd zelf gebruiken als ik het nodig heb, maar zij hebben soms ook een chauffeur nodig.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.

Laatst gewijzigd op 10-07-2012 om 19:40.
Oud 10-07-2012, 19:34
Verwijderd
Oh, voor jou is het dan wel handig ja
Oud 10-07-2012, 19:34
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik zou best mijn rijbewijs willen halen. Maarja, geldkwesties enzo. Ik heb hem ook niet echt nodig, dat scheelt. En al zou ik hem hebben, zou ik er nog niks mee kunnen, aangezien mijn moeder geen auto meer heeft.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 10-07-2012, 19:37
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb mijn rijbewijs gehaald toen ik 19 was, omdat het moest van mijn moeder. Nooit een auto gehad, en zelden gereden. Maar soms is het wel handig.
Oud 10-07-2012, 19:47
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Volgens mij is dat tegenwoordig helemaal niet zo 'pas' meer, althans, in elk geval niet in Nederland. (@CR)
Nu je het zegt, ik ken ook behoorlijk veel mensen die inderdaad later dan op hun 18e hun rijbewijs halen.

Citaat:
27 lessen is inderdaad erg respectabel
Thanks Ik dacht ook dat ik waarschijnlijk steeds heel langzaam zou gaan rijden (want hard rijden is natuurlijk hartstikke eng!!!1!), maar mijn instructeur moest me eerder regelmatig erop wijzen dat ik te hard reed
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 10-07-2012, 19:54
Verwijderd
Ik zit er trouwens ook over na te denken om binnenkort eens een rijschool te gaan bellen.

Voordeel:
- dan hebben we dat weer gehad en kan het later geen problemen opleveren.

Nadelen:
- ik heb zo'n ding voorlopig eigenlijk nog niet nodig en zal dus (vrijwel) geen auto rijden na het halen van het rijbewijs, en dit is natuurlijk niet handig met het oog op het opdoen van rijervaring;
- kost geld.
Oud 10-07-2012, 19:56
Verwijderd
Zo. Ik heb zin in wsz zoals het ooit bedoeld wat. Tudududuuuu waar is iedereen?
Oud 10-07-2012, 20:01
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
tja, ik heb ook geen rijbewijs 'nodig'. Maar het is gewoon verdomde handig, je kan een keer rijden voor iemand anders en combineer het met een auto: je kan overal heen op je eigen 'tempo' .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 10-07-2012, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Zo. Ik heb zin in wsz zoals het ooit bedoeld wat. Tudududuuuu waar is iedereen?
Hier!
Oud 10-07-2012, 20:49
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Iew iew iew iew er zitten heeeel veel fruitvliegjes in m'n keuken
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 10-07-2012, 20:49
Verwijderd
Bizar mijn laptop slaat op tilt, wat niet ongebruikelijk is, en sloot toen maar ineens spontaan af, startte opnieuw op (zonder mij de keuze te geven of ik dat in de veilige modus wou doen) en toen deed hij het ook weer gewoon.
Oud 10-07-2012, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Iew iew iew iew er zitten heeeel veel fruitvliegjes in m'n keuken
Beetje witte wijn azijn in een glas met wat afwasmiddel ofzo. Wat alu-folie erover heen eventueel met een gat erin. Ze vliegen erop af en gaan dan dood in het glas uiteraard.
Oud 10-07-2012, 21:03
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Beetje witte wijn azijn in een glas met wat afwasmiddel ofzo. Wat alu-folie erover heen eventueel met een gat erin. Ze vliegen erop af en gaan dan dood in het glas uiteraard.
Ik heb geen azijn. Alleen balsamico (maar geen witte), dat zal wel niet helpen he?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 10-07-2012, 21:04
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb in ieder geval al de afvalzak vervangen, dat scheelt waarschijnlijk al wel.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 10-07-2012, 21:04
Verwijderd
Hmm, je kunt het altijd proberen!

Oh, volgens oma werkt rode wijn ook. En zij zeggen eigenlijk alleen maar gewoon überhaupt azijn.
Oud 10-07-2012, 21:18
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, doe ik dat En (rode) wijn heb ik al helemáál nooit in huis, dus dat is geen goed alternatief
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 10-07-2012, 21:20
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Pfff die macarons zijn echt een dikke sof. Ik krijg ze niet eens van het bakpapier af :'''')
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 10-07-2012, 21:36
Verwijderd
Filmtip: In search of a midnight kiss.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05.