Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2012, 22:11
Verwijderd
Wat een dag. We hebben alweer een nieuwe manager So much voor ons plan

Verder nuttige workshopdag gehad en lekker etentje. Morgen Bon Iver en luxe hotelovernachting met Absinthe. Donderdag bier drinken. Life is gooood.
Advertentie
Oud 10-07-2012, 22:12
Verwijderd
Of nou ja, lekker, vooral dolkomisch. In onze mantelpakjes een steakhouse binnen gestapt, zo fout als het maar kan, met krukken met cowboyzadels, bediening met cowboyhoeden en ze deden om de zoveel tijd een dansje Het stak nogal af tegen het alternatief om bij een sterrenzaak te gaan eten

Quis naamzoek: hou 22 augustus vrij, mijn collega moet het nog even checken maar hoogstwaarschijnlijk gratis overnachting en eten en drinken tegen 70% korting
Oud 10-07-2012, 22:26
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Vet, waar is die toko?

Kijkt er iemand nu trouwens naar Veronica? Er is één of andere emo die doodsbang is voor de vagina van zijn vriendin. Snapt die jongen nou zelf niet dat íe harstikke homo is?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-07-2012, 22:29
Verwijderd
Epe http://www.ribhousetexas.nl/site/epe/ geniale tent
Oud 10-07-2012, 22:36
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Beetje uit de buurt, maar het klinkt tof. 8-)

Ik hou 't maar bij Mad Mick's Breakaway café in Roffa. Ik kom daar al sinds ik 8 was, ofzo. Ze hebben een grote gele schoolbus waar je voedsel kan halen (FUCKING lekkere hamburgers!), Een vierkante bar in 't midden met een motorfiets erop en truukjeskunnende barmannen in overall erachter, een cocktailkaart om van te kwijlen, een bovenverdieping met duizent pooltafels en, last but not liest, chille oldskool rockmuziek.
De barmannen zijn wel het chillst. De meesten komen uit Engeland of Australie en als je een cocktail bestelt gaan ze dus met flessen gooien en patsen. En ze zijn supervriendelijk, dus als je vaak genoeg langskomt verzinnen ze een cocktail voor je.
Ik kreeg er één met iets van chocolade en frambozenlikeur en slagroom met een kersje er bovenop. NOMZ!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-07-2012, 22:56
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, wie is hier nou de baas, gij of ik?
Wij samen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-07-2012, 22:58
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Filmtip: In search of a midnight kiss.
Of Moonrise Kingdom <33
__________________
you're not my demographic
Oud 10-07-2012, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Vet, waar is die toko?

Kijkt er iemand nu trouwens naar Veronica? Er is één of andere emo die doodsbang is voor de vagina van zijn vriendin. Snapt die jongen nou zelf niet dat íe harstikke homo is?
Misschien is-ie wel bang voor een vaginale versie van de cymothoa exigua.
Oud 10-07-2012, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Wat een dag. We hebben alweer een nieuwe manager So much voor ons plan

Verder nuttige workshopdag gehad en lekker etentje. Morgen Bon Iver en luxe hotelovernachting met Absinthe. Donderdag bier drinken. Life is gooood.


Jongens, mijn vakantie deel 1 was zo fijn <3 Alleen maar 30 graden en zon en blauwe lucht, heerlijke Franse wijntjes en barbecuetjes en een zwemriviertje naast de camping, en schaduw op de kampeerplaatsen (want bos) en lieve mensen en springen van een paar meter hoge rots in het water en kanoën en in identieke jurkjes met alle dames van het gezelschap naar het restaurant en <3333
Oud 10-07-2012, 23:22
Verwijderd
en veel ricardjes <3
En het beste plasje dat ik ooit heb gedaan was op een openbaar hurktoilet in het dorp, omdat we hadden zitten tanken op het terras en ik toen ineens niet meer naar de wc mocht omdat ie net werd schoongemaakt, maar we moesten nog een paar kilometer naar de camping lopen en toen was ik dus voor het eerst in mijn leven intens gelukkig met een Frans hurktoilet.

Dat wilde ik even met jullie delen.

Oud 10-07-2012, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Of Moonrise Kingdom <33
Ja
Oud 10-07-2012, 23:49
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Misschien is-ie wel bang voor een vaginale versie van de cymothoa exigua.
De welks?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-07-2012, 23:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet maar eens slapen. Doei!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-07-2012, 23:55
Verwijderd
Citaat:
De welks?
Dit snoesje!

Spoiler


Oud 11-07-2012, 00:00
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Awww. <3

Mss is hij wel bang voor een vagina dentata.
Maar ik denk nog steeds dat hij gay is, met z'n skinny jeans en stomme lok voor z'n ogen.

Hij ging met z'n chick naar een of ander seks-hulpcentrum en daar liet zij een gips afdruksel maken van d'r foef en dan moest hij uit tig foeven die van zijn vriendin eruit kiezen.
Met handschoenen aan.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 11-07-2012, 00:08
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Foto?
__________________
you're not my demographic
Oud 11-07-2012, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Awww. <3

Mss is hij wel bang voor een vagina dentata.
Maar ik denk nog steeds dat hij gay is, met z'n skinny jeans en stomme lok voor z'n ogen.

Hij ging met z'n chick naar een of ander seks-hulpcentrum en daar liet zij een gips afdruksel maken van d'r foef en dan moest hij uit tig foeven die van zijn vriendin eruit kiezen.
Met handschoenen aan.
Beetje gek; als ik Goedele Liekens mag geloven lukt dat zelfs de meeste vrouwen niet. Om de eigen foef te spotten, that is. Zou jij je eigen foef weten te vinden?
Oud 11-07-2012, 00:13
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Je kunt je foef ook niet zien, dus tja.
__________________
you're not my demographic
Oud 11-07-2012, 00:15
Verwijderd
Citaat:
Je kunt je foef ook niet zien, dus tja.
There's ways
Oud 11-07-2012, 00:18
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Beetje gek; als ik Goedele Liekens mag geloven lukt dat zelfs de meeste vrouwen niet. Om de eigen foef te spotten, that is. Zou jij je eigen foef weten te vinden?
Weet ik niet. Ik zou wel een kleine selectie kunnen maken van foeven die op de mijne lijken. En overigens ben ik niet 'de meeste vrouwen'.

Het verbaast me vaak wel als ik bepaalde tv-programma's kijk of tijdschrijften lees, dat vrouwen zo weinig van hun eigen lichaam lijken te weten. Van die volwassen vrouwen bij Oprah/Dr Oz die verteld worden dat ze eens met een spiegel naar zichzelf moeten kijken, omdat ze bijv niet weten dat ze niet pissen uit hun vagijn.

Citaat:
Je kunt je foef ook niet zien, dus tja.
Wellus.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 11-07-2012, 00:24
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:


Wellus.
Ja, met een spiegel ofzo, maar ik neem aan dat jij niet dagelijks met een spiegel je punani inspecteert
__________________
you're not my demographic
Oud 11-07-2012, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Weet ik niet. Ik zou wel een kleine selectie kunnen maken van foeven die op de mijne lijken. En overigens ben ik niet 'de meeste vrouwen'.

Het verbaast me vaak wel als ik bepaalde tv-programma's kijk of tijdschrijften lees, dat vrouwen zo weinig van hun eigen lichaam lijken te weten. Van die volwassen vrouwen bij Oprah/Dr Oz die verteld worden dat ze eens met een spiegel naar zichzelf moeten kijken, omdat ze bijv niet weten dat ze niet pissen uit hun vagijn.
Ah kak, even vergeten dat het immer bittere noodzaak is te vermelden dat "de meeste {insert random}" niet álle {same random} betreft

Yeah, dat was voor mij ook een aardige verrassing. Goedele was er nogal verbolgen over dat veel vrouwen (dus niet álle, maar wel een indrukwekkend aantal ) zo'n kille relatie hebben met de bloedeigen (huhuhu) foef.
Oud 11-07-2012, 00:36
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Wat is mijn oma toch een goede gastvrouw.

"Er staat Palm in de koelkast, Turk. Er is ook Duvel, dat is je oom, Bavaria, dat is je andere oom, en Amstel, dat is je tante."
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 11-07-2012, 00:37
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline

Die wil ik dus zo graag niet.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 11-07-2012, 00:50
Verwijderd
Nerdgrapje incoming:
Spoiler
Oud 11-07-2012, 06:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat een graftakkeweer
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-07-2012, 07:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het regent nog steeds absurd hard en ik moet zo weg
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-07-2012, 08:00
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ja, net toen ik dacht: laat ik eens wat boodschappen gaan doen in de stad barstte het volledig los. Ik wacht nog wel even
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 11-07-2012, 08:27
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Het is al weer droog
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 11-07-2012, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Nerdgrapje incoming:
Spoiler
Oud 11-07-2012, 13:17
Verwijderd
Die eet de tong en doet alsof hij een tong is toch? Kwam drie weken geleden op het wikipedialemma terecht
Oud 11-07-2012, 13:27
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Veel handwerkpunten voor mij: ik heb ein-de-lijk mijn gehaakte deken afgemaakt waar ik iets van 5 jaar geleden mee ben begonnen en die al twee jaar bijna af was. Netjes afgewerkt en met een mooi geschulpte rand /huisvrouw
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 11-07-2012, 13:39
Verwijderd
Wacht CR, ik verplaats je reactie even naar het goeie topic!
Oud 11-07-2012, 13:51
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Foef, punani, wat een benamingen allemaal.

Sinds de partner van mijn schoonzusje die van haar 'mossel' noemde, heet het hier dus een mossel.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-07-2012, 14:12
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik vind me net toch een lading oude foto's terug. Wel leuk dat ze er zijn maar..
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 11-07-2012, 14:14
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wacht CR, ik verplaats je reactie even naar het goeie topic!
Huh?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 11-07-2012, 14:16
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Huh?
Het Burgervrouwentopic!

En ik vind punten stom, dus ik doe niet erg mee . Maar ik heb wel net de was afgehaald en gestreken! En mijn vakantiebaantje is in de zorg, dus dat is ook heel burgelijk.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-07-2012, 14:19
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja dat snapte ik, maar waarom kan 'ie niet gewoon hier staan..?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 11-07-2012, 14:20
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ja, die vat ik ook niet helemaal .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-07-2012, 14:20
Verwijderd
Ik dacht dat je een foutje maakte. Het was een grapje. Ik heb weinig care.
Oud 11-07-2012, 14:21
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja hoor, ben ik een kwartiertje even boodschappen doen, wordt natuurlijk precies dán mijn boek bezorgd. Of nou ja, NIET bezorgd dus.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 11-07-2012, 14:22
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik dacht dat je een foutje maakte. Het was een grapje. Ik heb weinig care.
Oke Ik post eigenlijk niet in het burgervrouwentopic omdat ik een belachelijk slechte huisvrouw ben, bijna niet schoonmaak, zelfs voor mij láát schoonmaken en me dan alleen maar heel slecht over mezelf voel
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 11-07-2012, 14:26
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik moet nu de was nog opruimen, die ligt er nog.

En ik ben ook absoluut geen goede schoonmaakster . Mijn kamer is wel altijd ongeveer netjes, maar op mijn planken ligt duimendik stof en door mijn hele kamer liggen hooi- en zaagseldeeltjes op de vloer. Ik kan wel gaan afstoffen, maar aangezien mijn cavia's op zaagsel zitten, heeft dat weinig nut.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-07-2012, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Oke Ik post eigenlijk niet in het burgervrouwentopic omdat ik een belachelijk slechte huisvrouw ben, bijna niet schoonmaak, zelfs voor mij láát schoonmaken en me dan alleen maar heel slecht over mezelf voel
Ik post er niet wat ik doe want dat geeft me de kriebels maar ik vind het leuk hoe er wordt gewezen op onterechte punten enzo
Oud 11-07-2012, 14:38
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik moet nu de was nog opruimen, die ligt er nog.
O god, de was, die ligt er echt al twee weken onopgevouwen
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 11-07-2012, 16:06
Verwijderd
Ja, het is een saai topic geworden. Maar goed, kennelijk is er vraag naar.

Misschien moet er een "Wie is de beste slob"-topic komen, waarin je punten krijgt voor tekenfilms kijken en pizza eten, en strafpunten voor opruimen. Behalve dat niemand echt punten krijgt, natuurlijk. Ja, vijftig strafpunten als je een post maakt die alleen maar uit een puntentelling bestaat.
Oud 11-07-2012, 16:07
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oh, dankjulliewel CR en Miekje, nu voel ik me iets minder slecht Ik ben hier in huis misschien degene die het meest klaagt over vieze keuken/wc/badkamer, maar om nu te zeggen dat mijn kamer altijd zo netjes is... Ik wil het wel (redelijk) schoon hebben, van schimmelende pannen en etensresten in de koelkast word ik een beetje een krijsjuf, maar ik heb wel veul spullen in een kleine kamer en en slingeren altijd kleren rond enzo en mijn bureau blijft ook nooit langer dan een dag opgeruimd
Oud 11-07-2012, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Ja, het is een saai topic geworden. Maar goed, kennelijk is er vraag naar.

Misschien moet er een "Wie is de beste slob"-topic komen, waarin je punten krijgt voor tekenfilms kijken en pizza eten, en strafpunten voor opruimen. Behalve dat niemand echt punten krijgt, natuurlijk. Ja, vijftig strafpunten als je een post maakt die alleen maar uit een puntentelling bestaat.
Een topic om elkaar te overtreffen in lamzakkigheid. Uit de categorie de vaat op het balkon zetten. Hoe heet jaeger tegenwoordig ook alweer?
Oud 11-07-2012, 16:36
Fit4Life
Avatar van Fit4Life
Fit4Life is offline
Is dit een slowchat topic?
Oud 11-07-2012, 16:41
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Is dit een slowchat topic?
de laatste tijd is ie erg slow ja.
__________________
Allem voran die Tat.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20.