Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2014, 12:05
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik ga vanmiddag wel een kleine borrel doen met een goeie vriend maar denk dat ik dan maar even alcoholvrij blijf, ies makkelijker
Advertentie
Oud 13-10-2014, 12:37
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben ook altijd heel goed in niet roken wanneer ik even geen geld heb voor sigaretten, maar als er dan drank bij komt kijken... Dan MOET er gewoon een peuk bij
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 13-10-2014, 12:39
df
Avatar van df
df is offline
Enige momenten dat ik wel eens rook zijn als ik veel te veel gedronken heb ja, dan kan het wel lekker zijn.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 13-10-2014, 13:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik drink niet, maar rook niet minder.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 13-10-2014, 17:08
Verwijderd
Citaat:
en mis wat in m'n handen en m'n mond
Oud 13-10-2014, 17:13
Verwijderd
Productieve vakantiedag: de foto's van 1988 gescand, de stomme boom uit de tuin gegraven (met Theodoor samen) en appelboompje geplant!
Oud 13-10-2014, 17:26
frats
Avatar van frats
frats is offline
aaah leuk!!
Oud 13-10-2014, 17:31
Verwijderd
Goed bezig, Sarah. Ik ben ook al zo productief geweest. Heb nu bijna alle was gedraaid. In totaal 14 wassen oid En mijn koffer uit Amerika uitgepakt en zeven vuilniszakken met meuk in de container gedumpt. Morgen weer een dag voor opruimsels.
Oud 13-10-2014, 18:18
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Miekje, ik wist helemaal niet dat jij rookt geloof ik!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 13-10-2014, 18:44
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik heb nooit last van ontwenningsverschijnselen. Voor mij is het enkel een kwestie van de knop om, en dan is de zin ook weg. Het is alleen soms lastig als ik veel gedronken heb en er veel mensen om me heen zijn. Maar ik kan me daar altijd goed overheen zetten.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 13-10-2014, 19:47
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Ik ga vanmiddag wel een kleine borrel doen met een goeie vriend maar denk dat ik dan maar even alcoholvrij blijf, ies makkelijker
Mislukt. Wel zonder roken
Oud 13-10-2014, 20:35
Verwijderd
Goed bezig. Na twee weken is het alleen nog de geur die je lekker vindt en twee weken, kom op, dat is net een lange scheet. Wij hebben niet eens zo lang iets gehad joh hey.
Oud 13-10-2014, 21:07
Maaike.sann
Maaike.sann is offline


Ik heb er ook echt wel vertrouwen in dat het goed komt hoor, vandaag was de eerste (hele) dag thuis ook, maar rest van de week ben ik gewoon aan het werk en daar rookte ik toch al niet en aan het eind van de week is het vast al weer een stuk makkelijker dan nu. Als ik er dan nog enorme moeite mee heb heeft 't vriendje iig al aangeboden om buiten te roken als ik bij 'm ben en dat doen ze hier thuis ook, dus ik word prima gesupport Met mezelf afgesproken dat ik gezond probeer te snaaien (want dat doe ik wel echt de hele dag), maar dat 't ook echt niet erg is als ik een beetje aankom, dat loop ik er (met m'n SUPERGOEIE TOPCONDITIE STRAKS ) wel weer van af
Oud 13-10-2014, 21:09
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
De tering, ik ben me een potje gezond straks
Oud 13-10-2014, 21:21
Verwijderd


Ja zul je zien dat je straks onderweg naar je werk door een vliegtuig geraakt wordt ofzo
Oud 13-10-2014, 21:22
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik hoop dan iig door een UFO, dat lijkt me nog wel wat
Oud 13-10-2014, 21:32
Verwijderd
Ja en dat je er dan zo met je benen onder vandaan komt
Oud 14-10-2014, 07:50
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Miekje, ik wist helemaal niet dat jij rookt geloof ik!
Dat doe ik al heel lang met wat tussenpozen! Like, vanaf mijn dertiende ofzo. Eigenlijk al zolang ik op dit forum rondloop
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 14-10-2014, 10:51
Verwijderd
Op de HHS is het vanaf nu verboden om horloges te dragen tijdens tentamens vanwege smartwatches, kregen we een mail over. Bij anderen ook?
Oud 14-10-2014, 10:56
Verwijderd


Oud 14-10-2014, 12:43
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Op de HHS is het vanaf nu verboden om horloges te dragen tijdens tentamens vanwege smartwatches, kregen we een mail over. Bij anderen ook?
Ja, bij ons is het ook verboden.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 14-10-2014, 14:29
Verwijderd
Beste lesdag ever. Chillen in heerlen. Lekker terrassen en naar de kermis. Nu wachten tot de volgende les om 4 uur
Oud 14-10-2014, 15:26
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Dat doe ik al heel lang met wat tussenpozen! Like, vanaf mijn dertiende ofzo. Eigenlijk al zolang ik op dit forum rondloop
Misschien wist ik het ook wel, maar was ik het weer vergeten

Hoewel ik het er helemaal mee eens ben, blijf ik het apart vinden dat ik nu zo vaak mijn ID moet laten zien als ik sigaretten of alcohol koop terwijl ik op mijn veertiende alles zo mee kreeg. Toen ik veertien was mocht je zelfs op de jeugdgroepen (12-18 jaar) nog in de woonkamer roken. Bizar!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 14-10-2014, 15:37
Verwijderd
Had precies hetzelfde snebbel, ik kreeg ook alles mee op m'n 13e en nu niks zonder ID. Toen ik in opvanghuizen zat mocht je daar gewoon roken in de gazemenlijke kamers, de begeleiding deed dat ook overal, deelde zelfs sigaretten uit aan degene die dat niet hadden.
Nu vind ik het ook heel bizar dat er ooit een tijd was dat je in de trein mocht roken en dat ik dat zelf ook deed. Terwijl dat nog niet eens tien jaar geleden is.
Oud 14-10-2014, 15:57
Verwijderd
Ik heb nog meegemaakt dat leraren op de middelbare school in het klaslokaal rookten. En dan niet stiekem of burgerlijk ongehoorzaam of zo, maar dat dat normaal was.

Of laatst een foto gezien van kerstmis ergens midden jaren negentig. Een tante was er met haar pasgeboren baby. Je ziet vier volwassenen vertederd over de wieg buigen. Twee peuken, een sigaar en een pijp in de bek.

De cultuuromslag qua roken is inderdaad heel hard gegaan.
Oud 14-10-2014, 15:58
Verwijderd
Ja inderdaad. Verbazingwekkend hoe snel dat kan gaan.
Oud 14-10-2014, 16:06
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 14-10-2014, 16:12
Verwijderd
Ik ben serieus en ik durf ook wel voor deadlock te spreken hij ook. Als je van onze leeftijd bent is er stiekem op dit gebied echt heel, heel veel veranderd in heel korte tijd. Al besef je dat nauwelijks als je er niet bewust bij nadenkt.
Oud 14-10-2014, 16:18
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Tering Sarcastisch dus. Ik pleit voor meer emoticons, ik ben te autistisch voor dit gedoe.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 14-10-2014, 16:20
Verwijderd
Nee ik ben echt echt echt serieus en niet sarcastisch
Oud 14-10-2014, 16:20
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik heb me zojuist toch tot een pietendiscussie laten verleiden op Facebook
Oud 14-10-2014, 16:20
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Snebbel

Ze zijn serieus, niet sarcastisch. En oud. Dat ook.
Oud 14-10-2014, 16:30
Verwijderd
Ik kan me nog herinneren dat die dekselse jongeman Edison opeens met de gloeilamp kwam aanzetten. Heb nog jarenlang met kaarsen lopen aanrommelen omdat ik niet aan die nieuwlichterij wilde meedoen
Oud 14-10-2014, 16:33
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Oud 14-10-2014, 16:34
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik kan me nog herinneren dat die dekselse jongeman Edison opeens met de gloeilamp kwam aanzetten. Heb nog jarenlang met kaarsen lopen aanrommelen omdat ik niet aan die nieuwlichterij wilde meedoen
Is dit serieus of sarcastisch?
Oud 14-10-2014, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Is dit serieus of sarcastisch?
Sarcastisch natuurlijk, ik had gewoon slaven die voor de verlichting zorgden, ging ik niet zelf over.
Oud 14-10-2014, 16:52
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Nou-houw!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 14-10-2014, 16:54
Verwijderd
ik heb me vandaag, bij het scannen van de foto's van 1989, vooral verbaasd over de feestjurken die meisjes (kleuters) droegen. Vormloos en gebloemd, met grote kragen.
Oud 14-10-2014, 17:03
Verwijderd
hadden m'n zusje en ik ook zulke jurken
Oud 14-10-2014, 17:09
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik verbaas me het meest over de legging-mode uit die tijd (of ja, begin jaren negentig). Een witte legging (van die hele stevige stretchstof) met een witte bloemetjes blouse ging toen door voor netjes. Nu vind ik het eruit zien alsof er nog een kledingstuk mist.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 14-10-2014, 17:28
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Ik heb nog meegemaakt dat leraren op de middelbare school in het klaslokaal rookten.
Mijn economieleraar ging altijd drie a vier keer per blokuur 'even printen'
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 14-10-2014, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Ik ben serieus en ik durf ook wel voor deadlock te spreken hij ook. Als je van onze leeftijd bent is er stiekem op dit gebied echt heel, heel veel veranderd in heel korte tijd. Al besef je dat nauwelijks als je er niet bewust bij nadenkt.
Wauw ik lees nu pas dit en Snebbeltje haar reactie. Nee, bloedserieus dus.
Oud 15-10-2014, 00:00
Verwijderd
Klein voorbeeld; Reclame voor roken was heel normaal toen ik klein was. Overal. Later was het alleen nog de Panorama en de Playboy en het station, daarna alleen de Playboy en nu heb ik echt al jaren geen reclame meer voor rookwaar gezien.
Oud 15-10-2014, 06:07
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Klein voorbeeld; Reclame voor roken was heel normaal toen ik klein was. Overal. Later was het alleen nog de Panorama en de Playboy en het station, daarna alleen de Playboy en nu heb ik echt al jaren geen reclame meer voor rookwaar gezien.
Nu je het zegt. Had ik nooit bij stil gestaan. Ik vond de reclameposters van de marlboro altijd zo mooi.

Edit: want cowboys en paarden
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 15-10-2014, 07:13
Verwijderd
Het is pas een jaar of vijf (??) dat Johan derksen geen sigaren meer rookt tijdens uitzendingen.
Oud 15-10-2014, 09:26
Verwijderd
Eerst kon je bij het boeken van vliegtickets ook aangeven of je smoking of non smoking wilde.
Oud 15-10-2014, 16:02
Verwijderd
Ik vind het juist apart dat boven elke stoel staat dat er niet gerookt mag worden.
Oud 16-10-2014, 08:15
Verwijderd
Tering, sommige mensen kunnen echt niet samenwerken.

Ik moet morgen een praktische opdracht inleveren, en ik houd ervan alles netjes op tijd af te hebben (lees: een dag van te voren) en hij zou zijn deel een week geleden al mailen en hij heeft dat nog steeds niet gedaan. Frustrerend gewoon.
Oud 16-10-2014, 08:16
Verwijderd
Ohja hij heeft ook geen telefoon dus whatsappen / bellen whatever kan ook niet.
Oud 16-10-2014, 09:21
df
Avatar van df
df is offline
Heeft ie ook geen facebook of huisadres?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20.