Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2004, 18:04
Frondish
Avatar van Frondish
Frondish is offline
Vaak als een vliegtuig neerstort in zee.. dan gebruikt men reddings vesten, is wel leuk allemaal, maar het kan toch allemaal veel makkelijker?

Als je nou een vliegtuig ontwerpt dat uit 2 delen bestaat.
Het voorste en achterste deel.
Stel dat er een vliegtuig neer stort in zee, dan klapt er zeg maar alsware een muur dicht (die muur moet echt 100% water dicht zijn) je hebt dan de 2 delen.. als het vliegtuig op een bepaalde hoogte is.. laten we zeggen 100 meter hoogte, dan scheiden de delen van elkaar en heb je alsware een soort van boothet middelste deel van de vleugels dat valt er af.

Maar zo zou je naar mijn idee een hoop levens kunnen redden.

Hoe denken jullie hierover?
__________________
ok...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2004, 18:07
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
gaat veel te snel denkik
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 18:15
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Als t vliegtuig de klap overleeft (en dus heel blijft), blijft ie vaak drijven op de vleugels.
Dan heb je op zich al een boot.

Ik vrees dat met jouw versie het vliegtuig (in 2 delen) nog minder kans heeft om niet uit elkaar te klappen tijdens de grote klap op het water.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 18:35
Frondish
Avatar van Frondish
Frondish is offline
Maar het gaat niet uit elkaar op het water.. maar boven het water dus in de lucht laat het zich ineens los.
En de vliegtuigen moet erop aangepast worden, dat je b.v. 2 lagen metaal heb 1tje om op uit te klappen
__________________
ok...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 18:38
kast
Avatar van kast
kast is offline
Het lijkt mij dat als het achterste deel van het vliegtuig op het laatst loslaat, het zoveel vaart heeft dat het gelijk naar de bodem van de oceaan stort.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 18:41
Frondish
Avatar van Frondish
Frondish is offline
je moet het zien als een soort schietstoel alleen dan een schietstoel als grote ruimte.. het laat zich gewoon los.
__________________
ok...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 18:46
Lauratjuh
Avatar van Lauratjuh
Lauratjuh is offline


En je denkt ook echt dat jij de eerste bent die op dit idee komt, als dat zo zou zijn, zouden ze dit weer toepassen, en WEER zal het niet goed gaan, uitleg: Door dat de delen zich zomaar scheiden, valt de boot in 1 keer naar beneden, hierdoor zal de klap alsnog bijna net zo zwaar zijn als die van het vliegtuig, zwaar genoeg dus om de passagiers om het leven te brengen.
En dan ook dit: Te Duur; Wie vergoed dit allemaal?

Kom maar eens met een beter idee!
__________________
What's In A Name?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 18:50
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
nou.

wordt niet bepaald een pretje denk ik, ivm de wet van behoud van impuls.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 19:53
Frondish
Avatar van Frondish
Frondish is offline
ja, inderdaad ik denk dat lauratje wel gelijk heeft, de klap komt tenslotte net zo hard aan.. maar dan alsnog zou het een ontploffing an het vliegtuig kunnen voorkomen.


en dan nog iets:

nou liep ik vrijdag ochtend naar school ( ik moet altijd een rotonde oversteken ) maar sochtends rijden ze daar heel hard alhoewel ze toch stoppen sommige.. maar dat zie ik nooit, meerdere mensen misschien ook niet. Zou het daarom en natuurlijk ook voor de veiligheid van mensen niet beter zijn als autos ook remlichten aan de voorkant hebben.
__________________
ok...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 22:41
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
SynoP schreef op 10-02-2004 @ 20:53:
Zou het daarom en natuurlijk ook voor de veiligheid van mensen niet beter zijn als autos ook remlichten aan de voorkant hebben.
Ik meen dat in Belgie ze daarmee wilde testen. Met groen (of was het blauw?) om het onderscheid te houden van voor en achter.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 09:25
Verwijderd
Citaat:
SynoP schreef op 10-02-2004 @ 20:53:
ja, inderdaad ik denk dat lauratje wel gelijk heeft, de klap komt tenslotte net zo hard aan.. maar dan alsnog zou het een ontploffing an het vliegtuig kunnen voorkomen.
Is het dan geen mogelijkheid om gewoon de brandstof eruit te laten stromen tijdens het neerstorten?
Citaat:
nou liep ik vrijdag ochtend naar school ( ik moet altijd een rotonde oversteken ) maar sochtends rijden ze daar heel hard alhoewel ze toch stoppen sommige.. maar dat zie ik nooit, meerdere mensen misschien ook niet. Zou het daarom en natuurlijk ook voor de veiligheid van mensen niet beter zijn als autos ook remlichten aan de voorkant hebben.
Prima ideetje, ik heb ook wel eens last van dit probleem (in een iets andere situatie, maar goed).
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 15:25
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
SynoP schreef op 10-02-2004 @ 20:53:
en dan nog iets:

nou liep ik vrijdag ochtend naar school ( ik moet altijd een rotonde oversteken ) maar sochtends rijden ze daar heel hard alhoewel ze toch stoppen sommige.. maar dat zie ik nooit, meerdere mensen misschien ook niet. Zou het daarom en natuurlijk ook voor de veiligheid van mensen niet beter zijn als autos ook remlichten aan de voorkant hebben.
welke veiligheid als je gewoon wacht tot ie langs is kun je lopen

Je moet veiligheid niet met gemak gaan verwarren
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 17:23
OnOne
OnOne is offline
ik had dat idee maar dan met een schietstoel voor ,formule een autos voor als ze crashen!
__________________
| Toe dan, hap dan! |
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 20:18
Frondish
Avatar van Frondish
Frondish is offline
Citaat:
Jensk schreef op 11-02-2004 @ 18:55:
Is het dan geen mogelijkheid om gewoon de brandstof eruit te laten stromen tijdens het neerstorten?

Prima ideetje, ik heb ook wel eens last van dit probleem (in een iets andere situatie, maar goed).
als je de brandstof eruit laat stromen, krijg je een onnatuurlijke bizarre natuur vervuiling.


en verder had ik nog een idee ( ja vol ideetjes ik )

Als men nou wilt dat iedereen verplicht zijn gordel draagt.. maak dan een soort systeem in de auto dat als er een persoon geen gordel omheeft dat de auto niet KAN starten..
__________________
ok...
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 20:40
Sawada_Kotera
Sawada_Kotera is offline
Citaat:
Jensk schreef op 11-02-2004 @ 10:25:
Is het dan geen mogelijkheid om gewoon de brandstof eruit te laten stromen tijdens het neerstorten?

Voor noodlandingen wordt dit al gedaan. Maar dan vooral om het vliegtuig lichter te maken en zo gemakkelijker/veiliger te kunnen landen.
__________________
Wat je niet graag hebt bij jezelf, moet je niet doen bij een ander.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 08:55
Verwijderd
Citaat:
SynoP schreef op 11-02-2004 @ 21:18:

Als men nou wilt dat iedereen verplicht zijn gordel draagt.. maak dan een soort systeem in de auto dat als er een persoon geen gordel omheeft dat de auto niet KAN starten..
En dan als je midden op de snelweg rijdt drukt je kindje van 4 jaar op je gordelslot...
Het is bovendien ook nog slecht voor de rijksinkomsten
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 08:57
Verwijderd
Citaat:
SynoP schreef op 10-02-2004 @ 19:04:

Als je nou een vliegtuig ontwerpt dat uit 2 delen bestaat.
Het voorste en achterste deel.
Stel dat er een vliegtuig neer stort in zee, dan klapt er zeg maar alsware een muur dicht (die muur moet echt 100% water dicht zijn) je hebt dan de 2 delen.. als het vliegtuig op een bepaalde hoogte is.. laten we zeggen 100 meter hoogte, dan scheiden de delen van elkaar en heb je alsware een soort van boothet middelste deel van de vleugels dat valt er af.

Ten eerst zinkt dat ding dan als een baksteen. Ten tweede als er brand is kunnen die mensen er dan dus niet meer uit.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 22:53
Frondish
Avatar van Frondish
Frondish is offline
Ja das waar
__________________
ok...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-02-2004, 11:29
The0
The0 is offline
ivm die natuurkunde, als dat vliegtuig nou eens loodrecht op het water naar beneden kwam, en alle mensen heel snel in het achterste deel konden komen, dan zou het onderste deel het bovenste (respc voorste en achterste deel) omhoog zou schieten, zou het onderste deel met een gigantische snelheid op het water knallen en het bovenste een redelijk softe landing maken. Moet je dat wel 10meter boven het water zien te doen
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 21:26
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
SynoP schreef op 11-02-2004 @ 21:18:
als je de brandstof eruit laat stromen, krijg je een onnatuurlijke bizarre natuur vervuiling.


en verder had ik nog een idee ( ja vol ideetjes ik )

Als men nou wilt dat iedereen verplicht zijn gordel draagt.. maak dan een soort systeem in de auto dat als er een persoon geen gordel omheeft dat de auto niet KAN starten..
ga in Amerika wonen of laat een Amerikaanse auto importeren, als je in de auto gaat je gordel namelijk vanzelf aan!
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 21:37
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Apomes schreef op 15-02-2004 @ 22:26:
ga in Amerika wonen of laat een Amerikaanse auto importeren, als je in de auto gaat je gordel namelijk vanzelf aan!
euh ? dat kan niet ? en in de VS zijn gordels niet verplict, toch ?

remlicht aan voorkant auto's : ach, het is een belgisch idee... maar is gevaarlijk, want kan verwarren, verblinden, enzovoort, en maakt mensen lui etc.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 21:44
grensgeval
Avatar van grensgeval
grensgeval is offline
Citaat:
SynoP schreef op 11-02-2004 @ 21:18:


Als men nou wilt dat iedereen verplicht zijn gordel draagt.. maak dan een soort systeem in de auto dat als er een persoon geen gordel omheeft dat de auto niet KAN starten..
daar zijn dan binnen de korste keren weer manieren op bedacht omdat te faken natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 09:57
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
Citaat:
SynoP schreef op 10-02-2004 @ 19:04:
Hoe denken jullie hierover?
je veronderstelt dat dat systeem nog werkt als er al vanalles is misgegaan in het vliegtuig.
het is trouwens niet economisch haalbaar.
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 16:50
Verwijderd
Citaat:
kkkevin schreef op 15-02-2004 @ 22:44:
daar zijn dan binnen de korste keren weer manieren op bedacht omdat te faken natuurlijk
De meeste mensen hebben hun gordel niet om omdat ze het vergeten, niet omdat het oncomfortabel zit ofzo. Dus dat faken zal wel meevallen
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 00:06
Kein Zurück
Kein Zurück is offline
Citaat:
darkshooter schreef op 16-02-2004 @ 17:50:
De meeste mensen hebben hun gordel niet om omdat ze het vergeten, niet omdat het oncomfortabel zit ofzo. Dus dat faken zal wel meevallen
Lijkt me ook... ze zullen echt niet moeite ervoor doen om geen gordel te hoeven dragen. Veel mensen dragen volgens mij gewoon geen gordel omdat ze het vergeten en/of te lui voor zijn. Als men de auto zo kan maken dat ie niet start als iemand geen gordel om heeft lijkt me dat een goede zaak
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-02-2004, 15:55
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Er wordt overigens al geexperimenteerd met remlichten aan de voorzijde van auto's. Wie weet is het over 20 jaar standaard
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 22:17
Frondish
Avatar van Frondish
Frondish is offline
Citaat:
darkshooter schreef op 17-02-2004 @ 02:20:
De meeste mensen hebben hun gordel niet om omdat ze het vergeten, niet omdat het oncomfortabel zit ofzo. Dus dat faken zal wel meevallen
daarom juist, als mensen het vergeten, en de auto wilt niet starten dan ga je je afvragen hoe het komt en als je dan merkt dat je geen gordel om hebt doe je hem om en rijd de auto
__________________
ok...
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 14:38
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
Gatara schreef op 10-02-2004 @ 19:15:
Als t vliegtuig de klap overleeft (en dus heel blijft), blijft ie vaak drijven op de vleugels.
Dan heb je op zich al een boot.
4 jaar geleden was een Arabisch lijnvliegtuig richting Amerika neergestort in de Atlantische Oceaan. Dat vliegtuig ketste gewoon kapot tegen het water in duizenden stukjes.
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 00:44
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Als zo'n vliegtuig van meerdere tonnen met ettelijke honderden kilometers per uur richting aarde valt, blijft er over het algemeen weinig over wanneer deze op het water klatert. Tijd is met zo'n snelheid ook schaars.

Ik denk dat je plan niet echt zou werken.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 00:58
Sadistik_Fukk
Avatar van Sadistik_Fukk
Sadistik_Fukk is offline
Zo een vliegtuig stort met circa 400 km? per uur naar beneden, en jij denkt, dat ie netjes op het water terrecht komt? En ookal komt ie goed recht in het waren, dan gaat ie dwars door de planeet heen haha.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 14:24
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
SynoP schreef op 11-02-2004 @ 21:18:
als je de brandstof eruit laat stromen, krijg je een onnatuurlijke bizarre natuur vervuiling.
Er zijn ergere dingen dan een plas kerosine, als de piloot de mogelijkheid heeft zal hij ALTIJD zo veel mogelijk brandstof lozen, het grootste probleem bij vliegtuigcrashes is nl. dat het vliegtuig vaak in de fik vliegt, met alle gevolgen van dien.

Als de piloot een 'zachte' landing kan maken blijft het vliegtuig sowieso wel drijven. Als je het vliegtuig op gaat splitsen kan het geen noodlanding meer maken, maar stort het als een baksteen naar beneden. Kun je zelf ook wel nagaan lijkt me.

Als het geen noodlandig maar een crash is maakt het geen fluit uit in hoeveel stukken je 't vliegtuig opsplitst, van zo'n hoogte maakt 't weinig uit of je nou op water of op beton terecht komt.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 12:38
Endomychus
Avatar van Endomychus
Endomychus is offline
Als een mens van 100 meter hoogt in het water springt voelt het water al aan als Beton. Dus moet je nagaan hoe dat met een vliegtuig zal zijn... Zelfs een tennisbal kan dodelijk zijn van af hoge afstanden
__________________
waarom staat daar een banner met het hoofd van Boris wil je dat ik hier niet meer kom ofzo
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 19:07
Verwijderd
Citaat:
SynoP schreef op 25-02-2004 @ 23:17:
daarom juist, als mensen het vergeten, en de auto wilt niet starten dan ga je je afvragen hoe het komt en als je dan merkt dat je geen gordel om hebt doe je hem om en rijd de auto
Maar dat heeft weer als nadeel dat de motor dan bv ook midden op de snelweg kan uitgaan.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 19:14
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
Citaat:
Endomychus schreef op 06-03-2004 @ 13:38:
Als een mens van 100 meter hoogt in het water springt voelt het water al aan als Beton. Dus moet je nagaan hoe dat met een vliegtuig zal zijn... Zelfs een tennisbal kan dodelijk zijn van af hoge afstanden

zijn toch ook van die verhalen over kiezelsteentjes op wolkenkrabbers, schijnen recht door je schedel te gaan...
Hier komt vast zometeen een reply op met de SRT (meest gebruikte theorie hier, dus past vast wel op de een of andere manier)
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 19:51
Verwijderd
Citaat:
darkshooter schreef op 07-03-2004 @ 20:07:
Maar dat heeft weer als nadeel dat de motor dan bv ook midden op de snelweg kan uitgaan.
Als je die beveiliging alleen tijdens het starten laat werken, is er niks aan de hand.

Citaat:
Risce schreef op 07-03-2004 @ 20:14:
zijn toch ook van die verhalen over kiezelsteentjes op wolkenkrabbers, schijnen recht door je schedel te gaan...
Hier komt vast zometeen een reply op met de SRT (meest gebruikte theorie hier, dus past vast wel op de een of andere manier)
Hoe zit dat dan met hagelstenen?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 14:13
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Endomychus schreef op 06-03-2004 @ 13:38:
Zelfs een tennisbal kan dodelijk zijn van af hoge afstanden
Euh, nee. De valversnelling is voor elk object gelijk, maar de wrijvingskracht is dat niet. De 'terminal velocity' (eindsnelheid) van een tennisbal is te laag om iemand te doden.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-03-2004, 14:13
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Risce schreef op 07-03-2004 @ 20:14:
zijn toch ook van die verhalen over kiezelsteentjes op wolkenkrabbers, schijnen recht door je schedel te gaan...
Broodje aap. Zelfs kogels die terug komen vallen zijn niet dodelijk.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 09:15
cup a soup
cup a soup is offline
Citaat:
Jensk schreef op 07-03-2004 @ 20:51:


Hoe zit dat dan met hagelstenen?
een kiezelsteentje zal niet dodelijk zijn. Maar een hagelsteen zal wel een veel lagere snelheid bereiken dan een steentje, daar een steentje een hogere dichtheid heeft en met hetzelfde gewicht dus minder luchtweerstand heeft.
__________________
cup a soup is wel dom, maar niet slim
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 14:22
mmm pie
Avatar van mmm pie
mmm pie is offline
de luchtwrijving ligt aan de vorm van het vallende object en de oppervlakte die loodrecht staat
__________________
I talk to planets baby.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 18:42
aniki
Avatar van aniki
aniki is offline
Citaat:
Chimera schreef op 09-03-2004 @ 15:13:
Broodje aap. Zelfs kogels die terug komen vallen zijn niet dodelijk.
Als je een kogel omhoog schiet land hij met de snelheid die de kogel heeft wanneer hij de loop verlaat.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 20:25
Verwijderd
Citaat:
aniki schreef op 12-03-2004 @ 19:42:
Als je een kogel omhoog schiet land hij met de snelheid die de kogel heeft wanneer hij de loop verlaat.
Als er geen wrijving zou zijn.
Hoewel ik op discovery wel eens een docu heb gezien over een paar jongetjes die in de lucht schoten en toen hun achterbuurman vermoordden.

Laatst gewijzigd op 12-03-2004 om 20:29.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 21:34
Freestyler*
Freestyler* is offline
over het zonder-gordel-niet starten:
ik zie al voor me dat iedereen een oude gordel kapot knipt en dan zo'n los ding gebruikt
lijkt me wel grappig
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 11:50
aniki
Avatar van aniki
aniki is offline
Citaat:
Jensk schreef op 12-03-2004 @ 21:25:
Als er geen wrijving zou zijn.
Hoewel ik op discovery wel eens een docu heb gezien over een paar jongetjes die in de lucht schoten en toen hun achterbuurman vermoordden.
kogels worden zo aerodinamisch mogelijk gemaakt.
Dus de luchtwrijving is verwaarloosbaar klein.

De reden dat niet iedere kogel die in de lucht wordt geschoten iemand vermoord is dat hij niet perse iemand raakt.
Hoe dichtbevolkter de plaats waar je het in de lucht schiet, hoe groter de kans dat iemand dood gaat.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 16:44
Verwijderd
Citaat:
aniki schreef op 13-03-2004 @ 12:50:
kogels worden zo aerodinamisch mogelijk gemaakt.
Dus de luchtwrijving is verwaarloosbaar klein.

De luchtwrijving is afhankelijk van de snelheid in het kwadraat, opp en de dichtheid. Als Fz=Fw is de versnelling 0. Dus de luchtwrijvingis niet verwaarloosbaar!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 14:49
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
aniki schreef op 12-03-2004 @ 19:42:
Als je een kogel omhoog schiet land hij met de snelheid die de kogel heeft wanneer hij de loop verlaat.
Laat die smiley liever afwezig en zoek 't op zou'k zeggen
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 15:04
mmm pie
Avatar van mmm pie
mmm pie is offline
toen ik naar TU delft was voor een voorlichtingsdag, heb ik gekeken bij zon een of andere natuurkunde opleiding waar dat gebeuren van die kogel werd besproken. ik weet niet precies meer de exacte waarden, maar het kwam er op neer dat zo'n kogel uit machinegeweer met iets van 75 m/s terugkomt. ik weet niet of dit dodelijk is, maar pijn zal t vast wel doen
__________________
I talk to planets baby.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 17:12
aniki
Avatar van aniki
aniki is offline
If you fire a gun into the air, the bullet will travel up to a mile high (depending on the angle of the shot and the power of the gun). Once it reaches its apogee, the bullet will fall. Air resistance limits its speed, but bullets are designed to be fairly aerodynamic, so the speed is still quite lethal if the bullet happens to hit someone. In rural areas, the chance of hitting someone is remote because the number of people is low. In crowded cities, however, the probability rises dramatically, and people get killed quite often by stray bullets. Most major cities have laws in place to try to keep people from shooting guns into the air in celebration

http://science.howstuffworks.com/question281.htm
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 17:23
mmm pie
Avatar van mmm pie
mmm pie is offline
weten we dat ook weer
__________________
I talk to planets baby.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 16:53
Moehaha
Avatar van Moehaha
Moehaha is offline
euhm, als een kogel omhoog word afgevuurd dan bereikt hij op een gegeven een hoogte waarna hij even stil in de lucht blijft hangen en erna terug valt. De snelheid van de kogel wordt dus bepaalt door de hoogte die hij heeft afgelegd en niet de snelheid waarmee hij uit de loop komt. Wel is het zo dat hoe sneller hij uit ed loop komt hoe hoger hij komt.
__________________
A joint a day keeps the doctor away
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 23:38
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
Jensk schreef op 07-03-2004 @ 20:51 :
Als je die beveiliging alleen tijdens het starten laat werken, is er niks aan de hand.
Of gewoon een heel iritant piepje. is makkelijker en dus goedkoper om te maken. En werk denk ik net zo effectief.
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Jeetje waar moet ik beginnen..
coecie
18 24-06-2009 16:55
Psychologie Wat te doen met mijn huidige thuissituatie?
Pruts0r
3 07-05-2007 12:17
Psychologie Ik wil iets anders, maar wat? Is the grass always greener.. Quarterlife-crisis?
TinyDancer
36 07-11-2006 18:15
Liefde & Relatie Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt)
HipHopSter
9 17-10-2003 12:24
Verhalen & Gedichten Lord Of The Mouwophouders.
HeiNZ
22 24-07-2003 16:49
Seksualiteit SEKS: denkt hij alleen aan zichzelf of zeur ik????
HelpMePlease
13 10-05-2002 19:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31.