Oud 22-11-2020, 20:26
David1280
David1280 is offline
Doorheen de jaren heb ik vier bewijzen geschreven dat er leven na de dood is en ze zijn kort:

1 Duizend jaar geleden was je lichaam ook al op de aarde maar het was toen volledig uit elkaar en dus dood om dan later tot leven te komen vanuit de dood.
2 Wanneer men sterft wordt het bewustzijn niets want er is niets na de dood maar dan zou men even goed eens een auto of een huis niets moeten zien worden.
3 Als de doden enkel zichzelf kunnen zijn zijn ze al altijd enkel zichzelf geweest.
4 Bevindt het bewustzijn zich in de lege ruimtes in de hersenen of in de rest van de hersenen waarin geen enkele lege ruimte is?

Een vraag die men dan stelt is wie men gaat zijn in een volgend leven en in het volgende daarop enzoverder. Gaat men blank zijn of van een ander ras, man of vrouw, ziek of gezond, arm of rijk, zal men in een land met oorlog of in een land zonder oorlog leven enzoverder. In ieder geval, als ik in een volgend leven toegang heb tot muziek hoop ik dat ik dit plaatje uit 2001 toevallig terug vindt.



Welk plaatje zouden jullie graag toevallig terug vinden in een volgend leven als je daar toegang tot muziek hebt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2020, 09:44
Verwijderd
Ik denk dat ik voor ons allemaal spreek als ik zeg dat in jouw geval we hopen dat professionele hulp spoedig komt.

Laatst gewijzigd op 23-11-2020 om 11:05.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2020, 09:48
Verwijderd
Snap geen reet van je verhaal, ik ben het niet eens met Jan Marijnissen, ik zou een stapje terug doen en maar eens hulp inschakelen bij een professional.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2020, 10:54
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik vind het wel een mooi verhaal. Vol met drogredenen maar ja. Ik ben het overigens ook niet eens met Jan
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2020, 11:05
Verwijderd
Ah joh laat mij nou een beetje uitlokken

Maar jullie hebben gelijk, david heeft vooral professionele hulp nodig. Ik zal mijn bericht aanpassen.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2020, 11:41
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Ik snap dit topic gewoon niet.
Zoek hulp, en snel.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2020, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Ah joh laat mij nou een beetje uitlokken

Maar jullie hebben gelijk, david heeft vooral professionele hulp nodig. Ik zal mijn bericht aanpassen.
OMG wat ben je toch een lieverd.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2020, 11:45
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
>.<
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wereldarmoede
Gatara
5 27-06-2007 11:18
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 12:00
Levensbeschouwing & Filosofie Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God.
Iqra
94 30-07-2003 22:36
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen blind date BOEKVERSLAG
wolfgang
6 03-06-2003 12:57
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 22:59
Verhalen & Gedichten ForumWEDSTRIJD verhalen !!!!
italianboy
16 18-12-2001 18:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15.