Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2003, 12:07
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Ik ben verliefd alleen het probleem is dat ik in het begin superverlegen ben en niet weet wat ik moet zeggen..

En eigenlijk is het begin van superbelang voor de andere te overtuigen dat je echt bij elkaar past..

En ja we hebben iets afgesproken voor over een paar weken iets te doen, maar zie haar nu ook nog wel es op school en ja wat moet ik da doen... De vorige keer was ik naar haar toe gegaan alleen dat verliep ook niet vlekkeloos. Ik had al van te voren voorbereid wat ik allemaal wilde zeggen omdat ik anders bang was dat het gesprek stil viel.. Maar dat werkte dusniet echt..

Ze heeft nu wel al gezegd dat ze gaat proberen me mee te helpen om over mijn verlegenheid te komen, maar

Maar ik vroeg me af of anderen daar ook wel eens last van hebben en wat ze er dan tegen doen en of het erg is als er weer es een stil moment is, zelf kan ik er absoluut niet tegen maar misschien anderen wel?

Bisous,
DaLoverBoy
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2003, 12:18
Some
Avatar van Some
Some is offline
Ik zal even mijn ervaring vertellen:

IK was ook best verlegen en moest iemand ontmoeten via internet waarmee ik al 3 maanden chatten. Ze had best veel praatjes op internet en ik ook dus ik was bang dat het dlijk stil zou vallen omdat ik in het echt verlegen ben en best stil ben van mezelf. Maar ik heb de stap gezet en het viel reuze mee. ZIJ was degene die juist het meest verlegen was wat ik niet had verwacht.
Maar aangezien dat meisje bij jou dat denk niet is moet je sowieso niet gaan denken wat je gaat zeggen van te voren. Dat werkt niet. Wees jezelf..... waarom zou je meer praten dan anders??? Ze komt er toch wel achter mocht het wat worden dat je stille/verlegen jongen bent. Oke in het begin is het allemaal enger en spannender maar probeer het gewoon, ga ergens drinken en dan komt het vanzelf goed.. maar ga niet gek doen
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 12:35
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
En ist wat geworden tussen jullie 2?

Ik probeer ook mijn eigen te zijn maar als ik tegen haar praat is mijn stemklank ook altijd veel anders dan normaal.. Ik praat anders dan ik normaal doe tegen vrienden... En wrm? I dunno... Maar een ding is wel zo ik ben echt verliefd op die meid... Zij heeft eerlijk toegegeven dat ze wel es bot kan reageren en dat ze dat ook zou veranderen..

Maar hoe kan ik nu van mijn verlegenheid afkomen.. Normaal tegen mijn vrienden durf ik alles te zeggen.. Ben ik geen minuut stil en lijkt het wel bijna of ik ADHD heb maar tegen haar komt er haast geen woord uit mijn mond...

Ik ben zo op mijn eigen...

En ja moed in drinken is ook niet alles als je naar school gaat smorgensvroeg...

Gr,
DaLoverBoy
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 18:52
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Héé

Een paar dagen terug had ze mij een mail gestuurd dit stond er ongeveer in:

"Hoi, ik vind het leuk dat je het zo opvat. Al vind ik het heel jammer dat het niet zo klikt als ik en jij hadde gehoopt. Maar ik bedoel maar van we kunnen vrienden worden/blijven en kunnen samen uitgaan. En da lijkt me heel erg leuk enzo, en wie weet wat er dan nog es gebeur, maar ik zie je morge en dan doe 'k nie "

Ook klikte het niet omdat ik zo verlegen deed. En wat denk je ze zei vanmiddag hoi tegen me en ik kon een heel verhaal lullen... Wat ik anders niet kan... Maar nu beschouwde ik haar meer als vriendin... Hoe kan dit nu?

Maar goed zonder dat ik iets naar haar had gestuurd dit naar mij:

"Heyyy Lieferd, hoe ginge je tentames vast wel goed hoop ik....... volgens mij ben je minder verlege hoor, weet nie of 'k 't goed heb maar 'k denk toch van welllll. Maarruhm 'k had je in de pauses nog gezocht maar ja was d'r nie maaruhm hoe laat ben je morge op school, dat moe je nog maar ff maile en natuurlijk hoe je tentamens gingen he...."

Zoiets stond er....

Vreemd? Kan je gedrag dan zo veranderen als je verliefd ben op iemand?! Moet morge nog naar de dokter zou ik gelijk hier een kuurtje voor kunnen vragen Vlinderindebuikritis bestrijdinsmiddel ofzo....

Neej jongens dis zwaar kl*te.... Wat kan je hier nu tegen doen>?

Gr,
DaLoverBoy
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Verlegenheid
Verwijderd
58 13-02-2010 19:42
Psychologie Verlegenheid!
DarkE
19 18-10-2004 19:52
Levensbeschouwing & Filosofie Functie van verlegenheid?
Bloedpropje
38 10-05-2004 17:37
Psychologie verlegenheid
BabyGirL-M
10 11-02-2004 20:02
Psychologie Verlegenheid
McMotion
6 14-04-2003 22:14
Liefde & Relatie Verlegenheid
Outdated Spirit
17 07-01-2003 22:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:21.