Oud 13-09-2011, 20:38
Lauwemens
Avatar van Lauwemens
Lauwemens is offline
Pokemon zag ik er niet tussen staan en ik schaamde me er wel een beetje voor. Pokemon is toch HET spel dat je MOET hebben gespeeld? Wie kent Pokemon nou niet...Je speelde het als kind en misschien nu ook wel. Ik speel het tenminste nog wel. Ik ben 17, maar ik vind het spelletje nog steeds super! Laten we samen deze geweldige creatie van Nintendo koesteren en erover praten. Oké, ik begin, mijn lievelingspokemon is Gengar(L).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-09-2011, 20:45
Mayel
Avatar van Mayel
Mayel is offline
k speel het ook met mijn vriend
__________________
Saladem Gother..
Met citaat reageren
Oud 13-09-2011, 20:46
Lauwemens
Avatar van Lauwemens
Lauwemens is offline
Oh jij ook? Ik speel het met mijn vriendin!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2011, 20:46
Mayel
Avatar van Mayel
Mayel is offline
__________________
Saladem Gother..
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 04:02
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Pokemon yellow.was leip
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 08:13
Verwijderd
yellow was egt awesome zeker!
Ik speel het soms ook nog en ik ben 19
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 09:58
Verwijderd
Pokemon is niet het spel wat je moet hebben gespeeld. Maar voor die tijd was het wel grappig.

Wat mij betreft hebben ze het verkracht toen ze teveel geld roken na red/blue/yellow. Daarna nooit meer naar omgekeken.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 10:14
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Op hoog niveau vind ik het battlen nog wel interessant, maar dezelfde template doorspelen in singleplayer elke keer ben ik wel klaar mee.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 10:23
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ik vond R/B/Y en G/S/C erg vet, daarna heb ik de GBA versie nog gespeeld maar nu interesseert het me vrij weinig.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 10:36
CuwleMandarijn
Avatar van CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
vind nog steeds leuk, heb spellen voor de gba advance, en ds
__________________
Dat is nou het punt, je bent wel aardig, en lief, en 3 jaar, maar toch wordt je gezocht in 42 staten...
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 11:57
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik vond R/B/Y en G/S/C erg vet, daarna heb ik de GBA versie nog gespeeld maar nu interesseert het me vrij weinig.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 15:16
Steelpan
Avatar van Steelpan
Steelpan is offline
Tot en met Ruby/Sapphire was het leuk. Daarna bergafwaarts.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 18:44
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Nog nooit zo'n kinderachtig kutspel tegen gekomen. Ik besloot in 2000 ofzo om Pokemon Red eens met open mind te spelen op een emulator, en te kijken waar het nou om te doen was. Wat ik zag was primitieve, kale, saaie Harvest Moon-achtige graphics, met een zo mogelijk nog suffere gameplay.

En dan te bedenken dat het notabene de laatste generatie Game Boy-color spellen was. Het zag er nog slechter uit dan de allereerste Final Fantasy uit 1989!
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 19:24
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Als je de gameplay suf noemt heb je je er niet in verdiept.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 19:27
Verwijderd
Ik keek vroeger wel Pokemon, de oudste versie met misty xD toen was Pikachu mijn favoriet ik was gewoon helemaal into pokemon haha, goeie oude tyden, maar die spelletjes... daar vind ik niks aan alleen maar battlen en zoeken en vangen van andere pokemons.. nee niks voor mij geef mij maar mario kart, of mario party, of bomberman.. zo kan ik wel ff doorgaan, met broertje is wel een trouwe fan, hij lacht mij nu uit en kan niet geloven dat ik ooit helemaal into pokemon was
Met citaat reageren
Oud 15-09-2011, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Als je de gameplay suf noemt heb je je er niet in verdiept.
Nouja, het is gewoon een zwaar simpel RPG systeem. De gameplay werd inderdaad op den duur wat suf. Noedel overdrijft trouwens verschrikkelijk maar dat begreep je wel.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2011, 18:28
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Nouja, het is gewoon een zwaar simpel RPG systeem. De gameplay werd inderdaad op den duur wat suf. Noedel overdrijft trouwens verschrikkelijk maar dat begreep je wel.
Dat ben ik dus heel ernstig niet met je eens. De meta-game is zó breed en diepgaand, enige game-serie die ik ken die verder gaat is Disgaea.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 16-09-2011, 10:13
Verwijderd
Ik zou in discussie gaan maar disgaea ken ik niet, ik geloof niet zo in die metagame en ik heb al verschrikkelijke hoofdpijn.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-09-2011, 11:03
AceSpade
AceSpade is offline
Citaat:
Pokemon is niet het spel wat je moet hebben gespeeld. Maar voor die tijd was het wel grappig.

Wat mij betreft hebben ze het verkracht toen ze teveel geld roken na red/blue/yellow. Daarna nooit meer naar omgekeken.
Yellow was ook al overbodig hoor. Red and Blue idee was grappig. Yellow was maar een extra-tje.

Wat dat betreft dat alle pokemon fans van vroeger (en nog steeds) is het natuurlijk altijd wel leuk om te spelen voor hun. Om in die wereld te komen.

Ik wacht zelf nog steeds op een "normale" Naruto en al zeer zeker op FMA, Claymore etc

Citaat:
Dat ben ik dus heel ernstig niet met je eens. De meta-game is zó breed en diepgaand, enige game-serie die ik ken die verder gaat is Disgaea.
Whaha .. Lol.. Voor fans ja

Daarbij moet ik dan wel melden dat ik de nieuwe versies van pokemon niet echt meer interesseert heb. Toen Red en Blue uitkwamen wou iedereen inderdaad alles vangen. Ze gingen dan ook nog eens traden. En inderdaad dat je je eigen pokemons ineens 3d op je Nintendo 64 zag. Maar dat was niet bepaald spectaculair. Het waren gewoon.. Battles. De nieuwere series in mijn ogen zijn gewoon bla bla bla.

Al met al, pokemon is zeker goed voor de fans en voor diegene wat Red / Blue gemist hebben.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2011, 17:15
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik heb het nog nooit gespeeld, en ik mis het helemaal niet.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2011, 11:38
Shebaa
Avatar van Shebaa
Shebaa is offline
Pokemon is leuk ^^
__________________
It's seems like dreaming, moving in the dance
The last embrace you'll ever know, The violence of romance
Met citaat reageren
Oud 29-09-2011, 00:00
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik speel het nog steeds. Ik kan Ash niet vinden maar zodra ik die gevonden heb, wil ik andere GBC spellen op de kop tikken, Red of Blue. Ik heb Crystal nu, dus Silver en Gold zijn ongeveer hetzelfde.

En nu, terwijl ik mijn pokémon train tot ik Ash kan verslaan (als ik hem ooit vind), probeer ik alle pokemon te vangen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2011, 00:04
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Naast mario het enige degelijke spel wat ik voor de gbc heb gehad.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 21:17
koesto1
koesto1 is offline
respect voor snorlex
Met citaat reageren
Oud 21-10-2011, 07:23
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
respect voor snorlex
Snorlax
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2011, 12:23
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Ik speel het nog steeds. Ik kan Ash niet vinden maar zodra ik die gevonden heb, wil ik andere GBC spellen op de kop tikken, Red of Blue. Ik heb Crystal nu, dus Silver en Gold zijn ongeveer hetzelfde.

En nu, terwijl ik mijn pokémon train tot ik Ash kan verslaan (als ik hem ooit vind), probeer ik alle pokemon te vangen
Eerst 16 badges verdienen, daarna kan je naar Mt. Silver.

Zelf ben ik afgehaakt na G/S/C en de meest recente die ik heb gespeeld is Soul Silver.

@Prophet: Disgaea. <3 Beetje jammer dat mijn disc gescratched is, maar die games gaan inderdaad belachelijk diep.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 23-10-2011, 18:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Rob!

Ja, dat weet ik en na even zoeken heb ik hem gevonden, maar nu moet ik nog even trainen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2011, 15:39
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Rob!

Ja, dat weet ik en na even zoeken heb ik hem gevonden, maar nu moet ik nog even trainen
Is dat een "Rob speelt Pokémon" of een "Wtf hij leeft nog" ?

'even trainen'. Moar liek Elite Four grinding, amirite? Op een gegeven moment kon ik die grot blind door lopen zodat ik mijn HM-beest niet mee hoefde te nemen.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 05-11-2011, 22:09
flower1994fleur
flower1994fleur is offline
Ik speel het al vanaf mijn 8e/9e? Haha nog steeds leuk Silver was altijd mijn grote favoriet, soal silver speel ik nu nog regelmatig!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2011, 15:50
Anoniem111
Avatar van Anoniem111
Anoniem111 is offline
O pokemon mooie tijd, paar jaar geleden was het nog ruilen met pokemon kaarten haha, mijn favorite is pokemon is onix
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Quis gaat naar een fessaaival! #1459
Noedelhap
500 15-07-2011 14:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01.