Oud 28-09-2011, 17:57
Verwijderd
hallo, Ik heb net een nieuwe playstation gekocht maar ik heb niet zoveel games en ik wil wel graag wat games kopen (categorie: schieten, actie & vechten etc.) . Dus is mijn vraag: Wat voor games zouden jullie mij aanraden? en waar kan ik die games voor een goede prijs kopen? regaar aub alvast erg bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2011, 18:16
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Hoi?
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 18:54
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Net als met je vorige topic, neem even de moeite om verder te kijken dan het eerste subforum. Het is niet de bedoeling dat je alles maar hier neerdondert. Dus, deze gaat naar Games.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 19:21
appieh4ck
Avatar van appieh4ck
appieh4ck is offline
Call of Duty: Black Ops, of COD; Modern Warfare 3 Pre-orderen
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 19:36
WertFolie
Avatar van WertFolie
WertFolie is offline
of Battlefield 3
__________________
Wazzup?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 19:38
Verwijderd
Gears of War 3
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 19:53
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Gears of War 3
Wat een top idee
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 19:59
Verwijderd
Crysis 2
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 20:09
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Deus Ex: Human Revolution.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 29-09-2011, 01:55
Verwijderd
Battlefield Motherfucking 3.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2011, 06:12
Groentensoep
Groentensoep is offline
Far Cry 2
Met citaat reageren
Oud 29-09-2011, 09:51
Verwijderd
Far Cry 2? Doe dan deel 1. Far Cry 2 was een van de slechtere fps games van de afgelopen 10 jaar.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2011, 13:30
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Dark Souls, SSF IV: AE, Valkyria Chronicles, Skate 3, Infamous 1 en/of 2, allebei de Uncharted games
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 29-09-2011, 14:07
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Far Cry 2? Doe dan deel 1. Far Cry 2 was een van de slechtere fps games van de afgelopen 10 jaar.
Ik vind van niet.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2011, 15:43
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
COD Black opps, als je van GTA houdt kun je die ook halen.... En natuurlijk Fifa 12.... en idd bf3
En mocht je van Gran turismo houden, is daar ook nog wel wat te vinden....

je kan ze 2e hands via marktplaats halen, of je googelt erop en zoek wat game verkoopsites....
geloof dat Gamerzparadise uit arnhem wel goedkoop was
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2011, 15:47
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Black ops is zon kutspel Persoonlijk vind ik dat de ps3 echt uitblinkt door games als:

Demons souls/Dark souls
Infamous 1/2
Uncharted 1/2 (binnenkort 3)
Super Stardust HD (8 euro ofzo, echt vet en zeker de moeite waard)
Little big planet 2 (1 ook maar die kun je nou beter niet meer kopen)
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 29-09-2011, 17:38
Groentensoep
Groentensoep is offline
Citaat:
Far Cry 2? Doe dan deel 1. Far Cry 2 was een van de slechtere fps games van de afgelopen 10 jaar.
Fc1 is niet voor ps3. FC2 vind ik overigens een geweldige shooter. Al 3x uitgeapeeld in alle rust. FC2 is misschien wat eentonig, maar bied wel vele uren speelplezier als je het spel tactisch en rustig speelt en geniet van de reis ipv zsm het spel te willen uitspelen.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2011, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Ik vind van niet.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-09-2011, 07:23
Groentensoep
Groentensoep is offline
Wipeout HD (PSN exclusive)
Met citaat reageren
Oud 01-10-2011, 09:21
Caviamax
Caviamax is offline
Ratchet and Clank. Heb er hier nog wel een liggen, als je geïnteresseerd bent...
Met citaat reageren
Oud 01-10-2011, 20:00
appieh4ck
Avatar van appieh4ck
appieh4ck is offline
Citaat:
Black ops is zon kutspel
waarom vind je die zo kut?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2011, 20:23
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
waarom vind je die zo kut?
Omdat het MW2 is met nieuwe maps. Het is nooit iets nieuws meer en het word allemaal veel te amerikaans. Tot cod4 ging het goed met als uitzondering cod3, maar daarna ging het bergafwaarts
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 04-10-2011, 15:52
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Omdat het MW2 is met nieuwe maps. Het is nooit iets nieuws meer en het word allemaal veel te amerikaans. Tot cod4 ging het goed met als uitzondering cod3, maar daarna ging het bergafwaarts
ik heb mw2 niet gespeeld, dus voor mij was het nieuw.
En ik vind het ook niet extreem mooi, maar wel leuk om te spelen.
Aangezien veel van mijn vrienden ook online black ops spelen.

ik heb dan weer niks met die spellen die jij aangeeft.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2011, 16:20
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
ik heb mw2 niet gespeeld, dus voor mij was het nieuw.
En ik vind het ook niet extreem mooi, maar wel leuk om te spelen.
Aangezien veel van mijn vrienden ook online black ops spelen.

ik heb dan weer niks met die spellen die jij aangeeft.
Dat kan natuurlijk heel goed. Ik vind het allemaal gewoon een beetje te.. "amerikaans" worden als je begrijpt wat ik bedoel. Maar als je ziet hoeveel mensen blackops spelen. Het is sowieso leuk voor tussendoor en met maten vind ik het goed uit te houden en blijft het gewoon een lekker schietspel. Hetgene wat ik wel echt LEUK vind om te doen is zombie mode Ik ben geloof ik tot wave 26 gekomen ofzoiets.
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 04-10-2011, 17:15
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Wat overigens ook nog een leuke shooter is: Metro 2033. Laatst eens uitgespeeld en dat Sovjetsfeertje is echt prachtig. Ik kijk nu al uit naar Metro Last Line.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2011, 14:51
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Dat kan natuurlijk heel goed. Ik vind het allemaal gewoon een beetje te.. "amerikaans" worden als je begrijpt wat ik bedoel. Maar als je ziet hoeveel mensen blackops spelen. Het is sowieso leuk voor tussendoor en met maten vind ik het goed uit te houden en blijft het gewoon een lekker schietspel. Hetgene wat ik wel echt LEUK vind om te doen is zombie mode Ik ben geloof ik tot wave 26 gekomen ofzoiets.
ja begrijp je wel, maar is idd leuk om gewoon met 2,3 vrienden tegelijk free for all te spelen.
En in mijn ervaring is het ook wat meer gewoon lopen en schieten, en niet zoals bij bijvoorbeeld battlefield, kamperstrike en andere shooters dat iedereen in een hoekje zit te wachten tot er iemand voorbij loopt. Tuurlijk gebeurd het wel maar minder, en ik ken die levels ondertussen zo goed dat ik standaard een granaatje gooi naar kamp plekken als k er voorbij kom.

Maar goed moet Killzone 3 ook nog uitspelen, en eigenlijk GT5 ook nog. En ben nu ook veel met vrienden FIFA 12 aan het doen.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2011, 15:19
Verwijderd
Citaat:
En in mijn ervaring is het ook wat meer gewoon lopen en schieten, en niet zoals bij bijvoorbeeld battlefield, kamperstrike en andere shooters dat iedereen in een hoekje zit te wachten tot er iemand voorbij loopt.
CoD mag je nooit vergelijken met CS. CoD is een teddybeer variant van het fps genre als je die twee naast elkaar zet.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2011, 16:05
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
CoD mag je nooit vergelijken met CS. CoD is een teddybeer variant van het fps genre als je die twee naast elkaar zet.
Dit is zoooo waar
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 05-10-2011, 16:30
Verwijderd
Daarmee wil ik verder niet zeggen dat CoD verschrikkelijk kut is, ik heb me er best mee vermaakt. Feit is wel dat het vele malen laagdrempeliger en simpeler is dan CS, en het 'kamperstrike' noemen spreekt van een gebrek aan geïnformeerd zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2011, 16:45
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Daarmee wil ik verder niet zeggen dat CoD verschrikkelijk kut is, ik heb me er best mee vermaakt. Feit is wel dat het vele malen laagdrempeliger en simpeler is dan CS, en het 'kamperstrike' noemen spreekt van een gebrek aan geïnformeerd zijn.
Het maakt mij ook niet uit wat je er van vindt, en ik zeg ook niet dat cs niet goed of leuk is.
In mijn ervaringen heb ik gemerkt dat er toen veel gekampeerd werd. Heb eigenlijk alleen CS jaren geleden gespeeld. En de eerste battlefield. Daarna nooit meer zo op shooters gefocust.meer fifa en op de wii....
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2011, 17:19
Verwijderd
Dat begrijp ik, ik wijs je alleen even erop dat je er compleet naast zit. Ik neem aan dat je beide niet toevallig competitief hebt gespeeld?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2011, 12:51
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Dat begrijp ik, ik wijs je alleen even erop dat je er compleet naast zit. Ik neem aan dat je beide niet toevallig competitief hebt gespeeld?
Neuh, je zal ook vast gelijk hebben! Het was slechts mijn visie !
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2011, 13:25
Verwijderd
Niet dat ik modern warfare/black ops zo uitgebreid heb gespeeld verder, maar ik heb wel wat wars gedaan in het begin. Hoewel er genoeg andere dingen zijn waar je in MW/BO aan moet denken is het voor mijn gevoel lang niet zo genuanceerd als bij CS, waar één verkeerde voetstap je winkansen significant verlaagt.

Als je het dan kamperstrike noemt doe je het spel te weinig eer aan, vandaar
Met citaat reageren
Oud 06-10-2011, 14:07
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
vind het ook niet slecht gemaakt etc alleen in mijn tijd toen, waren er veel kampeerders.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2011, 18:19
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Niet dat ik modern warfare/black ops zo uitgebreid heb gespeeld verder, maar ik heb wel wat wars gedaan in het begin. Hoewel er genoeg andere dingen zijn waar je in MW/BO aan moet denken is het voor mijn gevoel lang niet zo genuanceerd als bij CS, waar één verkeerde voetstap je winkansen significant verlaagt.

Als je het dan kamperstrike noemt doe je het spel te weinig eer aan, vandaar
Call of Duty 2 en 4 waren competitive wel redelijk groot overigens. In tegenstelling tot MW2 en BO.
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 07-10-2011, 15:06
Verwijderd
zowieso uncharted 3 ik heb een abbo op de pu genomen en dan krijg je mw3 of uncharted 3 erbij
ik heb voor uncharted 3 gekozen omdat ik mw3 zelf ga kopen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-10-2011, 09:31
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Motorstorm Apocalypse ligt in de aanbiedingenbak bij de Mediamarkt voor 15 euro, puike game.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 09:34
CuwleMandarijn
Avatar van CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
GTA IV is wel mooie game, verder zou ik het niet weten., ik heb namelijk xbox 360 , veel beter en fijner naar mijn zeggen
__________________
Dat is nou het punt, je bent wel aardig, en lief, en 3 jaar, maar toch wordt je gezocht in 42 staten...
Met citaat reageren
Oud 11-10-2011, 13:03
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
GTA IV is wel mooie game, verder zou ik het niet weten., ik heb namelijk xbox 360 , veel beter en fijner naar mijn zeggen
tuuuuu ps3 hater!

heb ook een 360 maar speel er nooit meer op omdat ik het gay vind dat je moet dokken om online te spelen.... en ik vind die controllers weer kut vast houden
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 14:43
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Over 8 dagen komt Arkham City uit .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 16-10-2011, 14:50
weetniks
weetniks is offline
Citaat:
GTA IV is wel mooie game, verder zou ik het niet weten., ik heb namelijk xbox 360 , veel beter en fijner naar mijn zeggen
ik heb een pc , veel beter en fijner

oja god of war is natuurlijk super gaaf en lachen, als dat je bevalt kan je dante's inferno ook wel een keertje kopen alsie goedkoop is
verder cod mw 2 is leuk als je veel vrienden hebt die het hebben, net als black ops, anders niet kopen.
Bf 3 word ook fantastisch

voor de rest is fifa ook wel leuk om met vrienden te doen(net als little big planet ).
als je van racen houd is motorstorm en gran turismo een must . en zo zijn er nog wel een tal van leuke games(als je van lol houdt is saints row ook wel de moeite waard )
Met citaat reageren
Oud 16-10-2011, 14:54
ADO070
Avatar van ADO070
ADO070 is offline
FIFA 12, PES 12 als je van voetbal houdt. MW3 komt in november uit. Battlefield komt over een week ofso uit, GTA(wel oud, maar toch heel leuk). Killzone, Red Dead Dempetion, Crysis, UFC, WWE. Het beste kijk je ff op marktplaats of bij buitenlandse websites, want in NL zijn ze naar mijn mening veels te duur. In Engeland kosten ze 10/15 euro per stuk hier zeekr 30
__________________
FUCK YEAH
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 08:56
ps4fan
Avatar van ps4fan
ps4fan is offline
Als je van voetbal houdt zou ik PES 2012 (en als ie te duur is dan 2011) kopen... die speel ik het meest!
__________________
Een dag niet gegamed is een dag niet geleefd...

Laatst gewijzigd op 31-10-2011 om 19:57.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 12:51
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ultimate Marvel vs Capcom 3 komende maand.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Twee vraagjes over de Playstation 3
Caviamax
16 05-04-2010 14:03
Games PS3 - Next-gen gaming
Th0m4s
387 31-12-2006 20:50
Games Playstation 3 of toch de 360?
miGAnt
150 13-04-2006 12:44
Games resident evil serie niet meer exclusief voor de gamecube
SQUARE
10 11-04-2003 16:06
Games Playstation
Reynaert
18 28-10-2001 21:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39.