Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2003, 00:02
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 13-08-2003 @ 16:38:
Ik stem voor een forum 'boeren en buitenlui' waarin wij gezamenlijk de geneugten van het 'outdoor' leven kunnen bespreken. Dit forum biedt daarnaast ook plaats voor het plaatsen van foto's van je mooiste oogst, grootste meloen of best gekamde veulen. Ook zaai-advies, te koop aangeboden tuingereedschap en bodemanalyses behoren hier.
haha te gek ik stem voor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2003, 07:48
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 13-08-2003 @ 16:38:
Ik stem voor een forum 'boeren en buitenlui' waarin wij gezamenlijk de geneugten van het 'outdoor' leven kunnen bespreken. Dit forum biedt daarnaast ook plaats voor het plaatsen van foto's van je mooiste oogst, grootste meloen of best gekamde veulen. Ook zaai-advies, te koop aangeboden tuingereedschap en bodemanalyses behoren hier.

Dat soort gelul hoor ik al te veel op school.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 13:07
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
Citaat:
Assasin schreef op 14-08-2003 @ 08:48:
Dat soort gelul hoor ik al te veel op school.
mag jij forumbaas worden
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 15:28
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
-niels- schreef op 14-08-2003 @ 14:07:
mag jij forumbaas worden
ken park



en ik vind dat het nieuwe wisselforum over wintersport moet gaan
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 18:49
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
birthmark schreef op 14-08-2003 @ 16:28:
en ik vind dat het nieuwe wisselforum over wintersport moet gaan
En dat terwijl het 25 graden is? Er komt altijd wel zo'n wisselforum in de winter.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 21:55
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Assasin schreef op 14-08-2003 @ 08:48:
Dat soort gelul hoor ik al te veel op school.
Dan had je maar een echte opleiding moeten nemen, nietwaar?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 10:10
Verwijderd
Citaat:
herbalpower schreef op 11-08-2003 @ 15:15:
Een "wij gaan weer naar school" wisselforum.
Dit zou een perfect onderwerp zijn voor het nieuwe wisselforum. De scholen zijn weer begonnen. Mensen gaan voor het eerst naar de middelbare school en mensen gaan voor het eerst naar de universiteit. Zo´n forum zou perfect zijn om de 1e indrukken van de nieuwe school uit te kunnen wisselen en nieuwe contacten op te doen doordat je bijvoorbeeld ondekt dat je naar dezelfde school of studie gaat als een medeforummer.
Aangezien deze site en dit forum bedoeld zijn voor scholieren(studenten zijn ook scholieren, like it or not ) zou dit een mooi openingswisselforum(galgje anyone?) voor het nieuwe schooljaar.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 16:30
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Morridin schreef op 15-08-2003 @ 11:10:
Dit zou een perfect onderwerp zijn voor het nieuwe wisselforum. De scholen zijn weer begonnen. Mensen gaan voor het eerst naar de middelbare school en mensen gaan voor het eerst naar de universiteit. Zo´n forum zou perfect zijn om de 1e indrukken van de nieuwe school uit te kunnen wisselen en nieuwe contacten op te doen doordat je bijvoorbeeld ondekt dat je naar dezelfde school of studie gaat als een medeforummer.
Aangezien deze site en dit forum bedoeld zijn voor scholieren(studenten zijn ook scholieren, like it or not ) zou dit een mooi openingswisselforum(galgje anyone?) voor het nieuwe schooljaar.
En dat duurt in totaal 2 weken, dan is iedereen erover uitgepraat... Dus nee, vin ik niet zo'n strak plan...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 17:02
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
-niels- schreef op 14-08-2003 @ 14:07:
mag jij forumbaas worden
Als ik forumbaas+ mag worden doe ik het.

Citaat:
Dan had je maar een echte opleiding moeten nemen, nietwaar?
Ik doe een echte opleiding (horeca), helaas zijn er ook nog een aantal andere opleidingen in het gebouw gevestigd die voornamelijk boeren en buitenlui aantrekken.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 10:23
Ogthala
Avatar van Ogthala
Ogthala is offline
Citaat:
Skald schreef op 11-08-2003 @ 22:21:
Inderdaad.
Wat is het met de drang naar nog meer subfora? Je verstoort de harmonie binnen de huidige groep, je zorgt voor meer verdeeldheid onder de gebruikers, het algehele forum wordt er alleen maar onoverzichtelijker op en het zal de invidividuele subfora niet ten goede komen qua drukte als je alles gaat lopen spreiden ..
Eens.
__________________
White Thunder Roars!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 16:45
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Voertuigenforum lijkt me niks .

Leukste idee in dit topic: het communicatieforum.
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 23:51
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 13-08-2003 @ 16:38:
Ik stem voor een forum 'boeren en buitenlui' waarin wij gezamenlijk de geneugten van het 'outdoor' leven kunnen bespreken. Dit forum biedt daarnaast ook plaats voor het plaatsen van foto's van je mooiste oogst, grootste meloen of best gekamde veulen. Ook zaai-advies, te koop aangeboden tuingereedschap en bodemanalyses behoren hier.


Ik heb inderdaad nog wel een sappig verhaaltje over de geboorte van mijn nieuwste kalf. Verder zoek ik mensen om varkens te wassen.

Een wisselforum kan mij zelden echt interesseren. Tijdgebonden fora als eindexames en zomervakantie zijn wel nuttig.

Als het echt moet stel ik een forum over huisvesting voor. Met nuttige tips en verhalen over het wel en wee van de kamer zittende/zoekende student.
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 18:49
lingua
Avatar van lingua
lingua is offline
Citaat:
Morridin schreef op 15-08-2003 @ 11:10:
Dit zou een perfect onderwerp zijn voor het nieuwe wisselforum. De scholen zijn weer begonnen. Mensen gaan voor het eerst naar de middelbare school en mensen gaan voor het eerst naar de universiteit. Zo´n forum zou perfect zijn om de 1e indrukken van de nieuwe school uit te kunnen wisselen en nieuwe contacten op te doen doordat je bijvoorbeeld ondekt dat je naar dezelfde school of studie gaat als een medeforummer.
Aangezien deze site en dit forum bedoeld zijn voor scholieren(studenten zijn ook scholieren, like it or not ) zou dit een mooi openingswisselforum(galgje anyone?) voor het nieuwe schooljaar.

benk voor
__________________
Ik ben niet klein, ik sta gewoon ver weg!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 20:28
Verwijderd
@AngelLena

2weken? Och, ik zit te denken aan een ruime maand of anderhalf. Er is namelijk genoeg stof om over te praten. Hoe je het vindt om eindelijk in een nieuwe stad op jezelf te wonen, wat goede uitgaansgelegenheden voor studenten zijn. Plus dat je toch wel goed wat tijd nodig zult hebben om er goed in te komen. En het feit dat sommige mensen misschien snel het idee kunnen hebben dat ze de verkeerde studie hebben gekozen.

Het is beter al die onderwerpen voor korte tijd in 1 deelfroum te stoppen dan dat de andere deelfora er mee vol komen te staan
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 20:41
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Morridin schreef op 17-08-2003 @ 21:28:
@AngelLena

2weken? Och, ik zit te denken aan een ruime maand of anderhalf. Er is namelijk genoeg stof om over te praten. Hoe je het vindt om eindelijk in een nieuwe stad op jezelf te wonen, wat goede uitgaansgelegenheden voor studenten zijn. Plus dat je toch wel goed wat tijd nodig zult hebben om er goed in te komen. En het feit dat sommige mensen misschien snel het idee kunnen hebben dat ze de verkeerde studie hebben gekozen.

Het is beter al die onderwerpen voor korte tijd in 1 deelfroum te stoppen dan dat de andere deelfora er mee vol komen te staan
Ik meende dat school en studie daar perfect geschikt voor was...
Daar vind je bijna niets anders dan topics van mensen die net op zichzelf wonen, die vragen en opmerkingen hebben over hun studie dan wel studiekeuze etc... Je zou dan in principe 2 dezelfde fora gaan maken... Beetje ovrbodig. Doe dat iets als een evt try out zoals het voertuigen forum of het mythen en sagen forum oid... Daar kan je nog wat mee en bestaan nog helemaal niet hier...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 10:10
Verwijderd
Mja, dat was dus ook me punt. Dat die topics dus voorlopig ff niet meer op school en studie zouden staan

Maar ach, laat maar zitten.
Twas weer een lame idee waar ik niet goed over nagedacht had. Again.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 16:38
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Morridin schreef op 18-08-2003 @ 11:10:
Mja, dat was dus ook me punt. Dat die topics dus voorlopig ff niet meer op school en studie zouden staan

Da's toch de hele bedoeling van school en studie, dat die topics juist daar komen te staan? Of begrijp ik het hele idee van dat deelforum verkeerd?
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 17:49
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 16-08-2003 @ 17:45:
Voertuigenforum lijkt me niks .


wat een perfecte argumentatie!
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 19:09
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
waarom niet gewoon geen wisselforum

voortuigen wisselforum.. hmm ja, denk niet dat dr echt heel veel over te vertellen is, ja ok.. Voor de mensen die rijlessen nemen maar daar kan je ook gewoon DK voor gebruiken

mythen en sagen.. Ik denk niet dat het echt een succes zou worden.. Tuurlijk zijn er wel mensen wie het leuk lijkt maar ik denk dat het overgrote deel van het forum er vrij weinig van af weet (en er zijn gewoon teveel mythes om 1, 2 3 te leren)
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 21:39
lingua
Avatar van lingua
lingua is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 17-08-2003 @ 21:41:
Ik meende dat school en studie daar perfect geschikt voor was...
Daar vind je bijna niets anders dan topics van mensen die net op zichzelf wonen, die vragen en opmerkingen hebben over hun studie dan wel studiekeuze etc... Je zou dan in principe 2 dezelfde fora gaan maken... Beetje ovrbodig. Doe dat iets als een evt try out zoals het voertuigen forum of het mythen en sagen forum oid... Daar kan je nog wat mee en bestaan nog helemaal niet hier...
jij hebt iets tegen dat forum wij-gaan-weer-naar-school
__________________
Ik ben niet klein, ik sta gewoon ver weg!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 22:36
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
sgirl schreef op 18-08-2003 @ 22:39:
jij hebt iets tegen dat forum wij-gaan-weer-naar-school
Ik heb iets tegen 2 deelforums die exact gelijk zijn... Dan vind ik dat totaal nieuwe fora een betere kans moeten krijgen. Als school en studie er nou niet was geweest, was ik accoord gegaan, nu niet.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 14:35
Casull
Avatar van Casull
Casull is offline
Het zal vast al wel eens langsgekomen zijn (zo vaak en lang kom ik hier nog niet en tot overmaat van ramp heb ik een bijzonder slecht geheugen), maar een Filmforum lijkt me leuk, oude films, nieuwe films, tv films, dingen die met films te maken hebben e.d. .
Lijkt me toch wel genoeg gespreksstof met genoeg variëteit.

PS: voot hetzelfde geld ben ik op dit idee gekomen omdat het vorige wisselforum dit onderwerp had, maar dat zou ik echt niet meer weten.
__________________
Hurry! Hurry! Hurry! Hurry!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 14:56
lingua
Avatar van lingua
lingua is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 18-08-2003 @ 23:36:
Ik heb iets tegen 2 deelforums die exact gelijk zijn... Dan vind ik dat totaal nieuwe fora een betere kans moeten krijgen. Als school en studie er nou niet was geweest, was ik accoord gegaan, nu niet.
ok!
is er al een winkel forum?
__________________
Ik ben niet klein, ik sta gewoon ver weg!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 17:05
Casull
Avatar van Casull
Casull is offline
En in dezelfde trand blijkt er al een film & TV forum te zijn , dikke vette oeps.
__________________
Hurry! Hurry! Hurry! Hurry!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 17:09
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Casull schreef op 19-08-2003 @ 18:05:
En in dezelfde trand blijkt er al een film & TV forum te zijn , dikke vette oeps.
Je sig spreekt boekdelen.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 18:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 18-08-2003 @ 20:09:
waarom niet gewoon geen wisselforum

voortuigen wisselforum.. hmm ja, denk niet dat dr echt heel veel over te vertellen is, ja ok.. Voor de mensen die rijlessen nemen maar daar kan je ook gewoon DK voor gebruiken

mythen en sagen.. Ik denk niet dat het echt een succes zou worden.. Tuurlijk zijn er wel mensen wie het leuk lijkt maar ik denk dat het overgrote deel van het forum er vrij weinig van af weet (en er zijn gewoon teveel mythes om 1, 2 3 te leren)
over dat voertuigenforum:

iedereen heeft er dagelijks mee te maken. fietsen, scooters, auto's, motors, bussen, treinen, trams, taxi's, boten enz.
dus niet alleen rijlessen kunnen d'r worden besproken lijkt me zo. ergenissen in het verkeer, mankementen aan voertuigen, favoriete voertuigen, eigenschappen van voertuigen, verschillende uitvoeringen en merken, beste openbaar vervoersmiddel enz.
ik denk dat d'r zat over te vertellen is.

en tja, dat mythen en sagen misschien ook wel, maar ik ben tegen dat forum (heb gewoon totaal niks met al die dingen) dus die ga ik niet beargumenteren
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 20:47
lingua
Avatar van lingua
lingua is offline
.
__________________
Ik ben niet klein, ik sta gewoon ver weg!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 21:20
Verwijderd
Citaat:
sgirl schreef op 19-08-2003 @ 21:47:
.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 10:10
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
mythen en sagen en fantasy is wel leuk!


en ik pleit voor een lekkere mannen (en vrouwen) kwijl forum aan gezien dat op films en tv ook niet mag en dat soort forums op onzin ook niet lang leven
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 11:29
GeritoDM
Avatar van GeritoDM
GeritoDM is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 18-08-2003 @ 20:09:
mythen en sagen.. Ik denk niet dat het echt een succes zou worden.. Tuurlijk zijn er wel mensen wie het leuk lijkt maar ik denk dat het overgrote deel van het forum er vrij weinig van af weet (en er zijn gewoon teveel mythes om 1, 2 3 te leren)
Maar juist door zo'n forum kan je snel en leuk nieuwe dingen te weten komen. Zonder tientallen vaak nutteloze sites door te hoeven struinen. En je kan er mensen leren kennen die net zo verzot zijn op iknoemmaarwat de chinese mythologie. Mij lijkt het iig wel leuk en interessant, maar goed, als er niet genoeg animo is, dan is het misschien een beetje nutteloos. Maar dan nog, daarvoor is een wisselforum dan weer.
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 11:33
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
GeritoDM schreef op 20-08-2003 @ 12:29:
Maar juist door zo'n forum kan je snel en leuk nieuwe dingen te weten komen. Zonder tientallen vaak nutteloze sites door te hoeven struinen. En je kan er mensen leren kennen die net zo verzot zijn op iknoemmaarwat de chinese mythologie. Mij lijkt het iig wel leuk en interessant, maar goed, als er niet genoeg animo is, dan is het misschien een beetje nutteloos. Maar dan nog, daarvoor is een wisselforum dan weer.
ok

misschienn als ze het wat algemener maken dat het wel wat word.. maar alleen mythen en sagen lijkt mij denk ik iets te vaag
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 16:29
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Wordt het nou niet eens tijd om de knoop door te hakken mensen? De zomervakantie is voor de meesten wel weer voorbij.

Als ik het goed begrijp allemaal gaat de strijd hier een beetje tussen:

Mythen en Sagen
Voertuigen
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 09:50
Verwijderd
Ik stem wel voor voertuigen. Ik zie niet in waarom er een deelforum zou moeten zijn voor Mythen en Sagen. Volgens mij kan dat beter op andere fora. Alleen voertuigen hebben we nog niet. Er is nergens een plaats waar je over je brommer (opvoeren) kan praten, over nieuwe auto's etc.

Verder ben ik het wel met AngelLena eens dat we nu moeten beslissen, wantde zomervakantie is voor de meeste mensen al 8er de rug...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 11:31
GeritoDM
Avatar van GeritoDM
GeritoDM is offline
Citaat:
Nixje schreef op 21-08-2003 @ 10:50:
Ik stem wel voor voertuigen. Ik zie niet in waarom er een deelforum zou moeten zijn voor Mythen en Sagen. Volgens mij kan dat beter op andere fora. Alleen voertuigen hebben we nog niet. Er is nergens een plaats waar je over je brommer (opvoeren) kan praten, over nieuwe auto's etc.

Verder ben ik het wel met AngelLena eens dat we nu moeten beslissen, wantde zomervakantie is voor de meeste mensen al 8er de rug...
Op Hardware & Techniek en Populaire Wetenschappen kunnen sommige dingen.
En Mythen & Sagen kon niet echt ergens. Letteren niet omdat het lang niet altijd geschreven dingen zijn. Algemene vakken niet omdat het daar nauwelijks mee te maken heeft, behalve misschien Geschiedenis. En op Mystiek al helemaal niet... Want er is niets paranormaals aan, aangezien het verhalen zijn en hier en daar gebaseerd op 'echte' dingen.
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 12:52
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
GeritoDM schreef op 21-08-2003 @ 12:31:
Op Hardware & Techniek en Populaire Wetenschappen kunnen sommige dingen.
En Mythen & Sagen kon niet echt ergens. Letteren niet omdat het lang niet altijd geschreven dingen zijn. Algemene vakken niet omdat het daar nauwelijks mee te maken heeft, behalve misschien Geschiedenis. En op Mystiek al helemaal niet... Want er is niets paranormaals aan, aangezien het verhalen zijn en hier en daar gebaseerd op 'echte' dingen.
Ja fijn, maar waar stem je nou voor?

Argumentatie is nu niet meer nodig. 2 onderwerpen zijn door jullie gekozen met de beste argumentatie die een wisselforum zouden kunnen worden

Mythen en Sagen
Voertuigen

Vanaf nu denk ik dat we alleen maar 1 van deze 2 moeten noemen en de argumentatie achterwege moeten laten. Anders begint alles weer opnieuw en komen we ook niet verder.


Tot nu toe dus als ik het goed begrijp 1 voor voertuigen en 1 voor mythen en sagen.

Nou ik stem ook mee vind ik, ik ben voor voertuigen

Voertuigen: 2
Mythen en Sagen: 1
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 13:22
GeritoDM
Avatar van GeritoDM
GeritoDM is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 21-08-2003 @ 13:52:
Ja fijn, maar waar stem je nou voor?
Mythen en sagen, maar dat stond al ergens op de eerste pagina. Maar ik denk niet dat het nuttig is om hierover te stemmen. Dan zou je een poll moeten maken voor alle leden oid. En stemmen gebeurt sowieso nooit. :]
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 13:48
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
mythen en sagen
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 14:10
Verwijderd
Stel dan tenmisnte een poll op, das wat overzichtelijker
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 16:15
Verwijderd
voertuigen
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 19:09
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
BBEM schreef op 18-08-2003 @ 18:49:
wat een perfecte argumentatie!
Ik vind het best een goed emotioneel argument anders.
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 19:31
lingua
Avatar van lingua
lingua is offline
winkel forum!
__________________
Ik ben niet klein, ik sta gewoon ver weg!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 19:56
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
een p0rn en illegale ftp's en warez forum

maar dat zit er zeker niet in ?

een autoforum is misschien wel een goed idee
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 22:11
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Voertuigen staat op 4
Mythen en Sagen op 2.

Dus voertuigen gaat nog op kop...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 03:40
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Pff, mijn 'Boeren en Buitenlui' geniet weinig populariteit. Raar, de meesten hier komen toch over als onaangepaste boeren :>
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 12:16
Verwijderd
Citaat:
telluriet schreef op 21-08-2003 @ 20:56:
een p0rn en illegale ftp's en warez forum

Stemt voor!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 13:36
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 21-08-2003 @ 23:11:
Voertuigen staat op 4
Mythen en Sagen op 2.

Dus voertuigen gaat nog op kop...
Voor mythen en sagen waren er veel meer in het andere topic... waar dat ook moge zijn. *zoekt even*
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 17:44
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Morridin schreef op 22-08-2003 @ 13:16:
Stemt voor!
heuj
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 21:12
lingua
Avatar van lingua
lingua is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 21-08-2003 @ 23:11:
Voertuigen staat op 4
Mythen en Sagen op 2.

Dus voertuigen gaat nog op kop...
en winkel dan?
__________________
Ik ben niet klein, ik sta gewoon ver weg!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 21:36
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
voertuigen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40.