Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2003, 13:55
Dr Nilz
Avatar van Dr Nilz
Dr Nilz is offline

Rascistische spreekkoren, opgesloten PSV-spelers en kogelbrieven aan trainers en bondsbestuurders: de voetbalcompetitie is weer begonnen. Hoofdredacteur Johan Derksen van het toonaangevende (voetbal)weekblad VI ziet de teloorgang van 's lands grootste amusementsindustrie met lede ogen aan. Een monoloog over normvervaging, failliete clubs, topsalarissen en het gebrek aan daadkracht bij de overheid.
Advertentie
Oud 20-12-2003, 14:10
Verwijderd
Ik vind het iemand die doet alsof ie een supervoetbalkenner is. Maar heel vaak lult ie gewoon uit z'n nek op RTL5. Ik kan zijn weekblad wel waarderen
Oud 20-12-2003, 14:26
mmmm
Avatar van mmmm
mmmm is offline
Johan Derksen is wijs. Een man met niet alleen woorden maar ook met daden en verstand. Een goede man met verstand van zaken die zijn bronnen goed beschermd.

Een topman dus.
Oud 20-12-2003, 14:28
Dr Nilz
Avatar van Dr Nilz
Dr Nilz is offline
Oud 20-12-2003, 14:29
Dr Nilz
Avatar van Dr Nilz
Dr Nilz is offline
Voetbal Insite: hét discussie-programma van RTLSport. Ieder seizoen weer met spraakmakende onthullingen en interessante gasten uit de voetbalwereld.

Volgens het inmiddels vermaarde programma-format: met voetbal-kenners onder elkaar rond de tafel om alle actuele zaken in de wereld van het voetbal door te spreken.

Het vaste panel van Johan Derksen en Hans Kraay Sr. zorgt voor de nodige prikkelende uitspraken...en de rokerige omgeving...

De wisselende gast zorgt voor het extra perspectief. Vaste presentator Wilfred Genee zorgt ervoor dat iedereen op scherp blijft.
Oud 20-12-2003, 14:29
mmmm
Avatar van mmmm
mmmm is offline
Citaat:
nilsholgersson schreef op 20-12-2003 @ 15:28:
[afbeelding]
Een mooie Johan Derksen-rookwalm ervoor
Oud 20-12-2003, 14:30
Dr Nilz
Avatar van Dr Nilz
Dr Nilz is offline
De eerstvolgende uitzending is op maandag 22 december. De tafel wordt, in de laatste uitzending voor de kerst, extra groot. Mark van Bommel, aanvoerder van PSV en momenteel geblesseerd, en Huub Stevens, onlangs ontslagen bij Hertha BSC, komen langs bij Wilfred Genee, Johan Derksen en Hans Kraay Sr..

De uitzending begint maandag een kwartiertje eerder, dus om kwart voor negen.
Oud 20-12-2003, 14:32
mmmm
Avatar van mmmm
mmmm is offline
Citaat:
nilsholgersson schreef op 20-12-2003 @ 15:30:
De eerstvolgende uitzending is op maandag 22 december. De tafel wordt, in de laatste uitzending voor de kerst, extra groot. Mark van Bommel, aanvoerder van PSV en momenteel geblesseerd, en Huub Stevens, onlangs ontslagen bij Hertha BSC, komen langs bij Wilfred Genee, Johan Derksen en Hans Kraay Sr..

De uitzending begint maandag een kwartiertje eerder, dus om kwart voor negen.
Ik ben er.
Oud 20-12-2003, 14:33
Co
Avatar van Co
Co is offline
Johan is wel grappig, hij praat op een 'verstandige' manier maar soms heeft hij gewoon ongelijk en wil hij dat niet toegeven. Dan moet hij ook de man zijn en zijn fouten toegeven...
Verder kan ik zijn humor wel waarderen.
Jammer dat hij alles vind wat Cruijff vind.
Oud 20-12-2003, 14:34
Liberace
Avatar van Liberace
Liberace is offline
Grote lul die de ballen verstand van voetballen heeft...............
Maar..... de laatste tijd gaat het wel wat beter :-)
__________________
Ik ben gestopt met forummen. Ik sta voor hen altijd paraat die er behoefte aan hebben en die mij (min of meer) kennen!
Oud 20-12-2003, 15:37
houn
Avatar van houn
houn is offline
ik vind em een topper: gewoon omdat hij altijd zegt wat ie vind, ook als de desbetreffende persoon naast hem zit.
Voetballers kijken zelf ook naar dit programma en willen graag dat Johan goeie dingen over hen zegt, dus ze hebben em wel hoog zitten.
__________________
Kein Geloel
Oud 20-12-2003, 16:25
Vandal
Avatar van Vandal
Vandal is offline
Als mensen naast 'm zitten zegt ie juist niets meer
en ook wil hij een beetje tegendraads zijn, waardoor zn mening elke week anders is
Maar voetbalanalytisch ben ik het wel vrij vaak met 'm eens
__________________
: : I punched a lion in the throat : : Hey ya : :
Oud 20-12-2003, 17:58
Dr Nilz
Avatar van Dr Nilz
Dr Nilz is offline

Johan Derksen was een modale voetballer bij Go Ahead, Cambuur Leeuwarden, Veendam, Haarlem en MVV. Als journalist haalde hij de top wel. Na een periode bij het Nieuwsblad van het Noorden in Groningen trad hij in 1977 in dienst bij Voetbal International, waar hij intussen al jaren hoofdredacteur is. Zijn voorkeur voor praktijkleiders en zijn vriendschap met Johan Cruijff zijn intussen bekend. Hij geldt als een genadeloos columnist met een gepeperde mening. Een televisiecarrière kon niet uitblijven. Het kleurrijke mediafenomeen werd gekozen tot hoofdredacteur van het jaar en wordt in het topvoetbal gevreesd vanwege zijn vlijmscherpe pen en zijn originele versie.
Oud 20-12-2003, 18:00
Dr Nilz
Avatar van Dr Nilz
Dr Nilz is offline
Oud 20-12-2003, 18:31
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Hij kan zijn verhalen inderdaad wel goed vertellen altijd leuk om naar te luisteren al zou ik niet alles wat hij zegt als een waarheid aannemen
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 20-12-2003, 18:31
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Johan Derksen Fantopic
Waar gaat dit heen, binnenkort een ode aan Anna Kournikova?, Marianne Timmer? etc.
Aan mededelingen hebben we niks. Gesloten
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Npb
Pudding_Gek
6 16-01-2004 16:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45.