Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2008, 12:32
CNLDJ
CNLDJ is offline
Oke, mooi want kan het geld wel gebruiken
Advertentie
Oud 28-04-2008, 12:48
Ohmygosh!
Avatar van Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Noh ik heb ook echt veel, bijna 600 euro!
__________________
Sorrow drips into your heart through a pinhole, just like a faucet that leaks and there is comfort in the sound.
Oud 28-04-2008, 14:51
Verwijderd
vakantiegeld én personeelskorting erbij dacht ik.
Oud 28-04-2008, 15:10
Skater13
Skater13 is offline
Wij hebben nog geen looptelefoons, tenminste alleen de 1 of 2 leidinggevenden in het pand hebben een toestel bij hun, niet elke afdeling. Ik heb alleen me salarisstrooktje gezien nog, is vakantiegeld apart gestort of er direct bij?
Oud 28-04-2008, 15:14
tonio
tonio is offline
Vakantiegeld wordt er altijd bij gestort, maar salarisstrookje krijg je toch altijd pas 1 of 2 weken nadat het salaris op je rekening is gestort?
Oud 28-04-2008, 15:18
kassamiep90
kassamiep90 is offline
personeelskorting is volgens mij van de vorige keer hoor.
En @Tonio: Je krijg toch niet elke maand vakantiegeld?
en salarisstrookje krijgen wij btw altijd heel snel hoor. Deze week ligt het zeker in mn postvakje. Maar dat ligt denk ik vooral aan je leidinggevende.
Oud 28-04-2008, 15:39
Schooiertje
Schooiertje is offline
Hoi iedereen ik heb een probleempje, ik heb dus m'n loon strookje ontvangen en er gaat wel 50 euro belasting van af terwijl ik 17 ben dus ongeveer de helft van m;n maandsalaris gaat er af!

En dit vind ik dus echt niet fijn want er blijft bijna niets van over!

Kan iemand me hiermee helpen?
Oud 28-04-2008, 15:42
tonio
tonio is offline
Citaat:
personeelskorting is volgens mij van de vorige keer hoor.
En @Tonio: Je krijg toch niet elke maand vakantiegeld?
en salarisstrookje krijgen wij btw altijd heel snel hoor. Deze week ligt het zeker in mn postvakje. Maar dat ligt denk ik vooral aan je leidinggevende.
Personeelskorting was van het eerste kwartaal.
Ik bedoelde ermee te zeggen dat het niet apart kwam, maar komt gewoon bovenop je gewerkte uren.

Ja dat is dus ongeveer een week, maar skater13 zegt dat hij nu al het salarisstrookje heeft, dat lijkt mij niet mogelijk.
Oud 28-04-2008, 15:45
tonio
tonio is offline
Citaat:
Hoi iedereen ik heb een probleempje, ik heb dus m'n loon strookje ontvangen en er gaat wel 50 euro belasting van af terwijl ik 17 ben dus ongeveer de helft van m;n maandsalaris gaat er af!

En dit vind ik dus echt niet fijn want er blijft bijna niets van over!

Kan iemand me hiermee helpen?
Lijkt me onmogelijk, want het belastingsstelsel is proportioneel, oftewel hoe meer je verdient, hoe meer je belasting moet betalen.
Bij mij gaat er ook plusminus 50 euro belasting af, maar dat is bij lange na niet de helft van mijn maandsalaris, dus volgens mij heb je het of verkeerd gelezen op je loonstrookje of er zit ergens anders een fout en dan kun je beter ff naar je leidinggevende stappen.
Oud 28-04-2008, 15:48
Schooiertje
Schooiertje is offline
Citaat:
Lijkt me onmogelijk, want het belastingsstelsel is proportioneel, oftewel hoe meer je verdient, hoe meer je belasting moet betalen.
Bij mij gaat er ook plusminus 50 euro belasting af, maar dat is bij lange na niet de helft van mijn maandsalaris, dus volgens mij heb je het of verkeerd gelezen op je loonstrookje of er zit ergens anders een fout en dan kun je beter ff naar je leidinggevende stappen.
Ik heb net gekeken en het staat bij loonheffing terwijl ik eigenlijk loonheffingskorting heb aangevraagd dacht ik en toch is de helft van me salaris weg aan loonheffing
Oud 28-04-2008, 15:54
Schooiertje
Schooiertje is offline
Kan ik het nog een keer aanvragen denk je ??
Oud 28-04-2008, 16:10
kassamiep90
kassamiep90 is offline
Citaat:
Personeelskorting was van het eerste kwartaal.
Ik bedoelde ermee te zeggen dat het niet apart kwam, maar komt gewoon bovenop je gewerkte uren.

Ja dat is dus ongeveer een week, maar skater13 zegt dat hij nu al het salarisstrookje heeft, dat lijkt mij niet mogelijk.
Ja sorry, lees foutje
Oud 28-04-2008, 17:18
Skater13
Skater13 is offline
Ik heb hier het loonstrookje van periode 4 voor me liggen. Zonder vakantiegeld..., zonder personeelskorting... volgens mij klopt dat personeelskorting bij mij nog niet!
Oud 28-04-2008, 17:59
Verwijderd
Mijn loon is verdubbeld door vakantiegeld. <3
Oud 28-04-2008, 18:44
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Ik vond salaris bij mij wel erg veel!
Ik was ziek 1x en had toch €500 euro! (sorry zoveel heb ik nog nooit verdient!)
Ik heb ion de zomervakantie fulltime gelopen en toen had ik zelf nog niet zoveel!!
Als je ziek bent krijg je in princiepe gewoon doorbetaald. Je hebt ook vakantiegeld gehad
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 28-04-2008, 18:45
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Ik heb hier het loonstrookje van periode 4 voor me liggen. Zonder vakantiegeld..., zonder personeelskorting... volgens mij klopt dat personeelskorting bij mij nog niet!
Loonstrookje periode 4 zitten pas a.s. vrijdag in de posttas hoor .....
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 28-04-2008, 18:47
Schooiertje
Schooiertje is offline
Citaat:
Kan ik het nog een keer aanvragen denk je ??
iEMAND????
Oud 28-04-2008, 18:48
Schooiertje
Schooiertje is offline
Citaat:
Mijn loon is verdubbeld door vakantiegeld. <3

Hoeveel is je loon dan?
Oud 28-04-2008, 18:52
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Hmhm. Wij hebben ook nog echt een vulploeg vlees/zuivel/groente.

Hoe roepen de cassieres bij jullie de afdeling dan?
Ja, eerst bellen naar de looptelefoons, maar als daar niet opgenomen wordt..
Wij hebben wel 2 vulploegen dat is logisch natuurlijk, maar het staat allemaal op 1 planning. Ze roepen gewoon nog HB, groente, vlees e.d. om
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 28-04-2008, 18:54
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Ik heb net gekeken en het staat bij loonheffing terwijl ik eigenlijk loonheffingskorting heb aangevraagd dacht ik en toch is de helft van me salaris weg aan loonheffing
Citaat:
iEMAND????

Grootte kans dat dit nog verwerkt moet worden en dat dat pas het volgende salaris gebeurd.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 28-04-2008, 18:57
Schooiertje
Schooiertje is offline
Citaat:
Grootte kans dat dit nog verwerkt moet worden en dat dat pas het volgende salaris gebeurd.


OOh oke want mijn eerste slaris stond er bij heffinskorting: nee

dus bij deze salaris gaat et dus wel in?

dankjewel ik hoop dat ik snel m'n loonstrookje ontvang en kijk of het al verwerkt is


weet je toevallig wat ik kan doen als het nog niet verwertk is want ik werk er nu al ongeveer 7 weken
Oud 28-04-2008, 19:53
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
OOh oke want mijn eerste slaris stond er bij heffinskorting: nee

dus bij deze salaris gaat et dus wel in?

dankjewel ik hoop dat ik snel m'n loonstrookje ontvang en kijk of het al verwerkt is


weet je toevallig wat ik kan doen als het nog niet verwertk is want ik werk er nu al ongeveer 7 weken
Naar je ASM of Teamleider gaan en even een nieuw formulier in vullen en opsturen.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 28-04-2008, 20:40
Skater13
Skater13 is offline
Citaat:
Loonstrookje periode 4 zitten pas a.s. vrijdag in de posttas hoor .....
Ik heb hem hier echt liggen.. we zijn een franchise filliaal en het wordt gedaan via Omny Acc. Misschien doet een extern bedrijf het voor ons?
Oud 28-04-2008, 21:22
tonio
tonio is offline
Citaat:
Ik heb hem hier echt liggen.. we zijn een franchise filliaal en het wordt gedaan via Omny Acc. Misschien doet een extern bedrijf het voor ons?
Dat is idd wel een ander bedrijf dan bij ons (en ook bij een paar andere, dat ik weet). Wij hebben namelijk Accounting Plaza.
Oud 28-04-2008, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Hoeveel is je loon dan?
800 nog wat.
Oud 28-04-2008, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Wij hebben wel 2 vulploegen dat is logisch natuurlijk, maar het staat allemaal op 1 planning. Ze roepen gewoon nog HB, groente, vlees e.d. om
Hoe het met de planningen zit weet ik niet, daar kijk ik nooit op.

Vanavond "info-avond" gehad over hoe het nu precies zit met de verbouwing. Iedereen heeft er zin in.
4 Juni gaan we om 18u dicht, dan snel de winkel leeghalen (HB) en om 1930u staan de slopers voor de deur!
18 Juni gaan we weer open om 18u 's avonds en dan kan men tot 22u boodschappen doen (normaal zijn we om 20u dicht). En zondag 22 juni hebben we koopzondag van 12-18u, ben benieuwd hoe druk het dan wordt!

We zijn nu de eerste winkel in het zuiden met de nieuwe formule zoals de winkel in Oegstgeest. Best cool.
Oud 28-04-2008, 22:35
Schooiertje
Schooiertje is offline
Citaat:
800 nog wat.


soow ik kwerk twee maanden en me loon is maar 273 inclusief vakantietoeslag
Oud 28-04-2008, 22:48
kassamiep90
kassamiep90 is offline
Citaat:
soow ik kwerk twee maanden en me loon is maar 273 inclusief vakantietoeslag
ligt ook weer aan hoeveel je verdient he
Oud 28-04-2008, 23:12
Verwijderd
Citaat:
ligt ook weer aan hoeveel je verdient he
Precies. En het aantal uren enzo.
Oud 29-04-2008, 08:15
tonio
tonio is offline
Citaat:
Hoe het met de planningen zit weet ik niet, daar kijk ik nooit op.

Vanavond "info-avond" gehad over hoe het nu precies zit met de verbouwing. Iedereen heeft er zin in.
4 Juni gaan we om 18u dicht, dan snel de winkel leeghalen (HB) en om 1930u staan de slopers voor de deur!
18 Juni gaan we weer open om 18u 's avonds en dan kan men tot 22u boodschappen doen (normaal zijn we om 20u dicht). En zondag 22 juni hebben we koopzondag van 12-18u, ben benieuwd hoe druk het dan wordt!

We zijn nu de eerste winkel in het zuiden met de nieuwe formule zoals de winkel in Oegstgeest. Best cool.
Leuk hoor
Alleen beetje rare tijd om om 18 uur weer open te gaan. De meeste mensen hebben hun boodschappen dan al elders gedaan, dus kan je eigenlijk beter dat avondje overslaan en zondag gewoon knallend opengaan.
Of ervoor zorgen dat je zaterdagochtend/begin van de middag al open kan
Oud 29-04-2008, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Leuk hoor
Alleen beetje rare tijd om om 18 uur weer open te gaan. De meeste mensen hebben hun boodschappen dan al elders gedaan, dus kan je eigenlijk beter dat avondje overslaan en zondag gewoon knallend opengaan.
Of ervoor zorgen dat je zaterdagochtend/begin van de middag al open kan
Er wordt zoveel reclame gemaakt, de receptie begint om 1630u en de officiële opening is om 18u, het zal vast druk zijn.
En do/vr/za zijn we normale tijden open hoor, de zondag is als extra koopzondag ingelast.
Oud 29-04-2008, 11:41
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Ik heb hem hier echt liggen.. we zijn een franchise filliaal en het wordt gedaan via Omny Acc. Misschien doet een extern bedrijf het voor ons?
AH ja dat zal het verschil zijn ja franchise zou en periode later kunnen zijn
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 29-04-2008, 11:45
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Hoe het met de planningen zit weet ik niet, daar kijk ik nooit op.

Vanavond "info-avond" gehad over hoe het nu precies zit met de verbouwing. Iedereen heeft er zin in.
4 Juni gaan we om 18u dicht, dan snel de winkel leeghalen (HB) en om 1930u staan de slopers voor de deur!
18 Juni gaan we weer open om 18u 's avonds en dan kan men tot 22u boodschappen doen (normaal zijn we om 20u dicht). En zondag 22 juni hebben we koopzondag van 12-18u, ben benieuwd hoe druk het dan wordt!

We zijn nu de eerste winkel in het zuiden met de nieuwe formule zoals de winkel in Oegstgeest. Best cool.
Behoorlijke verbouwing word dat zo'n 2 weken dicht. Het om 6 uur open princiepe hebben onze SM en OM ingevoerd met als reden een feestelijk opening met borrel/champange e.d. hapjes, drankjes etc etc voor de klanten. Het is echt heel leuk en uit eigen ervaring kan ik zeggen dat de winkel vol staat en dat de openingsaanbiedingen niet normaal kunnen worden bijgevuld omdat de klanten staan te dringen. De opening van een nieuw/verbouwd filiaal is heel feestelijk bij AH
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 29-04-2008, 16:23
tonio
tonio is offline
Volgens mij gaat mijn filiaal ook over een jaartje verbouwen, hoop dat de nieuwe formule dan ook komt, zou wel vet zijn. Maar dat is volgens mij nog niet zeker.
Oud 30-04-2008, 11:46
Skater13
Skater13 is offline
Hadden nog meer fillialen vandaag problemen met het uitleveren van bolletjes (wit/bruin/krenten) Wij waren namelijk 100 zakken krentenbollen gemind, dit terwijl het een klantenorder was.... jeej!
Oud 03-05-2008, 10:28
Schooiertje
Schooiertje is offline
Citaat:
ligt ook weer aan hoeveel je verdient he

Ik werk 15 uur per week?
Oud 03-05-2008, 12:39
kassamiep90
kassamiep90 is offline
Citaat:
Ik werk 15 uur per week?
Nou dat kan toch opzich wel kloppen?
Stel je verdient: 3,16
3,16 x 15 uur = 47,4 per week
47,4 x 4 = 189,6 En dan nog je vakantietoeslag enzo. Kan best dat je dan richting de 273 euro zit.
Ps. Ik ben heel slecht in wiskunde en economie dus het kan zijn dat ik helemaal fout zit xD
Oud 04-05-2008, 13:53
tonio
tonio is offline
Leuk he?
Stickers lopen
Oud 04-05-2008, 15:12
yourdarkangel
yourdarkangel is offline
Haha ik mocht ook werken (werd me gisteren pas voorgesteld) maar toen was nog niet bekend wat we moesten doen....werd pas later op de dag bekend had wel gewild voor 200% maar goed helaas riep de studie dat ik aan mijn scriptie moest...maar ben achteraf blij dat ik het niet heb gedaan, rotwerkje lijkt me dat...en ik heb daar echt geen geduld voor....
Oud 04-05-2008, 19:44
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Wij hebben met 60 uur alles gered
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 05-05-2008, 21:20
serninpc
serninpc is offline
Wij hebben maar 48 uur gebruikt van de 75 die we mochten gebruiken.
Hoewel er nog een stuk of 20 over zijn voor onze worp-expert. (AH 1576 @ Hoorn)
Oud 05-05-2008, 21:54
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Ja die 60 uur van ons was inclusief het opknappen van een geplunderde winkel en het opruimen van het inventarishok en het magazijn
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 06-05-2008, 10:38
serninpc
serninpc is offline
Vandaag hoorde ik dat we een hele assortimentsgroep vergeten zijn. Die moest dus nog. Ach, heeft onze worp-expert nog wat te doen ;-)
Oud 06-05-2008, 12:43
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Vandaag hoorde ik dat we een hele assortimentsgroep vergeten zijn. Die moest dus nog. Ach, heeft onze worp-expert nog wat te doen ;-)
Ik hoor zelfs filialen die kleiner zijn dan de onze die met 80 uur nog niet alles opgehangen hebben gekregen
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 06-05-2008, 17:31
Skater13
Skater13 is offline
Hoelang doen de meesten gemiddeld over de kassa training op de computer? Ik deed er ong. 1,5 uur over.. Ik had wel het voordeeltje dat ik al ongeveer een jaar bij de AH werk als verkoper..
Oud 06-05-2008, 17:44
tonio
tonio is offline
Citaat:
Hoelang doen de meesten gemiddeld over de kassa training op de computer? Ik deed er ong. 1,5 uur over.. Ik had wel het voordeeltje dat ik al ongeveer een jaar bij de AH werk als verkoper..
Die heb ik nooit gedaan, heb het geleerd door achter iemand te gaan staan en daarna moest ik het zelf doen met begleiding.
Oud 06-05-2008, 18:11
kassamiep90
kassamiep90 is offline
Oh die kassatraining. Dat vond ik zo saai Ik denk dat ik er ook rond de 1,5 uur over heb gedaan. Maar lang niet alles heb gelezen
Je leert het altijd nog het beste door het gewoon te doen
Oud 06-05-2008, 18:11
serninpc
serninpc is offline
Ik deed er ook 1,5 uur over, waarvan een half uur het zoeken naar een computer waarvan het geluid het deed.
Ik had wel een 100% score.

Edit: die kassatraining was idd echt té voorspelbaar. Iedere keer weer die rode peper die ze niet moeten en die pindakaas zonder barcode...
Oud 07-05-2008, 15:25
Skater13
Skater13 is offline
Hey,

vandaag eerste 2,5 uur achter de kassa... je moet wel goed opletten op de band en het afromen.. voor de rest wordt het een automatisme morge nog even 3 uurtjes en dan voortaan alleen bijdraaien bij drukte ^.^
Oud 08-05-2008, 01:01
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Kassa is echt té makkelijk als je het eenmaal doorhebt, maar er voor het eerst zitten is nog best eng. Want dan moet je ineens alles tegelijk kunnen en zijn er mensen bij betrokken.

Maar ik heb het nooit echt moeilijk gevonden in ieder geval.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Het grote Albert Heijn Topic Deel 6
ikbenschipper1
369 03-02-2020 14:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:47.