Oud 02-05-2003, 13:11
Verwijderd
Zo, ik dacht: ik kom ook maar weer eens met een topic..

Let niet teveel op de titel, ik kon ff nix beters bedenken

Dit is meer een vraag voor meisjes, want volgens mij hebben jongens hier niet zo'n last van. Al mogen ze natuurlijk wel antwoord geven.. zeggen hoe ze zouden reageren enzo.

Stel: je hebt met je vriendje afgesproken, gewoon om iets leuks te gaan doen, of om bij hem te blijven logeren ofzo. Maar.. een paar dagen vantevoren word je ontzettend verkouden. Je voelt je moe, gaar.. en alsof het allemaal nog niet erg genoeg is, krijg je ook nog ontzettend veel puistjes. "Hoe werk ik die nou weer binnen een dag weg?" denk je dan.

Maarjah, wat doe je? Natuurlijk wil je hem hartstikke graag zien, maar het is natuurlijk veel leuker en veel gezelliger als je je wat beter voelt.
Ik heb namelijk dat ik er dan totaal niet tegen kan als hij naar me kijkt ofzo. Ik vermijd dan echt oogcontact enzo, kijk steeds weg.
Nou ja, dat is dan toch ook niet leuk.

Dus wat zouden jullie in zo'n situatie doen?
Zo'n jongen begrijpt dat natuurlijk niet.. hij denkt "boeiend, het zal wel meevallen, ik wil haar graag zien". (Of hij denkt "wanneer ziet ze er nou eigenlijk wel goed uit dan?" ).

Ik verwacht hier niet zoveel reacties op eigenlijk, maar ik moest het gewoon ff posten.

xx

Alicia
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2003, 13:14
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ja in het begin vond ik dat altijd wel erg, maar ik liet me dr niet door tegenhouden.

Nu zit ik in de fase dat ik me daar geen zorgen meer om maak. Hij heeft me toch al op mn ergst gezien.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 13:17
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 02-05-2003 @ 13:11:
(Of hij denkt "wanneer ziet ze er nou eigenlijk wel goed uit dan?" ).



Jaaaa, dat probleem kennen we allemaal denk ik wel! Ik iig. En ik vind het ook klote hoor, maar ik zou mijn afspraak daardoor niet verzetten denk ik (heb ik nog nooit gedaan). Ik bedoel, wat moet je dan tegen hem zeggen? "Ja sorry, ik zie er zo brak uit, vandaag kom ik niet hoor!" Ik zou het mn mond niet uit kunnen krijgen
Gewoon zoveel mogelijk de andere kant opkijken is mijn tactiek dan maar Gelukkig komt het niet al te vaak voor..
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 13:18
pure_evil
pure_evil is offline
tegen die verkoudheid: flink veel zakdoeken en een asperine. en tegen die puistjes, ach een pet of muts helpt de helft al weg, en die andere helft, JAMMER DAN
Ik zou hem zo graag willen zien, dat me mn uiterlijk niet uitmaakt. ik heb er verder toch geen last van? hij is degene die ertegenaan kijkt hij klaagt trouwens ook nooit!

moest ie eens durven!
__________________
papa is niet lief! het verwende nest kiest vandaag voor zichzelf
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 13:21
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Mja kheb ut ook wel es.. als ik geen zin heb om m'n haar uit te kammen ofzo (Duurt namelijk wel ff. ). Ik vermijd dan de spiegels, zodat ik zelf vergeet hoe ik er bij loop Maar zodra hij er wat van zegt.. zo van: 'goh je haar zit wel anders vandaag hè?' dannn wil ik het liefste eeen vuilniszak over mn hoofd
__________________
"Een doel is slechts belangrijk als idee. Het gaat om het werk dat tot het doel leidt. Dat vervult het leven met zin."
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Signy schreef op 02-05-2003 @ 13:17:
Ik zou het mn mond niet uit kunnen krijgen
ghehehe ja ik dus wel

Enne.. een pet of muts..? In huis ga ik niet met een pet of muts lopen de hele tijd.. het enige wat ik eraan kan doen is een plamuurlaag opbrengen waar je eng van wordt.. maar of dat nou zo'n goed idee is..
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 13:24
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
"Wat zullen we es doen?"
"Bioscoopje pikken???"


__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 13:24
Verwijderd
ach, ik bedoel: hij heeft me al op mn ergst gezien en anders dan ziet ie me ns op mn ergst..
maar hij moet maar van me houden zoals ik ben.. en ja, soms zie ik er dan zo uit.. boeit me dan niet..
hij heeft me in mn paardrijkleding gezien, hij heeft me zien paardrijden en hij is naast me wakker geworden (en dan zie ik er dus ECHT NIET uit) dus hij kan wel wat hebbe
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 13:25
Thomas
Thomas is offline
Wat een vrouwenkwestie weer.

Als ik voor alle jongens spreek dan zeg ik dat het geen enkele jongen iets uitmaakt hoe je eruit ziet. Ik vind het persoonlijk juist erg leuk als mijn vriendin eens in een ontzettende slobbertrui loopt oid.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 13:30
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Wawl schreef op 02-05-2003 @ 13:25:
Ik vind het persoonlijk juist erg leuk als mijn vriendin eens in een ontzettende slobbertrui loopt oid.
Ja hoor es, je hebt slobbertruien en je hebt loopneuzen, pukkelgezichten, opengebarsten lippen, vreselijke wallen, haar als vogelnestjes, enzovoorts... Hoor!

Zucht
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 13:33
LiQuiDzzz
Avatar van LiQuiDzzz
LiQuiDzzz is offline
Citaat:
Wawl schreef op 02-05-2003 @ 13:25:
Wat een vrouwenkwestie weer.

Als ik voor alle jongens spreek dan zeg ik dat het geen enkele jongen iets uitmaakt hoe je eruit ziet. Ik vind het persoonlijk juist erg leuk als mijn vriendin eens in een ontzettende slobbertrui loopt oid.
idd
__________________
Mensen die altijd liegen zijn leugenaars. zegt gij echter dat gij een leugenaar bent, wat bent gij dan?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 13:36
Drizzt
Drizzt is offline
Tip: Maak je er niet druk om. Het maakt de jongen in kwestie zeer waarschijnlijk geen reet uit.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 13:42
Verwijderd
Ik zou je geen zorgen maken hoor; gewoon lekker je vriend zien . Wat maakt het hem nou uit als je pukkels, wallen etc hebt. Door die dingen verandert je innerlijk toch niet. En als het hem wel boeit gaat het hem alleen om je uiterlijk; nou ja dat zal toch wel niet!! En echt hij zal je nog super schattig, perfect en lief vinden!! Tenminste dat is bij mijn vriendje zo!

Sinds een paar maanden heb ik iets aan mijn oog waardoor ik maar met 1 oog kan kijken dus mijn andere oog is afgeplakt met zo'n super ''luioog'' pleister, verschikkelijk. Maar het maakt mijn vriendje niet uit; we gaan gewoon samen de straat op en hij vindt me nog steeds even perfect als ''vroeger''. terwijl zo'n pleister echt afschuwelijk is..... En ik heb ook puisten ... als ik soms wat meer puistjes heb en ik zeg tegen hem whah ik zie er niet uit ik heb puisten, zegt hij waar dan... dus liefde maakt blind ...

Nee maar maak je echt geen zorgen! Je wordt er echt niet minder door, door zoiets! Gewoon lekker leuke dingen gaan doen!!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 13:44
Verwijderd
Ik denk dat ik zou denken "Boeiend, het zal wel meevallen".
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 14:25
josdebos
josdebos is offline
nouw.. hij heeft me een keer in mn pyajama gezien toen ik ziek was -> super groot wijd ding met.. beren erop! ongeschoren benen eronder, haar he-le-maal door de war en een hoofd waar je niet goed van wordt.. dus erger kan het bijna niet. Toen was ik te ziek op er wat van te zeggen toen ie belde met de mededeling dat ie even op ziekenbezoek kwam.. *fijn* Dus hij is wel wat gewend.. Naja.. Hij houdt even goed wel van je hoor! En ik vind het meestal wel schattig als hij ziek is en in zn joggingpak in bed ligt met zn haar door de war en zo;n lief rood neusje.. Misschien is het omgekkerd ook wel zo!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 14:26
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
vrouwen met make-up zijn
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 14:28
josdebos
josdebos is offline
of zodra je hem ziet, stel je hem voor om het op zn hondjes te doen.. ziet ie je hoofd ook niet
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 19:39
Verwijderd
Ik doe een zak over m'n hoofd.
Dat ik hem wil zien betekent niet dat hij mij moet zien

Serieus: daar maak ik me niet druk over. Hij heeft me al ongesteld, chagrijnig en naakt gezien dus alle dieptepunten hebben we al gehad
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-05-2003, 19:45
skaapie
skaapie is offline
daar maak ik me geen zorgen om....hij moet mij gewoon accepteren zo als ik op dat moment ben...
bijv. na de sex ziet mijn haar er echt niet uit! maakt mij niks uit..heb altijd wel een elastiekje bij mij. hiermee maak ik dan een staart en dan vind ik het wel goed!

xxx skaapie
__________________
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 19:47
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Citaat:
josdebos schreef op 02-05-2003 @ 14:25:
nouw.. hij heeft me een keer in mn pyajama gezien toen ik ziek was -> super groot wijd ding met.. beren erop! ongeschoren benen eronder, haar he-le-maal door de war en een hoofd waar je niet goed van wordt.. dus erger kan het bijna niet. Toen was ik te ziek op er wat van te zeggen toen ie belde met de mededeling dat ie even op ziekenbezoek kwam.. *fijn* Dus hij is wel wat gewend..
Ja, zo zag ik dr ook een keer uit maar toend belde die niet eens op hij was er gewoon opeens
Maar ja, maakt me verder ook niet uit eigenlijk en hem ook niet...dus waarom zorgen maken
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 20:55
sientjuh
Avatar van sientjuh
sientjuh is offline
Ik zou 'm opbellen om te vragen offie langskomt,
heb alsik half ziek ben niet zon zin om de straat op te gaan
Maar zou er dus geen moeite mee hebben dat hij me ziet ook al zie ik er toevallig even wat minder leuk uit,
ik geloof ook niet dat heb dta wat kan schelen, hij vindt me toch vooral leuk om hoe ik ben niet om hoe ik eruit zie
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 18:07
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Ik vind het leuk om mezelf zo nu en dan eens mooi te maken als ik naar mn vriend ga, maar ik doe dat lang niet altijd.
Na 2.5 jaar weet hij toch wel hoe ik er op mn ergst uitzie en ik voel me bij hem inmiddels zo op mn gemak, dat me dat echt niet meer uitmaakt, mocht het eens voorkomen.
__________________
You look into her angel eyes
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 18:11
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Mn vriend ziet me ieder weekend op mn allerlelijkst: als we net uit bed komen... Dus als ik er een keertje niet zo fantastisch uit zie als ik wat grieperig oid ben, maak ik me daar niet zo druk om.
Maar tis wel zo dat ik altijd meer moeite voor mn uiterlijk doe als ik weet dat ik mn vriend zie Ik wil niet dat hij een of andere gare theedoek als vriendin heeft die niets meer aan dr uiterlijk doet als ze hem eenmaal aan de haak heeft geslagen
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 19:27
freakje
Avatar van freakje
freakje is offline
Normaal kan je vriend het toch niet erg vinden als je een mindere dag hebt, kan jij toch ook niks aan doen! Gewoon erheen gaan, want dan voel je je automatisch terug beter en dan zal je er ook wel beter uitzien denk ik!
__________________
--- Aan de andere kant van de regenboog staat een GROTE pot met goud ---
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 19:47
Verwijderd
Als ik half ziek ben, dan ga ik mooi niet weg, dan mag hij naar mij toe komen... jah ik ga me daar een beetje nóg zieker worden zeker
Maar voor de rest zou ik 't geen plannen in de war laten schoppen. Ten eerste is hij me gewend, ten tweede vindt-ie me toch altijd wel mooi, en ten derde hoeft-ie me helemaal niet altijd mooi te vinden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2003, 19:49
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ligt eraan wat we van plan waren, maar als ik zo verkouden ben als jij beschrijft dan ga ik sowieso de deur niet uit, omdat ik dan gewoon zíék ben.

Maar dan mag hij nog wel langkomen om te beppen of gewoon samen te zien. Ik zie er z'n beetje altijd hetzelfde uit (niet moedersmooiste) dus dat is hij dan ook wel gewend. En anders went hij er maar lekker aan Ik ben niet zo ijdel...
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 20:15
Mindfields
Mindfields is offline
Ik denk dat niemand er charmant uit ziet als-ie net wakker is, dus ik ook niet.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 20:23
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Ik ben ook zo iemand die dan gewoon zegt 'ik zie er echt heel erg uit vandaag!' maar ik zou m wel gewoon laten komen. Je vriendje heeft niet voor niets iets met je, en bovendien moet je maar denken, als jouw vriendje zichzelf er een keer niet uit vindt zien valt jou dat waarschijnlijk niet eens op, dus zal dat andersom ook wel zo zijn
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 11:28
Verwijderd
als het je vriend is? niet zeuren, hij houdt toch wel van je.
gewone vrienden? niet zeuren, gewoon een grapje over je kapsel/andere slechte dingen maken, en doorgaan. niet moeilijk doen hoor, bah.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 12:39
Verwijderd
Citaat:
WooF schreef op 04-05-2003 @ 11:28:
als het je vriend is? niet zeuren, hij houdt toch wel van je.
gewone vrienden? niet zeuren, gewoon een grapje over je kapsel/andere slechte dingen maken, en doorgaan. niet moeilijk doen hoor, bah.
dat 'bah' maakt het hem, maar ik ben het wel met je eens hoor!!!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Charlie1704 schreef op 04-05-2003 @ 12:39:
dat 'bah' maakt het hem, maar ik ben het wel met je eens hoor!!!

whahaha danku! *maakt buiging en vangt bloempjes*
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 13:37
Verwijderd
Citaat:
WooF schreef op 04-05-2003 @ 13:21:
whahaha danku! *maakt buiging en vangt bloempjes*
ik hebn ogn iet eens met bloempjes gegooid
maar je krijgt ze hoor
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 17:39
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Citaat:
Drizzt schreef op 02-05-2003 @ 13:36:
Tip: Maak je er niet druk om. Het maakt de jongen in kwestie zeer waarschijnlijk geen reet uit.
Eens.
Het zal die jongen toch echt worst zijn hoe je eruit ziet?
(Denk ik dan, maar ik ben dan ook redelijk vaag )
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 18:22
Kleine Tulp
Avatar van Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
ligt eraan hoe je in elkaar zit... als je zo ijdel bent als MIE, dan zeg je t af! Heb ik weleens gedaan, erg heh! Kon ik m na een paar dagen eeeindelijk weer zien.. bel ik af.. oops! Tja, zo zit ik in elkaar. misgien ga ik nu kut-reakties krijge :$
__________________
ik was dus roos de doos.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 19:42
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Als of hij zich ergert aan jouw puistjes of rode neus of jij je schaamt voor hem op welke manier dan ook, dan weet je dat de relatie geen toekomst heeft.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 19:44
Kleine Tulp
Avatar van Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
Evito schreef op 04-05-2003 @ 19:42:
Als of hij zich ergert aan jouw puistjes of rode neus of jij je schaamt voor hem op welke manier dan ook, dan weet je dat de relatie geen toekomst heeft.
zit wel wat in jah
__________________
ik was dus roos de doos.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-05-2003, 19:48
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
missNMGN schreef op 04-05-2003 @ 19:44:
zit wel wat in jah
Nee.

Ik heb gewoon gelijk...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 21:48
Verwijderd
Citaat:
missNMGN schreef op 04-05-2003 @ 18:22:
ligt eraan hoe je in elkaar zit... als je zo ijdel bent als MIE, dan zeg je t af! Heb ik weleens gedaan, erg heh! Kon ik m na een paar dagen eeeindelijk weer zien.. bel ik af.. oops! Tja, zo zit ik in elkaar. misgien ga ik nu kut-reakties krijge :$
Bel je af, oops? Deed je dat per ongeluk dan?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 21:53
maysa
maysa is offline
gewoon gaan dast beste
maar meestal zie ik ze op de meest onbewaakte momenten
zie ik ben net bezig met de ruiten wassen=afschuwelijke kleren overal zeepsop en half verbrand
maja da heeft ook z'n charmes
__________________
eenzame zwerver aanhanger van mijn eigen denken en doen
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 23:02
elly1
elly1 is offline
nou ik vindt dat je vriend je accpeteert zoals je bent zo niet pech en anders zou het geen echte mattie zijn hoor die je aleen op je uiterlijk beoordeelt hij is tog ook verliefd op je innerlijk tog???

En jongens houden zichg wel groot vanb jah maakt mij nisk uit maar tog staan ze lang voor de spiegel hun haar te doen enzowww

Laatst gewijzigd op 04-05-2003 om 23:05.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 09:47
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Het ligt eraan hoe lang ik hem al ken en in hoeverre ik nog het ideaalbeeld dat hij van me heeft in stand wil houden.
Ik kan me voorstellen dat het me na een jaar ofzo niets meer uitmaakt, maar als de relatie nog heel pril is, zou ik me toch niet op m'n gemak voelen. Dan zou ik het uitstellen denk ik, maar met een smoes. *oh wat erg*
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 10:07
Verwijderd
ik heb dan schijt aan dat ik verkouden aan t worden ben, wordt hij ook wleens en heeft ook wel vaker zieke meisjes gezien.


Lekker schijt aan hebben en gaan met die banaan
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 10:10
Verwijderd
Als het aan blijf, zal hij je ooit toch wel op je 'slechts' zien, waarom dan niet zo snel mogelijk, hoef je je er daarna ook geen zorgen meer over te maken.

Ik woon samen met mijn vriend, hij ziet me dus altijd, op goede en op slechte dagen. En juist op de slechte dagen heb ik hem het hardst nodig en dan is hij er gelukkig voor me. En wat een aantal al zeiden: hij ziet er ook wel eens verrot uit, maar dan houd ik niet minder van hem.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 11:48
Yolcu
Yolcu is offline
Ligt er aan hoe lang het aan is. Als het nog pril is zou ik niet willen dat hij me zo ziet, als het langer aan is, tja, dan heeft ie me ook wel eens slechter gezien.

Opmerking van mijn ex-vriend toen ik sip was omdat ik me niet lekker voelde en vond dat ik er niet uitzag: "Zo zie je er toch altijd uit?"

Lekker lullig, maar wat ik ermee wil zeggen, is: waarschijnlijk valt het ze niet eens op..
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 12:31
Verwijderd
Ik kan me daar echt niet druk om maken.. Ik ben wie ik ben, en zo zie ik er dus uit als ik verkouden ben of onder de puistjes zit, hij leert er maar mee leven, zijn probleem als het em niet bevalt..

Kzou em dus gewoon zien, hoe oncharmant ik er ook uitzie, hij is niet verliefd op me geworden om mn uiterlijk, hoop ik toch.. en zou hij afknappen om die reden, omdat ik verkouden ben waar ik niets aan kan doen.. Nja, dan hoef ik hem ook niet meer
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 12:42
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Als ik me echt niet goed zou voelen zou ik maar zeggen dat ik ziek was ofzo.. Tja als je echt iets leuks wilde gaan doen kan je dat dan beter verschuiven naar een andere keer, want als je je toch al niet goed voelt heb je er toch minder plezier aan..

En als het eigenlijk alleen aan die puistjes lag zou ik ze maar gewoon zo veel mogelijk camoufleren ofzo.. tja iedereen heeft wel eens puistjes, en tja kan je ook weinig aan doen.. Moet hij maar doorheen kijken hoor.. en als hij dat niet kan.. tja.. pfhhh wat moet je er dan mee..? kzou me er niet zo heel erg druk om maken...
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 18:20
Kleine Tulp
Avatar van Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 04-05-2003 @ 21:48:
Bel je af, oops? Deed je dat per ongeluk dan?
__________________
ik was dus roos de doos.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 10:55
Verhalen & Gedichten Vrijheid ten koste van vrijheid - niet voltooid
Raakvlak
11 20-01-2005 19:28
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 14:50
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 08:46
ARTistiek Verhaal - Joey en ik
U-NiQ
7 30-08-2001 18:58
Verhalen & Gedichten QuaTro by Q-Wi-Q
Q-Wi-Q
3 06-08-2001 23:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:16.