Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2008, 20:23
Skater13
Skater13 is offline
Nee, niet dat ik weet. Er zijn vandaag bij ons 618 artikelen voor de VCR gelopen en ik heb het zelf nog in het menu zien staan vanavond dus ik denk het niet.
Advertentie
Oud 28-06-2008, 11:03
tonio
tonio is offline
Dan heb ik het fout gehoord
Oud 28-06-2008, 14:04
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Oh dat is zó dom he.

Vakantie-aanvragen afkeuren omdat er dan te weinig bezetting is op de afdelingen, maar wel met praktisch het hele MT op vakantie gaan.

Tenminste, zo zit het hier.
Mja, paar wisselende teamleiders & een nieuwe SM en geen ASM meer, waardoor de vakanties allemaal tegelijk gepland zijn en iedereen ook gewoon gaat.

Ben benieuwd hoe het nou uiteindelijk opgelost gaat worden.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 28-06-2008, 22:58
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Mja, paar wisselende teamleiders & een nieuwe SM en geen ASM meer, waardoor de vakanties allemaal tegelijk gepland zijn en iedereen ook gewoon gaat.

Ben benieuwd hoe het nou uiteindelijk opgelost gaat worden.
waarshijnlijk houd een andere SM af en toe een oogje in het zeil
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 28-06-2008, 23:07
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
waarshijnlijk houd een andere SM af en toe een oogje in het zeil
we krijgen tijdelijk een ASM van een ander filiaal, idd, maar meer m.b.t. het teamleiden & vulploegleiden.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 29-06-2008, 22:27
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
we krijgen tijdelijk een ASM van een ander filiaal, idd, maar meer m.b.t. het teamleiden & vulploegleiden.
vakanties zijn altijd moeilijk. je sm heeft het nog best goed geregeld
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 30-06-2008, 10:49
Skater13
Skater13 is offline
Bij ons zijn waarschijnlijk beide teamleiders, de teamleider io en de één ASM tegelijk weg. We hebben dan dus alleen een SM en een ASM over om te openen en te sluiten 7 dagen lang...
Oud 08-07-2008, 10:08
robbieh
robbieh is offline
Hallo.
Ik werk sinds paar dagen bij albert heijn
ff een vraag over het geld.
Loonheffingsbelasting is dat dat formulier dat ik moest tekenen van de belasting dienst?
EN de belastingzelf hoeveel betaal ik als 14 jarige? ik verdien 2,85 bruto wat is het netto bedrag dat ik ga verdienenen?
Oud 08-07-2008, 18:31
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Hallo.
Ik werk sinds paar dagen bij albert heijn
ff een vraag over het geld.
Loonheffingsbelasting is dat dat formulier dat ik moest tekenen van de belasting dienst?
EN de belastingzelf hoeveel betaal ik als 14 jarige? ik verdien 2,85 bruto wat is het netto bedrag dat ik ga verdienenen?
als je zegt dat je "wel" loonheffingskorting wil toepassen is bruto bijna netto.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 08-07-2008, 19:04
Verwijderd
schandalig weinig geld voor een 14 jarige
Oud 08-07-2008, 20:14
robbieh
robbieh is offline
Citaat:
als je zegt dat je "wel" loonheffingskorting wil toepassen is bruto bijna netto.
Maar is dat het formulier van de belastingdienst die je moest tekenen?
Oud 08-07-2008, 22:36
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Maar is dat het formulier van de belastingdienst die je moest tekenen?
ja
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 08-07-2008, 22:37
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
schandalig weinig geld voor een 14 jarige
dat is het caoloon gelukkig word er naar de jeugdschalen gekeken in het najaarsoverleg misschien lid worden van de bond
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 09-07-2008, 18:57
Verwijderd
Citaat:
dat is het caoloon gelukkig word er naar de jeugdschalen gekeken in het najaarsoverleg misschien lid worden van de bond
jij of ik?
Oud 09-07-2008, 19:21
appie 2008
appie 2008 is offline
Hallo,

Ik heb een toffe collega bij ons filiaal in Arnhem die graag teamleider verkoopklaar wil worden, maar dat kan schijnbaar niet omdat de SM geen fulltimers tot teamleider op verkoopklaar mag benoemen.
Mijn collega heeft jarenlang de leiding gehad over de vulploeg en deed dat hardstikke goed.
Nu zijn er parttimers benoemd tot teamleider die veel te weinig ervaring hebben.
Ik heb het echt te doen met mijn fulltime medecollega. Jammer dat AH goedkoop(jonge parttimers) boven iets duurdere maar wel meer ervaren(oudere fulltimers)kiest.

heeft er iemand anders ook een soortgelijke situatie meegemaakt, of komt dat alleen maar bij ons filiaal voor?
Oud 09-07-2008, 23:26
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
jij of ik?

Ik ben het maar doelde vooral op degene die zei dat die 2,85 verdiende ;-) hahahaha. Niet eens jou Als de jongeren meer lid worden van de FNV en CNV dan zal er ook meer voor hun belangen worden opgekomen dan na al het geval is.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 09-07-2008, 23:27
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Hallo,

Ik heb een toffe collega bij ons filiaal in Arnhem die graag teamleider verkoopklaar wil worden, maar dat kan schijnbaar niet omdat de SM geen fulltimers tot teamleider op verkoopklaar mag benoemen.
Mijn collega heeft jarenlang de leiding gehad over de vulploeg en deed dat hardstikke goed.
Nu zijn er parttimers benoemd tot teamleider die veel te weinig ervaring hebben.
Ik heb het echt te doen met mijn fulltime medecollega. Jammer dat AH goedkoop(jonge parttimers) boven iets duurdere maar wel meer ervaren(oudere fulltimers)kiest.

heeft er iemand anders ook een soortgelijke situatie meegemaakt, of komt dat alleen maar bij ons filiaal voor?
Nope geen ervaring mee bij ons bij ons word degene benoemd die daar geschikt voor zijn part-time of full-time
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 10-07-2008, 10:55
kassamiep90
kassamiep90 is offline
Wat is nu precies een doorbraakwinkel?
Oud 10-07-2008, 11:44
AFC
AFC is offline
Klopt het dat we met terugwerkende kracht vanaf 1 juni 3,25% loonsverhoging krijgen?
Oud 10-07-2008, 12:11
tonio
tonio is offline
Citaat:
Wat is nu precies een doorbraakwinkel?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Albert_...)#AH_Doorbraak
Oud 10-07-2008, 15:14
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Klopt het dat we met terugwerkende kracht vanaf 1 juni 3,25% loonsverhoging krijgen?
Nope de loonsverhoging gaat in per 1 juli (en bij periodelonen (dus bij AH) per 14 Juli.
De andere loonsverhoging gaat per 1 Juni 2009 in en per 18 Mei 2009 bij periodelonen
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 10-07-2008, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Ik ben het maar doelde vooral op degene die zei dat die 2,85 verdiende ;-) hahahaha. Niet eens jou Als de jongeren meer lid worden van de FNV en CNV dan zal er ook meer voor hun belangen worden opgekomen dan na al het geval is.

zie jij jongeren van 14 dat doen?
Oud 10-07-2008, 18:50
robbieh
robbieh is offline
Citaat:
zie jij jongeren van 14 dat doen?
Nee precies (het ging om mij was mij vraag)
En trouwens met alels er af verdien ik 2,84 netto.
Dit vind ik een leuk bedrag je en dan alle bonusen.
Maar ff een andere vraag als ik opzaterdga werk krijg je dan meer of gewoon? dus bijvoorbeeld 150 procent
Oud 10-07-2008, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Nee precies (het ging om mij was mij vraag)
En trouwens met alels er af verdien ik 2,84 netto.
Dit vind ik een leuk bedrag je en dan alle bonusen.
Maar ff een andere vraag als ik opzaterdga werk krijg je dan meer of gewoon? dus bijvoorbeeld 150 procent
dat is op een zondagnacht geloof ik

maar inderdaad, je krijgt in ee nweekend meer. zaterdag ietsje meer en zondag meestal het dubbele
Oud 10-07-2008, 19:06
robbieh
robbieh is offline
Citaat:
dat is op een zondagnacht geloof ik

maar inderdaad, je krijgt in ee nweekend meer. zaterdag ietsje meer en zondag meestal het dubbele
Ja dat klopt want wrd gevraagt om zondag te helpej in nieuw filiaal en dan krijg ik 200 %
Oud 10-07-2008, 21:05
AFC
AFC is offline
Dus vanaf 14 juli gaat de loonsverhoging in? maar wel 3,25 % dan?
en ik las ook ergens dat mensen die een jaar of langer werken, automatisch meer gaan verdienen(in alle supermarkten), maar weet niet of dit klopt?
Oud 10-07-2008, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Dus vanaf 14 juli gaat de loonsverhoging in? maar wel 3,25 % dan?
en ik las ook ergens dat mensen die een jaar of langer werken, automatisch meer gaan verdienen(in alle supermarkten), maar weet niet of dit klopt?
dat klopt, alles werkt in schalen! moet ik uitleg geven?
Oud 10-07-2008, 21:52
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hey, hoe zit dat met dat nieuwe CAO overeenkomstgebeuren? We krijgen een loonsverhoging, oké, prima. Maar hoe zit dat met die functieschalen enzo? Want daar was nogal wat onduidelijkheid over bij ons.

Iemand die daar iets vanaf weet misschien?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-07-2008, 11:21
gk1515
gk1515 is offline
mag ik vragen hoeveel de lonen van een 17-jarige en 18-jarige verkoper a is
Oud 12-07-2008, 10:17
tonio
tonio is offline
17-jaar is volgens mij rond de 3,85
18-jaar weet ik niet helemaal zeker, zal denk rond de 4,30 liggen.
Maar vanaf de volgende periode gaan de lonen dus omhoog, wat ook hierboven is te lezen.
Oud 12-07-2008, 13:21
Fingon
Avatar van Fingon
Fingon is offline
Ik ben net 18 geworden, ben ik even blij
__________________
Semper vigilans
Atheist tot in de kist
Oud 12-07-2008, 13:53
Ohmygosh!
Avatar van Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Wanneer krijgen we ook alweer loon? Ik moet dat echt een keer opschrijven
__________________
Sorrow drips into your heart through a pinhole, just like a faucet that leaks and there is comfort in the sound.
Oud 12-07-2008, 22:05
AFC
AFC is offline
maandag 21 juli!
Oud 13-07-2008, 11:54
serninpc
serninpc is offline
18-jarigen krijgen 4,24 nu, straks dus 4,38 (Verkoper B = 5,01 en wordt 5,17)
Oud 14-07-2008, 07:33
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hey, hoe zit dat met dat nieuwe CAO overeenkomstgebeuren? We krijgen een loonsverhoging, oké, prima. Maar hoe zit dat met die functieschalen enzo? Want daar was nogal wat onduidelijkheid over bij ons.

Iemand die daar iets vanaf weet misschien?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 15-07-2008, 09:06
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Hey, hoe zit dat met dat nieuwe CAO overeenkomstgebeuren? We krijgen een loonsverhoging, oké, prima. Maar hoe zit dat met die functieschalen enzo? Want daar was nogal wat onduidelijkheid over bij ons.

Iemand die daar iets vanaf weet misschien?
voor 18 en 19 jaar komt er een functiejaar bij in de B shhaal er word bij het najaarsoverleg verder gekeken naar de invullingvan de jeugdlonen (streven is daarbij) dat een 17 jarige die er 1 jaar werkt meer verdiend dAn een 18 jarige die net begint
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 15-07-2008, 10:00
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Aha oké. En voor alle andere leeftijden verandert dus niks? Lame.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 15-07-2008, 11:45
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Aha oké. En voor alle andere leeftijden verandert dus niks? Lame.
per 1 januari is het de bedoeling dat ook daar wat veranderd. De eerste stap naar betere jeugdlonen is iig gezet
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 16-07-2008, 18:28
robbieh
robbieh is offline
Hallo.
Ik werk nu sinds de 4de bij albert heijn.
Ik heb ene vraag: Welke data's krijgen we salaris?
En over welke periode? En dan neit cijfer periode periode 7 bijvoorbheeld maar ik wil de data's aub dus bijv 10 juni tot 10 juli
Oud 16-07-2008, 18:44
Skater13
Skater13 is offline
10 juli - periode 6
18 augustus - periode 7
15 september - periode 8
13 oktober - periode 9
10 november - periode 10
8 december - periode 11
5 januari - periode 12

Dit denk ik tenminste... kunnen foutjes inzitten...
Oud 16-07-2008, 18:45
Skater13
Skater13 is offline
21 juli - periode 7
18 augustus - periode 8
15 september - periode 9
13 oktober - periode 10
10 november - periode 11
8 december - periode 12
5 januari - periode 13
Oud 16-07-2008, 18:52
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Betaaldatum 21 juli is periode 7 over 16 juni t/m 13 juli
Betaaldatum 18 augustus is periode 8 over 14 juli t/m 10 augustus
Betaaldatum 15 september is periode 9 over 11augustus t/m 7 september
Betaaldatum 13 oktober is periode 10 over 8 september t/m 5 oktober
Betaaldatum 10 november is periode 11 over 6 oktober t/m 2 november
Betaaldatum 8 december is periode 12 over 3 november t/m 30 november
Betaaldatum 5 januari is periode 13 over 1 december t/m 28 december


Dit als kleine aanvulling op skater 13 omdat je geloof ik ook wou weten over elke data je dan betaalt kreeg.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 17-07-2008, 10:58
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Oké, een vulploeg van houdbaar zonder vulploegleider laten werken gaat dus niét goed. Duidelijk.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 17-07-2008, 11:02
yourdarkangel
yourdarkangel is offline
Haha nou bij ons kwamen ze maandag er achter dat ze nog een sluiter voor komende week nodig hadden... erg handig
Oud 17-07-2008, 11:05
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Nouja, sluiten is an sich het probleem niet eens zo, de versploeg regelt zichzelf wel en de code intypen kan iedereen. (bij ons in ieder geval )

Maar houdbaar ligt nèt even anders.

Edit; want dat zijn allemaal mensen van rond 15 jaar en die boeit het allemaal wat minder enzo.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 17-07-2008, 14:24
yourdarkangel
yourdarkangel is offline
Bij ons ging het om de verkoopafhandeling en als daar niemand is die weet hoe je uberhaupt moet afsluiten en de lades in de kluis moet leggen; laat staan geen code heeft, dan gaat het lastig.. Je kan moeilijk alle lades erin laten zitten he
Oud 17-07-2008, 22:22
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Owja, dat is ook een ramp ja. Ik heb vandaag als tweede persoon erbij moeten zijn toen de lades werden opgeborgen.. ook zoiets
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 17-07-2008, 22:39
kassamiep90
kassamiep90 is offline
Citaat:
Bij ons ging het om de verkoopafhandeling en als daar niemand is die weet hoe je uberhaupt moet afsluiten en de lades in de kluis moet leggen; laat staan geen code heeft, dan gaat het lastig.. Je kan moeilijk alle lades erin laten zitten he
dat is toch gewoon het werk van het kassateam?

Ik moest in ieder geval als 16jarige parttimer altijd de kluis dichtdoen.
Wat bij ons dus ook wel een paar keer verkeerd gaat. (bij mij gelukkig niet)
Oud 18-07-2008, 08:57
yourdarkangel
yourdarkangel is offline
Citaat:
dat is toch gewoon het werk van het kassateam?

Ik moest in ieder geval als 16jarige parttimer altijd de kluis dichtdoen.
Wat bij ons dus ook wel een paar keer verkeerd gaat. (bij mij gelukkig niet)
Klopt maar niet ieder teamlid van kassa heeft een kluiscode en dat was dus het probleem; ze hadden gewoon dat over het hoofdgezien.
Oud 21-07-2008, 11:11
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Nou, ik zit een beetje in dubio. Ik werk nu 2 jaar bij de AH en heb altijd mijn best gedaan, toen ik er 1 jaar werkte kreeg ik een brief waarin stond dat ik niet geschikt oid was om cassiére B te worden, toen ik hierover navraag deed zei mijn collega dat het niet aan mij lag maar dat alleen baliemedewerkers cassiére B werden. Prima.

Nu een jaar later ben ik nog steeds geen B, terwijl ik steeds meer ben gaan doen en ben gaan kunnen en zelfs soms even balie sta. Ook heb ik het erover gehad met mijn collega's en die waren dus blijkbaar wel B geworden, terwijl zij evenlang bij de AH werken als ik en verder zelfs minder kunnen dan ik. Hier was ik nogal verontwaardigd over en ik stapte naar de ASM.

Tijdens het gesprek deed hij erg denigrerend en dat je van alles moest kennen en kunnen om B te worden, ik vertelde toen over mijn collega's en dat zij dus wel B waren en ik weer niet. En dan zegt hij droog: Het zal wel veranderd zijn toen jij hier nét niet een jaar werkte. Hij gaf me een brief mee met dingen die ik moest leren/kunnen om toch B te worden zonder verdere echte uitleg en voor mijn gevoel nam hij me ook niet serieus. Ik heb om eerlijk te zijn ook steeds vaker het gevoel dat hij mij niet mag, door dingen in het gedrag en hoe hij tegen mij praat.

Nu heb ik een goede band met de parttime teamleider van de kassa-afdeling en heb ik het er met haar over gehad en zij was verbaasd dat ik nog steeds geen cassiére B ben, juist omdat ik zoveel kan en doe. Zij heeft het dus meteen met de SM aangepakt en nu wordt ik het alsnog, want de SM is niet zo moeilijk tegenover mij als de ASM.

Alleen nu baal ik wel heel erg, want eigenlijk heb ik gewoon recht op 1 jaar vergoeding van B. Aangezien mijn collega's waren wel B geworden en ik niet, terwijl ik beter functioneer als cassiére dan de meeste die wel B zijn geworden. Ik durf hierover ook eigenlijk niet te beginnen, maar ik voel me wel een beetje rot dat ik nu een jaar minder geld heb gekregen dan ik eigenlijk verdiend heb.
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Het grote Albert Heijn Topic Deel 6
ikbenschipper1
369 03-02-2020 14:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47.