![]() |
|
![]() |
Hoi,
Ik zit op dit moment midden in het ambtenaren apparaat om een paar centen los te krijgen voor mijn film. Dit kan en wil ik niet in mijn eentje doen, dus ik plaats bij deze een oproep voor SCHRIJVERS en PRODUCENTEN. Voor beide posities is creativiteit een vereiste, verder moet je gezellig zijn en erg verantwoordelijk. Het verhaal ga ik nog niet verraden, maar ik kan wel zeggen dat ik een film in de richting van American Beauty of American History X wil, met een tikje cynische humor. De schrijvers zullen met mij, de regisseur en co-bedenker van het verhaal, het scenario uitwerken. Dit zal zeer veel creativiteit en verantwoordelijkheid eisen, het zal zeker niet andermans verhaal schrijven worden. Je zal zelf het verhaal maken en uitwerken, alleen de groffe lijnen staan vast. Voor deze functie zoek ik (sowieso een jongen en een meisje van 16 t/m 21 en in Brabant wonen. De producent zal zeggenschap hebben in het verhaal, verder zal hij de locaties en personen regelen. Op dit moment denk ik aan drie producenten naast mij. Eentje puur voor de muziek, deze moet bands en studios regelen, eentje om mij te helpen met het klaar krijgen van iedereen voor het filmen, en de laatste die alles gaat regelen en voor het geld zorgt. Ook hier geld dat je 16 t/m 21 moet zijn en in Brabant moet wonen. Ik ben trouwens, Rik Visser. Ik zal de regisseur en een van de producenten zijn, verder heb ik met mijn vriend Sebastiaan v/d Voort het verhaal bedacht. Voor meer info check maar ff http://www.cu2.nl/dutchcrunch2002 (ja, ik weet dat Cu2 zeuigt, maar wat kan ik anders?) Groetjes, Rik Visser |
Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|