![]() |
|
![]() |
Hallo allemaal!
Nou, jullie kennen mij nog niet, maar ik hoop dat dat gaat veranderen. Daarvoor zal ik namelijk zo eerst een topic aanmaken om mezelf voor te stellen, maar ik vond het voor mezelf eerst belangrijker om mijn grootste hobby met jullie te kunnen delen. Ik schrijf al verhalen sinds ik 11/12 was en probeer mezelf sindsdien te verbeteren. Tenminste, mijn schrijfstijl. Op de spelling van woorden let ik meestal niet zo, waardoor ik later als ik het teruglees kan lachen! Ik verwacht dat de mensen die dit topic lezen het leuk vinden om verhalen/boeken te lezen en ik hoop dus ook dat jullie mijn boeken willen lezen, beoordelen of volgen. Volgen kan via Wattpad. Ik zal alvast vertellen dat ik een aantal verhalen op Wattpad heb staan, waaronder een reeks van zeven delen gebaseerd op The Vampire Diaries. Hier ben ik nu ongeveer twee jaar mee bezig en ik ben aangekomen bij deel vier. Ook heb ik er een proloog opstaan van een verhaal dat ik van plan ben ooit uit te geven. Ik hoop dat jullie willen reageren op beide verhalen. Dat zou ik waarderen. Met een deel van die proloog doe ik ook mee aan een schrijfwedstrijd, het zou fijn zijn als jullie daar ook op dat verhaal zouden stemmen, mits jullie hem goed vinden! http://www.editio.nl/schrijfwedstrijd/laneya/ http://www.wattpad.com/user/Romano1995 Alvast bedankt! Romano |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Klinkt echt goed! Ik heb je gevolgd op Wattpad
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Mijn verhaal Limoentjesfris | 9 | 10-05-2013 18:45 | |
Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 15:39 | |
Psychologie |
Mijn verhaal PapaRoach<3 | 11 | 16-05-2008 20:19 | |
Psychologie |
wie herkent zich in mijn verhaal? terror4life | 15 | 28-11-2004 02:10 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Psychologie |
Mijn verhaal kissssssss | 42 | 15-04-2003 15:04 |