Oud 05-10-2014, 16:50
Romano1995
Romano1995 is offline
Hallo allemaal!

Nou, jullie kennen mij nog niet, maar ik hoop dat dat gaat veranderen. Daarvoor zal ik namelijk zo eerst een topic aanmaken om mezelf voor te stellen, maar ik vond het voor mezelf eerst belangrijker om mijn grootste hobby met jullie te kunnen delen.

Ik schrijf al verhalen sinds ik 11/12 was en probeer mezelf sindsdien te verbeteren. Tenminste, mijn schrijfstijl. Op de spelling van woorden let ik meestal niet zo, waardoor ik later als ik het teruglees kan lachen!

Ik verwacht dat de mensen die dit topic lezen het leuk vinden om verhalen/boeken te lezen en ik hoop dus ook dat jullie mijn boeken willen lezen, beoordelen of volgen. Volgen kan via Wattpad.

Ik zal alvast vertellen dat ik een aantal verhalen op Wattpad heb staan, waaronder een reeks van zeven delen gebaseerd op The Vampire Diaries. Hier ben ik nu ongeveer twee jaar mee bezig en ik ben aangekomen bij deel vier. Ook heb ik er een proloog opstaan van een verhaal dat ik van plan ben ooit uit te geven. Ik hoop dat jullie willen reageren op beide verhalen. Dat zou ik waarderen.

Met een deel van die proloog doe ik ook mee aan een schrijfwedstrijd, het zou fijn zijn als jullie daar ook op dat verhaal zouden stemmen, mits jullie hem goed vinden!
http://www.editio.nl/schrijfwedstrijd/laneya/

http://www.wattpad.com/user/Romano1995

Alvast bedankt!
Romano
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2014, 06:47
Verwijderd
Hoi Romano. Je hebt nogal wat geschreven. Ik denk dat je hier meer reacties krijgt als je eerst eens een fragment in deze topic post!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2014, 16:00
Pleun.
Avatar van Pleun.
Pleun. is offline
Hee, post inderdaad anders een relevant stukje (ik weet niet hoe die Watt-padsite werkt, nogal digibeet xd) van je werk
__________________
Life doesn't have to be perfect to be wonderful. Always remember that.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2015, 23:03
Demipet660
Avatar van Demipet660
Demipet660 is offline
Dit is zooooooveel beter dan mijn verhalen!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2015, 20:01
Talenlover
Avatar van Talenlover
Talenlover is offline
Klinkt echt goed! Ik heb je gevolgd op Wattpad (de mijne is https://www.wattpad.com/user/MartheVe)
__________________
"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux." ~ Antoine de Saint-Exupéry
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Mijn verhaal
Limoentjesfris
9 10-05-2013 19:45
Liefde & Relatie Mijn verhaal
Undertow
21 10-05-2011 16:39
Psychologie Mijn verhaal
PapaRoach<3
11 16-05-2008 21:19
Psychologie wie herkent zich in mijn verhaal?
terror4life
15 28-11-2004 03:10
Verhalen & Gedichten mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje
Verwijderd
15 17-05-2003 23:55
Psychologie Mijn verhaal
kissssssss
42 15-04-2003 16:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57.