Oud 04-01-2020, 00:47
LieverAnoniemmm
LieverAnoniemmm is offline
Hey mensen, zoals jullie waarschijnlijk wel weten is het bijna carnaval, DE tijd van het jaar (althans voor mij) om ff lekker helemaal los te gaan en leuke momenten te beleven met vrienden en vriendinnen.

Ik heb alleen een struggle, ik heb geen flauw idee wat ik aan moet. Dit probleem heb ik ieder jaar en er komt altijd een matige outfit uit. En ben weleens toe aan een spetterende carnavalsoutfit.

Hebben jullie tips of suggesties voor wat ik aan kan doen waarmee iedereen tegen me kan zeggen, wow jij hebt een leuke outfit aan? Misschien ervaringen delen met wat jullie altijd aandoen?

Jullie zouden me erg helpen met jullie reacties, alvast bedankt,

Groetjes, LieverAnoniemm
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2020, 08:31
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Google eens op het woord carnavals outfit. En je hebt voor elk budget wat . Genoeg te vinden.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2020, 11:12
LieverAnoniemmm
LieverAnoniemmm is offline
Citaat:
Google eens op het woord carnavals outfit. En je hebt voor elk budget wat . Genoeg te vinden.
Bedankt voor de tip, maar heb dit al vaker geprobeerd. Het ding is dat je hier altijd van die standaard dingen waar ik niet zoveel inspiratie uit kan halen.

Ik ben overigens 15 voor als mensen zich dit afvroegen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2020, 11:15
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Bedankt voor de tip, maar heb dit al vaker geprobeerd. Het ding is dat je hier altijd van die standaard dingen waar ik niet zoveel inspiratie uit kan halen.

Ik ben overigens 15 voor als mensen zich dit afvroegen.
Ik was letterlijk over hetzelfde na aan het denken.
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 04-01-2020, 11:18
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Ik probeer het heel eerlijk low-budget te houden. Hetgeen wat je aandoet moet ook warm zijn (anders vries je letterlijk en figuurlijk kapot). Zelf zat ik te denken aan iets van een boef (zwart-wit geval), prinses (idk welke) of iets van superheld (gezien al die nieuwe films/series die uit zijn). Casa de Papel is ook leuk, alleen gaat waarschijnlijk iedereen als hetzelfde.
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 04-01-2020, 11:19
LieverAnoniemmm
LieverAnoniemmm is offline
Citaat:
Ik was letterlijk over hetzelfde na aan het denken.
Heb jij het ook zo lastig, ik ieder jaar weer
Met citaat reageren
Oud 04-01-2020, 11:22
LieverAnoniemmm
LieverAnoniemmm is offline
Citaat:
Ik probeer het heel eerlijk low-budget te houden. Hetgeen wat je aandoet moet ook warm zijn (anders vries je letterlijk en figuurlijk kapot). Zelf zat ik te denken aan iets van een boef (zwart-wit geval), prinses (idk welke) of iets van superheld (gezien al die nieuwe films/series die uit zijn). Casa de Papel is ook leuk, alleen gaat waarschijnlijk iedereen als hetzelfde.
Goede tip over warme kleding, had ik niet aan gedacht. Leuke opties ook! Ik zal ze onthouden in mijn verdere zoektocht naar een carnavalsoutfit
Met citaat reageren
Oud 04-01-2020, 11:38
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Je zou eens op de site of in de winkel van carnavalsland kunnen kijken; daar staat mega veel op dus dat zou inspiratie kunnen geven.

Qua temperatuur kun je evt ook een thermolegging en een thermoshirt onder je outfit doen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2020, 11:44
LieverAnoniemmm
LieverAnoniemmm is offline
Citaat:
Je zou eens op de site of in de winkel van carnavalsland kunnen kijken; daar staat mega veel op dus dat zou inspiratie kunnen geven.

Qua temperatuur kun je evt ook een thermolegging en een thermoshirt onder je outfit doen.
Nog nooit gehoord van die site, wellicht staan er wel hele leuke dingen op. En wat betreft het temperatuur ook een handige tip, wil natuurlijk niet dikverpakt mijn carnaval gaan beleven, bedankt voor het meedenken!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2020, 12:35
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Heb jij het ook zo lastig, ik ieder jaar weer
jaaa, meestal grijp ik gewoon het eerste beste uit de kast...maarja...wil ook eens iets echts leuks aandoen
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 04-01-2020, 12:35
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Qua temperatuur kun je evt ook een thermolegging en een thermoshirt onder je outfit doen.
Idd slim!
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 04-01-2020, 13:17
Verwijderd
En zelf iets maken?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2020, 14:00
LieverAnoniemmm
LieverAnoniemmm is offline
Citaat:
jaaa, meestal grijp ik gewoon het eerste beste uit de kast...maarja...wil ook eens iets echts leuks aandoen
Daar zit ik nu dus ook mee
Met citaat reageren
Oud 04-01-2020, 14:00
LieverAnoniemmm
LieverAnoniemmm is offline
Citaat:
En zelf iets maken?
Ben persoonlijk niet zo creatief en niet zo handig met mijn handen, misschien dat het voor een ander wel werkt
Met citaat reageren
Oud 04-01-2020, 17:59
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Misschien denk je ook te ingewikkeld! Je kunt bijv. ook panteroortjes kopen (so low, action, etc.) en dan met vloeibare eyeliner zo’n gezichtje tekenen. Leuk jurkje met een printje en evt een staart maken en dan ben je ook klaar
Met citaat reageren
Oud 05-01-2020, 12:17
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Misschien denk je ook te ingewikkeld! Je kunt bijv. ook panteroortjes kopen (so low, action, etc.) en dan met vloeibare eyeliner zo’n gezichtje tekenen. Leuk jurkje met een printje en evt een staart maken en dan ben je ook klaar
Da's waar! Moet je wel uitkijken, dat de eyeliner niet waterproof is
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 05-01-2020, 12:22
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Da's waar! Moet je wel uitkijken, dat de eyeliner niet waterproof is
Ik gebruikte zelf de waterproof eyeliner van essence. Dat vond ik juist fijner dan schmink omdat je eyeliner gewoon kunt weghalen met make up remover. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon schmink gebruiken; net wat je zelf fijn vindt werken
Met citaat reageren
Oud 05-01-2020, 15:06
Verwijderd
Of oog/wenkbrauw-potlood?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-01-2020, 22:29
LieverAnoniemmm
LieverAnoniemmm is offline
Bedankt voor alle tips die jullie hebben gegeven, heb ik veel aan!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2020, 13:11
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Ik gebruikte zelf de waterproof eyeliner van essence. Dat vond ik juist fijner dan schmink omdat je eyeliner gewoon kunt weghalen met make up remover. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon schmink gebruiken; net wat je zelf fijn vindt werken
Ooh ja dat is wel handig. Ik heb een eyeliner die je erop smeert en dan 24 uur later het alsnog met moeite eraf krijgt
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 06-01-2020, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Google eens op het woord carnavals outfit. En je hebt voor elk budget wat . Genoeg te vinden.
Maar dan gewoon op het woord carnavalsoutfit!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2020, 19:55
LieverAnoniemmm
LieverAnoniemmm is offline
Citaat:
Ooh ja dat is wel handig. Ik heb een eyeliner die je erop smeert en dan 24 uur later het alsnog met moeite eraf krijgt
Same story
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:25.