Oud 28-02-2005, 11:50
Wuotan
Avatar van Wuotan
Wuotan is offline
Sproei kritieken.
Advertentie
Oud 28-02-2005, 17:58
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Mijn potje fudge is bijna op, dus hier mijn vraag:

met welk prutje kan je zwaar, dun (ja het bestaat) en immer-inzakkend haar toch een beetje in model houden?
__________________
qkw <3
Oud 28-02-2005, 19:10
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
toen ik wat korter haar had, gebruikte ik altijd mess up jelly van de junior en daaroverheen spoot ik haarlak.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 01-03-2005, 20:10
TIEN
Avatar van TIEN
TIEN is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 28-02-2005 @ 19:10 :
toen ik wat korter haar had, gebruikte ik altijd mess up jelly van de junior en daaroverheen spoot ik haarlak.
ik heb ´shaper´ van de kapper en daarover idd haarlak
Oud 01-03-2005, 21:59
Mr.Ed.
Avatar van Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
Jules schreef op 28-02-2005 @ 18:58 :
Mijn potje fudge is bijna op, dus hier mijn vraag:

met welk prutje kan je zwaar, dun (ja het bestaat) en immer-inzakkend haar toch een beetje in model houden?
nieuw potje fudge halen bij kinky, is het enige wat bij mij werkt (
__________________
Dat waren nog is tijden in schubbekutteveen.
Oud 01-03-2005, 22:07
Mr.Ed.
Avatar van Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline



ben hevig opzoek naar beetje nieuwig kaspel, heb dit al behoorlijk wat jaar..

maar hoe komik op iedeen? bij de kapper vind ik die boeken meestal ruk en de verder? op internet zie ik niet zoveel... iemand anders ideen?
__________________
Dat waren nog is tijden in schubbekutteveen.
Oud 01-03-2005, 22:11
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Mr.Ed. schreef op 01-03-2005 @ 23:07 :
[afbeelding]


ben hevig opzoek naar beetje nieuwig kaspel, heb dit al behoorlijk wat jaar..

maar hoe komik op iedeen? bij de kapper vind ik die boeken meestal ruk en de verder? op internet zie ik niet zoveel... iemand anders ideen?
Gewoon naar de kapper gaan met een idee, ze knippen het toch anders
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 01-03-2005, 22:12
Mr.Ed.
Avatar van Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
*oma* schreef op 01-03-2005 @ 23:11 :
Gewoon naar de kapper gaan met een idee, ze knippen het toch anders
omfg hahahaha
__________________
Dat waren nog is tijden in schubbekutteveen.
Oud 02-03-2005, 13:05
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
ik heb lekker dreads!
hoef dr nix aan te doen 's ochtends en dat is ook een welkome afwisseling met dat frutteprut haar dat ik normaal heb!



*aanrader*
Oud 02-03-2005, 20:17
100%hallal
Avatar van 100%hallal
100%hallal is offline
Mijn haar is vanmiddag geknipt en t zit wel ok
Oud 03-03-2005, 16:33
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
Jules schreef op 28-02-2005 @ 18:58 :
Mijn potje fudge is bijna op, dus hier mijn vraag:

met welk prutje kan je zwaar, dun (ja het bestaat) en immer-inzakkend haar toch een beetje in model houden?
ik heb ook zwaar dun haar
en ik gebruikte altijd een soort "klei" voor je haar
verkochten ze ook alleen bij m'n kapper
daar is het wel duur maar heb je wel goede producten
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Oud 04-03-2005, 21:28
Wuotan
Avatar van Wuotan
Wuotan is offline
Klei in je haar
Oud 05-03-2005, 20:48
paranoid
paranoid is offline
dat nieuwe spul van niveau is ook echt n aanrader.. maar voor zwaar haar weet ik t niet zeker.. t ruikt lekker en blijft zacht.. dus geen hard haar.. jam jam.. dan blijf je echt spelen met je haar..
Oud 09-03-2005, 13:53
Nink
Avatar van Nink
Nink is offline
Ik heb nu donkere verf in mn haar, en wil het binnenkort lichtbruin gaan verven. Maar dan is het denk ik mooier als ik het eerst ontkleur. Die pakjes ontkleuringsverf in de winkel zijn me veel te chemisch, weet iemand hier misschien een zelf-maak-ontkleurings-prutje?
__________________
GRADUATED FOOL
Oud 09-03-2005, 14:03
Deedo Writer
Deedo Writer is offline
een vriendin van me heeft haar haar ontkroest. Relaxed heet dat geloof ik. Nu zit het heel futloos en wil ze het gaan permanenten. Heeft iemand daar ervaring mee? Of met permanent in het algemeen? Zit dat een beetje natuurlijk?
Oud 09-03-2005, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Deedo Writer schreef op 09-03-2005 @ 15:03 :
een vriendin van me heeft haar haar ontkroest. Relaxed heet dat geloof ik. Nu zit het heel futloos en wil ze het gaan permanenten. Heeft iemand daar ervaring mee? Of met permanent in het algemeen? Zit dat een beetje natuurlijk?
niet gelijk doen want dan heeft ze geen haar meer over
Oud 10-03-2005, 19:19
Codaz
Codaz is offline
Citaat:
Wuotan schreef op 04-03-2005 @ 22:28 :
Klei in je haar
Dat heb ik dan ook weer niet nodig.
Oud 13-03-2005, 11:04
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
Deedo Writer schreef op 09-03-2005 @ 15:03 :
een vriendin van me heeft haar haar ontkroest. Relaxed heet dat geloof ik. Nu zit het heel futloos en wil ze het gaan permanenten. Heeft iemand daar ervaring mee? Of met permanent in het algemeen? Zit dat een beetje natuurlijk?
ik heb 3 keer permanent gehad. in het begin is het leuk, maar op een gegeven moment wordt heel je haar dood. en je krijgt vreselijke uitgroei
__________________
move your body next to me
Ads door Google
Oud 13-03-2005, 14:57
llell
Avatar van llell
llell is offline
Ik heb m'n haar hibicus (ofzoiets) rood van Garnier gekleurd. Ik erger me dood aan uitgroei (heb van mezelf bruin haar), dus ik kleur het zo ongeveer elke 1,5 maanden helemaal opnieuw.
Op het pakje staat dat je ook alleen de uitgroei kan kleuren, maar ik ben bang dat ik dan op de uitgroei een superode kleur krijg wat heel erg opvalt omdat de rest van mijn haar natuurlijk al minder rood is geworden.
Weet iemand wat het resultaat is als je alleen je uitgroei kleurt bij donkerrood haar?
Oud 13-03-2005, 15:40
dreadlock leen
dreadlock leen is offline
Citaat:
llell schreef op 13-03-2005 @ 15:57 :
Ik heb m'n haar hibicus (ofzoiets) rood van Garnier gekleurd. Ik erger me dood aan uitgroei (heb van mezelf bruin haar), dus ik kleur het zo ongeveer elke 1,5 maanden helemaal opnieuw.
Op het pakje staat dat je ook alleen de uitgroei kan kleuren, maar ik ben bang dat ik dan op de uitgroei een superode kleur krijg wat heel erg opvalt omdat de rest van mijn haar natuurlijk al minder rood is geworden.
Weet iemand wat het resultaat is als je alleen je uitgroei kleurt bij donkerrood haar?
Nee, maar het kan nooit goed zijn om elke 6 weken je haar te kleuren. Er zit toch waterstofperioxide in dat spul van Garnier?
Als je dat te vaak in je haar smeert gaat het echt dood.
Oud 14-03-2005, 14:31
llell
Avatar van llell
llell is offline
Daarom wil ik ook eigenlijk alleen de uitgroei kleuren
Oud 14-03-2005, 19:15
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Zijn hier nog mensen die goede sites weten met kapsels erop?
Met google kom je over het algemeen niet zo ver
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 14-03-2005, 19:22
Verwijderd
Citaat:
llell schreef op 13-03-2005 @ 15:57 :
Ik heb m'n haar hibicus (ofzoiets) rood van Garnier gekleurd. Ik erger me dood aan uitgroei (heb van mezelf bruin haar), dus ik kleur het zo ongeveer elke 1,5 maanden helemaal opnieuw.
Op het pakje staat dat je ook alleen de uitgroei kan kleuren, maar ik ben bang dat ik dan op de uitgroei een superode kleur krijg wat heel erg opvalt omdat de rest van mijn haar natuurlijk al minder rood is geworden.
Weet iemand wat het resultaat is als je alleen je uitgroei kleurt bij donkerrood haar?
Je moet dan de laatste 5/10 minuten nog even wat verf door je hele haar kammen. Dan zie je dat niet (zo).
Oud 15-03-2005, 09:20
Nink
Avatar van Nink
Nink is offline
Ik heb mn haar eerst ontkleurd, en toen middenblond geverfd. Maar nu zitten er een aantal groene plukjes in niet zo charmant dus. Iemand een idee hoe die groene plukjes weggaan?
__________________
GRADUATED FOOL
Oud 15-03-2005, 20:17
aLackofColor
Avatar van aLackofColor
aLackofColor is offline
Citaat:
Nink schreef op 15-03-2005 @ 10:20 :
Ik heb mn haar eerst ontkleurd, en toen middenblond geverfd. Maar nu zitten er een aantal groene plukjes in niet zo charmant dus. Iemand een idee hoe die groene plukjes weggaan?
Ketchup. werd mij verteld.
__________________
.&.I dance like nobody is watchin'
Advertentie
Oud 15-03-2005, 20:35
Nink
Avatar van Nink
Nink is offline
iewl
__________________
GRADUATED FOOL
Oud 16-03-2005, 09:48
Olijf
Olijf is offline
Citaat:
llell schreef op 13-03-2005 @ 15:57 :
Ik heb m'n haar hibicus (ofzoiets) rood van Garnier gekleurd. Ik erger me dood aan uitgroei (heb van mezelf bruin haar), dus ik kleur het zo ongeveer elke 1,5 maanden helemaal opnieuw.
Op het pakje staat dat je ook alleen de uitgroei kan kleuren, maar ik ben bang dat ik dan op de uitgroei een superode kleur krijg wat heel erg opvalt omdat de rest van mijn haar natuurlijk al minder rood is geworden.
Weet iemand wat het resultaat is als je alleen je uitgroei kleurt bij donkerrood haar?
Daar ben ik dus ook bang voor! Alleen heb ik het van donker blond naar zwart. En als ik al een beetje uitgroei heb, lijkt het net of m'n haar grijs is. Maar om nou alleen mijn uitgroei te verven.... Ik zie namelijk ook dat mijn haar kleur doffer word na een maandje ofzo. Dan is dat idd echt lelijk als je uitgroei plek veel donkerder is. Ik heb Live van Schwarskopf.
Oud 16-03-2005, 16:35
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Hmmmmm... die ketchup kan wanneer je blonde haar groen wordt door chloor (als je dus het zwembad uitstapt als een naja.. moerasmonster..). Maar voor geverfd haar zou ik het niet weten..
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Oud 16-03-2005, 18:14
Nink
Avatar van Nink
Nink is offline
hmmz, ik zie het eigenlijk niet zitten om ketchup in mn haar te doen. En het komt dus ook niet door de chloor. Maar ik heb mn haar 2 keer achter elkaar moeten ontkleuren voor ik het blond kon verven, misschien ligt het daaraan...
__________________
GRADUATED FOOL
Oud 17-03-2005, 10:37
100%hallal
Avatar van 100%hallal
100%hallal is offline
YEAH MIJN HAAR IS VET COOL VERWAAID
Oud 17-03-2005, 15:21
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
Rogue schreef op 14-03-2005 @ 20:22 :
Je moet dan de laatste 5/10 minuten nog even wat verf door je hele haar kammen. Dan zie je dat niet (zo).
Ok, bedankt, ga ik dat proberen als m'n uitgroei weer te lang wordt.
Oud 18-03-2005, 08:04
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
weet iemand hoeveel zoiets me ongeveer bij een black hair kapper gaat kosten??
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Oud 18-03-2005, 10:20
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
ik heb dreads
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 18-03-2005, 10:20
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
barbara.inc schreef op 18-03-2005 @ 09:04 :
weet iemand hoeveel zoiets me ongeveer bij een black hair kapper gaat kosten??
[afbeelding]
geen idee, maar kijk eens op de site van janena www.janena-hair.com volgens mij doet zij dat ook.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 19-03-2005, 14:39
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 18-03-2005 @ 11:20 :
geen idee, maar kijk eens op de site van janena www.janena-hair.com volgens mij doet zij dat ook.
Thnx
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Oud 21-03-2005, 16:18
merels
Avatar van merels
merels is offline
Ik wil mijn haar eventueel blonderen, maar wel 'natuurlijk' dus geen hoogblond haar en ik wil ook wel wat plukjes voor een extra natuurlijk effect.
Maar ik zit wel met de uitgroei, daar heb ik geen zin in. en ik wil het niet blijven bijkleuren want ik verneuk mijn haar dan ook wel geloof ik.
Heeft iemand een idee? En de kosten van de kapper of als je het zelf doet?
en een alterntief, blond spray/shampoo etc?
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Ads door Google
Oud 22-03-2005, 17:06
TIEN
Avatar van TIEN
TIEN is offline
Citaat:
merels schreef op 21-03-2005 @ 16:18 :
Ik wil mijn haar eventueel blonderen, maar wel 'natuurlijk' dus geen hoogblond haar en ik wil ook wel wat plukjes voor een extra natuurlijk effect.
Maar ik zit wel met de uitgroei, daar heb ik geen zin in. en ik wil het niet blijven bijkleuren want ik verneuk mijn haar dan ook wel geloof ik.
Heeft iemand een idee? En de kosten van de kapper of als je het zelf doet?
en een alterntief, blond spray/shampoo etc?
toen ik blond was door de kapper laten doen, heb kort haar dus was goedkoper.. ong 20 euro voor verven bij mijn kapster..moet ook rekening houden met onkleuren miss, word dan duurder.

en ja bij mij was de uitgroei best natuurlijk, ben donkerblond van mezelfd, en ik kon het er gwoon uitlate knippen...

telkens je haar kleuren is niet echtgoed voor je haar zeggen ze, ik doe het al best lang maarja
Oud 24-03-2005, 21:09
AirWave94
AirWave94 is offline
Ik nu een beetje zo'n Sjonnie-kapsel met een beetje hanekam-achtig idee op m'n hoofd en dan vooraan zo'n kuif. Als het kort is ziet het er wel vet uit maar nu lijk ik net focking Elvis.
Oud 25-03-2005, 12:26
aLackofColor
Avatar van aLackofColor
aLackofColor is offline
Ik heb dus nu al een jaar lang lichtblond van 100% color van Garnier, en heb de uitgroei telkens bijgeverfd..alleen nu ben ik wel zat van deze kleur..maar het helemaal laten uitgroeien vind ik zo lelijk..kan ik er ook gewoon een iets donkereblonde spoeling door de uitgroei en de rest van het haar doen; of pakt de kleur dan niet omdat het al gepermanent gekleurd is?
__________________
.&.I dance like nobody is watchin'
Oud 25-03-2005, 16:58
Verwijderd
je zou het in de kleur van je natuurlijk haarkleur kunnen ververven en dan laten uitgroeien. Dit pakt wel.
Oud 25-03-2005, 19:38
Verwijderd
als je het bij de kapper laat kleuren kan je ook gewoon telkens alleen je uitgroei laten bijkleuren.
beter voor je haar
Oud 26-03-2005, 15:36
aLackofColor
Avatar van aLackofColor
aLackofColor is offline

Zo wil ik mijn haar wel ;;maar ik heb een veel blekere huid, en dan lijkt dat natuurlijk niet..
__________________
.&.I dance like nobody is watchin'
Oud 26-03-2005, 16:41
Verwijderd
je kan ook chocoladebruin doen heel mooi kleurtje
Oud 28-03-2005, 18:14
Lelle_*
Avatar van Lelle_*
Lelle_* is offline
Dan proberen we het hier nog een keertje.

Morgen komt de kapper en ik weet niet wat ik moeeet!
Ik heb lang haar, in laagjes geknipt. Er kan opzich heel veel mee gedaan worden. Ik wil gewoon een gaaf kapsel met lang/halflang haar.. Beetje speels..
Iemand ideeen?
__________________
Van sommige mensen kun je niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.
Oud 28-03-2005, 19:05
Verwijderd
Bruinig geverfd haar met donkerblonde uitgroei van 4 á 5 cm, al maaanden niet geverfd.. Hoe lang zou je dit ongeveer in de bleek moeten zetten om het zo blond te krijgen als Gwen Stefani/Anouk in dr nieuwe clip, hoe verneukt is het daarna en hoe krijg je dit weer een beetje goed?
Oud 28-03-2005, 22:23
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
mn haar groeit veel te langzaam
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 28-03-2005, 23:58
Yps
Avatar van Yps
Yps is offline
Citaat:
Admiration schreef op 26-03-2005 @ 16:36 :
[afbeelding]
Zo wil ik mijn haar wel ;;maar ik heb een veel blekere huid, en dan lijkt dat natuurlijk niet..
nee.. dan krijg je 'n beetje 'n Sneeuwwitje effect.
kan óók leuk zijn.
__________________
Your simple words just don't move me
Oud 29-03-2005, 08:32
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
Luna schreef op 28-03-2005 @ 23:23 :
mn haar groeit veel te langzaam
Vaak bijpunten & veel fruit eten
__________________
qkw <3
Oud 29-03-2005, 10:50
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
maar als ik het steeds knip dan heb ik ook niet het gevoel dat het langer wordt.
ohja, fruit eten moet ik wel meer doen, ik zorg slecht voor mezelf.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 29-03-2005, 11:04
eveken
eveken is offline
hay,
ik zou graaag een ander model in mijn haar willen,maar ikl heb zo van dat moeilijk haar,waar da je bijna niks mee kan doen.Ik heb zo krullen maar ook niet echt neige krullen en ik heb halflang haar.Dus heeft er iemand ideetjes voor mij?wat is zo tegenwoordig de mode voor krullen?En ohja ik zoek ook zo een goeie mousse of wetlookgel zodat mijn haar niet altijd zo dik en pluizig is,weet er iemand een goed merk?
groeties evy
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41.