![]() |
|
![]() |
Hey,
Ik ben bezig een T-shirt design competitie aan het organizeren en zoek wat mensen om me hierbij te helpen. Ik ben een site aan het bouwen waar mensen hun design kunnen oploaden en iedereen kan stemmen welke design de mooiste is. De Winnaar van de competitie zal een prijs krijgen, oa een aantal T-shirts met zijn/haar design gerealizeerd. Welke hulp kan ik gebruiken? Wat creativiteit ivm de naam van het project en input over de design van de site (after all het is een design wedstrijd), site designhulp is ook welkom, wat hulp bij het bekendmaken van de wedstrijd, aantrekken van designers en eventueel het zoeken naar sponsors. Wat zit er voor jou in? Meewerken aan een leuke wedstrijd waarin we coole nieuwe designs zullen zien. Als alles tot een goed einde komt, wellicht ook het winnende design T-shirt. Laat maar weten of je zin hebt om hier aan mee te werken, Steven steven@woordig.com |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dan moet je hier eens kijken:
http://dutchdeviant.deviantart.com/ Zijn enkel nederlandse mensen, die wss graag met zo;n wedstrijd mee zouden willen doen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |