![]() |
|
Verwijderd
|
Hallo!
De vorige poll die een winnaar in deze verhalenwedstrijd had moeten opleveren, verliep niet helemaal volgens plan. Officieel gezien was er wel een winnaar, maar gezien de merkwaardige verdeling van de stemmen, vonden de meeste mensen een herverkiezing gepaster. Om niet tegen hetzelfde probleem aan te lopen, doen we de herverkiezing anders: 1) Er is geen poll. De stemmen worden via een privébericht aan mij uitgebracht. 2) In plaats van op één verhaal te stemmen, wijst iedereen een top drie aan. Op basis daarvan wordt één winnaar geselecteerd. De tussenstand zal niet bekend worden gemaakt, wat 'strategisch stemmen' onmogelijk maakt. Bovendien kan op deze manier makkelijker worden gecontroleerd of er geen louche clones aan de verkiezing meedoen. Verder mag iedereen natuurlijk gewoon haar/zijn stem uitbrengen. Schrijver of niet, Letteraar of niet. Na het uitbrengen van een stem, krijg je altijd een reactie van mij als bevestiging. Als je die na een poos nog steeds niet gehad hebt, moet je even aan de bel trekken. De privéberichten met de stemmen kunnen tot 16 mei worden verstuurd. Dit is een relatief korte periode, omdat de meeste mensen die een stem willen uitbrengen de verhalen al gelezen hebben en al weten waarop ze willen stemmen. Hieronder staan alle verhalen nog een keer: Beter een goede vriend Strandtafereel All the lonely people Het schuldgevoel komt later Verbrijzelde dromen met kinderlijke onschuld De wereld van glas De vlucht van een nachtvlinder 65, of een Ode aan Jon Ik hoop dat alles zo duidelijk is en ik ben benieuwd naar de uitkomst. LUH-3417 Laatst gewijzigd op 16-05-2007 om 10:52. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Vuur flyaway | 0 | 22-05-2012 22:14 | |
Verhalen & Gedichten |
De verhalenwedstrijd: de uitslag Vogelvrij | 31 | 21-06-2010 20:10 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De tweede grote liefde flyaway | 0 | 13-11-2008 11:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Als een sprong in het diepe Verwijderd | 0 | 08-03-2006 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De een zijn brood is de ander zijn dood. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De Overhand Ieke | 0 | 07-12-2003 18:43 |