Dag lieve DoPpers en DoPpinnen,
zoals de titel van deze topic al aangeeft, zijn wij naarstig op zoek naar een nieuwe forumbaas.
Een nieuwe forumbaas? Wat is er mis met de oude?
Zoals jullie waarschijnlijk wel gemerkt hebben, is het hier de laatste tijd een stuk minder levend en gezellig geweest dan bijvoorbeeld een jaar geleden. We zijn daarom op zoek naar een nieuwe forumbaas, iemand die mensen enthousiast kan maken meer te posten en die samen met ons DoP naar het oude niveau terug wil brengen

.
Dat zie ik wel zitten! Where do I sign up?
Zou jij graag de nieuwe forumbaas zijn? Stuur dan snel een PM met daarin je naam, leeftijd en een korte (of lange) motivatie naar één van ons! Zou jij graag de nieuwe forumbaas zijn? Stuur dan vooral geen ellenlang CV of kopieën van je paspoort en geboorteakte naar één van ons!
Wat krijg ik er voor terug?
Helaas is scholieren.com vooralsnog niet in staat een financiële beloning tegenover het forumbaasschap te zetten, maar ik zal de gelukkige nieuwe forumbaas met liefde een drankje aanbieden op de eerstvolgende meeting, mocht die er komen. Bovendien is het forumbaas-zijn een leuke manier om je creativiteit, organisatietalenten en alle andere kwaliteiten waarover je vast en zeker beschikt aan de wereld te tonen. Zo zul je meedenken over nieuwe topics, activiteiten, wedstrijden etc.
Dat klinkt goed!
Jazeker, schroom dus niet niet en verstuur die PM vandaag nog!
Mocht je verder nog vragen hebben, stel die dan gerust,
Mutant, Porcelain en CSN