Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Heftig verhaal, sterkte sowieso, dat zijn geen gemakkelijke dingen om mee om te leren gaan.
Citaat:
Ik heb geen behoefte aan iemand anders, ik denk daar niet over na, dat is verleden tijd. Ook die familie, grootouders (die nu overigens overleden zijn, maar het doet me helemaal niks, het is al heel lang geen deel van mijn leven meer), het is iets dat in de eerste 10 jaar van mijn leven een rol heeft gespeeld, maar dat heeft verder weinig betekenis voor me. Soms kun je kiezen wat belangrijk is in je leven en ik heb gekozen om dat het niet te laten zijn. Een spermadonor zou even weinig invloed gehad hebben (op de ellende natuurlijk na waar ik tegenaan gelopen ben natuurlijk). |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bedenk overigens wel dat je verhaal hier openbaar staat en dat ook mensen waarvan je niet wil dat ze het lezen er misschien op uit zouden kunnen komen. Ik weet dat de persoon waar ik het over heb hier meeleest omdat hij me destijds gevonden heeft. Over het algemeen boeit me dat vrij weinig, als hij zo kan leven met het feit dat hij een dochter heeft verwekt die zijn bestaan negeert, dan moet hij dat vooral doen, maar af en toe denk ik twee keer na voor ik hier iets neerzet dat hij eventueel tegen mij of iemand anders zou kunnen gebruiken.
|
![]() |
|||
Citaat:
De vriend van mijn moeder is en zal ook nooit een vader voor me zijn, ookal is het een heel aardige man met wie ik goed op kan schieten. Ik noem hem ook niet 'stiefvader', maar gewoon 'de vriend van mijn moeder' of simpelweg 'Marco'. Mijn biologische vader is wel een echte vader voor mij geweest, tot mijn achtste dan. Ik ben er pas naderhand achtergekomen dat hij haast altijd dronken was, en me misschien ookwel fout opgevoed of verwaarloosd heeft. Maar in die tijd was dat heel normaal voor me, want ik was niet anders gewend. Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 15:39 | |
Psychologie |
Mijn verhaal PapaRoach<3 | 11 | 16-05-2008 20:19 | |
Psychologie |
wie herkent zich in mijn verhaal? terror4life | 15 | 28-11-2004 02:10 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Psychologie |
Mijn verhaal kissssssss | 42 | 15-04-2003 15:04 | |
Psychologie |
Mijn verhaal. ExcommunicatedAngel | 13 | 23-12-2001 12:50 |