Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2003, 10:34
Lyra
Avatar van Lyra
Lyra is offline
Jullie weten waarschijnlijk al dat Arnold Schwarzenegger voor gouverneur van Californie rent. Maar wat vinden jullie daar nu van?
Mag een filmster een politieke functie nemen (maakt niet uit welke) indien deze bekent is. ( Arnold Schwarzenegger dus).
Beïnvloed dat het stemgedrag van de mensen niet?


Het is eens eerder ook een 'filmster' gelukt om in de politiek te stappen en zelfs president van de VS te worden..
1981 - 1989 Ronald Reagan, dit is zijn de jaren waarin hij president was.
http://www.reagan.utexas.edu/resourc...ut/Rrfilms.htm
En dit is een site waar zijn films op staan.

In Belgie is er een man, Walter Grootaers, die ook in de politiek zit (met als functie VLD-LierMM, muzikant
feestelijkheden, toerisme, sport). Deze man die toch wel bekent staat in Belgie met vanalles en nog wat is (of was weet ik niet precies meer) een schepen.

middelste man met het jasje over zijn schouder..


Nu is mijn vraag mag/kan dit??

-Of moet een politicus net als dokters of advocaten maar één beroep beoefenen.

-Beïnvloed de bekendheid de stemmen niet?
__________________
isn't it ironic- play a mind game with me honey-
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-08-2003, 10:41
Verwijderd
Het is gewoon triest dat een omhooggevallen acteurtje blijkbaar een openbare functie kan bekleden, maar op zich zie ik er geen bezwaren tegen. Als het Amerikaanse volk zich zo laat kennen door een hersenloze gorilla met een fout Duits accent tot gouverneur te kiezen, dan moeten ze dat zelf weten
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Lyra schreef op 22-08-2003 @ 11:34:
*knip*
Nu is mijn vraag mag/kan dit??

-Of moet een politicus net als dokters of advocaten maar één beroep beoefenen.

-Beïnvloed de bekendheid de stemmen niet?
Politici zijn toch ook bekend? Natuurlijk beïnvloedt de bekendheid het stemgedrag van de mensen, maar als je dat erg vindt zou je iedere vorm van campagne moeten verbieden.

En ik ga ervan uit dat Schwarzenegger, als ie daadwerkelijk gouverneur wordt, nauwelijks nog films zal maken.

Ik zie het probleem dus niet.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 10:44
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Hasta la vista baby!
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 10:46
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Lyra schreef op 22-08-2003 @ 11:34:
Nu is mijn vraag mag/kan dit??

-Of moet een politicus net als dokters of advocaten maar één beroep beoefenen.

-Beïnvloed de bekendheid de stemmen niet?
Hij stopt als die gekozen wordt toch als gouverneur dus dan beoefent hij maar een beroep uit dus dat is geen bezwaar.

En jazeker beinvloedt dat de stemmen maar als hij een onbekend broekie was had dat de stemmen ook beinvloedt.

Kortom: Ik zie het probleem niet.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 10:46
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Tjah, waarom niet. Dat moeten ze daar lekker zelf weten. Ik vind Arnie nog altijd een stuk sympathieker dan Sjors Boesj, en waarschijnlijk is hij nog niet eens minder competent.
__________________
plop
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 10:51
Verwijderd
tja... iedereen mag zich in principe verkiesbaar stellen.. alleen is het de vraag of het verstandig is om op een filmster te stemmen

het zou me trouwens niets verbazen als arnie s. de verkiezingen nog gaat winnen ook
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 11:10
Lyra
Avatar van Lyra
Lyra is offline
Citaat:
Ertur schreef op 22-08-2003 @ 11:42:
Politici zijn toch ook bekend? Natuurlijk beïnvloedt de bekendheid het stemgedrag van de mensen, maar als je dat erg vindt zou je iedere vorm van campagne moeten verbieden.

Sorry ik zal mijn vraag anders formuleren.

Hij is bekend omwille van zijn films, niet op politieke gronden. Die bekendheid is als je het kritisch bekijkt heel anders dan bekendheid bekomen door op politiek vlak bezicht te zijn.
Mensen denken dan ook hem te 'kennen' van films iets wat vaak voorkomt. Maar daarin spelen ze karakters, niet wat ze écht zijn. Met een 'pre'bekendheid starten is anders


En ik ga ervan uit dat Schwarzenegger, als ie daadwerkelijk gouverneur wordt, nauwelijks nog films zal maken.

Ik zie het probleem dus niet.
__________________
isn't it ironic- play a mind game with me honey-
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 11:48
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-08-2003 @ 11:41:
Het is gewoon triest dat een omhooggevallen acteurtje blijkbaar een openbare functie kan bekleden, maar op zich zie ik er geen bezwaren tegen. Als het Amerikaanse volk zich zo laat kennen door een hersenloze gorilla met een fout Duits accent tot gouverneur te kiezen, dan moeten ze dat zelf weten
een hersenloze gorilla je bent jaloers omdat jezelf schriel bent ofzo

Arnold Schwarzenegger is HET voorbeeld van de Amerikaanse droom, als arme Oostenrijker (immigrant) zichzelf heeft opgebouwd tot een rijk man en als je daar geen respect voor hebt waar dan wel voor, deze man heeft keihard gewerkt en is het ideale voorbeeld van hoe het kan, je hoeft niet rijk te zijn om rijk te worden.Hersenloos is hij zeer zeker niet misschien omdat jij denkt dat mensen dom zijn als ze niet tot hun 30e op school zitten dream on...
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 11:54
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-08-2003 @ 11:41:
Het is gewoon triest dat een omhooggevallen acteurtje blijkbaar een openbare functie kan bekleden
Hij heeft wel een MBA
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 11:58
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Assasin schreef op 22-08-2003 @ 12:54:
Hij heeft wel een MBA
in wat?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 12:03
NN
NN is offline
De kandidatuur van Arnie bevestigd weer mijn beeld van het Amerikaanse volk en in het bijzonder de republikeinse partij. Ze doen maar, daar aan de overkant van de grote plas.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 12:06
hamer&sikkel
Avatar van hamer&sikkel
hamer&sikkel is offline
Arnold Schwarzenegger is geen domme man (aan zijn depth interviews te zien.)

Natuurlijk beïnvloedt een acteur het stemgedrag. Maar alleen voor mensen die anders ook niet weten wat ze moeten stemmen.

Clint Eastwood werd in no-time burgemeester omdat hij een langere schoorsteen op zijn dak wilde. Daarvoor moest hij eerst de wet veranderen. Dit vind ik vreselijk, eigenbelang. Als iemand serieus ideeën heeft over hoe hij of zij de wereld kan verbeteren: ik geef ze een kans.

Arnie is dan Republikein (Conan the Republican), dat had ik liever anders gezien. Mijn favoriet, misschien al bekent hier, is Warren Beatty, hij heeft ook uitgesproken idealen. Alleen zal nooit zover komen daar hij in Amerika als te controversieel en te radicaal (links) wordt gezien.
__________________
...Overigens ben ik van mening dat Carthago met de grond gelijk gemaakt moet worden!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 12:12
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Hij is niet zo stom als die eruit ziet, maar het is gewoon een rechtse bal die denkt alle arme hispanics en afro americans het zelfde kunnen als hij.

Maar als je zwart bent in america zal je niet zo snel een baan krijgen als een blanke.
Dat is nou zo stom aan een rechtse bal die denken gewoon niet na.
Als je als een blanke politieagent 1000 mensen aanhoud om niks en daarvan zijn 988 zwart klopt er iets niet.

In juni stond een krantenbericht over een blanke agent die jaren zwarte onschuldigde oppakten voor dingen die ze niet gedaan hadden,
Ze stonden bijvoorbeeld 1 km waar een delict was gepleegd vandaan en werden ingerekend omdat ze te dicht bij het delict waren of er was helemaal niks gebeurd en werden ze maar ingerekend voor niks.
Zie hier boven 988 zwarten oppakken tegen 1000.
Deze agent is alleen z'n baan kwijtgeraakt.
Nog een voorbeeld is vaak op het nieuws geweest over een blanke agent die zwarte jongen inelkaar sloeg toen die geboeid was.
Heeft helemaal geen straf gekregen dit is nou rascisme en niet zo zielig verhaaltje over Dries.
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 12:13
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 22-08-2003 @ 12:48:
deze man heeft keihard gewerkt en is het ideale voorbeeld van hoe het kan, je hoeft niet rijk te zijn om rijk te worden.
Ga je dat even vertellen aan die tientallen miljoenen Amerikanen die onder de armoedegrens leven, in een woonwagen wonen en geen toegang hebben tot medische zorg?
__________________
plop
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 12:14
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Assasin schreef op 22-08-2003 @ 12:54:
Hij heeft wel een MBA
Dat zegt dus echt helemaal niks. Amerikaanse universiteiten verschillen enorm in kwaliteit, er zijn genoeg Amerikaanse universiteiten waar een iemand met MBO-niveau een MBA kan halen.
__________________
plop
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 12:44
notbonefish
notbonefish is offline
liever Schwarzenegger dan Springer....
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 12:58
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
hamer&sikkel schreef op 22-08-2003 @ 13:06:
Clint Eastwood werd in no-time burgemeester omdat hij een langere schoorsteen op zijn dak wilde. Daarvoor moest hij eerst de wet veranderen. Dit vind ik vreselijk, eigenbelang. Als iemand serieus ideeën heeft over hoe hij of zij de wereld kan verbeteren: ik geef ze een kans.
Clint Eastwood schijnt het als burgemeester daar behoorlijk goed gedaan te hebben hoor.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-08-2003, 12:59
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Uit interviews komt hij redelijk goed over, en uiteraard heeft hij een imposante postuur dat hem kan helpen. Het grote deel van de mensen dat tegen hem is is omdat hij een Republikein is, maar ik zou er geen moeite mee hebben om hem als gouverneur te zien.
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 13:00
Lyra
Avatar van Lyra
Lyra is offline
Citaat:
Assasin schreef op 22-08-2003 @ 13:58:
Clint Eastwood schijnt het als burgemeester daar behoorlijk goed gedaan te hebben hoor.
Omdat die man zich een dure staf kan veroorloven.
__________________
isn't it ironic- play a mind game with me honey-
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 13:24
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Anonymous John schreef op 22-08-2003 @ 13:59:
Uit interviews komt hij redelijk goed over, en uiteraard heeft hij een imposante postuur dat hem kan helpen.
Sinds wanneer is het hebben van een imposant figuur een voordeel bij het besturen van een staat?
__________________
plop
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 13:31
Verwijderd
Citaat:
ESCO schreef op 22-08-2003 @ 13:12:
*blaat*
Wat heeft dat hele verhaal ermee te maken?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 13:34
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Ertur schreef op 22-08-2003 @ 14:31:
Wat heeft dat hele verhaal ermee te maken?
Waar gaat dat hele verhaal uberhaupt over
__________________
plop
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 13:42
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
Citaat:
ESCO schreef op 22-08-2003 @ 13:12:
Hij is niet zo stom als die eruit ziet, maar het is gewoon een rechtse bal die denkt alle arme hispanics en afro americans het zelfde kunnen als hij.

Maar als je zwart bent in america zal je niet zo snel een baan krijgen als een blanke.
Dat is nou zo stom aan een rechtse bal die denken gewoon niet na.
Als je als een blanke politieagent 1000 mensen aanhoud om niks en daarvan zijn 988 zwart klopt er iets niet.

In juni stond een krantenbericht over een blanke agent die jaren zwarte onschuldigde oppakten voor dingen die ze niet gedaan hadden,
Ze stonden bijvoorbeeld 1 km waar een delict was gepleegd vandaan en werden ingerekend omdat ze te dicht bij het delict waren of er was helemaal niks gebeurd en werden ze maar ingerekend voor niks.
Zie hier boven 988 zwarten oppakken tegen 1000.
Deze agent is alleen z'n baan kwijtgeraakt.
Nog een voorbeeld is vaak op het nieuws geweest over een blanke agent die zwarte jongen inelkaar sloeg toen die geboeid was.
Heeft helemaal geen straf gekregen dit is nou rascisme en niet zo zielig verhaaltje over Dries.
hoi, ik ga offtopic
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 14:23
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef op 22-08-2003 @ 13:13:
Ga je dat even vertellen aan die tientallen miljoenen Amerikanen die onder de armoedegrens leven, in een woonwagen wonen en geen toegang hebben tot medische zorg?
ik zeg dat hij de verwezenlijking daarvan is heel leuk voor je dat je een verhaaltje weet te vertellen maar ik heb niet gezegd dat die droom altijd klopt.

tip voor jou leer lezen.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-08-2003, 14:29
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef op 22-08-2003 @ 08:24:
Sinds wanneer is het hebben van een imposant figuur een voordeel bij het besturen van een staat?
Niet perse met het besturen, maar het geeft toch een sterke uitstraling aan wat positief kan zijn voor een verkiezing.
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 14:48
Verwijderd
Citaat:
timbo85 schreef op 22-08-2003 @ 12:48:
een hersenloze gorilla je bent jaloers omdat jezelf schriel bent ofzo

Arnold Schwarzenegger is HET voorbeeld van de Amerikaanse droom, als arme Oostenrijker (immigrant) zichzelf heeft opgebouwd tot een rijk man en als je daar geen respect voor hebt waar dan wel voor, deze man heeft keihard gewerkt en is het ideale voorbeeld van hoe het kan, je hoeft niet rijk te zijn om rijk te worden.Hersenloos is hij zeer zeker niet misschien omdat jij denkt dat mensen dom zijn als ze niet tot hun 30e op school zitten dream on...
Het leuke is, je meent het ook echt nog Je voelt je zeker aangesproken omdat jij naar het oordeel van velen ook tot de hersenloze spierboys behoort
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 15:08
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 22-08-2003 @ 11:41:
Het is gewoon triest dat een omhooggevallen acteurtje blijkbaar een openbare functie kan bekleden, maar op zich zie ik er geen bezwaren tegen. Als het Amerikaanse volk zich zo laat kennen door een hersenloze gorilla met een fout Duits accent tot gouverneur te kiezen, dan moeten ze dat zelf weten
ik zou het eerder als bewijs zien dat een gouverneur helemaal geen kut te zeggen heeft.

hij is het "popje" die populair bij iedereen moet zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 15:29
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
hij kan zich moeilijk tot ze 60ste als terminator gaan verkleden he
tja dan moet zo'n man toch iets doen laat hem, hij is nog nooit in de politiek geweest misschien is ie daar wel heel goed in

arnold for president!
liever arnold als bijv: zo'n bush type jakkes
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 15:29
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 22-08-2003 @ 15:23:
ik zeg dat hij de verwezenlijking daarvan is heel leuk voor je dat je een verhaaltje weet te vertellen maar ik heb niet gezegd dat die droom altijd klopt.

tip voor jou leer lezen.
Tip voor jou: leer interpunctie te gebruiken.
__________________
plop

Laatst gewijzigd op 22-08-2003 om 15:39.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 16:04
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-08-2003 @ 11:41:
Het is gewoon triest dat een omhooggevallen acteurtje
oh ga fietsen jij,schwarzenegger is the man
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 16:38
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 22-08-2003 @ 17:04:
oh ga fietsen jij,schwarzenegger is the man
IDD
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 16:39
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-08-2003 @ 15:48:
Het leuke is, je meent het ook echt nog Je voelt je zeker aangesproken omdat jij naar het oordeel van velen ook tot de hersenloze spierboys behoort
dus als mensen aan bodybuilding/krachttraining doet zijn ze dom?

wat vind je van korfballers?
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 17:01
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Het schint dat hij tenminste nite zo ballig is tov homohuwelijken enz. Hoop toch echtdat een democraat gouverneur wordt. En ja, natuurlijk gaan er een hoop mensen sop hem stemmen omdat hij een bekend acteur is.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 17:31
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Arnold is the man!
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 18:42
Lyra
Avatar van Lyra
Lyra is offline
arnold is de man in FILMS

ik denk niet dat hij alleen iets drastisch aan kan.
Tenzij hij in dat pakkie van h'm klimt.. het is alleen maar gezeik.
__________________
isn't it ironic- play a mind game with me honey-
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-08-2003, 18:51
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
hoe kun je dat nou beoordelen? denk je echt dat ie alleen maar dingen kan die die ook in de film kan ofzo...
Hij is gewoon bij toeval acteur geworden lijkt me.....
misschien heeft ie wel talent voor de politiek, en schopt ie het veel verder als je denkt.
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 19:05
Lyra
Avatar van Lyra
Lyra is offline
hij heeft oneerlijk veel voordeel bij de verkiezingen.. en mensen die stemmen amerikaans.. ( lekker vooroordelend).
Mensen die het volk leiden moeten dat ook kunnen en daar voor opgeleid zijn.
__________________
isn't it ironic- play a mind game with me honey-
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 19:41
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Het is aan de kiezer om te beoordelen of hij geschikt is. Als ze slim zijn denken ze na voordat ze op hem stemmen, als ze dom zijn stemmen ze op hem omdat hij bekend is.

Ik zie dus geen probleem. Er staat ook een artikel over in de Elsevier, ga ik nog lezen.
__________________
Politiek is interessant, want het gaat over het bestuur van het land :D | Voorheen bekend als 'S@nder'.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 11:10
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 22-08-2003 @ 11:41:
Als het Amerikaanse volk zich zo laat kennen door een hersenloze gorilla met een fout Duits accent tot gouverneur te kiezen, dan moeten ze dat zelf weten
Arnold is een hele intelligente man
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 11:29
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
Als iemand het kan, is het Arnold wel. Er was laatst nog een documentaire over hem, over zijn carriere. (Ok het is Amerikaans, de minder succesvolle dingen/tegenslagen zijn waarschijnlijk weggelaten maar) Als je ziet hoe zijn carriere was. Hij begon in oostenrijk op jonge leeftijd al met handel. Hij kocht ijsjes goedkoop in en verkocht ze met veel winst. Met dat geld kocht hij later zijn voetbaltunue... zn voetbaltrainer bracht hem naar een fitnesscentrum om zn benen te trainen. Hij vond het leuk en besloot alles te trainen. Op een gegeven moment won hij allerlei prijzen. Hij ging naar Amerika... daar won hij ook was prijzen... Arnold kon niet acteren, maar hij vond toch een aantal rolletjes vanwege zijn lichaam. Hij vond zijn acteerwerk ook niet zo toppie, dus hij nam lessen. Later handelde hij ook in allerlei dingen waaronder onroerend goed. Op zn 28e was hij miljonair.
Kort daarna besloot hij nog keer een bodybuildingwedstrijd te willen winnen (voor de 6e of 7e keer DIE prijs). En die won hij.
Ook kreeg hij zijn diploma voor een economische studie.

Mensen die Arnold dom vinden moeten maar eens oppassen, er zijn heel veel slimme zakenmannen als Arnold die dom overkomen.

Arnold heeft tot nu toe alles bereikt wat hij in zijn leven wou. Nu wil hij gouveneur worden en het zal mij niet verbazen als het hem lukt.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 11:44
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
oftewel, meer dan de helft van zijn carriere is gelukt vanwege zijn lichaam. Wat een intelligente gozer!
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 12:17
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Joostje schreef op 23-08-2003 @ 12:44:
oftewel, meer dan de helft van zijn carriere is gelukt vanwege zijn lichaam. Wat een intelligente gozer!
dus dan ben je dom??

Jij misschien Arnold niet die is geslaagd in het leven.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 12:41
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
Joostje schreef op 23-08-2003 @ 06:44:
oftewel, meer dan de helft van zijn carriere is gelukt vanwege zijn lichaam. Wat een intelligente gozer!
Hij was slim genoeg om te weten hoe hij met zijn lichaam geld kon verdienen. Is ook een kunst.
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Anonymous John schreef op 23-08-2003 @ 13:41:
Hij was slim genoeg om te weten hoe hij met zijn lichaam geld kon verdienen. Is ook een kunst.
Dat is meer wat ik omschrijf als boerenslimheid.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 13:04
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-08-2003 @ 13:42:
Dat is meer wat ik omschrijf als boerenslimheid.
Wat is daar mis mee? We kunnen niet allemaal arrogante rechtenstudentjes zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 13:07
kainie
Avatar van kainie
kainie is offline
Het moet niet gekker worden.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 13:11
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 23-08-2003 @ 13:17:
dus dan ben je dom??

Jij misschien Arnold niet die is geslaagd in het leven.
ik zeg alleen dt het niet getuigd van intelligentie. hij zou evt. bets slim kunnen zijn, maar dat blijkt zeker niet uit zijn carierreverloop zoals hierboven beschreven.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 13:33
Verwijderd
Het stadion van Grazer AK is naar Arnold vernoemd
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Vincent Vega schreef op 22-08-2003 @ 11:46:
Tjah, waarom niet. Dat moeten ze daar lekker zelf weten. Ik vind Arnie nog altijd een stuk sympathieker dan Sjors Boesj, en waarschijnlijk is hij nog niet eens minder competent.
Inderdaad. Bovendien, hij wordt toch maar gouverneur, dus veel last zullen we niet van hem hebben. Tenzij hij ook mee wil gaan doen aan de presidentsverkiezingen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
Verwijderd
500 22-05-2007 13:51
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Dubbele nationaliteit II
Gatara
500 25-03-2007 00:28
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
Rollo Tomasi
501 09-08-2006 19:03
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Executie Stanley Tookie Williams, morgen al...
Verwijderd
109 15-12-2005 23:46
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
Verwijderd
500 07-10-2005 00:33
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap wie wordt de volgende president van de vs?
little nemo
91 21-03-2004 13:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18.