Oud 31-12-2019, 09:19
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Hoi mensen ik heb een probleempje en ik wil om hulp vragen.

Ik heb dus een jongen in mn klas waar de hele klas zich heftig aan irriteert.
Ik leg het wel uit van het begin van het jaar.


In het begin van het jaar deed ik de eerste opnieuw en kwam ik met nieuwe kinderen in een nieuwe klas.
Im de eerste dagen was gewoon de hele klas vrienden gewoon met elkaar leuk. Toen we de eerste week onze tafels banken en kasten gingen maken was er iemand sven (noem ik hem effe) die de hele tijd tegen mensen aanbotste en dan die mensen keihard ging slaan.
Iedereen begon zich er aan te irriteren maar negeerde het gewoon. Aangeziennhij een echte puber met lange benen is valt hij om een of andere redem heel snel maar vind hij altijd een manier om een andere de schuld te geven .

Ik kon toen redelijk met hem omgaan en vond het zielig dat hij iedereen tegen zich begon te krijgen dus sprak ik bij mij thuis af met hem na school om erna tegen kinderen te kunnen zeggen dat hij aardig is.

Helaas heeft hij dat voor zichzelf verpest. Het begon ermee wat we begonnen te etem hij begon te zeuren over pizza eten toen ik een grapje maakte over pizza toen wou hij een duurdere pizza omdat hij de diepvries pizzas niet lekker vond..

Da t ging nog wel ik bem ook een kies keurigere eter. Toen gingen we op mn nintend switch en hij wou alleen maar mario oddesey maar ik vind dat spel echt niet leuk. Na een tijdje begon ie echt te klagen en te zeuren en echt heel druk doen waardoor zijn remote bijna uit zijn handem viel.

Toen de pizzas er warem had mijn moeder ze even op de kast neergeled want ze moeste eerste betalen. Hij wou niet wachten pakte meteen zn pizza(met andere pizzas erop die bijna vielen) en legde de doos zo op de bank. Er is trouwens nog steeds een mini vet plekje op de bank ervan:/

Dus ja ik was niet echt boos op hem ik was lichtelijk geirriteerd.maar toen begon het staren naar de meisjes echt . Maar steeds als je hem pakte ging hij zeggen waarom keek je naar me ieuw of dit doen .

Sven was echt heel irritant aan het worden toen kwam de klap. Een paar jongens stoeien altijd buiten en hij wou mee doen (ik waarschuw je het gaat altijd mis) dus hij ging mee doen en opeen s werdmie woest dus een jongen hield hem tegen rechtop hij kon nog steeds staan en toen hij los liet ging sven een andere jongen bijten BIjTeN (die jongen heeft nog steeds zn tand afdrukken . En toen was dit sven's verhaal:

Ik deed niks op eens liet joris me zand happen (toen hij recht op werd tegengehouden) en toen wou hij me slaan dus heb ik me verweerd door in zijn arm te bijten ik snap gewooon niet waarom hij dat deed .

De juf geloofde hem ookal hadden de 2 jongens hetzelfde verhaal sven werd geloofd.
Hij zei geeneens sorry voor het bijten!

Toen begon hij met stoer te doen zoals zich groot maken doen net alsof hij de beste was. Iedereen orriteerde zich eraan.

En toen begon de ik ben de beste in liegen spelen voor hem.

Hij ging dan meedoen met het stoeien en had dan de gewoonte om stop te zeggen dan zelf doorgaan hard te slaan en als hij iemand achter zich aan krijgt is ie zo van juffie ik zei stop en ze gingen door....

Toen knalde ik van de fiets af door hem omdat hij midden op de weg moesten stoppen waardoor ik moest uitwijken en kwam in een gleuf terecht.

Hij steelt je spullen maar als je 1 grapje bij hem maakt is het jufffff.

Na een tijdje waren we er klaar mee en ik vooral omdat hij me gewoon de hele tijd de klas moest achtervolgen.
Dus toem hij weer een stoer begon te doen over zijn beste vrienden op een andere school was ik echt zo van stop met stoer doen je bent het niet en toen vroeg ik : hoeveel vrienden heb jij eigenlijk in deze klas sven? (Er waren intussen 3 maanden voorbij) En toen zei hij : geen ik heb alleen 2 beste vrienden van een andere school. En toen zei hij: oof. Tegen mij .
En toem was ik zo waarom zeg je oof tegen mij ik heb bijna de hele klas als mijn vrienden!
Toen zei hij echt op een stoere manier: ja maar dan ben jij geen vrienden met mij. Net alsof ik wat miste. En toen zei ik echt geiriteerd wie zegt dat ik vrienden met jou wil zijn!

Hij had me echt boos gemaakt en nu was ie ook effe een week stil tegen me.

Hij doet ook gewoon rare domme dingen hij is een slim joch blijkbaar heeft havo heeft altijd een excuus klaar liggen maar soms doet ie echt domme rare dingen. Zoals:

1 dingen naar mensen gooien en verwachten dat ze niet boos worde.
2 mensen slaan en niks terug verwachten.
3 een excuus voor alles nooit een sorry altijd een excuus(DIT IS HOOGST IRRITANT!)
4 hij doet altijd alsof hij mensem gaat aanrijden als we de fietsen pakken om naar gym te gaan maar hij is zo goed in inschattings fouten maken.
5 hij vind het altijd zo grappig om met een karate kick in een groep met mensen in te springen zo grappig met zijn inschatting foutn!!

6 hij moet het altijd beter weten als hij het fout heeft liegt ie erover en geeft ons de schuld dst hij het four heeft ik bedoel WTF!
7 hij mag altijd over onze grenzen gaan maar als wij maar een millimeter over de zijn stappen is hrt juffie tijd.
8 hij is zo trots dat hij bijna 14 is terwijl hij zich als een kleuter gedraagd.
9 hij is erg agressief bij hrt sporten a,s we bijvoorbeeld hockyen schreeuwt hij naar ons dat we stick onder de knieeen moeten houdem maar door hem heb ik al 3 keer een stick in mn buik gehad
10 als hij dingen bij een groep van 5 mensen doet verwacht hij dat er maar 1 boos word.

11 hij heeft als een grapje bij mij mn beste vriendin een goede vriendin een vriendin een vriend en het nieuwe meisje heeft ie dus zo een karate kick gedaan en toen is mijn beste vriendin voor me gesprongen omdat hij andrrs mijn hoofd zou raken en nu heeft ze een tand door de lip .
We waren toen en echt supee boos op hem en hij was echt zo van het was een grapje.
En we vonden het in idiootte en gestoorde actie dat zeiden we ook trouwens.

12 steeds als we zeggen waarom mensen hem niet mogen( we zeggen het op een aardige manier) gaat ie ons uitschelden en zeggen dat ie het zelf al wist maar waarom zegt ie dan de hele tijd kon ik toch niet weten.

Even tussendoor ik weet dat ik ook dingen doen maar de meeste (bijna allemaal) zijn actie reactie iedereen houd zich in zou hem zo echt een paar klappen willen geven.

Zelf heb ik eerst een paar dagen niet naar school gedurft omdat hij me eng stalkte en ook een paar omdat hij echt irritant was.

Nu woumhij dus de laatst 1,5 week voor de kerstvakantie niet meer naar school omdat hij zich gepest voelde.

De juf wou dat we een kaartje stuurde om hem beter te laten voelen en dat hij welkom is in de klas van de 18 kinderen wouden er maar 5 wat doen 2 omdat ze het meende en de andere drie omdat ze niet hoevem te werken maar ook het een beetje zielig vonden. Ik hoor trouwens bij de 3!
Ze wil dat we het achter ons laten en elkaar van een nieuwe kant zien maar hij heeft zoveel gedaan dingen die me echt nog steeds irriteren.

En kijk he t moeilijkste vond ik:

Toen hij viel tijdens een spel wou ik hem opvingen hij kon mijn aarm makkelijk pakken maar hij greep mijn borst niet een klein neetje maar hield het echt voor 5 seconden vast en hij zei niks en ik weet niet of hij het merkte maar ik voel me er niet echt fijn bij.
Aangezien hij me recht in de ogen keek denk ik dat hij het weet.

Heeft iemand misschien tips?

Groetjes ImQueer!

Laatst gewijzigd op 31-12-2019 om 09:42.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-12-2019, 11:03
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Is er een reden dat de juf hem zo beschermd? Kan het zijn dat hij een stoornis heeft en dat hij zich daarom zo gedraagt?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2019, 13:25
Verwijderd
Niks van aantrekken. Je kan een ander niet veranderen en de wereld ook niet verbeteren. Knoop dit in je oren, je zult er later profijt van hebben.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2020, 01:30
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Is er een reden dat de juf hem zo beschermd? Kan het zijn dat hij een stoornis heeft en dat hij zich daarom zo gedraagt?
Geen idee maar het is in de 5de week verminderd omdat ik in een gesprek er wat over zei.

Verder heb ik echt geen idee.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2020, 01:31
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Niks van aantrekken. Je kan een ander niet veranderen en de wereld ook niet verbeteren. Knoop dit in je oren, je zult er later profijt van hebben.
De niks aantrekken fase is een beetje voorbij.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2020, 01:52
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Klinkt dat hij autistisch is.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2020, 01:52
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Het worden er meer
Met citaat reageren
Oud 01-01-2020, 02:06
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Klinkt dat hij autistisch is.
Ik weet het echt niet, maar als iedereen in de klas er echt last van heeft zou school toch wel wat zeggen??
Met citaat reageren
Oud 01-01-2020, 02:06
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Het worden er meer
Wat bedoel je
Met citaat reageren
Oud 01-01-2020, 13:19
Verwijderd
Citaat:
De niks aantrekken fase is een beetje voorbij.
Ja, doe het nu toch maar, want het kost je veel te veel energie. Zoals ik al zei, je kan hem niet veranderen. Je bent al veel te ver gegaan met hem thuis uitnodigen en dan denken dat hij aardiger wordt.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2020, 13:21
Verwijderd
Oh wow je hebt zelfs meer info in je openingspost geplaatst.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2020, 15:50
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Met citaat reageren
Oud 02-01-2020, 08:33
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Ja, doe het nu toch maar, want het kost je veel te veel energie. Zoals ik al zei, je kan hem niet veranderen. Je bent al veel te ver gegaan met hem thuis uitnodigen en dan denken dat hij aardiger wordt.
Dat was voordat hij echt raar begon te doen dat was de eerste week...

En ik zei niet dat ik dacht dat ie aardiger word...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2020, 08:35
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Ja, doe het nu toch maar, want het kost je veel te veel energie. Zoals ik al zei, je kan hem niet veranderen. Je bent al veel te ver gegaan met hem thuis uitnodigen en dan denken dat hij aardiger wordt.
Dus als iemand je trapt uitscheld slaat je spullen afmaakt voor een half jaar moet je het negeren oke.... en trouwens ik heb het al geprobeerd en ik weet dat ik iemand anders niet kan veranderen maar sommige dingen zijn nogal heftig om te negeren.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2020, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Dus als iemand je trapt uitscheld slaat je spullen afmaakt voor een half jaar moet je het negeren oke.... en trouwens ik heb het al geprobeerd en ik weet dat ik iemand anders niet kan veranderen maar sommige dingen zijn nogal heftig om te negeren.
Nee, maar je kunt er voor te kiezen om te zeggen "Rot een end op," je om te draaien en dan weg te lopen. Een gesprek is niet mogelijk, jullie worden niet gesteund door de leerkrachten, wat dan? Wat wil je dan doen? Naar zijn ouders? Je haalt jezelf echt heel veel op de hals en dat wil je niet. Het is niet aan jou om hem manieren bij te brengen, dus hou daar dan ook mee op.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2020, 14:01
Verwijderd
Het is ook neit aan jou om te zorgen dat de rest van de klas zich er niet meer aan stoort, of dat hij ophoudt met mensen slaan. Het enige wat je onder controle hebt je je eigen manier van reageren naar hem toe.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2020, 23:42
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Nee, maar je kunt er voor te kiezen om te zeggen "Rot een end op," je om te draaien en dan weg te lopen. Een gesprek is niet mogelijk, jullie worden niet gesteund door de leerkrachten, wat dan? Wat wil je dan doen? Naar zijn ouders? Je haalt jezelf echt heel veel op de hals en dat wil je niet. Het is niet aan jou om hem manieren bij te brengen, dus hou daar dan ook mee op.
Technisch gezien probeer ik dat ook niet ik wil alleen weten hoe ik er mee om kan gaan. Want ik heb alles geprobeerd negeren gaf ie me meer aandacht of ging meer uitschelden en dit ook dan gaat hij naar de juf en dan krijg ik een probleem of dan gaat hij me harder slaan...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2020, 11:15
Verwijderd
Je wil van ons het perfecte antwoord? Dat is altijd nog negeren en niet te primitief reageren. Zoals Enilorac zegt kun je hem hard zeggen dat hij moet oprotten. Dit soort mensen hebben vaak ook wel heel veel last van henzelf en hun eigen gedrag.

Als je er gewoon boven blijft staan en hem zoveel mogelijk negeert, ziet de juf dat ook en als hij komt klagen over jou ofzo, dan zal ze ook wel zien dat zijn verhaal niet klopt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-01-2020, 18:28
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
ik moest van mn moeder een brief maken wat er aan de hand is en waarom ik hem vervelend vind.
hier is het.


Wat ik vervelend vind:
1. Is dat vaak dingen oneerlijk lopen.
2. Dat als er wat is gebeurd dat hij dan zegt dat hij er niks aan kon doen, het een grapje was, hij het niet kon weten of dat we liegen.
Een paar gebeurtenissen:
1. Vorige week maandag waren we met textiel aan het opruimen en ging ik even met Liza praten en toen was Sven helemaal van je moet opruimen je moet opruimen je moet opruimen en toen zei ik ben ik aan het doen en toen zei hei weer ik zie je het niet doen je moet opruimen! Toen werd ik nogal boos en toen zei ik dat hij zich met zichzelf moest bemoeien en z’n mond moest houden.
2.
3. Met gym vorige week was Sven op Bas gesprongen als een grapje. Ik ging Bas helpen omdat Sven te druk bezig was met sorry te zeggen in plaats van z’n vriend te helpen. Ik vroeg toen aan Bas wat er was gebeurd en hij zei dat Sven op hem was gesprongen voor de grap en toen zei ik tegen Sven dat hij af en toe moest stoppen met zijn ‘grappen’ want hij kan merken dat de gevaarlijke grappen nooit goed uitpakken. Toen werd hij boos en toen zei hij hoezo noemen jullie me steeds dom terwijl ik hem helemaal niet dom had genoemd en toen ben ik boos weg gelopen.
Wat wij richting Sven hebben gedaan (wat pesten word genoemd door hem)
1. Als hij wat doet zeggen waarom het niet oke is omdat hij dat zelf niet snapt.
2. Als hij ons slaat zeggen we eerst stop en dan gaat hij stoer zich groter maker en dan zeggen we dat hij niet stoer is gaat hij door duwen we hem weg en dan is hij boos.
3. Als we zeggen dat het niet slim is niet handig is of gewoon raar is wat hij doet dan zeggen we volgens hem dat hij dom is.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2020, 20:10
Verwijderd
Oke. En nu?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2020, 13:12
Clownnn
Avatar van Clownnn
Clownnn is offline
Jeetje wat een verhaal. Misschien helpt het ook om te leren dat er gewoon dit soort mensen rondlopen. Confronteren of negeren. Over 5 jaar ben je al die onzin hopelijk toch wel weer vergeten waarschijnlijk. Als je denkt van niet, doe er wat aan. Of luister naar je moeder.
__________________
Recycle your pets.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Nieuwe klas zonder vrienden
Verwijderd
54 01-12-2018 02:05
Liefde & Relatie jongen niet te snappen
xwebelieve
17 02-01-2014 18:36
Psychologie Ik ben bang...
gewoonmezelf
34 16-04-2006 16:10
Liefde & Relatie homoseksuele ouders.......
Zonnebloempjuh
98 02-12-2005 14:22
Liefde & Relatie irritante jongen in mijn klas
Noddy
62 23-04-2005 12:24
Lifestyle pappie of self made man
Ninnoc
133 20-09-2003 17:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07.