Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2011, 12:09
Bright Blue
Bright Blue is offline
Hoi! Ik ben van plan hier de komende tijd mijn creaties neer te zetten, vond ik wel eens tijd worden. Hier is een pentekening, waar ik heel graag kritiek op zou willen hebben:

Spoiler


Offtopic, ik zie dat de tekening heel klein word geüpload, kan ik hem zelf ook groter maken?
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-02-2011, 12:54
Verwijderd
geen zorgen, als wij op de foto klikken zien we heb groter
als het goed is jij ook.

Ik vind de tekening erg origineel, maar ik kan me de gedachte/betekenis erachter niet helemaal voor de geest halen
ik denk dat wat extra kleur je tekening goed zal doen, desnoods verschillende blauwteinten ofzo, dan kijkt het wat overzichtelijker.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2011, 13:21
Bright Blue
Bright Blue is offline
Oke, een korte inlichting. Er spelen zich allemaal kleine verhaaltjes af binnen de tekening als je heel goed kijkt. Links onderin een draak met een paraplu waarmee hij de vlammen beschermt, een boom met druppels/bladeren waar ik mondjes in heb getekend, er zit nog een zeemeermin in het groot in verwerkt.. Kortom; heel veel dingen bij elkaar wat toch een beetje bij elkaar hoort. Waar mensen hun eigen invulling bij kunnen maken.

En je hebt wel een punt met kleur ja. Waar ik echter bang voor ben als ik hem echt ga inkleuren is dat ik aandachtspunten krijg. En dat is juist niet wat ik wil. Ik wil dat alles een aandachtspunt is, dat mensen echt beter moeten kijken voordat ze het snappen. Niet dat je zo snel klaar bent met kijken.
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Oud 26-02-2011, 13:31
Verwijderd
Hier hou ik erg van. Zoveel dingen om te zien.
Lijkt net een droom. Deze moet je absoluut niet inkleuren!
Als je een andere maakt kan je die wel inkleuren. De kleuren geven zo gevoelens weer.
Maar dat moet je helemaal zelf weten. Deze is zo prima. Ik graag meer werk zien.
Je kan bijvoorbeeld een aarde teken met daarop allemaal dingen. Of andere voorwerpen.
Succes!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2011, 12:37
ButterflyWings9
ButterflyWings9 is offline
Hé prachtig gedaan hoor
Met citaat reageren
Oud 03-04-2011, 19:37
Schipper
Avatar van Schipper
Schipper is offline
Wat ik mij altijd afvraag bij dit soort tekeningen: hoe begin je er mee?? Begin je met een doodle en teken je dan verder? Of denk je al voordat je aan de tekening begint: ik ga een mooie, volle, drukke pentekening maken?

Verder vind ik hem echt: wauw!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2011, 13:24
Verwijderd
Er zitten een aantal hele toffe stukken in vind ik, maar door de hoeveelheid zit er niet echt een focus in. Het is misschien wel interessant om te kijken hoe je meer diepte en helderheid kunt creëren in je beeld.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten JIJ
Verolo
15 24-12-2012 22:14
Algemene schoolzaken Proefje Bio MET SPOED!
Verwijderd
1 18-02-2010 20:55
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 21:45
Levensbeschouwing & Filosofie angst voor de stilte?
ranonkel
79 18-06-2004 22:02
Lifestyle Hoe zie jij eruit?
Verwijderd
267 25-08-2002 18:03
ARTistiek Een korte, voor de liefhebbers!:D
Gleipnur
6 14-01-2002 16:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49.