Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2011, 15:20
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Hoi,

Ik moet voor school over 2 weken stagelopen bij een reclamebureau omdat ik later die richting op wil.
het probleem is echter dat de leraar die erover gaat tijdens het stagegesprek met dat bedrijf zei dat we het er samen over zouden hebben welke opdrachten ik daar kon gaan doen.
komt hij daarstraks ineens aan, vroeg ie wat ik wilde, toen zei ik dat een folder maken me wel nuttig leek omdat ik daar wat meer tijd mee bezig ben. Hij zei meteen 'ja best ga jij de folder maken voor de ouders van groep 8 leerlingen zodat ze een goede schoolkeuze voor hun kinderen kunnen maken.'
ik vroeg nog zo van 'ja mag ik zelf niet wat anders verzinnen?'
maar dat mocht niet,
Het probleem is dat ik om priveredenen het echt niet kan om een folder te maken over die school, omdat ik er zelf al 3 jaar met de grootste tegenzin naartoe ga.
Okee ik snap ook wel dat je later ook niet altijd even leuke opdrachten krijgt als je vormgever bent, maar dit gaat mij dus echt niet lukken.

om een lang verhaal ff kort te maken, ik zoek zelf nu dus een alternatieve opdracht, om een folder of wat dan ook voor creatiefs te maken.
Liefst wel iets waar ik wat langer mee bezig ben en wat ook een beetje serieus is(dus niet een folder over hobby's of een poster van je huisdier)
Het moet wel iets zijn wat ik met de computer moet ontwerpen.
Heeft iemand van jullie nog ideeen??

De rede dat dit hier staat en niet op Alg.schoolzaken is omdat het mij toch meer om de hele opdrachtkant gaat dan de school.

Thanx alvast!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2011, 21:01
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Ik heb nu bedacht om mss n folder over t anne frank huis te maken, of anders een nieuwe voorkant voor de sims ofzo, zou dat een goeie zijn?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2011, 13:53
thd
thd is offline
Een folder voor het Anne frank huis lijkt mij wel slim, Een voorkant voor de Sims word echter niet gemaakt door een reclamebureau dus dat lijkt mij niet echt nuttig.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2011, 16:19
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Hee
Bedankt voor je reactie.
Ik heb het er met die leraar over gehad, en ik ga nu een folder over het Anne frank huis maken, en een poster van dat 144 dierengedoe.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:49.