Oud 04-10-2018, 09:03
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Oud 04-10-2018, 10:08
Verwijderd
Dit weekend weer F1; zin in. En goed om te zien dat de kloof tussen Verstappen en Ricciardo alleen maar groter en groter is geworden, wat ik ook had verwacht. Natuurlijk zal het gros der Nederlanders mekkeren -nu het eveneens niet langer om WK-punten gaat, eveneens zoals verwacht- dat Ricciardo al een nieuw team heeft, niet meer volledige focus heeft en blabla, maar ehm ja, zo werkt dat dus niet. Verstappen is gewoon een paar maten te groot voor 'm en het wereldkampioenschap is een kwestie van tijd daar ik verwacht dat hij ook een maatje te groot is voor Hamilton en Vettel in gelijkwaardig materiaal. Fenomenaal.
Oud 04-10-2018, 11:12
Verwijderd
En de zwarte pieten-discussie is ook weer begonnen. For fuck's sake, kan iemand de stortvloed aan meningkjes stopzetten.. Als eens een kwart van die "effort" gestoken zou worden in daadwerkelijk relevante shit, maar nee.
Oud 04-10-2018, 11:13
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Dit weekend weer F1; zin in. En goed om te zien dat de kloof tussen Verstappen en Ricciardo alleen maar groter en groter is geworden, wat ik ook had verwacht. Natuurlijk zal het gros der Nederlanders mekkeren -nu het eveneens niet langer om WK-punten gaat, eveneens zoals verwacht- dat Ricciardo al een nieuw team heeft, niet meer volledige focus heeft en blabla, maar ehm ja, zo werkt dat dus niet. Verstappen is gewoon een paar maten te groot voor 'm en het wereldkampioenschap is een kwestie van tijd daar ik verwacht dat hij ook een maatje te groot is voor Hamilton en Vettel in gelijkwaardig materiaal. Fenomenaal.

Ik heb mn wekkertje al gezet. Kom die nacht wel thuis van Soulcrusher; dus ben benieuwd of ik na de start het nog lang ga volhouden ;v
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-10-2018, 11:32
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
7 uur race en 8 uur kwalificatie is prima te doen, kan ik mezelf in ieder geval nog nuttig maken beide dagen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 04-10-2018 om 13:42.
Oud 05-10-2018, 14:44
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
https://twitter.com/aljwhite/status/...664714240?s=20


Citaat:
@aljwhite
Donald Trump boarding Air Force One with toilet paper stuck to his shoe, set to the Curb theme tune, is pretty good. Pretttty pretttttty good.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 05-10-2018, 14:58
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Jezus. :')
__________________
Who's this jabroni?
Oud 05-10-2018, 15:00
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Gisteren heb ik m'n 2e tatoeaasie laten zetten en hij deed flink aanzienlijk meer pijn, maar ik heb nu iig wel een dino op me.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 05-10-2018, 15:19
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Mijn broertje heeft met zijn afspraak gemaakt voor een sleeve.

Ik zou willen dat ik een idee had dat ik goed genoeg vind.
Een mattie zei me eens naar een conventie te gaan om rond te kijken.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 05-10-2018, 15:20
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Of kijk bij artiesten op instagram
__________________
Who's this jabroni?
Oud 05-10-2018, 15:57
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik kom niet voorbij het leuk voor efkes maar niet voor altijd moment.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 05-10-2018, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Gisteren heb ik m'n 2e tatoeaasie laten zetten en hij deed flink aanzienlijk meer pijn, maar ik heb nu iig wel een dino op me.
Heel gaaf issie ik wil ook weer
Oud 05-10-2018, 20:37
neardo
neardo is offline
Citaat:
Gisteren heb ik m'n 2e tatoeaasie laten zetten en hij deed flink aanzienlijk meer pijn, maar ik heb nu iig wel een dino op me.
Foto van de dino!
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 05-10-2018, 20:37
Verwijderd
Jos is Doris in slaap aan het zingen met tudududu dudu dudu twee tosti's tududu dudu dudu en het werkt nog ook
Oud 05-10-2018, 20:49
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik kom niet voorbij het leuk voor efkes maar niet voor altijd moment.
Dan moet je 't ook vooral niet doen. Het heeft bij mij ook lang geduurd, maar het zijn wel dingen met betekenis, waarvan ik weet dat ze altijd bij me zullen horen.

Citaat:
Heel gaaf issie ik wil ook weer
Do it! Do it! (en thanks. Ik ben ook blij)
Citaat:
Foto van de dino!
https://www.instagram.com/p/BojdccEi...d=4bytn4130txq
Citaat:
Jos is Doris in slaap aan het zingen met tudududu dudu dudu twee tosti's tududu dudu dudu en het werkt nog ook
Did is zowel schattig als irritant. :'D
__________________
Who's this jabroni?
Oud 05-10-2018, 20:51
Verwijderd
Gaaf HO!!!
Oud 05-10-2018, 20:57
Verwijderd
Huh, twee tosti's?
Oud 05-10-2018, 21:17
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Twee Tosti's! duhduhduhduhn duh-duhn duh-duhn.
__________________
Who's this jabroni?
Ads door Google
Oud 05-10-2018, 21:40
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Wat een toffe HO
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 05-10-2018, 21:40
Verwijderd
Ik snap de tosti's niet.
Oud 05-10-2018, 22:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Super tof HO!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 05-10-2018, 22:07
Verwijderd
Fapfapfapfapfapfap <3 Hadrosaurus cum <3
Oud 05-10-2018, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Ik snap de tosti's niet.
Can't touch this! duhduhduhduhn duh-duhn duh-duhn.
Oud 05-10-2018, 22:08
Verwijderd
Ooohhh. Okay.
Oud 05-10-2018, 22:37
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Fapfapfapfapfapfap <3 Hadrosaurus cum <3
More like HARDosaurus, amirite?!
__________________
Who's this jabroni?
Advertentie
Oud 05-10-2018, 22:41
Verwijderd
Okay dat was een daadwerkelijke lol
Oud 06-10-2018, 09:10
Verwijderd
Stel dat je Fortnite speelt en ineens Jay Mewes hoort tieren BONG!
Oud 06-10-2018, 10:40
Verwijderd
Ja jézus, wie verwacht nou dat de moederneukende front panel USB-connector van m'n oude behuizing ineens sluiting veroorzaakt op het moederbord.
Oud 06-10-2018, 11:29
Verwijderd
Wie?
Oud 06-10-2018, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Wie?
Jay, Jay & Silent Bob!

Oud 06-10-2018, 14:08
Verwijderd
Lol heet hij zo?
Oud 06-10-2018, 14:08
Verwijderd
wel!
Oud 06-10-2018, 14:16
Verwijderd
SNOOTCH to the NOOTCH!
Oud 06-10-2018, 14:17
Verwijderd
Thuisserver beetje opnieuw inrichten yesh.
Oud 06-10-2018, 14:41
Verwijderd
Data heen en weer pompen is fucking saai.
Oud 06-10-2018, 16:51
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
SNOOTCH to the NOOTCH!
Snootchie bootchies, Brodie noochies!
<3

Citaat:
Data heen en weer pompen is fucking saai.
Heb je al geprobeerd te Dutch Rudder'en?
__________________
Who's this jabroni?
Ads door Google
Oud 06-10-2018, 16:52
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik zou vanavond naar de museumnacht gaan, maar ik heb weinig energie en er wil iemand mee die ik totaal niet mag.
Maar ik zie er ook weer te heet uit om thuis te blijven. Dilemma.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 06-10-2018, 18:59
Verwijderd
Lekker gaan, heetheid moet nooit verspild worden.
Oud 06-10-2018, 19:05
Verwijderd
En dump die persoon die je niet mag gewoon ff heel snel.

Anders gewoon alleen heen gaan yo.
Oud 06-10-2018, 19:44
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Een paar dagen Praag met locals is best wel fijn. Ik kom op plaatsen waar geen toeristen komen. Toen ik vanmorgen uit het raam keek zag ik bambi's springen op de heuvel tegenover het huis En ik was vandaag in een natuurgebied net buiten Praag.

Oef, ik heb moeilijk veel vlees en anderhalve liter bier op
Oud 06-10-2018, 20:29
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Lekker gaan, heetheid moet nooit verspild worden.
Opzich wel waar, maar ik voel me ook niet helemaal lekker...
Citaat:
En dump die persoon die je niet mag gewoon ff heel snel.

Anders gewoon alleen heen gaan yo.
Mjuh, dat is lastig, want ik zou nog maar met 1 andere persoon gaan en dan plakt die 3e er heel erg bij. Die gast is echt niet af te schudden.
Maar goed, het gaat al niet meer door, want er zijn ook geen treinen dus Roffa en den haag.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 08-10-2018, 00:05
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Doctor Who
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 08-10-2018, 01:06
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ja jézus, wie verwacht nou dat de moederneukende front panel USB-connector van m'n oude behuizing ineens sluiting veroorzaakt op het moederbord.
Is er schade?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 08-10-2018, 06:26
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Doctor Who
Ik keek hier al weken naar uit maar keek gisteren Maniac en ben het glad vergeten :’D vanavond

En fuck wat heb ik ellendig slecht geslapen. De tering
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!

Laatst gewijzigd op 08-10-2018 om 06:39.
Oud 08-10-2018, 06:27
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Doctor Who
Was weer genieten gisteren
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-10-2018, 08:00
Verwijderd
Citaat:
Is er schade?
Half uurtje of zo.
Oud 08-10-2018, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Dit weekend weer F1; zin in. En goed om te zien dat de kloof tussen Verstappen en Ricciardo alleen maar groter en groter is geworden, wat ik ook had verwacht. Natuurlijk zal het gros der Nederlanders mekkeren -nu het eveneens niet langer om WK-punten gaat, eveneens zoals verwacht- dat Ricciardo al een nieuw team heeft, niet meer volledige focus heeft en blabla, maar ehm ja, zo werkt dat dus niet. Verstappen is gewoon een paar maten te groot voor 'm en het wereldkampioenschap is een kwestie van tijd daar ik verwacht dat hij ook een maatje te groot is voor Hamilton en Vettel in gelijkwaardig materiaal. Fenomenaal.
Wat vond je van de incidenten? Straf voor Verstappen terecht en ook niet onbelangrijk: consequent?

Niet dat ik denk dat het verschil heeft gemaakt, denk dat het hoe dan ook 3e plaats was.
Oud 08-10-2018, 10:04
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Vettel is een jankerd en bij de eerste "aanrijding" zag je dat hij er alles aan probeerde te doen om de bocht te halen. Commentaar dat hij beter vol gas rechtdoor kon gaan en geen straf kreeg zoals Bottas deed vond ik terecht
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-10-2018, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Wat vond je van de incidenten? Straf voor Verstappen terecht en ook niet onbelangrijk: consequent?

Niet dat ik denk dat het verschil heeft gemaakt, denk dat het hoe dan ook 3e plaats was.
Daar waar Verstappen Raikkonen aantikte, nou ja, discutabel, maar echt oneens met die penalty kan ik het niet zijn. Had ik op de stoel gezeten om de call te maken, had ik het als race incident beschouwd, zonder penalty (m.n. door wat zich vóór de bocht afspeelde). Maar goed; de 5s straf werd gegeven en daar valt ook wel een case voor te maken, denk ik. Qua consequentie kostte dit Verstappen sec genomen weldegelijk de 2e plaats, natuurlijk. Per saldo maakt dit weinig uit.

Daar waar Vettel in Verstappen fietste, daar had ik dan wél een penalty voor gegeven. Vettel probeert iets onmogelijks en tikt daarbij Verstappen van de baan (op een punt waar inhalen niet kán). Overigens heeft Vettel in het verleden daar vaker een handje van gehad.

Ik ben het volstrekt oneens met de beslissing van de FIA de actie van Vettel onbestraft te laten met als argument dat-ie zichzelf toch al de das om heeft gedaan door deactie.

Laatst gewijzigd op 08-10-2018 om 12:08.
Oud 08-10-2018, 12:04
Verwijderd
Ik heb een medewerker van Zalando aan de lijn en hij heeft een dik limburgs accent en altijd als ik dat bij anderen hoor, vind ik het enorm logisch dat mensen Limburgers dom vinden klinken.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:52.