Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2016, 20:45
Birgitstylezz
Avatar van Birgitstylezz
Birgitstylezz is offline
Hallo allemaal, ik ben een meisje van 18 dat een relatie van 2 jaar heeft gehad en die is ge-eindigt omdat mijn vriend met een ander in bed lag en daarmee een relatie is begonnen.
Nu zijn we ondertussen 3 maanden verder en ik kan plots wel heel goed overweg met een vriend van me die ik al van mijn 16de ken.

Ik merk dat ik hem leuk vind en hij vindt mij ook leuk, maar ik zit met iets:

-> Mijn ex dat me bedroog wilt me terug, hoe raar het ook mag klinken, iets in mij zal zich schuldig voelen als ik een relatie begin met een ander

-> Ik ben ook bang om de jongen die ik leuk vind te verliezen heb angst door wat er gebeurd is met men ex, ik denk zo: als ik vrienden blijf met deze jongen dan raak ik hem zeker niet kwijt en met een relatie misschien wel.

Het frustrerende aan dit alles is dat ik gewoon verlang vaak bij hem te zijn maar door de onzekerheden en het verleden schrik heb om iets te beginnen

kunnen jullie me raad geven ? wat zou ik het beste doen? Het even laten, men hart volgen of toch beter niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2016, 20:50
patrick1495
patrick1495 is offline
ik persoonlijk ben een persoon die zn hart volgt, maarja, ik weet niet hoe jij in elkaar zit en wat je precies voelt.

het kan nooit kwaad om iniedergeval eens een date te hebben met die ene vriend, miss helpt dat.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2016, 20:52
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Die ex heeft je bedrogen. Het is nu uit. Jij hoeft je voor jouw daden tegenover hem niet te verontschuldigen. Nooit meer. Uit is uit.

Als jij iets met deze nieuwe jongen wil beginnen, wees dan eerlijk. Geef aan dat je eerder gekwetst bent en dat je het allemaal nog een beetje eng vind. Of wacht inderdaad nog even. Single zijn is helemaal niet zo erg, en het geeft jou ook tijd om je gedachten en gevoelens op een rijtje te zetten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-03-2016, 20:52
Birgitstylezz
Avatar van Birgitstylezz
Birgitstylezz is offline
Citaat:
ik persoonlijk ben een persoon die zn hart volgt, maarja, ik weet niet hoe jij in elkaar zit en wat je precies voelt.

het kan nooit kwaad om iniedergeval eens een date te hebben met die ene vriend, miss helpt dat.
Wij hebben al vaak afgesproken en op stap heb ik hem al eens gezoend.

Heb er al met hem over gepraat en hij zei: ik merk dat je het moeilijk hebt en van mij mag je alle tijd nemen die nodig is....

Ik ben gwn bang om hetzelfde mee te maken ben het geloof in de liefde wat kwijt en voel me ook schuldig als ik nu al iemand nieuw neem want die ex wat me heeft bedrogen wilt me terug... en 2 jaar was uiteindelijk niet niks.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2016, 20:53
Birgitstylezz
Avatar van Birgitstylezz
Birgitstylezz is offline
Citaat:
Die ex heeft je bedrogen. Het is nu uit. Jij hoeft je voor jouw daden tegenover hem niet te verontschuldigen. Nooit meer. Uit is uit.

Als jij iets met deze nieuwe jongen wil beginnen, wees dan eerlijk. Geef aan dat je eerder gekwetst bent en dat je het allemaal nog een beetje eng vind. Of wacht inderdaad nog even. Single zijn is helemaal niet zo erg, en het geeft jou ook tijd om je gedachten en gevoelens op een rijtje te zetten.
Dankjewel voor je reactie, had zojuist al op Patrick 1495 gereageerd. Dan lees je dat die jongen weet dat ik gekwetst ben geweest en hoe hij reageerde.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2016, 20:55
patrick1495
patrick1495 is offline
ik kan je niet helpen ben ik bang, zit zelf ook met een probleem en ik kan niet goed omgaan met''liefde''

maar als hij zegt dat je de tijd krijgt, neem dan die tijd en probeer erachter te komen wat je wilt, praat miss een goed met die ex, en juist vaker omgaan met die vriend. alleen dan kom je erachter wat je wilt denkik.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2016, 20:56
Birgitstylezz
Avatar van Birgitstylezz
Birgitstylezz is offline
Citaat:
ik kan je niet helpen ben ik bang, zit zelf ook met een probleem en ik kan niet goed omgaan met''liefde''

maar als hij zegt dat je de tijd krijgt, neem dan die tijd en probeer erachter te komen wat je wilt, praat miss een goed met die ex, en juist vaker omgaan met die vriend. alleen dan kom je erachter wat je wilt denkik.
Dankjewel zal ik ook doen
Met citaat reageren
Oud 29-03-2016, 00:36
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
-> Mijn ex dat me bedroog wilt me terug, hoe raar het ook mag klinken, iets in mij zal zich schuldig voelen als ik een relatie begin met een ander
Waarom houd je rekening met zijn gevoelens?

Denk je dat hij ook zo goed rekening hield met jou toen 'ie in bed lag met een ander?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie eetprobleem..
Anoniiem
8 18-10-2011 08:14
Liefde & Relatie Hulp gevraagd
pioneer1989
5 06-01-2010 19:54
Lichaam & Gezondheid Ervaringen met Roaccutane
Methuselah
500 17-01-2007 11:41
Liefde & Relatie Mijn relatie...
John_doe
30 14-01-2005 21:46
Psychologie Ontevreden over mezelf...
Sterretje*
124 18-09-2004 08:29
De Kantine fancy verd*mme
hemel
97 30-04-2004 21:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:59.