Oud 14-09-2007, 23:01
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik vraag me wel af wie daboman aan pippeloen heeft gekoppeld
Mijn radar zegt een goede bekende of iemand met een heel erg goede toevalstreffer omdat het net die twee zijn.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Advertentie
Oud 14-09-2007, 23:25
Verwijderd
awwww... dat vind ik echt een heel zielige dood, vooral voor pippeloen (en de leerling dood idd )

hihihihi dabo *hartje* pippeloen
Oud 15-09-2007, 01:55
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Wat stom de geliefden dood. In de 3e ronde al 4 niet-slechterikken dood.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 15-09-2007, 02:17
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Dat zijn er alweer twee


Op het moment dat Spelleider dit schreef waren Tink*, zoef de haas en ik online, drukknoopje was tussendoor ook nog online geweest, van de rest weet ik het niet.
Op het moment van het posten van het verhaal (en één of meerdere weerwolven dus hun PM hadden kunnen beantwoorden) waren EoS, dankiekurd en twinkebel online (Tink* en zoef ook nog).
Dus volgende dorpelingenronde ga ik wrsl voor 1 van deze drie. (bij gebrek aan goede theoriën)
Ik dacht dat t lampje stond voor posts in het topic die je nog niet had gelezen of zeg ik dan iets heel doms?
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 15-09-2007, 02:30
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
zoef de haas
19V - Lid

online




Daar kan je dus zien of iemand online is. Maar, indien je jezelf op onzichtbaar hebt gezet, sta je daar altijd offline. Daar werd op gedoeld.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 15-09-2007, 04:22
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Was even avondje weg en meteen alweer 3 dorpelingen dood we moeten toch betere keuze's maken

Dark Phoenix, geef je ons nu weer een tip of probeer je weer de wolven te helpen zoals toen je daboman verdacht maakte?
Ik stem in ieder geval niet op zoef de haas deze hangronde
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 15-09-2007, 05:12
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Lieve Trophus,

Ik geef geen hints. Als jij wilt denken van wel, ga daar dan vooral van uit.

Kusje, Stephan.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 15-09-2007, 05:46
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Ik vraag me wel af wie daboman aan pippeloen heeft gekoppeld
Je lijkt t erg leuk te vinden
Ik weet op wie ik stem volgende ronde he bah Ik wil helemaal niet op je stemmen... kusje -x-
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 15-09-2007, 08:47
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik snap totaal niet waarom ik dood ben gegaan. Niemand heeft mij als verdacht bestempeld.

Verder ben ik benieuwd wie cupido is, het was kort en het was krachtig en ik vond het jammer dat het geliefde-zijn niet langer heeft geduurd.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.

Laatst gewijzigd op 15-09-2007 om 09:03.
Oud 15-09-2007, 10:30
Verwijderd
haha, ik verdacht pippeloentje vanwege dr onwetendheid betreft dit spel
Oud 15-09-2007, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Je lijkt t erg leuk te vinden
Ik weet op wie ik stem volgende ronde he bah Ik wil helemaal niet op je stemmen... kusje -x-
Als je had opgelet had je gezien dat ik eerder ook al een reactie had gegeven Kusje.

Oh en, ik vind het wel humor als je daboman aan noajan koppelt Nog steeds

Edit: trophus, je wéét toch dat jij vandaag helemaal niet hoeft te stemmen? Als je geen weerwolf bent, dat is

Laatst gewijzigd op 15-09-2007 om 13:14.
Oud 15-09-2007, 16:35
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Als je had opgelet had je gezien dat ik eerder ook al een reactie had gegeven Kusje.

Oh en, ik vind het wel humor als je daboman aan noajan koppelt Nog steeds

Edit: trophus, je wéét toch dat jij vandaag helemaal niet hoeft te stemmen? Als je geen weerwolf bent, dat is
omg nu heb ik je al helemaal door, haha
ik zei volgende ronde, niet vandaag
hangen zul je
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 15-09-2007, 16:40
Verwijderd
Citaat:
omg nu heb ik je al helemaal door, haha
ik zei volgende ronde, niet vandaag
hangen zul je
My bad. Maar je trekt overhaaste conclusies.
Oud 15-09-2007, 17:39
netraam
Avatar van netraam
netraam is offline
Haha, ow dit is echt een vet spel!!! Wanneer begint deel 39? Dan wil ik ook meedoen weet je hoe rlxt
__________________
wazaaaa!
Oud 15-09-2007, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Haha, ow dit is echt een vet spel!!! Wanneer begint deel 39? Dan wil ik ook meedoen weet je hoe rlxt
6 weken nadat deze is gesloten. En geen minuut eerder :')

en Soija : mijn onwetendheid was écht hoor. Ik snapte er echt geen reet van. Maar dankzij Daboman en Dark phoenix snap ik het al veel beter.

edit : @ lisaah : oh beter dat wist ik niet
dan maar hopen dat ik de volgende keer niet zo snel dood ga ;x
Oud 15-09-2007, 17:43
Verwijderd
Citaat:
6 weken nadat deze is gesloten. En geen minuut eerder :')
Nee er mogen er twee achter elkaar.
Oud 15-09-2007, 17:50
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nee er mogen er twee achter elkaar.
En daarna moeten we 4 weken wachten, niet 6.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 15-09-2007, 18:27
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Omg, de geliefden nu al dood! Waaronder de leerling. Volgens mij is dit voor het eerst dat de leerling dood is zonder een functie over te nemen toch?
__________________
Wark!
Oud 15-09-2007, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Ik snap totaal niet waarom ik dood ben gegaan. Niemand heeft mij als verdacht bestempeld.
daarom juist waarschijnlijk. er was toch gelijkspel? dus de wolven wilden je dood hebben... misschien had je juist wat meer verdacht moeten zijn ofzo?
Oud 15-09-2007, 18:45
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik wil er best op in gaan maar dat mag niet

Ik vergeet iedereen trouwens nog succes te wensen. Bij deze, heel veel succes allemaal

@flowtje, ik heb het nog niet eerder meegemaakt.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 15-09-2007, 20:01
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
shit, de leerling en de geliefden!!!!

Was ik nu maar twee minuten eerder online geweest.
Ik weet niet meer wie ik moet verdenken nu.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 15-09-2007, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Random: 13, MadameMinke, maar daar wil ik niet op stemmen, want die was zo lief naief het vorige spel
Nou!

Verdorie, twee mensen ineen eruit, en vanavond gaan de wolven weer vrolijk eten...
Oud 15-09-2007, 20:34
Verwijderd
Ik ben wel benieuwd wie die tweede was waar gisteren veel op gestemd is.
Ik heb op Lisaaah gestemd, en had dat hier moeten melden, vind ik Maar ik was het vergeten en kon maar heel even achter internet.
Maar goed, de kans bestaat dus best dat die ander een wolf was, en de wolven daar dus mooi niet op gestemd hebben. Het lijkt er nu op dat dat EoS is. Die verdenk ik niet heel erg, maar het is er wel eentje om in m'n achterhoofd te houden...
En daarnaast vind ik Wind's Embrace's opmerking over mijn naïviteit in het vorige Weerwolfspel ook wel opvallend. Dat ze me er daarom niet uit wil stemmen kan erop wijzen dat ze denkt; 'Mooi, die naïeve Minke kan ons toch niet ontmaskeren, want daar is ze niet goed genoeg voor'. Klinkt misschien een beetje vreemd, maar ja, je moet misschien een beetje vreemd gaan denken als je iemand wil gaan verdenken in dit spel.
En Lisaaah blijft ook nog steeds op m'n lijstje.

Lijstje verdachten voor morgen dus, voorlopig:
Lisaaah
Wind's Embrace
EoS
Oud 15-09-2007, 22:10
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
De groep begon langzaam maar zeker steeds kleiner te worden. Mensen begonnen paniekerig te worden. Ze kwamen weer bij een nieuwe deur. Ze waren inmiddels bang voor deuren geworden. Ze wisten namelijk niet wat ze nu weer zouden kunnen verwachten. In deze kamer blijven was niet echter niet veilig, dus ze besloten toch verder te lopen.
Bij de deur aangekomen, werden ze herinnerd aan datgene wat er met Mr Soija was gebeurd. Toen klonk de stem weer.

Als ik jullie was, zou ik gewoon doorlopen
dan kunnen jullie tenminste nog ergens op hopen.
Na deze deur volgt een nieuwe opdracht,
eentje die je echt niet verwacht.
Iedereen doet mee ditmaal
voor één iemand wordt het echter fataal.
Stap door de deur en blijf erbij,
voor je het weet, is je leven voorbij.


Het was menens. Ze moesten door de deur heen. Hanneke liep voorop deze keer. In dit huis weten we tegenwoordig dat je beter niet voorop kan lopen. Echter, in 2001 wist men dit nog niet. Ze stapten de nieuwe kamer binnen. Ze zagen een bar met 18 barkrukken. Bij elke kruk stond één drankje. Eye of Sauron merkte sarcastisch op: “Misschien wordt het toch nog gezellig...”. Bij elke stoel stond een naam. Ze wisten dat Jigsaw bloedserieus was, dus ze gingen netjes op hun “eigen” stoel zitten. Meteen schoten er uit de stoel riemen die iedereen vastbond aan zijn of haar stoel. De mensen zagen dat er glas tussen de bar en de barkrukken zat. Ze wisten al snel waarom. Uit een mechanisme uit de grond kwamen twee personen tevoorschijn. Het waren Jigsaw (DP) en Amanda (Biertank). Jigsaw begon te spreken.

“Beste tijdelijke bewoners van J.S. Palace, zoals jullie al vermoed hebben, is er ook deze keer weer een opdracht. Voor ieder van jullie staat één drankje. Wij hebben van tevoren iemand uitgekozen die deze keer gaat sterven. Degene die zijn of haar drankje niet opdrinkt, sterft sowieso. Daarom zeggen wij proost tegen jullie. Ook zeg ik jullie dat na deze opdracht de volgende deur automatisch open zal gaan. Succes iedereen en sterkte aan de ongelukkige.”

Er werd afgeteld. Bij nul pakte iedereen zijn of haar drankje en dronk deze in één teug leeg. Druk keken ze naar elkaar om te kijken wie er niet meer leefde. Er gebeurde echter niets. Een zucht van opluchting klonk. Hanneke bleek echter niet meer te reageren. Iedereen keek verschrikt naar haar toen ze haar lichaam zagen. Alleen haar hoofd kon ze bewegen. Alsof dat nog niet erg genoeg was, kwam er uit het plafond een glazen muur tevoorschijn die zich om Hanneke heen sloot. Vervolgens hoorde iedereen gezoem. Iedereen vroeg zich af wat het gezoem was, totdat duidelijk werd dat het ging om killerbees. Deze kwamen uit de grond op de plek waar Hanneke omringd was door de muur. Ze zagen hoe Hanneke overal werd gestoken door de killerbees. Ze schreeuwde het uit van de pijn. Blijkbaar was ze verlamd, maar niet verdoofd. Het was gruwelijk om te zien. Hanneke was inmiddels onherkenbaar geworden. Er was niets anders over van Hanneke dan een opgezwollen, verlept lichaam. Ze was echter nog niet dood. Dit gebeurde pas toen ze van boven een onheilspellend gas rook. Het bleek zenuwgas te zijn. Alle vitale functies van Hanneke’s lichaam hadden er geen zin meer in. Ze stierf eindelijk, na een tijdsbestek van een kwartier waarin ze enorm geleden had...


Deelnemers:
01) Lisaaah
02) trophus
03) sterrenmeisje
04) Flowtje
05) Daboman(dorpeling) (geliefde)
06) zoemzoem
07) Mr Soija (dorpeling)
08) Tink*
09) Maxwell
10) Martino87
11) Twinkebel
12) Pixeldansje
13) MadameMinke
14) Darkiekurd
15) Eye of Sauron
16) zoef de haas
17) Hanneke (dorpeling)
18) Wind's Embrace
19) Mohammed'95 (dorpeling)
20) Pippeloen (leerling) (geliefde)
21) gaming champion
22) drukknoopje

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Oranje = gestorven door liefdesverdriet

En dat was weer een spelertje minder. Zullen de dorpelingen er morgen in slagen om wraak te nemen? Stemmen hiervoor kan tot 20.30u
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 15-09-2007, 22:14
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Arme Hanneke...
__________________
you're not my demographic
Oud 15-09-2007, 22:29
Verwijderd
Aaahh... Arme Hanneke
En wat een walgelijk verhaal weer (positief hoor, spelleiders. Jullie schrijven erg... sterk.)
Oud 15-09-2007, 23:08
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Hmm ok, lisaah leek er niet zo'n problemen mee te hebben dat daboman en pippeloen geliefden waren en we dus de leerling zijn kwijtgeraakt. Zoemzoem komt met de meest vage "gebaseerd op feiten" theorien (zichzelf beschermen als wolf?)...
Verder zou Minke wel eens verrader kunnen zijn, zie haar niet echt aan als wolf want ze lijkt over data te beschikken die ze heel tactisch probeert aan de man te brengen...

Dus mijn lijstje verdachten op dit moment:
Lisaaah
Zoemzoem
MadameMinke

Verder zijn er ook een aantal mensen best stil, zouden ook wel eens stiekem wolven kunnen zijn
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 15-09-2007, 23:17
Verwijderd
jezus. ook al dacht ik heel even dat hanneke een wolf was, dit soort manieren van sterven zijn écht zielig

ik heb gdvrdmm trouwens nog geen enkele wolf-theorie. en ik durf ook niks meer van mijn vage verdenkingen te posten of redenaties waarom ik op iemand zou stemmen, want dan ben ik meteen weer verdacht

ik ben het alleen niet eens met trophus... dat is iig al iets
Oud 15-09-2007, 23:29
Verwijderd
Citaat:
ik heb gdvrdmm trouwens nog geen enkele wolf-theorie. en ik durf ook niks meer van mijn vage verdenkingen te posten of redenaties waarom ik op iemand zou stemmen, want dan ben ik meteen weer verdacht
Ja, ik ook. Ik probeer tenminste nog iets. Het blijft inderdaad tricky om als eerste een balletje op te gooien.
Maargoed, ik blijf bij mijn verdachtenlijstje, en ga evt, ook nog even de posts van zoemzoem opzoeken.
Oud 15-09-2007, 23:32
Verwijderd
ik vind het ook heel moeilijk om mensen die ik aardig vind te verdenken
Oud 15-09-2007, 23:36
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
weer een dorpeling...

Ik wacht nog even met stemmen en verdenken.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 15-09-2007, 23:37
Verwijderd
Citaat:
ik vind het ook heel moeilijk om mensen die ik aardig vind te verdenken
Dat probleem ken ik inderdaad ook wel.
Oud 16-09-2007, 00:14
Verwijderd
Citaat:
Hmm ok, lisaah leek er niet zo'n problemen mee te hebben dat daboman en pippeloen geliefden waren en we dus de leerling zijn kwijtgeraakt. Zoemzoem komt met de meest vage "gebaseerd op feiten" theorien (zichzelf beschermen als wolf?)...
Verder zou Minke wel eens verrader kunnen zijn, zie haar niet echt aan als wolf want ze lijkt over data te beschikken die ze heel tactisch probeert aan de man te brengen...

Dus mijn lijstje verdachten op dit moment:
Lisaaah
Zoemzoem
MadameMinke

Verder zijn er ook een aantal mensen best stil, zouden ook wel eens stiekem wolven kunnen zijn
Again, ik had er al op gereageerd. Tis dat ik zo'n actieve speler ben en meerdere keren post Bovendien hebben meerdere mensen gereageerd op het feit dat daboman en noajan gekoppeld waren.

Laatst gewijzigd op 16-09-2007 om 00:28.
Oud 16-09-2007, 07:20
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Hanneke. Geluk bij een ongeluk dat ze geen functie had.
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 16-09-2007, 12:32
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
09) Maxwell
16) zoef de haas
18) Wind's Embrace
21) gaming champion

Ik heb even de stilste 4 personen er uitgehaald! Dat zijn deze mensen.
Ik denk dat ik in de volgende ronde op één van hem stem, tenzij ze ineens weer gaan posten natuurlijk. Want hoe stiller mensen zijn, hoe minder kans ze hebben om verdacht te zijn en daarom is het voor wolven belangrijk niet te veel te posten, dan vergroten ze alleen de kans dat ze verdacht worden.
Sowieso heb je niets aan stille mensen, omdat ze niemand verdacht maken en vaak niet altijd stemmen, dus daarom stem ik het liefst op stillen.


en gefeliciteerd Martino87???
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 16-09-2007, 13:48
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
en gefeliciteerd Martino87???
Dankjewel!
Ik hoop dat ik zonder dat ik verdacht wordt gemaakt nu al mijn stem kan uitbrengen, want ik ben vandaag natuurlijk met andere dingen bezig. Het wordt Lisaaah, ik vind haar toch ernstig verdacht.
__________________
you're not my demographic
Oud 16-09-2007, 13:49
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Ik ga vanavond voor EoS, omdat hij hoogstwaarschijnlijk de andere van het gelijkspel met Daboman was. En ik wil graag weten of er een reden was waarom de weerwolven niet voor iemand kiezen die vaak spelleider is geweest en die dus als dorpeling, in mijn ogen, een grotere bedreiging is.

Edit: gefeliciteerd!
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 16-09-2007, 14:01
Wind's Embrace
Avatar van Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Nu gaat het net lijken of ik post omdat ik genoemd word, maar ik heb eerlijk gezegd gewoon best weinig tijd. Ik heb tot nu toe wel elke ronde braaf gestemd, dus dat is in ieder geval iets.

Ik denk dat ik vanavond voor Eye of Sauron ga. Hij was de vorige ronde al iemand die we eruit wilden stemmen, maar toen ging Daboman ineens dood. Ik denk dus dat de wolven hem hebben gekozen omdat ze Eye of Sauron niet dood wilden hebben. Sorry Eye of Sauron als je verdacht gemaakt wordt door de wolven, maar ik heb ook geen echte verdere verdachtes.
__________________
* Together we look at the stars *
Oud 16-09-2007, 14:03
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Nu gaat het net lijken of ik post omdat ik genoemd word, maar ik heb eerlijk gezegd gewoon best weinig tijd. Ik heb tot nu toe wel elke ronde braaf gestemd, dus dat is in ieder geval iets.

Ik denk dat ik vanavond voor Eye of Sauron ga. Hij was de vorige ronde al iemand die we eruit wilden stemmen, maar toen ging Daboman ineens dood. Ik denk dus dat de wolven hem hebben gekozen omdat ze Eye of Sauron niet dood wilden hebben. Sorry Eye of Sauron als je verdacht gemaakt wordt door de wolven, maar ik heb ook geen echte verdere verdachtes.
POsten omdat je genoemd wordt, is ook posten!!
Op wie heb je allemaal gestemd?


Mijn overige gedachten zijn nu dus nog
09) Maxwell
16) zoef de haas
21) gaming champion
Zoland wind's zegt dat het stemt, vind ik dat beter dan mensen die helemaal niet reageren.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 16-09-2007, 14:11
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik ben het wel eens met PixelDansje, om te gaan stemmen op iemand die erg stil is, maar ook de theorie van zoemzoem om op EoS te gaan stemmen lijkt me wel wat. Ik ga nog eventjes nadenken, maar ga wel vanmiddag nog stemmen want straks verjaardag die nog wel even kan gaan duren.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 16-09-2007, 14:15
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Ik moet zo werken. Dus ik ga binnen een half uur stemmen.

Ik denk dat ik voor EoS of Maxwell ga. Gewoon omdat ik iemand van mijn lijstje wil kiezen en maxwell bovenaan staat. Als iemand betere redenen heeft om op gaming champion of zoef de haas te stemmen sta ik daar ook voor open.

Maar ik twijfel vooral tussen EoS en Maxwell omdat ik denk dat daarop stemmen invloed heeft.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 16-09-2007, 14:30
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Ik stem op Maxwell. Hij is te stil.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 16-09-2007, 14:32
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Ik ga voor EoS omdat ik hoop dat zoemzoem en drukknoopje dat ook doen en we dan iig al 3 stemmen hebben en we minder kans op weer gelijkspel hebben. Want bij gelijkspel wordt nooit een wolf opgehangen
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 16-09-2007, 14:33
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
@PixelDansje: waarom ga je niet met Darkiekurd mee op maxwell? dat is dan al twee stemmen.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 16-09-2007, 14:33
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ik ga voor EoS omdat ik hoop dat zoemzoem en drukknoopje dat ook doen en we dan iig al 3 stemmen hebben en we minder kans op weer gelijkspel hebben. Want bij gelijkspel wordt nooit een wolf opgehangen
Tenzij het gelijkspel is tussen 2 wolven
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 16-09-2007, 14:35
Verwijderd
ik twijfel. daboman is ook een aantal keer spelleider geweest, dus dat argument onderscheid hem niet echt van EoS. en maxwell is altijd stil...
ik ga dan liever voor zoef de haas, omdat ik diens speltactiek echt totaal niet ken.
Oud 16-09-2007, 14:35
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
@PixelDansje: waarom ga je niet met Darkiekurd mee op maxwell? dat is dan al twee stemmen.
omdat zoemzoem volgens mij sowieso voor eos gaat, en jij meer naar zoemzoem nijgde dan naar mij, dus dat is 3 (zoemzoem, jij en ik) stem om 1 stem (darkiekurd) ipv 2 stemmen om 2 (zoemzoem en jij) en (darkiekurd en ik).
Als er op 2 mensen een aantal keer gestmed wordt, gaan de andere stemmers tussen die 2 kiezen en dan heb je kans op gelijkspel. Als er eentje meer genoemd wordt, lopen ze sneller mee met die ene persoon die genoemd wordt.

of niet/
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 16-09-2007, 14:37
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
ik twijfel. daboman is ook een aantal keer spelleider geweest, dus dat argument onderscheid hem niet echt van EoS.


en maxwell is altijd stil...
ik ga dan liever voor zoef de haas, omdat ik diens speltactiek echt totaal niet ken.
dat eerste deel snap ik niet.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 16-09-2007, 14:37
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
omdat zoemzoem volgens mij sowieso voor eos gaat, en jij meer naar zoemzoem nijgde dan naar mij, dus dat is 3 (zoemzoem, jij en ik) stem om 1 stem (darkiekurd) ipv 2 stemmen om 2 (zoemzoem en jij) en (darkiekurd en ik).
Als er op 2 mensen een aantal keer gestmed wordt, gaan de andere stemmers tussen die 2 kiezen en dan heb je kans op gelijkspel. Als er eentje meer genoemd wordt, lopen ze sneller mee met die ene persoon die genoemd wordt.

of niet/
Ik volg je niet
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 16-09-2007, 14:39
Verwijderd
Citaat:
dat eerste deel snap ik niet.
nou, jij (of iemand anders) zei dat er gelijkspel moest zijn ontstaan tussen EoS en dabo en dat ze toen dabo hebben gekozen, wat raar zou zijn vanwege EoS' ervaring in dit spel als oa spelleider. dus moest EoS wel verdacht zijn. maar dabo is ook spelleider geweest, dus zo'n ongelijkwaardige kandidaat is het niet. snap je?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 09:12
De Kantine Weerwolfspel 39, topic 2.
TopDrop
246 25-09-2007 08:25
De Kantine weerwolfspel #38
zoemzoem
6 11-09-2007 07:59
De Kantine Weerwolfspel #38
duivelaartje
3 04-08-2007 07:28
De Kantine *plak plak plak* CTRL - V topic!
Cherry Springs
499 21-10-2006 16:50
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine
Ieke
500 23-03-2006 22:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27.