Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2007, 14:15
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Kom op zeg, als je dat zou doen zou je uberhaupt niet meespelen met het spel. Je wil zelf toch niet gewoon valsspelen? Dan ga je maar ergens anders in een hoekje zitten valsspelen. Ik heb de lijst een keer of twee gekregen en kon er heel volwassen mee omgaan Ik heb dan ook neit meer gepost in dat spel.
natuurlijk kan ik er volwassen mee omgaan
maar de lol is er dan vanaf voor mij hoor
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Advertentie
Oud 19-09-2007, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Ik vind wel dat het voor dode spelers mogelijk moet zijn een lijst met functies te krijgen. Zo is het leuk mee te volgen, dat vond ik tenminste!
Ik had ze vast gekregen als ik fieniks lief had aangekeken maar ik vind het leuker om zelf achter te komen en kijken of ik gelijk heb. Veel spannender!
Oud 19-09-2007, 14:16
Verwijderd
Citaat:
natuurlijk kan ik er volwassen mee omgaan
maar de lol is er dan vanaf voor mij hoor
Voor mij is de lol eraf als ik in de eerste ronde gehangen word omdat ik wel iets post. Als ik dan weet wie wel en niet de waarheid speelt is het leuk te lezen wat iedereen post. Voor mij is de lol dan vertienvoudigd.
Oud 19-09-2007, 14:17
Verwijderd
ik denk niet dat dode spelers meer zouden valsspelen dan levende spelers. als ik zou willen zou ik ook best met iemand over het spel kunnen pm-en, maar dat doe je gewoon niet. klaar. we zijn geen kinderen meer.
ik vind de huidige regeling prima, dat de spelleiders bepalen of ze de lijst naar je sturen als je dood bent en daar om hebt gevraagd of niet.
Oud 19-09-2007, 14:22
Verwijderd
Ik heb weleens valsgespeeld in het verleden.
Oud 19-09-2007, 14:26
Verwijderd
Ja en toen is er in de regels ook uitdrukkelijk gezegd dat je onderling niet mocht pm'en. Maar eigenlijk is het vreemd want in een dorp zou je op zich ook met de buren gaan roddelen ofzo. En je buurman kan nog een weerwolf zijn, en zich voordoen als dorpeling. Onderling pm'en zou ik dus nog best leuk vinden
Oud 19-09-2007, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Ja en toen is er in de regels ook uitdrukkelijk gezegd dat je onderling niet mocht pm'en. Maar eigenlijk is het vreemd want in een dorp zou je op zich ook met de buren gaan roddelen ofzo. En je buurman kan nog een weerwolf zijn, en zich voordoen als dorpeling. Onderling pm'en zou ik dus nog best leuk vinden
zou nog best kunnen ook inderdaad, maar ik denk dat dat het wel moeilijker maakt, en ik weet niet of dat leuker is...
of we gaan gewoon semi-valsspelen. we houden dit topic voor het spel: de verhalen en dergelijke, en we openen een ww-spamtopic met alle theorieen en dergelijke. dan kunnen we echt veel spellen achter elkaar doen
Oud 19-09-2007, 14:32
Verwijderd
Citaat:
zou nog best kunnen ook inderdaad, maar ik denk dat dat het wel moeilijker maakt, en ik weet niet of dat leuker is...
of we gaan gewoon semi-valsspelen. we houden dit topic voor het spel: de verhalen en dergelijke, en we openen een ww-spamtopic met alle theorieen en dergelijke. dan kunnen we echt veel spellen achter elkaar doen
Ja dan sluiten ze natuurlijk weer het wwspamtopic. Of het moet allemaal in het wat saai zeg topic. Dan wel, maar dan is de rest van de kantine niet zo blij.

Oh en trouwens: er mogen toch maar twee spellen komen, van ieder maximaal twee topics, dus het gaat niet meer om de hoeveelheid spellen die je kunt proppen in een topic. Regels van forumbazen eh
Oud 19-09-2007, 14:34
Verwijderd
ik ben conservatief: huidige regeling
Oud 19-09-2007, 14:35
Verwijderd
Citaat:
ik ben conservatief: huidige regeling
Je zit net te pleiten voor meer spellen, en dat kan niet met die regeling
Oud 19-09-2007, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Je zit net te pleiten voor meer spellen, en dat kan niet met die regeling
dat bedoelde ik eigenlijk een beetje als grapje...
al is en weerwolfdorp misschien wel een grappig plan voor een andere keer. dat kantine-dorp gaat namelijk toch nooit komen. dus dat je dan een soort van hier op dk de herberg hebt, waar de theorieen over tafel gaan en de verhalen, en dan een wwdorp op onzin (ik ben opeens niet meer bang voor onzin) waar je leuk echt erover kan praten zonder dat je op het aantal posts enzo hoeft te letten, omdat we anders een spel niet af kunnen maken ofzo.
want dat zit ik nu ook al te denken
Oud 19-09-2007, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Ja en toen is er in de regels ook uitdrukkelijk gezegd dat je onderling niet mocht pm'en. Maar eigenlijk is het vreemd want in een dorp zou je op zich ook met de buren gaan roddelen ofzo. En je buurman kan nog een weerwolf zijn, en zich voordoen als dorpeling. Onderling pm'en zou ik dus nog best leuk vinden
IK bedoel écht valsspelen.
Oud 19-09-2007, 14:41
Verwijderd
Citaat:
dat bedoelde ik eigenlijk een beetje als grapje...
al is en weerwolfdorp misschien wel een grappig plan voor een andere keer. dat kantine-dorp gaat namelijk toch nooit komen. dus dat je dan een soort van hier op dk de herberg hebt, waar de theorieen over tafel gaan en de verhalen, en dan een wwdorp op onzin (ik ben opeens niet meer bang voor onzin) waar je leuk echt erover kan praten zonder dat je op het aantal posts enzo hoeft te letten, omdat we anders een spel niet af kunnen maken ofzo.
want dat zit ik nu ook al te denken
Oh ja och. Nog maar twee weerwolven hoor

Citaat:
IK bedoel écht valsspelen.
Heb jij die spelleider! account aangemaakt zodat je pm's zou ontvangen die je eigenlijk niet mocht krijgen?
Oud 19-09-2007, 14:43
Verwijderd
watte?
Oud 19-09-2007, 14:43
Verwijderd
Citaat:
watte?
Zeg nou maar gewoon wat je gedaan hebt anders blijf je spammen
Oud 19-09-2007, 15:49
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
zou nog best kunnen ook inderdaad, maar ik denk dat dat het wel moeilijker maakt, en ik weet niet of dat leuker is...
of we gaan gewoon semi-valsspelen. we houden dit topic voor het spel: de verhalen en dergelijke, en we openen een ww-spamtopic met alle theorieen en dergelijke. dan kunnen we echt veel spellen achter elkaar doen
Nee, want dan krijg je dus weer verbondjes, mensen die functies ruilen en meer van die ellende. Ik vind niet dat we dat moeten aanmoedigen.

Citaat:
Ik vind wel dat het voor dode spelers mogelijk moet zijn een lijst met functies te krijgen. Zo is het leuk mee te volgen, dat vond ik tenminste!
Ik vertrouw lang niet alle mensen. Lijkt me dus niet zo'n goed idee.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 19-09-2007, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Nee, want dan krijg je dus weer verbondjes, mensen die functies ruilen en meer van die ellende. Ik vind niet dat we dat moeten aanmoedigen.
Citaat:
dat bedoelde ik eigenlijk een beetje als grapje...
Oud 19-09-2007, 17:34
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik denk ook wel dat het goed is zoals het nu gaat. Op een paar irritante of stille spelers na, gaat het spel wel vet!

Ik ga vanavond de nachtdienst in voor twee nachten, dus als ik ga posten op rare tijden of als ik met de tijd en datum door de war ben, of zoiets dan weten jullie ervan.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 19-09-2007, 17:58
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Wat een gepost. Maar ik vind de huidige regeling goed zoals het is, alhoewel het idee van een wwdorp wel erg leuk klinkt.
__________________
Wark!
Oud 19-09-2007, 18:08
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik denk eigenlijk dat het geen slim idee is om de lijst openlijk beschikbaar te bestellen. Het is gewoon naief om te denken dat het niet misbruikt zal worden...
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 19-09-2007, 19:52
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
*wacht*
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 19-09-2007, 20:37
Verwijderd
Citaat:
*wacht*
Ja idd Ik ben net terug en dacht toch wel dat er nieuws was
Oud 19-09-2007, 20:39
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Biertank vroeg zich af wat de opdracht van Dark Phoenix was. Dark Phoenix wilde er echter nog weinig over kwijt. Wel zei hij dat Biertank de enige douche in het huis klaar voor gebruik moest maken. Biertank mopperde nog wat na over deze rotklus, maar ging toen toch naar de badkamer om de opdracht uit te voeren. Dark Phoenix liep naar de tijdelijke bewoners.
”Ik realiseer me net dat ik helemaal niet aardig voor jullie ben geweest. Ook helpt die pauperige Biertank niet echt mee. Daarom doe ik jullie een voorstel. Eén van jullie mag een verfrissende douche nemen. Ik beloof dat ik jullie niets zal doen deze keer. Vertrouw me voor één keer.” Dark Phoenix leek een beetje wroeging te krijgen voor wat de mensen allemaal al hadden doorstaan en wilde ze tegemoet komen door middel van deze service. ”Jullie zullen echter wel zelf moeten beslissen wie van jullie deze douchebeurt het meest verdient.” sprak Dark Phoenix nog. Toen verliet hij de kamer weer.
In tegenstelling tot de vorige keren was er deze keer weinig geruzie tussen de bewoners. Ze waren het er unaniem over eens dat er maar één iemand kon zijn die ervoor in aanmerking zou kunnen komen. Die persoon was namelijk niet ongeschonden uit het vliegtuig gekomen. Ze had namelijk bij de vliegtuigcrash derdegraads brandwonden opgelopen en had nog geen fatsoenlijke medische hulp gekregen. Op dat moment ging de deur open. Blijkbaar had Dark Phoenix meegeluisterd. ”Kom maar mee, de douche is in een bijkamertje hier.”
Nadat hij de persoon de douchedeur had gewezen, liep hij weer weg. De persoon stapte in het douchehokje en sloot de deur. Ze zag dat er zelfs schone kleren lagen. Het was niet van dermate hoge kwaliteit, maar het waren in ieder geval kleren. Ze kleedde zich uit en draaide de kraan open. Er stroomde water over haar gezicht. Op dat moment werd het douchehokje naar voren geschoven op een of andere manier, zodat het recht in het zicht van de andere bewoners kwam te staan. Ze schrok hiervan, en wilde de kraan uitzetten. Dit kon echter niet meer, de kraan bleef lopen. Tot overmaat van ramp kon ze het hokje ook niet meer uit. Het was, logischerwijs, op slot gegaan. Alsof dat nog niet genoeg was, kwam er nu geen water meer uit de douchekop. Tot haar grote schrik, kropen er tientallen bloedzuigers uit de kraan. Het meisje werd hysterisch. Binnen de kortste keren kleefden ze allemaal aan haar lichaam en begonnen ze met datgene waar bloedzuigers bekend om staan. Ze schreeuwde het uit van de pijn. Dit tafereel hield ongeveer drie kwartier aan, totdat er niets anders over was van Wind’s Embrace dan een slap hangend stuk vel.
Ineens hoorde iedereen in de kamer een luid gelach. Het was een zware, bulderende lach. Niemand wist waar het vandaan kwam, maar iedereen wist wel gelijk van wie het kwam. Biertank had dit op zijn geweten. Dark Phoenix was nu zo woest op Biertank geworden dat de scheldkanonnades duidelijk hoorbaar waren. Toen werd het stil...

Deelnemers:
01) Lisaaah
02) trophus
03) sterrenmeisje
04) Flowtje
05) Daboman (dorpeling) (geliefde)
06) zoemzoem (jager)
07) Mr Soija (dorpeling)
08) Tink*
09) Maxwell
10) Martino87
11) Twinkebel
12) Pixeldansje
13) MadameMinke
14) Darkiekurd (weerwolf)
15) Eye of Sauron (weerwolf)
16) zoef de haas
17) Hanneke (dorpeling)
18) Wind's Embrace (heks)
19) Mohammed'95 (dorpeling)
20) Pippeloen (leerling) (geliefde)
21) gaming champion (dorpeling)
22) drukknoopje

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Oranje = gestorven door liefdesverdriet
Groen = Gedood door jager

Slechte keuze van de weerwolven, de heks is dood. De overgebleven dorpelingen met hun ganghood kunnen stemmen tot morgenavond 20 september 20:30 uur.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 19-09-2007, 20:42
Verwijderd
Hahaha weerwolven eten hun eigen heks
Oud 19-09-2007, 20:42
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
yay de heks!!! laat de ganghood overleggen.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 19-09-2007, 20:43
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
De heks!

Ik stem wederom op Trophus.
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 19-09-2007, 20:48
Verwijderd
Citaat:
De heks!

Ik stem wederom op Trophus.
hoe vaak ga je dat nog zeggen?

prachtig idd, dat ze de heks opeten volgende keer de verrader!! hahaha
Oud 19-09-2007, 21:03
Verwijderd
Citaat:
hoe vaak ga je dat nog zeggen?

prachtig idd, dat ze de heks opeten volgende keer de verrader!! hahaha
Nou ik weet het nog niet hoor.. Ik denk dat hij dat niet voor niks zegt. Trophus is nog steeds verdacht in mijn hoofd. Ik denk er nog een dagje over na
Oud 19-09-2007, 21:04
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Ik denk dat hij dat niet voor niks zegt.
Wat bedoel je precies?
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 19-09-2007, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Wat bedoel je precies?
Ik wilde het niet expliciet zeggen, maar misschien weet hij iets wat wij niet weten. Wanneer hamert een gewone speler nou zo door?
Oud 19-09-2007, 21:08
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
euhm.. Ja, goed punt.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 19-09-2007, 21:08
Verwijderd
waarschijnlijk heeft hij ergens iets gezien in trophus' posts wat ons niet is opgevallen. twink... argumentatie graag?
maar ik vond idd die ene post met hoe laat de wolven stemden wel heel erg zwak. en het excuus ook. "ik had niet de hele dag de tijd" hij had het ook gewoon op kunnen zoeken door terug te gaan naar het vorige verhaal, want daar stond het gewoon onder. zoals altijd. (ja ja, weinig ervaring, maar toch: als je dat voor de dorpelingen elke keer leest en netjes op tijd stemt, dan valt het bij de wolvenronde vast ook wel op)
maar ik weet het nog niet. trophus staat idd op mijn lijstje, voor zover ik een lijstje heb dan

Laatst gewijzigd op 19-09-2007 om 21:11. Reden: bla
Oud 19-09-2007, 21:10
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Ik denk dat hij dat niet voor niks zegt.
hij zegt t omdat ik 1 keer een vraag stelde over wanneer de weerwolven toeslaan en hij me nu "verdacht" vind
Als je iedere speler die t voor t eerst speelt en die een vraag stelt als verdacht gaat bestempelen vermoed ik toch dat het een truc is van Twinkebel's kant om de wolven te helpen ik verdenk dus Twinkebel.
Kan ook dat ie niets weet en gewoon random lui hardnekkig wil beschuldigen in de hoop dat ie t goed heeft....
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 19-09-2007, 21:18
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Ik weet dat Twinkelbel een goede speler is, spelleider geweest en al jaren mee doen. Ik denk dat ik gewoon een keer met hem mee ga. Geen stille speler dus, maar gewoon eens braaf naar ene beter iemand luisteren.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 19-09-2007, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Ik weet dat Twinkelbel een goede speler is, spelleider geweest en al jaren mee doen. Ik denk dat ik gewoon een keer met hem mee ga. Geen stille speler dus, maar gewoon eens braaf naar ene beter iemand luisteren.
Ik neig nu ook best wel trophus te stemmen, maar weet het nog niet helemaal zeker
Oud 19-09-2007, 21:21
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Ik neig nu ook best wel trophus te stemmen, maar weet het nog niet helemaal zeker
als het fout gaat, kunnen we iig hem de schuld geven en hem ophangen de ronde erna :-)
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 19-09-2007, 21:22
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
als het fout gaat, kunnen we iig hem de schuld geven en hem ophangen de ronde erna :-)



Ik weet het nog niet, ik vind PixelDansje wel erg bepalend voor het verloop van het spel, misschien is ze wel een wolf en knikkeren we er dus twee dorpelingen uit ofzo. Maar misschien is ze juist wel een hele goeie dorpeling ofzo.

Twijfel.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 19-09-2007, 21:24
Verwijderd
Citaat:
als het fout gaat, kunnen we iig hem de schuld geven en hem ophangen de ronde erna :-)
Geweldig plan
Oud 19-09-2007, 21:31
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 19-09-2007, 21:31
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
doe jij leven?
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 19-09-2007, 21:35
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Nee
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 19-09-2007, 21:36
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Nee
stil dan :-)
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 19-09-2007, 21:37
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik lach alleen maar

Mag dat ook niet meer?
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 19-09-2007, 21:37
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Ik lach alleen maar

Mag dat ook niet meer?
DODE MENSEN LACHEN NIET!
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 19-09-2007, 21:41
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Toch vind ik deze hele situatie ergens wel grappig
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 19-09-2007, 21:41
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
ach ik kan op zich wel opgehangen worden
dan eetronde v/d wolven
hebben we nog 10 mensen over, waarvan 2 wolf en 1 verrader, dat redden we wel
Going down for the team
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 19-09-2007, 21:42
Verwijderd
Citaat:
ach ik kan op zich wel opgehangen worden
dan eetronde v/d wolven
hebben we nog 10 mensen over, waarvan 2 wolf en 1 verrader, dat redden we wel
Going down for the team
OMG Nou ga ik echt op je stemmen.
Oud 19-09-2007, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Toch vind ik deze hele situatie ergens wel grappig
Citaat:
DODE MENSEN LACHEN NIET!
Oud 19-09-2007, 22:03
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Daboman, mag ik je eraan helpen herinneren dat je al dood bent, en dus niet meer dient te praten? Je praat weliswaar niet over het wws zelf, maar sommige deelnemers vinden het hinderlijk.

In afwachting van uw reactie, verblijf ik,

Biertank 52
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 19-09-2007, 22:18
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Daboman, mag ik je eraan helpen herinneren dat je al dood bent, en dus niet meer dient te praten? Je praat weliswaar niet over het wws zelf, maar sommige deelnemers vinden het hinderlijk.

In afwachting van uw reactie, verblijf ik,

Biertank 52
Je hebt gelijk. Ik zal me terugtrekken uit het topic.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel 39, topic 2.
TopDrop
246 25-09-2007 07:25
De Kantine weerwolfspel #38
zoemzoem
6 11-09-2007 06:59
De Kantine Weerwolfspel #38
duivelaartje
3 04-08-2007 06:28
De Kantine *plak plak plak* CTRL - V topic!
Cherry Springs
499 21-10-2006 15:50
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine
Ieke
500 23-03-2006 21:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09.