Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2013, 14:13
twinstiggelaven
twinstiggelaven is offline
Hey allemaal!

Zoals we in het voorstel forum al gezegd hadden, is het onze droom om goed en mooi te kunnen zingen en zo de wereld over te gaan! Een erg grote droom, die moeilijk te behalen is, maar we gaan het toch proberen... We hebben ons eerste filmpje online staan, en vroegen ons af wat jullie ervan vinden! Je kan ons hier vinden: https://www.youtube.com/watch?v=751rNFH6BbA

Graag jullie reacties! ^^
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2013, 14:17
Stomme Klont
Avatar van Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Best tof, met die bekertjes en shit. Maar ga de volgende keer wel staan, dan klink je over het algemeen al beter. Niet dat jullie geen goede stem hebben ofzo hoor
Met citaat reageren
Oud 21-01-2013, 14:28
Verwijderd
Ik ken het internet lang genoeg om 2 chicks met cups te vermijden.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2013, 14:37
Stomme Klont
Avatar van Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Nice.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2013, 16:15
Naimin
Avatar van Naimin
Naimin is offline
Dit is echt gaaf!
__________________
A myth is an image in terms of which we try to make sense of the world.

Laatst gewijzigd op 21-01-2013 om 16:38. Reden: Nope
Met citaat reageren
Oud 21-01-2013, 18:55
twinstiggelaven
twinstiggelaven is offline
Dank je Naimin!

En Stomme Klont, het is vrij lastig om het met de bekers te doen wanneer je staat, dus daarom hebben we besloten om te gaan zitten.. maar bedankt voor het advies!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2013, 13:49
tomska
Avatar van tomska
tomska is offline
leuk hoor =p
Met citaat reageren
Oud 22-01-2013, 14:50
Verwijderd
Wooeehoooeee soo f**king awesome ^^

Mis kunne jullie er een tafelkleed onder doen of maatje zodat het geluid dempert? En je ook jullie gezang beter hoort? Of je krijgt er een bass sound van, wel veat hoor ik kan het niet xp ik heb het wel een keer gezien bij discovery bij my crazy hobby's ofso xp maarja toch awesome
Met citaat reageren
Oud 22-01-2013, 16:45
Verwijderd
Het klinkt goed, maar ik heb geen geoefend oor en ik vond het wel wat zacht. Little Phoebe heeft wat meer verstand over zingen, dus naamzoek Phoebs. Ik vind het totaal ook leuk, maar ik zou wel nog meer oefenen dat jullie dit ook staand kunnen presenteren en dat je niet meer naar de bekers hoeft te kijken, tenminste, jullie kijken naar beneden, dus ik vermoed dat het naar de handelingen is.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2013, 17:10
Verwijderd
Je kan ook overwegen om het van de zomer nog eens over te doen in bikini. Dan schieten de views omhoog en verdien je er ook nog wat aan.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2013, 09:58
Verwijderd
Leuk!!
Goed geoefend trouwens.


Ik wil ook 2ling zijn altijd al xd
Met citaat reageren
Oud 24-01-2013, 21:23
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Erg goed, meiden! Dat jullie die bekers gelijk weten te houden en intussen heel prima tempo houden en de zang mooi doen, dat doen jullie echt netjes. De kleur van jullie stemmen mengt natuurlijk geweldig omdat jullie tweeling zijn, dat is een gigantisch voordeel. Maar jullie maken er ook goed gebruik van. Goed liedje voor jullie. Ik vind het tof!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12.