Oud 09-05-2005, 20:28
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Vanaf vanavond is er een nieuwe serie op nederland 3, van de makers van Loenatik Het heet Kleine Pauze en Cynthia Abma, Lineke Rijxman, Arnoud Bos, Martin van Waardenberg, Karen van Holst Pellekaan en Hossein Mardani spelen er in.

van tvgids.nl: Vijf leerkrachten en de conciërge van een basisschool zijn elke dag weer tot elkaar veroordeeld. Kleine pauze is in eerste instantie bedoeld voor volwassenen, kinderen mogen meekijken, als ze durven. Het speelt zich af op een basisschool, waar vijf docenten en een conciërge elkaar tijdens de kleine koffiepauze het leven zuur maken. De piepkleine lerarenkamer is een slangenkuil en vormt het strijdtoneel van onderlinge ruzie, roddel, jaloezie, liefde en haat. De docenten zijn Miep Kroon (omhooggevallen voorleesmoeder: knutseljuf), Titia Uittenbroek (stijve hark van de oude stempel: adjunct), Hans Eier (de incapabele directeur: hoofd), Elsje van Wentelen (vleesgeworden sapkuur: remedial teacher) en Jan Molentje (aartsluie racistische lolbroek: gymleraar). Hammed Arman is de altijd lachende illegaal: de conciërge.

Net de eerste aflevering gezien, dit gaat een heel leuk kwartiertje worden iedere avond

Heb jij het al gezien? wat vond je ervan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2005, 20:30
Verwijderd
Ik vond het vreselijk flauw en absoluut niet leuk. Jammer, ik had verwacht dat 't wel leuk zou worden.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 22:21
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
ik vond Loenatik al nooit leuk, dus dit lijkt me ook niet geweldig..
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 17:09
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Leek me erg leuk

Maar na 2x kijken vond ik er niks aan, veel te flauw en sommige dingen kunnen echt niet...
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 19:44
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Ik vond Loenatik altijd maar dit valt echt tegen. De grappen zijn zo flauw. Jammer, het had best leuk kunnen zijn.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 19:54
Verwijderd
Ik vond Loenatik geweldig
Een van de betere Villa Achterwerk-series ooit (naast nog een stuk of 10 series )
En eigenlijk vind ik deze serie ook wel fijn. Nu twee keer gezien en ik mag het wel. Het script, het idee, de typetjes... ja, ik ben wel positief
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 14:10
Seth!
Avatar van Seth!
Seth! is offline
echt geweldig, met die turkse concierge en de onderlinge verschillen om modern of conservatief les te geven, echt lache
__________________
C'mon Ceilidh with me, Will ye Ceilidh with me ?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 16:18
Verwijderd
Heb het gisteren gezien, en ik vond het echt heel leuk Lijkt niet op Loenatik, maar je merkt wel dat het van dezelfde makers komt..
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 14:25
Wickey
Avatar van Wickey
Wickey is offline
I love it, I love it, I LOVE IT!

Citaat:
Weet je wat hij tegen me zei? Hij zei appelkut!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 14:58
Endomychus
Avatar van Endomychus
Endomychus is offline
loenatik was dan ook een kinderprogramma..dit niet.
Maar Karen vander horst pellelaan of qwat haar naam dan ook is, is mn favoriet die uitsraling van haar. Ik vind het concept leuk bedacht, maar het had meer uitgebreid moeten worden naar het schoolplein en in en om de school. Dat ontstaan er meer verschillende situaties
__________________
waarom staat daar een banner met het hoofd van Boris wil je dat ik hier niet meer kom ofzo
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Endomychus schreef op 27-05-2005 @ 15:58 :
loenatik was dan ook een kinderprogramma..dit niet.
Maar Karen vander horst pellelaan of qwat haar naam dan ook is, is mn favoriet die uitsraling van haar. Ik vind het concept leuk bedacht, maar het had meer uitgebreid moeten worden naar het schoolplein en in en om de school. Dat ontstaan er meer verschillende situaties
Zij is zeker ook mijn favoriet.
Maar nee, verder ben ik het niet met je eens.
Het is juist zo sterk dat het de sfeer weergeeft van zeikende collega's in een zielig klein docentenkamertje.
Er hoeft niet veel actie in te zitten.
De situaties zijn pijnlijk en grof genoeg om er hard om te kunnen lachen.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 15:30
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Endomychus schreef op 27-05-2005 @ 15:58 :
loenatik was dan ook een kinderprogramma..dit niet.
Maar Karen vander horst pellelaan of qwat haar naam dan ook is, is mn favoriet die uitsraling van haar. Ik vind het concept leuk bedacht, maar het had meer uitgebreid moeten worden naar het schoolplein en in en om de school. Dat ontstaan er meer verschillende situaties
Ik vind het juist geweldig dat er maar één, soms twee locaties gebruikt worden. Het gaat er juist om dat ze altijd maar in dat vervelende lerarenkamertje zitten, een groot deel van het effect verdwijnt als ze op allerlei verschillende plekken elkaar het bloed onder de nagels vandaan halen.

Trouwens, de meeste geweldige komische programma's hadden maar een paar locatie's. Eén van de beste Bottom-afleveringen speelt zich voor 100% af in een reuzenradbakje. Het gaat gewoon om dialogen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 22:15
Dmnq
Dmnq is offline
Ik mis dit programma meestal, maar van wat ik heb gezien concludeer ik dat het briljant is. Ontzettend droge humor. Een aanradertje dus.

Loenatik vond ik dan weer klote.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 21:00
Wickey
Avatar van Wickey
Wickey is offline
Zow, ik blij!

Hammed is terug!!!



Toch een beetje mijn daaglijkse soap geworden, de kleine pauze
__________________
<insert your own russian text here>
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie [Vriendschap] Mijn 'beste vriend.'
Au
131 02-09-2008 18:09
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Boekbespreking "La vie à reculons"
designerfox
5 18-04-2007 13:57
De Kantine Ja ok, maar wat staat er nou eigenlijk onder jouw CTRL-V?
idontcare
500 20-10-2005 13:56
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Terreur teistert scholier
koelieboelie
191 27-06-2005 01:59
Muziek Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!!
OLD DIRTY BASTERD
24 25-07-2002 18:04
ARTistiek deel 3 van vervolg verhaal!
fruitmand
3 17-12-2001 14:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:54.