Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2005, 17:07
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 12-04-2005 @ 18:39 :
Ik vond dat een beetje raar met die zwerver etc. Meteen met z'n allen erop afrennen alsof ze al van te voren wisten dat die man er zou liggen..
En het bewijst nog niets. Bij de ene zakenmannen groep was er iemand die gelijk zei: Ooh, kan ik u helpen etc. Bij de andere groep deed niemand dat. Als die ene persoon dat bij die zwervergroep had gedaan, was de rest misschien ook wel behulpzaam voor de zwerver geweest.
Ik bedoel, het kan inderdaad aan de kleding gelegen hebben maar ook aan de personen die net in een bepaalde groep zaten.
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2005, 09:10
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Ik vind Anouschka wel grappig eigenlijk, die maakt nog wat van die groep met rode overalls .

Die Wim vind ik echt een verschikkelijk zielig rotkind, bah bah! Terecht dat hij zo'n blauw pak heeft.

Linda en Daniel zijn ook irritant met hun hypocriete opmerkingen tegen Anous en Waggi

Maar verder wel een super leuk programma hoor
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 11:58
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Ik vind het echt een leuk programma...

Die Anouchka ofzo kan ik alleen totaal niet uitstaan, ik iriteer me al vanaf het begin aan dat mens
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 13:27
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
wim

anoeska het idee lleen al dat zij ooit kinderen krijgt
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 13:45
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Wim is gewoon geweldig haha !! En Anoeska, ja ..
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 18:18
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Wim cool? Brrrr dat is echt de grootste fout die god ooit gepoept heeft
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 18:31
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
wim is echt de bom
dat noordhollandse accent enzo
en hij had ergens wel gelijk met die opdracht, hij had al n paar dagen dingen voor Anoeska enzo gedaan, dan zou je zelf ook denken krijg maar fijn ff de ziekte
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 18:55
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik volg dit programma ook al een aantal weken. Best wel interessant ja als je sommige opdrachten ziet en kunt zien hoe je een groep uit elkaar kunt drijven door ze in 2 groepen te splitsen en verschillende karakters / gedragingen naar voren komen.

Anouska is inderdaad ontzettend irritant. Ik erger me vaak aan haar. Ze doet geen ene fuck en ze staat zich altijd maar op te maken voor die spiegels. Wim vond ik in het begin wel leuk met zijn humor, maar hij wordt steeds kinderachtiger. Gister ook dat hij die overall niet wilde aantrekken. Echt een voorbeeld van een zielig geval.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 19:06
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 26-04-2005 @ 10:10 :
Linda en Daniel zijn ook irritant met hun hypocriete opmerkingen tegen Anous en Waggi
Maar Waggi is ook een eikel.
Niet dat Linda en Daniel beter zijn.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 19:38
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Ik heb het idee dat ze allemaal langzamerhand eikels worden 'gemaakt'.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 20:47
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 26-04-2005 @ 10:10 :
Die Wim vind ik echt een verschikkelijk zielig rotkind, bah bah! Terecht dat hij zo'n blauw pak heeft.
Het programma werkt dus duidelijk. Zelfs jij, als buitenstaander zit te 'discrimineren'.

Ik vind die proef van gisteren een beetje jammer, met dat discrimineren. Je had wat aangeleerd: Allochtoon links, autochtoon rechts en Slecht links, en goed rechts.
Als ze dat goed en slecht van kant hadden omgewisseld, direct in het begin, was de uitkomst precies het tegenovergestelde geweest... Beetje jammer...

Verder vind ik het prachtig om te zien hoe naief sommige mensen kunnen zijn. Het moet, de programmamakers hebben die opdracht gegeven, dus doen we het.
Ik vind het opzich wel goed van Wim dat hij zijn eigen mening laat blijken en dat hij er gewoon stijl tegenin gaat..

In principe wordt het Eichmann-experiment weer bevestigd. Gehoorzaamheid van mensen tegenover een autoriteit kan zeer ver gaan...
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 21:08
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Die ene gast had het door. Eric ofzo. Leuke gast is dat trouwens

Het wordt nu wel wat interessanter. Ik heb het gisteren niet helemaal gezien, maar vooral die Anouska trapt helemaal in het experiment
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 08:12
Verwijderd
Dat discriminatie-experiment vond ik idd redelijk nutteloos. We worden namelijk eerst geconditioneerd om A te doen en dan moeten we ineens B doen. Ja, dat is een omschakeling ja. Heeft niks te maken met het feit dat we met z'n allen discrimineren.

Ik word trouwens zo langzamerhand gestoord van die constante 'die-en-die zitten bij Rood, die-en-die bij Blauw en die-en-die moeten nog kleur bekennen'. Dat weten we nu wel!

PS: @BCR -> Uitzending gemist - staat de vorige aflevering op
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 10:41
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Multilot schreef op 26-04-2005 @ 21:47 :
Het programma werkt dus duidelijk. Zelfs jij, als buitenstaander zit te 'discrimineren'.
Hehe ja kan zijn, maar ik vond eerst dat Anous ook zo'n blauw pak aanmoest. Nu ze in rood zit heb ik daar wel vrede mee omdat zij de enige is die het spel volgens de regels wilt meespelen.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 13:39
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 27-04-2005 @ 11:41 :
Hehe ja kan zijn, maar ik vond eerst dat Anous ook zo'n blauw pak aanmoest. Nu ze in rood zit heb ik daar wel vrede mee omdat zij de enige is die het spel volgens de regels wilt meespelen.
Ik hoop dat ze op een gegevene moment als enige een blauw pak aanmoet en de rest rood...

Het word tijd dat zij ns het slaafje gaat spelen
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 16:21
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
'De uiteendrijving van de groep is in volle gang'

'de groepen gaan zich tegen elkaar keren, dit is ook precies onze bedoeling'

Die zinnen kan ik nu wel dromen volgens mij...
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 16:23
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
"wat je nu zult zien....."

"dinges en dinges proberen de groep bij elkaar te houden, maar er beginnen al barsten te komen"


die 'presentatoren & de regie'
gaan ze ineens inzoomen op die kerel met het misvormste hoofd als hij iets verteld
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 16:33
Verwijderd
Citaat:
geen punt. schreef op 27-04-2005 @ 11:41 :
Hehe ja kan zijn, maar ik vond eerst dat Anous ook zo'n blauw pak aanmoest. Nu ze in rood zit heb ik daar wel vrede mee omdat zij de enige is die het spel volgens de regels wilt meespelen.
Gek he, zij vindt het wel lekker zo in de commanderende positie. Luie slet.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 16:36
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 27-04-2005 @ 17:33 :
Gek he, zij vindt het wel lekker zo in de commanderende positie. Luie slet.
Wat zou ik ruzie met haar krijgen als ik met haar in een huis zou zitten zeg...
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 16:43
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
is al bekend wie de mollen zijn eigenlijk?
ik heb maar 2 afleveringen gezien, maar ik ben toch wel benieuwd.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 16:45
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik snap ook niet waarom die ene gast haar had genomineerd voor het rode team.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 17:03
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
^^ mss omdat hij stiekem al de mol was?

Citaat:
Balance schreef op 27-04-2005 @ 17:43 :
is al bekend wie de mollen zijn eigenlijk?
ik heb maar 2 afleveringen gezien, maar ik ben toch wel benieuwd.
Aan ons is dat al lang bekend, die neger met dat lange haar en die pittige tante met dat blauwe pak, weet niet hoe ze heet.

De kandidaten komen denk ik tot aan het eind niet te weten wie het zijn. Ze weten niet eens dát ze er zijn.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 17:12
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 27-04-2005 @ 18:03 :
^^ mss omdat hij stiekem al de mol was?
Joh, ik dacht dat die later pas de mol werd. Maar opzich is het wel logisch.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 18:08
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Het zal wel een stomme vraag zijn maar: Wat bedoelen jullie in vredesnaam met "de mollen"?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Multilot schreef op 27-04-2005 @ 17:36 :
Wat zou ik ruzie met haar krijgen als ik met haar in een huis zou zitten zeg...
Wdb snap ik die Wim wel. Al is hij met z'n 41 jaar nogal kinderachtig,
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 27-04-2005 @ 19:08 :
Het zal wel een stomme vraag zijn maar: Wat bedoelen jullie in vredesnaam met "de mollen"?
Liselotte en Marvin zijn er ingezet om de boel een beetje te stoken te manipuleren.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2005, 17:52
kebkebe
kebkebe is offline
Ik heb die link even bekeken. Op zich leek het me wel interessant, maar wat zijn die experimenten onzinnig zeg!! Zowel die over 'buitensluiting' (zo aggressief werd Wim niet) als die over 'discrimineren'.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2005, 19:08
Verwijderd
Ik moet eerlijk bekennen dat ik die Anoushka op z'n minst flink de wind van voren had gegeven... of ik nu in een rood of in een blauw pakkie zat. Alleen van die stem al word ik stapelgek.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 21:10
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
DutchECK schreef op 30-04-2005 @ 20:08 :
Ik moet eerlijk bekennen dat ik die Anoushka op z'n minst flink de wind van voren had gegeven... of ik nu in een rood of in een blauw pakkie zat. Alleen van die stem al word ik stapelgek.
pfff belachelijk hoe ze zich de baas voelt...
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 21:29
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Ach dat is het spel. Blauw moet niet zo zeiken. Vooral die sanctie: rood dacht er goed aan te doen, de intentie is goed, daar gaat het om en nog lopen ze te zeiken. Het idee om dan rood loyaal te laten zijn door ook zonder te slapen is wel zo'n dom idee
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 21:43
PV
PV is offline
Dat experiment met die 4 mensen op een rij die vragen moeten beantwoorden vond ik wel goed Dat mensen dan maar meegaan met een fout antwoord om toch maar wat te zeggen, terwijl ze het niet zeker weten of terwijl ze wel weten dat dat antwoord eigenlijk fout is. En dan die slappe excusen
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 22:16
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Idd Die was echt leuk!
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 22:37
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
PV schreef op 02-05-2005 @ 22:43 :
Dat experiment met die 4 mensen op een rij die vragen moeten beantwoorden vond ik wel goed Dat mensen dan maar meegaan met een fout antwoord om toch maar wat te zeggen, terwijl ze het niet zeker weten of terwijl ze wel weten dat dat antwoord eigenlijk fout is. En dan die slappe excusen
Ja dat was wel raar. Op zich is het wel logisch dat je meegaat als je iets niet weet, maar bij sommige dingen denk je toch echt wat een dumbasses en geef je het goede antwoord. Of tenminste iets wat logischer klinkt. Nou moet ik zeggen dat het ook niet echt voor de hand liggende vragen waren, maar het blijft lelijk. En die Anouschka zouden ze echt moeten verstoten. Toen bekend werd dat er mollen in zaten dacht iedereen die hier zat te kijken dat ze er wel een MOEST zijn. Maar nee, ze is zo uit zichzelf. Das triest.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 22:46
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Dit was weer een aflevering vol iritatie aan Anoushka.

Dat is niet alleen een iritant mens, ik ben begin er ook steeds overtuigdervan te raken dat het serieus een triest wijf is... in de meest negatieve zin van het woord. Gadverdamme, word misselijk van dat mens
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 22:48
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 02-05-2005 @ 22:29 :
Ach dat is het spel. Blauw moet niet zo zeiken. Vooral die sanctie: rood dacht er goed aan te doen, de intentie is goed, daar gaat het om en nog lopen ze te zeiken. Het idee om dan rood loyaal te laten zijn door ook zonder te slapen is wel zo'n dom idee
idd.

Maar met mensen als Anouska in het rode team, kan ik me voorstellen dat je ernstig gaat twijfellen aan de intenties
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 22:57
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 02-05-2005 @ 23:37 :
Ja dat was wel raar. Op zich is het wel logisch dat je meegaat als je iets niet weet, maar bij sommige dingen denk je toch echt wat een dumbasses en geef je het goede antwoord. Of tenminste iets wat logischer klinkt. Nou moet ik zeggen dat het ook niet echt voor de hand liggende vragen waren, maar het blijft lelijk.
Bij een vraag die je niet weet kan ik het wel begrijpen maar toen ze met 'hoe lang is Pim Fortuyn premier geweest?' kwamen moest ik toch wel heel hard lachen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 23:10
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 02-05-2005 @ 23:57 :
Bij een vraag die je niet weet kan ik het wel begrijpen maar toen ze met 'hoe lang is Pim Fortuyn premier geweest?' kwamen moest ik toch wel heel hard lachen.
Ja dat was wel het toppunt. Die Aart Staartjes kloon met zijn "en dan laat je de hersentjes even werken" deed ook vrolijk mee. Maar ze zullen 20 anderen die wel hun eigen antwoord gaven er wel uitgeknipt hebben.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 23:20
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 03-05-2005 @ 00:10 :
Ja dat was wel het toppunt. Die Aart Staartjes kloon met zijn "en dan laat je de hersentjes even werken" deed ook vrolijk mee. Maar ze zullen 20 anderen die wel hun eigen antwoord gaven er wel uitgeknipt hebben.
Ja, dat vermoed ik ook. Het is dan ook amusement en geen echte wetenschap.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 23:23
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 02-05-2005 @ 23:57 :
Bij een vraag die je niet weet kan ik het wel begrijpen maar toen ze met 'hoe lang is Pim Fortuyn premier geweest?' kwamen moest ik toch wel heel hard lachen.
Je zou je toch afvragen waar op dat moment die mensen leefden.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 09:04
Verwijderd
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 03-05-2005 @ 00:10 :
Ja dat was wel het toppunt. Die Aart Staartjes kloon met zijn "en dan laat je de hersentjes even werken" deed ook vrolijk mee. Maar ze zullen 20 anderen die wel hun eigen antwoord gaven er wel uitgeknipt hebben.
Er waren vragen die ik niet wist (slag van/om Waterloo???), maar hoe lang Pim Fortuyn premier is geweest... Waarschijnlijk zou ik daar erg dom hebben gekeken. << Dat idee...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 16:00
lovetear
Avatar van lovetear
lovetear is offline
Ik vind het nog steeds een heel leuk programma. BNN is goed bezig .
__________________
Dat heb je soms...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 03-05-2005 @ 00:10 :
Ja dat was wel het toppunt. Die Aart Staartjes kloon met zijn "en dan laat je de hersentjes even werken" deed ook vrolijk mee. Maar ze zullen 20 anderen die wel hun eigen antwoord gaven er wel uitgeknipt hebben.
jep
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 16:07
Verwijderd
Citaat:
geen punt. schreef op 02-05-2005 @ 22:29 :
Ach dat is het spel. Blauw moet niet zo zeiken. Vooral die sanctie: rood dacht er goed aan te doen, de intentie is goed, daar gaat het om en nog lopen ze te zeiken. Het idee om dan rood loyaal te laten zijn door ook zonder te slapen is wel zo'n dom idee
Jij trapt er net zo goed in als de deelnemers. Wie heeft ooit gezegd dat rood beter is dan blauw? Zijn de leden van de teams niet buiten hun eigen macht verdeeld over de teams?
Waarom zou rood zich dan beter gaan voelen dan blauw, terwijl ze - uiteindelijk - toch in hetzelfde schuitje zitten.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 16:21
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ilse schiet Anouska af, hèhè !!
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 17:39
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 03-05-2005 @ 17:07 :
Jij trapt er net zo goed in als de deelnemers. Wie heeft ooit gezegd dat rood beter is dan blauw? Zijn de leden van de teams niet buiten hun eigen macht verdeeld over de teams?
Waarom zou rood zich dan beter gaan voelen dan blauw, terwijl ze - uiteindelijk - toch in hetzelfde schuitje zitten.
Het feit dat rood privileges heeft en blauw mag straffen, wat zeg ik, móet straffen. Het zegt niet dat ze beter zijn, maar dat heb ik ook nooit gezegd. Rood moet gewoon gebruik maken van die privileges en blauw moet daar niet over zeiken, het zit niet voor niets zo in elkaar. Say so.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 18:28
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 02-05-2005 @ 23:57 :
Bij een vraag die je niet weet kan ik het wel begrijpen maar toen ze met 'hoe lang is Pim Fortuyn premier geweest?' kwamen moest ik toch wel heel hard lachen.
Inderdaad... ik zei meteen al: "Die is toch nooit premier geweest?" En mensen die daar stonden en in eerste instantie hetzelfde dachten, zeiden gewoon iedereen die het niet wist na. Het getal pi was nog zo'n vraag... ik had gewoon iets anders gezegd (het goede antwoord bij die 2 vragen) dan de rest als ik later aan de beurt kwam met antwoorden.

Ik vind verder dat dat blauwe team niet zo moet zeuren dat ze geen leuke dingen mogen doen. Het is natuurlijk jammer, maar zo is het spel wel. Trouwens, als rood de hele dag toch weg is met leuke dingen doen, hebben ze toch ff geen "last" van rood? Dan zie ik niet in waarom dat ze zitten te klagen als ze de halve dag relaxed op de bank kunnen zitten en niets hoeven te doen. (Gemakshalve zeg ik dan dat ze de andere helft van de dag klusjes moeten doen voor rood.)
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.

Laatst gewijzigd op 03-05-2005 om 18:49.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 21:47
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 03-05-2005 @ 18:39 :
Het feit dat rood privileges heeft en blauw mag straffen, wat zeg ik, móet straffen. Het zegt niet dat ze beter zijn, maar dat heb ik ook nooit gezegd. Rood moet gewoon gebruik maken van die privileges en blauw moet daar niet over zeiken, het zit niet voor niets zo in elkaar. Say so.
Ze moeten straffen. Maar zijn ze het daar zelf mee eens.
Er bestaat een ontzettend groot verschil tussen 'dom' bevelen opvolgen, en zelf nadenken...

Maar idd, mensen gaan ver als er een 'macht' boven hen staat...
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 21:45
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Haha die kooi is echt geniaal Ik snap wel dat ze die niet bouwen, maar wel flauw van Daniel om dan die sleutels niet te geven. Anouschka was weer flink op dreef ook <3
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 21:57
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
OMG Anouska weer!

Staat ze boven op de tafel te "dansen".
Hehe en die opmerking: "Zullen we gaan paaldansen? Wat een palen!"

__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 22:46
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Haha ja ze is echt geniaal
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Uitzendinggemist.nl
Daantje_0705
31 21-06-2005 13:19
Psychologie enquette
Judy2
77 23-05-2005 11:22
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Engels boekje?
Woutersch
30 05-05-2005 18:44
Films, TV & Radio Kicken!
redbloodedwoman
23 27-04-2005 11:37
Films, TV & Radio Mirror Mission
Multilot
6 25-04-2005 22:51
De Kantine duits forum
Hernuel Fan
63 08-04-2005 12:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30.