Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2005, 21:36
De Zwartkijker
Avatar van De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Zie:


http://www.geenstijl.nl/filmpjes/tienjacktien.wmv


Ik kom woorden tekort.........................
Advertentie
Oud 27-05-2005, 21:47
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Inderdaad, ik heb hier ook geen woorden voor. Zeker niet omdat het roepen van het getal tien zo'n eenduidige betekenis heeft.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 27-05-2005, 21:52
Nebula
Nebula is offline
Ja uhm... Er ontgaat mij kennelijk iets.
Oud 27-05-2005, 21:52
sharkkkie
Avatar van sharkkkie
sharkkkie is offline
Wow.... 'Apart'
__________________
Oh, im sorry. Did I break your concentration?
Oud 27-05-2005, 22:04
Doodle!
Avatar van Doodle!
Doodle! is offline
whaha, dat slaat de spijker op z'n kop
hihihihihihihihihihihihihihihi
__________________
In love with my oven glove. <3
Oud 27-05-2005, 22:56
De Zwartkijker
Avatar van De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Citaat:
Nebula schreef op 27-05-2005 @ 22:52 :
Ja uhm... Er ontgaat mij kennelijk iets.

Heb je het uberhaubt gezien?
Oud 27-05-2005, 23:23
Verwijderd
Dit is best wel oud nieuws.

En om nou van 'gelijk' te spreken, gun ik dat enge wijf niet. Bovendien betekent het ook niets, want het is irrelevant gezien de beschuldiging van Jack naar Jomanda.
Oud 27-05-2005, 23:53
De Zwartkijker
Avatar van De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Citaat:
N00dles schreef op 28-05-2005 @ 00:23 :
Dit is best wel oud nieuws.

En om nou van 'gelijk' te spreken, gun ik dat enge wijf niet. Bovendien betekent het ook niets, want het is irrelevant gezien de beschuldiging van Jack naar Jomanda.

Het is weldegelijk relevant. Jack S. beschuldigt Jomanda van geldklopperij, omdat ze mensen voorhoudt over gaven te beschikken waarmee ze de toekomst kan zien. Vervolgens komt Jomanda ( wat men uiteraard toen niet wist) met de naam van de nieuwe werkgever op de proppen, waarbij ze de profetische woorden uitspreekt: "Ik krijg het getal tien door, het getal tien ... En dan ga jij mij excuses aanbieden. TIEN jack, het getal TIEN en mensen weten je ware aard."

Op zijn zachts gezegd opmerkelijk.............Wat kan hij hier nou nog op zeggen? Puur toeval, gelul! Niet alleen 10 voorspelde ze, maar ook nog eens dat hij precies doet waar zij mee bezig is: zakkenvullen.
Oud 27-05-2005, 23:59
Verwijderd
Citaat:
De Zwartkijker schreef op 28-05-2005 @ 00:53 :
Op zijn zachts gezegd opmerkelijk.............Wat kan hij hier nou nog op zeggen? Puur toeval, gelul! Niet alleen 10 voorspelde ze, maar ook nog eens dat hij precies doet waar zij mee bezig is: zakkenvullen.
Opmerkelijk, ja. Maar vind je wat Jack nou heeft gedaan zakkenvullerij? Hij bedriegt toch niemand? Hij krijgt alleen iets beters aangeboden en gezien de onzekere situatie omtrent zijn pensioen, kiest hij voor wat hem beter lijkt. Dat is gewoon gezond verstand, geen zakkenvullerij.
Oud 28-05-2005, 11:02
Hi, I'm Nora
Avatar van Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
heel ironisch hoor
Oud 28-05-2005, 11:21
Verwijderd
Citaat:
De Zwartkijker schreef op 28-05-2005 @ 00:53 :
Het is weldegelijk relevant. Jack S. beschuldigt Jomanda van geldklopperij, omdat ze mensen voorhoudt over gaven te beschikken waarmee ze de toekomst kan zien. Vervolgens komt Jomanda ( wat men uiteraard toen niet wist) met de naam van de nieuwe werkgever op de proppen, waarbij ze de profetische woorden uitspreekt: "Ik krijg het getal tien door, het getal tien ... En dan ga jij mij excuses aanbieden. TIEN jack, het getal TIEN en mensen weten je ware aard."

Op zijn zachts gezegd opmerkelijk.............Wat kan hij hier nou nog op zeggen? Puur toeval, gelul! Niet alleen 10 voorspelde ze, maar ook nog eens dat hij precies doet waar zij mee bezig is: zakkenvullen.
Quatsch, die Jomanda is gewoon een trut die overal geld uit probeert te slepen met domme belspelletjes en 'healings' en ze is misschien wel een beetje paranormaal begaafd maar ik denk echt dat ze maar wat zwetst om van het onderwerp af te leiden.
En om nu gelijk Jack Spijkerman zo zwart af te schilderen vind ik helemaal een beetje vreemd.. Profetische woorden, kom op man!
Oud 28-05-2005, 11:35
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
"Luck" anyone?
Oud 28-05-2005, 12:47
Verwijderd
Als ze nou had gezegd: "ik krijg het woord Talpa door...", dan was het wat anders geweest.
Oud 28-05-2005, 13:49
Nebula
Nebula is offline
Oh ik vat 'm.
Oud 28-05-2005, 14:07
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
N00dles schreef op 28-05-2005 @ 13:47 :
Als ze nou had gezegd: "ik krijg het woord Talpa door...", dan was het wat anders geweest.
Ja, maar zo heet die zender niet.

Ik vind het wel opmerkelijk. Ookal blijft het onzin Jack Spijkerman een zakkenvuller te noemen omdat hij naar een andere zender gaat. Kom op zeg.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 28-05-2005, 16:26
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Dat staat al in het topic over Jack Spijkerman/Kopspijkers

Bovendien is hier weinig discussiewaarde.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Mediums busted
Gatara
47 06-09-2009 23:32
Levensbeschouwing & Filosofie geloof en seks
kreeftjepeefje
111 25-06-2009 11:46
Levensbeschouwing & Filosofie Waarom geloof je ergens in?
Mr.Anoniem
67 19-01-2006 23:09
Beleidszaken Help! ik kan niets vinden op Google!
Verwijderd
41 10-03-2004 15:11
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Help! Ik kan niks vinden op Google!
alpha
0 03-02-2004 09:11
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13.