Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2002, 18:48
klèrr
klèrr is offline
Twee jaar geleden liep de hele school op Adidasjes. Nu zijn het Puma's. Alle jongens lopen in spijkerjasjes met hun kraag omhoog en hun enkels bloot. Iedereen heeft dezelfde donkerblauwe Diesel broek en ga zo maar door. Daarnaast vind ik dat mijn school steeds meer "veraltoot." Met alle respect voor alle alto's, maar de hele H&M hangt vol met punkkleding en een piercing is echt niet meer uniek. Ik zelf ben best wel een kakker (dus ook een massakonijn), maar ik ben zowat de enige van mijn school. Ik hoor het de hele dag van iedereen, dus ik blijf er lekker mee door gaan. Wat vind jij? Zijn het allemaal meelopers? Zijn alleen de "Puma-typjes" massakonijnen? Of vind je het gewoon leuk om met de mode mee te doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2002, 18:53
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik gok op Optima. Of nee, misschien Ha-des wel.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 18:54
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
klèrr schreef:
Twee jaar geleden liep de hele school op Adidasjes. Nu zijn het Puma's. Alle jongens lopen in spijkerjasjes met hun kraag omhoog en hun enkels bloot. Iedereen heeft dezelfde donkerblauwe Diesel broek en ga zo maar door. Daarnaast vind ik dat mijn school steeds meer "veraltoot." Met alle respect voor alle alto's, maar de hele H&M hangt vol met punkkleding en een piercing is echt niet meer uniek. Ik zelf ben best wel een kakker (dus ook een massakonijn), maar ik ben zowat de enige van mijn school. Ik hoor het de hele dag van iedereen, dus ik blijf er lekker mee door gaan. Wat vind jij? Zijn het allemaal meelopers? Zijn alleen de "Puma-typjes" massakonijnen? Of vind je het gewoon leuk om met de mode mee te doen?
Ik heb Puma's ja. En ik loop in dingen van Diesel. Ook heb ik spijkerjasjes waarbij de kraag omhoog gaat.

Ben ik nu een 'massakonijn'? Misschien wel, maar ik zal er echt niet minder door meegaan met de mode. Dat vind ik namelijk leuk.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 18:54
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
rosi schreef:
Ik gok op Optima. Of nee, misschien Ha-des wel.
Mag je de naam Hades niet meer schrijven?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 18:58
de wijze jodokus
Avatar van de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
wat de h en m verkoopt is geen punkkleding noch iets wat er op lijkt

voor de rest meot iedereen zelf weten of hij meeloopt of niet het is niet vreemd dat mensen (vooral tieners) het doen het biedt zekerheid en eenheid iets wat menselijk is om naar te streven...
__________________
Lees de Sp!ts en denk niet na/ loop de massa achterna/stel geen vragen geen gemaar/het staat gedrukt dus is het waar
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 19:01
Verwijderd
ik vind het alleen niet leuk dat die meiden je eerst uitlachten omdat je een riem met spikes/studs had met een ketting eraan, en nu zelf met een nòg grotere riem met nòg meer studs erop lopen met nòg meer kettingen eraan.

verder doen ze maar, ik zal er niet mee zitten want lach ze van binnen allemaal uit met hun scheve staarten en mini sportschoentjes, maar het is alleen erg dom van ze dat ze eerst iets afkeuren en zodra het mode wordt het wel aandoen
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 19:04
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
S schreef:
Mag je de naam Hades niet meer schrijven?
Oh tegenwoordig weer wel, zie ik.

__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 19:54
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
we zijn allemaal schapen, sommigen met een ander soort vacht.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 19:58
Nanaki
Avatar van Nanaki
Nanaki is offline
Citaat:
GRRR schreef:
we zijn allemaal schapen, sommigen met een ander soort vacht.
diepzinnig hoor 8)
__________________
I am the pill they use to fill your suicide machine
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 19:59
Secreet
Avatar van Secreet
Secreet is offline
Citaat:
GRRR schreef:
we zijn allemaal schapen, sommigen met een ander soort vacht.
amen
__________________
www.new-avalon.nl & http://forum.new-avalon.nl -> Schrijvers en dichters site
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 20:27
Nuck
Nuck is offline
Ik vind Puma-schoenen leuk (heb ze dan niet), heb 4 Dieselbroeken en ook een spijkerjasje met af en toe de kraag omhoog.

Massakonijn? I really don't care.

(Ofwel, ik ben het eens met S ).
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 20:30
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
goh????????
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 20:49
Vespasienne
Vespasienne is offline
Ik ben een super-slavink.........

Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 21:52
sweetgoth
sweetgoth is offline
uhmz...
ik ben gewoon lekker mezelf!
__________________
de wereld is krom maar wij zijn nog veeeel krommer:P
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 22:00
Krayzie
Krayzie is offline
Het is wel waar dat iedereen in de zelfde kleren loopt, ik loop in een combi, ik heb geen puma´s ofzo, maar wel een spijkerjasje, en als je bij ons op school een kraagje omhoog zet kijken ze je vreemd aan, en zijn de hockey meisjes beledigd dus soms zet ik een kraagje omhoog , iedereen loopt misschien in de zelfde kleding maar aan de andere kant is het ook wel heel moeilijk om in een kleine stad andere kleding te vinden als de standaard, ik heb een hekel aan de H&M maar dat kun je niet zeggen omdat je daarmee al je vriendinnen en de rest van de school afkraakt, dus misschien massa misschien gemakzucht!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 22:12
Verwijderd
ag jah, als ik het maar leuk vind, maar ik heb nog nooit iemand in de zlfde kleding als mij zien lopen, terwijl ik eer tog niet heel raar uitzie, beetje skate/kak/casual door elkaar
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 22:14
Verwijderd
ach jah de meeste mensen kopen wat er in de winkels hangt, en dat is dus wat er in de mode is...
Wel raar dat sommigen iets vreeeeeselijk vinden, en er vervolgens zelf in gaan lopen....
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 22:18
razkal
Avatar van razkal
razkal is offline
Hmmm, heb ook puma's(de zilvere, wilde eerst gouden diesels maar die zijn nog nergens te krijgen dus toen maar zilveren puma's) af en toe een spijkerjack aan maar niet de kraag omhoog want daar istie te groot voor. En heb ook een diesel broek maar niet de standaard donkerblauwe maar een lichtblauwe met een soort muurverf erop ofzo. Dus ik loop lekker mee maar wel op een andere manier ofzo.
__________________
Ik heb geen crew maar een dispuut.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-04-2002, 09:40
Verwijderd
je strijkt alles over 1 kam..
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 10:51
scala
scala is offline
Citaat:
GRRR schreef:
we zijn allemaal schapen, sommigen met een ander soort vacht.
whaha agree
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 11:02
Luca
Avatar van Luca
Luca is offline
Ik denk wel dat de wereld, naar wat jij noemt, 'veraltoot'.
Het is hip om een alto te zijn, het is hip om met broeken die over de grond slepen te lopen, en het is hip om zo veel mogelijk eyeliner op te doen.
Ik zie het steeds vaker dat er meisjes en jongens van mijn school zo gekleed gaan.
Ook zie ik regelmatig een 'kakker' rondlopen. Toch heb je nog steeds mensen die hun eigen kledingsmaak blijven hanteren. En dat is goed.
__________________
Als ik een verzinsel ben, dan ben ik toevallig wel het beste verzinsel van de wereld -(Astrid Lindgren)-
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 11:02
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik snap niet waarom we ons er continue druk om moeten maken over wat'andere'mensen doen..of ze massaschapen zijn of niet.
Ik bedoel mij intersseert het echt niet of mijn buurvrouw dr nieuwe slippers koopt omndat iedereen ze koop of omdat ze het mooi vind.
Iedereen wil graag ergens bij horen,gerespecteerd worden...de een dwingt het gewoon af doormiddel van gedrag,de ander past zich aan aan de mensen waar hij of zij graag bij wil horen..

Duz..?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 12:32
^Marije^
^Marije^ is offline
Citaat:
GRRR schreef:
we zijn allemaal schapen, sommigen met een ander soort vacht.


*mee eens*
__________________
[Avondje Canal+=> dat was weer leerzaam...zullen we dan maar..?] ~ [Happily verkerend with Thutshui :) *smek!*]
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 12:38
*Frozen Tears*
Avatar van *Frozen Tears*
*Frozen Tears* is offline
Citaat:
danique2 schreef:
ik vind het alleen niet leuk dat die meiden je eerst uitlachten omdat je een riem met spikes/studs had met een ketting eraan, en nu zelf met een nòg grotere riem met nòg meer studs erop lopen met nòg meer kettingen eraan.

verder doen ze maar, ik zal er niet mee zitten want lach ze van binnen allemaal uit met hun scheve staarten en mini sportschoentjes, maar het is alleen erg dom van ze dat ze eerst iets afkeuren en zodra het mode wordt het wel aandoen

*knikt instemmend* ik wou bijna hetzelfde zeggen maar jij had het algezegt dus nu zegh ik het maar niet meer

Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 14:53
Sophietje12
Sophietje12 is offline
Ik ben niet echt een massakonijn, maar ook geen eeheidsworst. Ik kijk wat in de mode is en dan zie ik wel wat ik allemaal koop. Ik vind puma's best mooi en heb ook een dieselbroek. Maar verder boeit het me echt niet.
__________________
*And on that fateful day/when she was crucified/she wore Shiseido red/and we drank tea by her side
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2002, 14:55
Verwijderd
Ik ben lekker origineel (nou...). Ik draag gewoon wat ik leuk vind & lekker zit... Dus dat kan een wijde broek zijn, of een strakke, een strak truitje of een hele grote wijde (wacht, die heb ik nooit naar school aan...). Niet erg opvallende kleren, maar ik heb tenminste niet mijn kraag omhoog
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 14:56
Verwijderd
En iedereen kan wel zeggen dat ze dat mooi vinden, kraag omhoog, maar waarom deden ze dat vier jaar geleden dan niet?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 15:21
Verwijderd
Citaat:
klèrr schreef:
Twee jaar geleden liep de hele school op Adidasjes. Nu zijn het Puma's. Alle jongens lopen in spijkerjasjes met hun kraag omhoog en hun enkels bloot. Iedereen heeft dezelfde donkerblauwe Diesel broek en ga zo maar door. Daarnaast vind ik dat mijn school steeds meer "veraltoot." Met alle respect voor alle alto's, maar de hele H&M hangt vol met punkkleding en een piercing is echt niet meer uniek. Ik zelf ben best wel een kakker (dus ook een massakonijn), maar ik ben zowat de enige van mijn school. Ik hoor het de hele dag van iedereen, dus ik blijf er lekker mee door gaan. Wat vind jij? Zijn het allemaal meelopers? Zijn alleen de "Puma-typjes" massakonijnen? Of vind je het gewoon leuk om met de mode mee te doen?

Draag wat gewoon wat je prettig vindt zitten dan is het toch goed? De meeste mensen vinden wat in is echter mooi.

En wat betreft "alto" kleding (vreselijk woord), zelf loop ik er ook min of meer in, en veel "alto's" (vreselijk woord )zeggen zelf dat ze niet met de mode meedoen, maar die kledingstijl is, zoals jij zei ook een bepaalde mode, je kan tussen al die mensen wel overeenkomsten vinden.

Conclusie: Draag wat je mooi vindt, en nog belangrijker zog ervoor dat het prettig zit.

(ik kan me echter wel heel erg ergeren aan de puma mensjes met spijkerjasjes enz. )
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 15:29
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Morgan schreef:
En iedereen kan wel zeggen dat ze dat mooi vinden, kraag omhoog, maar waarom deden ze dat vier jaar geleden dan niet?

dat vraag ik me ook wel s af, mja boeiend ik zie btw nu niet zoveel mensjes meer daarmee lopen, tenminste op mijn sgool nie en aangezien bijna iedreen daar "kakker" iz...is t weer uit ofsoow(!?) niet dat t me veel interesseert maar t viel me vandaag ineenz op

__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 16:01
Verwijderd
*ist eens met cemslut*

tis irritant als iemand iets zegt wat jij ook wou zeggen
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 16:48
Verwijderd
[quote]bLuB iK=ViS schreef:
Citaat:
dat vraag ik me ook wel s af, mja boeiend ik zie btw nu niet zoveel mensjes meer daarmee lopen, tenminste op mijn sgool nie en aangezien bijna iedreen daar "kakker" iz...is t weer uit ofsoow(!?) niet dat t me veel interesseert maar t viel me vandaag ineenz op
Bij ons wel, en dan vooral die uh... *kijkt wantrouwig alle kanten op* Molukkers (damn, die worden pissig als je ze zo noemt, maar weet geen andere naam...)
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 18:27
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Bij ons wel, en dan vooral die uh... *kijkt wantrouwig alle kanten op* Molukkers (damn, die worden pissig als je ze zo noemt, maar weet geen andere naam...)

ze schamen zich voor zichzelf mja je kan t ze ook niet echt kwalijk nemen he.

__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 19:32
feline
feline is offline
Citaat:
GRRR schreef:
we zijn allemaal schapen, sommigen met een ander soort vacht.
Dat wilde ik dus zeggen, maar dan in een heel lang en onduidelijk, omslachtig etc. stuk tekst.
Bedankt !
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 19:35
de
de is offline
ach..

ik stoor me er niet meer aan
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 19:42
De Ideale Schoonzoon
Avatar van De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
ik vind dat iedereen gewoon aan moet doen wat ie zelf wil...

maar ik ga niet in kleren lopen waar iedereen al in loopt...
__________________
You can have any drink you want, as long as it's a Corona...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 19:53
RuffThugg
Avatar van RuffThugg
RuffThugg is offline
Euhm...jee, ben geen massakonijn.

Draag geen puma's, ze kosten redelijk veel en dan zie je ze nog op elke hoek van de straat en daar heb ik een hekel aan.
Diesel is passe, evisu toch?
Heb geen spijkerjack.

Alles wat je zegt is mode &lt;b&gt;geweest&lt;/b&gt;.
Ik hou er niet van om in die "iedereen draagt het" kleding te dragen.
En probeer daarbij zo weinig mogelijk geld uit te geven.

Ben dus meer een modeaap ofzo.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-04-2002, 19:59
RuffThugg
Avatar van RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Bij ons wel, en dan vooral die uh... *kijkt wantrouwig alle kanten op* Molukkers (damn, die worden pissig als je ze zo noemt, maar weet geen andere naam...)
Ghehehe ja, idd.
Maar dan toch altijd het beste van het beste en het nieuwste van het nieuwste.
Ik niet, maar ik ken ze.

Maar ik vind het niet erg hoor als je me Molukker noemt.
En waar slaat het op, Molukkers zijn Molukkers, ik kan niet begrijpen dat andere Molukkers er boos om worden als je ze zo noemt, vind het een beetje moeilijk te geloven eig.


Citaat:
AtHell schreef:

ze schamen zich voor zichzelf mja je kan t ze ook niet echt kwalijk nemen he.
Kweenie wat je hiermee bedoelt, maar het zal wel, jij bent de deskundige he, laten we maar zeggen.

Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 19:59
klèrr
klèrr is offline

En wat betreft "alto" kleding (vreselijk woord), zelf loop ik er ook min of meer in, en veel "alto's" (vreselijk woord )zeggen zelf dat ze niet met de mode meedoen, maar die kledingstijl is, zoals jij zei ook een bepaalde mode, je kan tussen al die mensen wel overeenkomsten vinden.

Een heleboel vrienden van mij zijn alternatief. Kvind het wel leuk wat ze uitvogelen met hun kleren, maar soms is het zo doorsnee dat ik me afvraag: wat is er nou alternatief aan alternatievelingen?????
En nog iets: ik wil niet iedereen aanvallen die Puma's heeft hoor of Diesel of die ze kraag omhoog zet, maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel......
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 22:39
Mad^Athlete
Avatar van Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
de wijze jodokus schreef:
wat de h en m verkoopt is geen punkkleding noch iets wat er op lijkt

Wat is de H en M ?? ( Of loop ik nu 100 jaar achter ?? )

Maar goed, doe gewoon aan wat jezelf ok vind, boeiend als dat meelopen is of niet. Wat ik zelf aan doe is euhm niet echt in een hokje te proppen, zit tussen gothic en skate achtig in . . .
__________________
*stuiter*
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 01:09
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
klèrr schreef:
Kvind het wel leuk wat ze uitvogelen met hun kleren, maar soms is het zo doorsnee dat ik me afvraag: wat is er nou alternatief aan alternatievelingen?????
hmm, mischien omdat alternatief zijn niet zozeer alleen met kleding te maken heeft?
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 08:38
^Marije^
^Marije^ is offline
Citaat:
De Ideale Schoonzoon schreef:
ik vind dat iedereen gewoon aan moet doen wat ie zelf wil...

maar ik ga niet in kleren lopen waar iedereen al in loopt...


Kringloop e.d. is wat dat betreft ideaal.

__________________
[Avondje Canal+=> dat was weer leerzaam...zullen we dan maar..?] ~ [Happily verkerend with Thutshui :) *smek!*]
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 09:53
Prada
Prada is offline
Dat mensen veelal dezelfde soort kleding dragen is vrij logisch...Als iets in de mode is (hoe het daar inkomt weet niemand, maar goed ) gaan alle winkels gelijksoortige kleding verkopen...Ik zie op zich wel een link...
__________________
Timeo Danaos et dona ferentes...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 10:01
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Als je zegt dat jouw school steeds meer alto word en je hebt het over de kleren van de h&m.... dan zeg ik zucht.... You really dont get it...
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 11:36
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Beetje jammer dat alto alleen nog maar word geasocieerd met een bepaalde kledingstijl,ik ken genoeg mensen die zich anders kleden maar qua normen en waarden en denkbeelden net zo zijn als vele andere.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 11:42
~louise~
Avatar van ~louise~
~louise~ is offline
Blaaattt...

Oke: ik ben misschien wel een 'massakonijn', maar ach, who cares? Als ik me er lekker in voel. Over het algemeen ben ik wel gewoon 'netjes' gekleed. Op onze school heet dat gelijk 'kakker'. Maar ik vind het juist leuk heel casual dr uit te zien, en dan opeens met rode schoenen te lopen (had ik 3 jaar geleden al, nu zie je ze overal, maar ik kreeg echt -reacties), of opeens met een feloranje jasje te lopen.

Ach, waar gaat het nou over, ik draag wat ik wil, en als andere dat ook dragen: fine by me..

edit: spelfout

[Dit bericht is aangepast door ~louise~ (03-04-2002).]
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 17:59
In Your Room
Avatar van In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
Krayzie schreef:
ik heb een hekel aan de H&M maar dat kun je niet zeggen omdat je daarmee al je vriendinnen en de rest van de school afkraakt
so what?!? als jij iets verschrikkelijk vind en je vriendinnen vinden het allemaal wel leuk, dan ga je toch niet zeggen dat je het ook leuk vind alleen maar om je vriendinnen niet "te beledigen"?!? Vind ik een beetje weird.....
__________________
And if rain brings winds of change, let it rain on us forever.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 10:36
Mad^Athlete
Avatar van Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
En ik weet nog steeds niet wat de H en M is, behalve een klote winkel . . . ach laat ook maar
__________________
*stuiter*
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 11:19
In Your Room
Avatar van In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
~*Mad^Athlete*~ schreef:
En ik weet nog steeds niet wat de H en M is, behalve een klote winkel . . . ach laat ook maar
h&m= hennes & mauritz
__________________
And if rain brings winds of change, let it rain on us forever.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 12:05
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
ik vind het zowiezo dom als je iets aan gaat omdat anderen het ook aanhebben en al helemaal dom vind ik het als je iemand beoordeelt op zijn/haar kleding maar dat ben ik gewoon... Ik draag ook niet altijd merk ofzo... maar heb wel veel van die dingen... Wat geef ik er in the hell om of het nou in is of niet YOUR OWN STYLE IS WHAT WE APRECIATE typvouten voorbehauden KUZ
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 12:19
Sjied No Clue
Avatar van Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Citaat:
McLaren schreef:
je strijkt alles over 1 kam..
Nee, het is alles over een kam scheren net zoals bij die schapen ...

Ehh ik ben een eenheidsworst (voor eenehidsworstje ben ik te lang )

Maar ik zit er niet mee, volgens mij ben ik wel een hippe eenheidsworst. Volgens anderen weer niet, maar dat is hun probleem.
__________________
inaction is a weapon of mass destruction - faithless
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50.