Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2003, 12:59
Soullar
Soullar is offline
Tot welke graad sta jij toe dat je partner steeds meer van je wil weten wat jij doet overdags als jullie niet samen zijn, en hoe jaloers mag zij/hij worden om de dingen die jij doet als zij/hij er niet bij is.

Ik heb een kort rijtje met punten samengesteld, een gradatie van niet tot veel erger.

1 - Niet jaloers, je hebt immers je eigen leven ook nog.
2 - Beetje jaloers, zou graag ook die dingen met jou willen doen.
3 - Zij/hij reageert verbitterd en ongeinteresseerd wanneer jij over een leuke middag verteld.
4 - Vraagt je helemaal niet meer naar je middag, dat wil zij/hij helemaal niet eens meer weten.
5 - Als je op straat kijkt naar andere mensen, niet te over-geinteresseerd, laat ze al duidelijk merken dat ze hiervan niet gediend is.
6 - Als je zegt dat je een leuke middag hebt gehad met die en die wordt ze boos dat je dat niet met haar hebt gedaan.
7 - Zij/hij leest wanneer jij er niet bent al je smsjes en als je er weer bent gooit ze de smsjes die ze niet leuk vond naar je hoofd.
8 - Zij/hij vraagt bij al je vrienden na of het wel klopt wat jij verteld hebt, zonder jou daarvan op de hoogte te stellen.
9 - Zij/hij is zo jaloers dat je niet meer de deur uit mag zonder hem of haar.

Zet de nummers neer, en als je wil mag je toelichten.
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'

Laatst gewijzigd op 17-07-2003 om 13:01.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2003, 13:09
Verwijderd
Uhm.. ik noem de punten wel op die ik vind kunnen, want als ik alleen de hoogste die ik vind kunnen noem lijkt het net alsof ik alles daaronder goed vind, terwijl er dan een paar punten bij staan die ik toch vervelend zou vinden.

Waar ik geen problemen mee heb: 2, 5 .

Maar je hebt toch een aantal tussenvormen vergeten.
Hij mag van mij bestwel laten blijken dat hij jaloers is, hij mag best zeggen dat hij bepaalde dingen liever met mij had gedaan. Dat zou ik zelfs fijn vinden, dat betekent nl dat hij graag de allerleukste dingen met me wil doen. Dat is leuker dan een ongeinteresseerde vriend die nooit eens met een leuk idee komt om me ergens mee naar toe te nemen ofzo.

Ik zou het ook niet erg vinden als hij alles van me zou willen weten. Dat zou ik ook juist fijn vinden, dat zie ik als interesse in mij.

Dingen navragen zou ik verschrikkelijk vervelend vinden en ik zou het ook vervelend vinden als ik alleen nog maar met hem om zou mogen gaan. Het is toch wel belangrijk om ook een eigen leven te hebben, veel gezonder.

Ongeinteresseerd doen zie ik niet als jaloezie. Maar dat kan aan mij liggen.. als ik ontzettend jaloers ben en ik weet dat de ander een hele leuke middag met iemand anders heeft gehad, dan wil ik het juist precies weten.
Ik zou het ook niet leuk vinden als hij niet naar m'n dag zou vragen, dat vind ik veel te ongeinteresseerd.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 13:12
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
1: We houden allebei ons eigen leven, naast onze relatie, anders word ik helemaal gek.

2: Als hij een beetje jaloers is, vind ik dat niet erg, dat is alleen een teken dat hij veel om je geeft. Maar liever toch geen jaloezie en gelukkig hebben we dat ook allebei niet snel.

3: Als ik over een leuke middag vertel en hij doet er raar over, vind ik dat vreemd. Dan zou ik gelijk vragen waarom hij zo reageert, ik wil de reden dan weten. Kijken of het hem goed recht is dat hij zo doet, of niet.

4: Ik stel het op prijs als hij interesse toont in de dingen die ik doe. Gelukkig gaat dat allemaal vanzelf. Als hij niet meer naar mijn bezigheden zou vragen, zou ik dat heel jammer vinden. Is namelijk geen goed teken.

5: Ik zou het kunnen begrijpen dat hij het niet prettig vind wanneer ik naar andere jongens kijk als hij er bij is.

6,7,8 en 9: Hoeven van mij dus echt niet. Dan zou ik het echt benauwd krijgen van zijn controle, ik heb toch zeker recht op een eigen leven en privacy? Dat zou ik dus ook echt niet pikken.
__________________
You look into her angel eyes
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 13:15
poesiefox
poesiefox is offline
Vanaf 6 vind ik het te ver gaan.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 13:16
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 17-07-2003 @ 14:09:
.
Ik zou het ook niet erg vinden als hij alles van me zou willen weten. Dat zou ik ook juist fijn vinden, dat zie ik als interesse in mij.

Dingen navragen zou ik verschrikkelijk vervelend vinden
en ik zou het ook vervelend vinden als ik alleen nog maar met hem om zou mogen gaan. Het is toch wel belangrijk om ook een eigen leven te hebben, veel gezonder.
Hij mag wel alles weten, maar hij mag niet navragen . Dat is wel heel erg met elkaar in tegenspraak.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 13:16
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 17-07-2003 @ 14:15:
Vanaf 6 vind ik het te ver gaan.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 13:20
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ik wil juist graag dat diegene in me is geinterresserd is, daarbij mag gerust wat 'jalozie' aan te pas komen, dan weet ik tenminste dat ze van me houd.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 13:20
Verwijderd
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 17-07-2003 @ 14:16:
Hij mag wel alles weten, maar hij mag niet navragen . Dat is wel heel erg met elkaar in tegenspraak.
Navragen aan andere mensen. Zoals bij punt 8.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 13:22
Verwijderd
Alles hoger dan 2 vind ik al best erg eigenlijk

[edit]

Misschien kun je van 5 beter 3 maken en de rest opschuiven oid. 5 valt ook nog wel mee.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 13:24
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 17-07-2003 @ 14:22:
Alles hoger dan 2 vind ik al best erg eigenlijk

[edit]

Misschien kun je van 5 beter 3 maken en de rest opschuiven oid. 5 valt ook nog wel mee.
ja idd daarom zei ik ook: 2 en 5
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 13:26
m@rie
m@rie is offline
Ik vind het vanaf 3 niet meer kunnen. Het lijkt me vreselijk als mijn vriend al jaloers is als ik een leuke dag heb gehad zonder hem. Je moet elkaar wel redelijk vrij laten in een relatie vind ik....
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 13:28
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 17-07-2003 @ 14:09:
Waar ik geen problemen mee heb: 2, 5 .

Maar je hebt toch een aantal tussenvormen vergeten.
Hij mag van mij bestwel laten blijken dat hij jaloers is, hij mag best zeggen dat hij bepaalde dingen liever met mij had gedaan. Dat zou ik zelfs fijn vinden, dat betekent nl dat hij graag de allerleukste dingen met me wil doen. Dat is leuker dan een ongeinteresseerde vriend die nooit eens met een leuk idee komt om me ergens mee naar toe te nemen ofzo.

Eens. Maar om nou alle punten op te schrijven zou ik wel een beetje teveel van het goede vinden. Een creatieve partner is altijd mooi meegenomen, iemand die ook iets toe te voegen heeft aan de relatie, en als diegene dan alle leuke dingen het liefst met jou zou willen doen is dat best lief, maar zoms ook best onmogelijk, omdat men nou eenmaal ook andere dingen doet met andere mensen, ik zou bijvoorbeeld nooit gaan klaverjassen met men vriendin erbij. Het kan wel, maar ik zou het niet als idee naar voren halen, net zoals een romantisch etentje met een van men beste vrienden, sommige dingen doe je alleen met bepaalde mensen.

Ongeinteresseerd doen zie ik niet als jaloezie. Maar dat kan aan mij liggen.. als ik ontzettend jaloers ben en ik weet dat de ander een hele leuke middag met iemand anders heeft gehad, dan wil ik het juist precies weten.
Ik zou het ook niet leuk vinden als hij niet naar m'n dag zou vragen, dat vind ik veel te ongeinteresseerd.

Ik zie het niet vragen naar iemand zijn dag als het uit de weg gaan van mogelijke verhalen waardoor je jaloers kan worden, dus imho heeft het wel te maken met jaloersheid. En zou het echte oninteresse zijn dan zou ik me daar niet echt prettig bij voelen.
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'

Laatst gewijzigd op 17-07-2003 om 13:31.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 13:39
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
perseus schreef op 17-07-2003 @ 14:22:
Alles hoger dan 2 vind ik al best erg eigenlijk

[edit]

Misschien kun je van 5 beter 3 maken en de rest opschuiven oid. 5 valt ook nog wel mee.
3, 4 en 5 zijn inderdaad nog geen extreme vormen, maar zijn wel vormen van jaloezie imho, dus passen in het rijtje, om nu 5 met 3 om te gaan wisselen? dan kan je ze net zogoed weglaten. Ik benadruk hier de dunne lijn waarover iemand kan vallen in een relatie.

Ik zal ook even aangeven waar ik niet tegen kan.

Zoiezo nummer 4, als ze verbitterd zou reageren dan reageert ze uberhaupt nog, maar helemaal geen reactie? Hallo? Ben ik niet je vriend, en zou je niet willen weten wat ik allemaal heb gedaan? Lijkt mij een meer dan sociale handeling in een relatie.

Nummer 6, ik kan er wel tegen, maar ik vind het een beetje absurd, tuurlijk zou ik dingen het liefst met haar doen, maar niet alles doe ik met haar, eigen leven is ook belangrijk.

En nummer 7, 8 en 9 lijken me heel duidelijk, 7 slaat op je privacy, alsof ik haar telefoon door ga lezen? En al haar vriendinnen op ga bellen om te vragen hoe het feest is verlopen? En er moet wel een verdomd goede reden achter zitten waarom ik niet meer alleen de deur uit mag gaan, is er dan geen sprake van twijfel in het vertrouwen? Reden genoeg tot een goed gesprek lijkt mij.
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef op 17-07-2003 @ 14:39:
Zoiezo nummer 4, als ze verbitterd zou reageren dan reageert ze uberhaupt nog, maar helemaal geen reactie? Hallo? Ben ik niet je vriend, en zou je niet willen weten wat ik allemaal heb gedaan? Lijkt mij een meer dan sociale handeling in een relatie.
Goed dat je het eindelijk snapt, dan kun je je misschien ook een beetje verplaatsen in iemand die contact op probeert te nemen met haar vriend maar compleet genegeerd wordt

Tis een sociale vaardigheid he...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 13:56
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 17-07-2003 @ 14:20:
Navragen aan andere mensen. Zoals bij punt 8.
Ok navragen is inderdaad laag. Maar goed eigenlijk vind ik dus 2 & 5 ook goed. Puntje 1 vind ik niet echt ok immers volgens mij zou als ik echt iets heel leuks doe met een ander meisje en ze zou niet jaloers zijn dan ga ik me afvragen wat ik voor haar beteken. Ze moet er echter niet boos over worden, want dat irriteerd mij dan weer en dan krijg je ruzie
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn

Laatst gewijzigd op 17-07-2003 om 13:59.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 13:57
Verwijderd
2. Je mag jaloers zijn, maar niet om achterlijke dingen. Dat hij jaloers wordt omdat ik wel heel dicht bij een mannelijke vriend sta, dat is schattig. Maar dat hij gaat zeiken omdat ik kijk naar jongens op straat... alsof hij niet naar de meiden zou kijken. Het punt van een relatie is toch dat je het liefst met hém wil zijn en je dus eigenlijk geen gevaar hoeft te zien bij elk contact met anderen?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 14:16
Verwijderd
1 en 2 zijn normaal. 3 en 5 zijn nu en dan toegestaan in een chagrijnige of onzekere bui. De rest gaat mij te ver, 4 is een teken van een slechte relatie.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 15:41
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-07-2003 @ 14:46:
Tis een sociale vaardigheid he...
...die de moeite waard is in een relatie, en sinds ik geen relatie meer heb, ben ik ook niet meer van plan nog contact met haar op te nemen.
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'

Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 12:00.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-07-2003, 15:45
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Morgan schreef op 17-07-2003 @ 14:57:
Het punt van een relatie is toch dat je het liefst met hém wil zijn en je dus eigenlijk geen gevaar hoeft te zien bij elk contact met anderen?
Dat lijkt me logisch, maar er zijn veel mensen die daar anders over denken. Er zijn een hoop onzekere mensen, die denken dat hun partner altijd beter kunnen krijgen dan zijzelf, en daar dan ook maar vanuit gaan dat ze daarmee bezig zijn. Dat zijn de minder prettige dingen. Welke ook weer uit kunnen lopen op jaloezie.
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef op 17-07-2003 @ 16:45:
Dat lijkt me logisch, maar er zijn veel mensen die daar anders over denken. Er zijn een hoop onzekere mensen, die denken dat hun partner altijd beter kunnen krijgen dan zijzelf, en daar dan ook maar vanuit gaan dat ze daarmee bezig zijn. Dat zijn de minder prettige dingen. Welke ook weer uit kunnen lopen op jaloezie.
Ik snap het gevoel ook wel, maar daar moet je je niet door laten leiden. Dan loopt het geheid mis. Ik zou gek worden van iemand die me constant in de gaten houdt.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 15:59
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Soullar schreef op 17-07-2003 @ 16:41:
...die de moeite waard is in een relatie, en sinds ik geen relatie meer heb, ben ik ook niet meer van plan nog contact met haar op te nemen.

Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 12:00.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 17:04
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Chimera schreef op 17-07-2003 @ 16:59:
Vertel me eens, wat sta jij toe van je partner?
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 18:10
Phileine
Avatar van Phileine
Phileine is offline
1 - Niet jaloers, je hebt immers je eigen leven ook nog.

Zowel Tom als ik zijn een beetje jaloers. Als 't je allemaal geen donder kan schelen zit er ook iets niet goed.

2 - Beetje jaloers, zou graag ook die dingen met jou willen doen.

Precies, en daar is niks mis mee, als je maar de ander die dingen gunt. (Ik vind het absoluut geen probleem als hij bij vrienden langsgaat, met zijn vader gaat poolen of wat gaat drinken in het cafe zonder mij.)

3 - Zij/hij reageert verbitterd en ongeinteresseerd wanneer jij over een leuke middag verteld.

Dan reageer ik eerst niet, maar als ik er even over heb nagedacht zal ik er verdrietig over worden. Ik heb het met Tom nog niet meegemaakt.

4 - Vraagt je helemaal niet meer naar je middag, dat wil zij/hij helemaal niet eens meer weten.

Als hij dat bewust niet zou vragen, zou ik na een tijdje schriftelijk (lees: per mail, zodat ik er rustig op in kan gaan - schrijven is makkelijker) vragen of alles nog wel ok zit.

Ik zou er verdrietig van worden.

5 - Als je op straat kijkt naar andere mensen, niet te over-geinteresseerd, laat ze al duidelijk merken dat ze hiervan niet gediend is.

Zou ik op den duur pas opmerken. Ik zou het strelend vinden, maar ook hierin kun je te ver gaan. Allemaal niet van toepassing, gelukkig.

6 - Als je zegt dat je een leuke middag hebt gehad met die en die wordt ze boos dat je dat niet met haar hebt gedaan.

Boos? Dat zou ik vreemd vinden. Ik zou er met hem over praten, het proberen te begrijpen. Het hem niet kwalijk nemen, denk ik. Wie weet wat er aan vooraf is gegaan.

7 - Zij/hij leest wanneer jij er niet bent al je smsjes en als je er weer bent gooit ze de smsjes die ze niet leuk vond naar je hoofd.

Hij heeft geen GSM, dus dat geshit met SMSjes kennen wij niet. En ik SMS alleen met vriendinnen, dus dat geldt ook niet.

8 - Zij/hij vraagt bij al je vrienden na of het wel klopt wat jij verteld hebt, zonder jou daarvan op de hoogte te stellen.

Dat zou ik vervelend vinden. Ik ben toch wel iemand die je rechtstreeks kunt vragen over wat ik wel en niet gezegd heb. Zeker in een relatie zou ik daar erg teleurgesteld in zijn. Is ook helemaal niet van toepassing, trouwens.

9 - Zij/hij is zo jaloers dat je niet meer de deur uit mag zonder hem of haar.

Mijn ademruimte is een voorwaarde om gelukkig te zijn. Ik zou het niet kunnen om in een relatie te functioneren waarin ik geen eigen leven zou kunnen hebben.
__________________
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 21:29
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Soullar schreef op 17-07-2003 @ 18:04:
Vertel me eens, wat sta jij toe van je partner?
Geen idee, ik heb geen partner
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 08:57
Verwijderd
1 - Niet jaloers, je hebt immers je eigen leven ook nog.

We zijn beiden niet erg jaloers en proberen zoveel mogelijk ons eigen leven te behouden. Er zal vast af en toe wel wat jaloezie aan te pas komen (maar dan meer in de zin van, je mist je vriend/vriendin heel erg en dan ben je jaloers op de mensen waarmee hij/zij wel is op dat moment, maar niet zo dat je het echt vervelend vindt dat hij met die mensen is)

2 - Beetje jaloers, zou graag ook die dingen met jou willen doen.

Nou ja, als je geen dingen met elkaar doet, dat lijkt me een beetje vreemd. Ik zou dit wel pikken op zich, maar ik probeer hoe dan ook mn aandacht goed te verdelen, wanneer hij er niet tevreden mee zou zijn zou ik er wel over praten maar niet mn gedrag aanpassen.

3 - Zij/hij reageert verbitterd en ongeinteresseerd wanneer jij over een leuke middag verteld.

Nou, mocht hij superchagerijnig zijn en daarom zo interesseren, kan ik me wel voorstellen.. maar vaak een dergelijke reactie zou ik toch wel erg vervelend vinden.

4 - Vraagt je helemaal niet meer naar je middag, dat wil zij/hij helemaal niet eens meer weten.

Nou, als dat inderdaad de motivatie is, dat hij het helemaal niet wil horen, dan zou ik me toch wel zorgen gaan maken. Als hij gewoon verwacht dat ik het zelf wel vertel en er dus niet bewust niet naar vraagt is het geen probleem.

5 - Als je op straat kijkt naar andere mensen, niet te over-geinteresseerd, laat ze al duidelijk merken dat ze hiervan niet gediend is.

Ik zou er geen probleem van maken en het gewoon laten waar hij bij is, maar het van hem geen probleem vinden wanneer hij het doet. Ik kijk zelf ook vaak zat naar mooie meisjes en hij maakt ook opmerkingen over mooie jongens (zo zeiden we bij een reclame bijna in koor "mooie jongen").. De manier waarop hij het duidelijk maakt, maakt wel ook uit. Gewoon rustig zeggen "dat vind ik vervelend", daar zou ik rekening mee houden. Echt boos worden en kattig gaan doen, een stuk minder.

6 - Als je zegt dat je een leuke middag hebt gehad met die en die wordt ze boos dat je dat niet met haar hebt gedaan.

Dat vind ik te ver gaan.. Het leuk hebben is niet iets wat ik alleen met hem mag, ik wil vrijheid. Dat zou me toch echt wel dwars gaan zitten.

7 - Zij/hij leest wanneer jij er niet bent al je smsjes en als je er weer bent gooit ze de smsjes die ze niet leuk vond naar je hoofd.

Dat vind ik echt niet kunnen. Mijn smsjes zijn mijn smsjes en dat heb je te respecteren. Vragen of je ze mag lezen vind ik wel okee, dat zou dan ook best mogen.. Maar dan niet vervolgens als het je niet lekker zit het naar mn hoofd gooien, dan moet je het maar niet lezen.

8 - Zij/hij vraagt bij al je vrienden na of het wel klopt wat jij verteld hebt, zonder jou daarvan op de hoogte te stellen.

Dat zou ik vervelend vinden. Ik ben toch wel iemand die je rechtstreeks kunt vragen over wat ik wel en niet gezegd heb. Zeker in een relatie zou ik daar erg teleurgesteld in zijn. Is ook helemaal niet van toepassing, trouwens.

9 - Zij/hij is zo jaloers dat je niet meer de deur uit mag zonder hem of haar.

Dan is het over. Ik heb een leven nodig, een leven dat uit meer bestaat dan alleen hem.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-07-2003, 16:08
Janet
Avatar van Janet
Janet is offline
het moet gewoon klikken er moeten geen regels zijn enzo als dat het word dan weg wezen heb ik nu ook oder vonden en dan word t toch niix...
__________________
*I love Superfly*
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 19:04
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Janet schreef op 18-07-2003 @ 17:08:
het moet gewoon klikken er moeten geen regels zijn enzo als dat het word dan weg wezen heb ik nu ook oder vonden en dan word t toch niix...
Het zijn ook niet echt regels. Hier gaat het gewoon om wat vind jij dat kan en wat niet. Meestal laat men in de relatie zelf wel weten of ze dingen gepast vinden of niet.
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 19:39
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
ik heb alleen met 2 geen problemen...
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 21:09
Maddan
Avatar van Maddan
Maddan is offline
ik denk dat ik punt 1-2-3(ligt eraan wat ik gedaan heb) en 5(is al gebeurd) wel zou pikken

maar 4 6 7 8 en 9 zou ik zelf te ver gaan

ik heb me schuldig gemaakt aan punt 2 3 en een klein beetje 6

ik ben nogal snel jaloers.. wou dat het anders was maja
__________________
Dingen. Doen. Gebeuren!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit De (cu2) sexvragenlijst
Some
41 25-04-2020 22:14
Seksualiteit Willen jullie deze Seksenquete invulle?
Suga~Suga
258 17-10-2005 20:22
Seksualiteit knappe mensen!!!!....aanwezig hier????
Paulo Nuñez
45 30-05-2004 13:16
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De ondraaglijke lichtheid
clubje
124 27-09-2003 11:07
Verhalen & Gedichten [verhaal] Zana heel hoofdstuk 1
Nas-t Zeekoe
8 29-03-2003 12:57
Levensbeschouwing & Filosofie Meer mensen die het thema voortplanting niet vinden boeien?
Rerisen Phoenix
30 16-02-2003 19:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:56.