Oud 31-05-2007, 11:58
kenni
Avatar van kenni
kenni is offline
Hey,

heb bijna vier maanden een relatie. Wat ik lastig vind is dat mijn vriend erg gesloten is. Hij laat weinig van zijn gevoel blijken. Als we bij elkaar zijn merk ik wel door hoe hij tegen me doet (een knuffel etc..) dat hij me leuk vindt.. maar in woorden laat hij zoiets niet echt blijken en dat mis ik wel.. Graag zou ik gewoon wat meer bevestiging willen krijgen. Heeft iemand enig idee wat ik hier mee moet?
__________________
... it's driving me crazy...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2007, 12:01
Verwijderd
actions speak louder than words ;x
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 12:03
kenni
Avatar van kenni
kenni is offline
Enerzijds weet ik dat ook wel, maar wat betreft smsen ook, krijg nooit eens een lief smsje ofzo.. Maar daar istie ook niet echt het type voor.
__________________
... it's driving me crazy...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 12:32
Verwijderd
"Ik weet wel dat je me leuk vindt, en dat laat je ook wel merken, maar ikzou graag willen dat je het zo af en toe ook eens zegt."

En dan tegen hem, niet tegen ons.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 13:32
Verwijderd
Ik sluit me bij Sarah aan. Waarschijnlijk weet jouw vriend niet dat hij iets verkeerd doet, totdat je het hem zegt.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 13:47
kenni
Avatar van kenni
kenni is offline
@ secret agent
Daar zou je best een gelijk in kunnen hebben, tis best wel een 'simpel figuur' wat dat betreft, hij lijkt soms inderdaad echt niks door te hebben. Wat ik dan soms lastig vind is dat ik hem altijd en overal op moet wijzen, waardoor ik soms het gevoel krijg dat ik maar een zeur ben..
__________________
... it's driving me crazy...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 13:51
Verwijderd
Als hij jou het gevoel geeft dat je een zeur bent, is er iets mis. Je kunt aangeven wat je stoort, of je kunt niks zeggen. Maar als je niks zegt, moet je van hem ook niks verwachten, dan weet hij simpelweg niet wat hij verkeerd doet.

Soms moet je gewoon accepteren dat hij zo is. Je moet niet proberen mensen te veranderen, dat heeft geen zin. Ik heb een aantal vrienden die ook zo zijn. Inmiddels kan ik met hen gebreken lachen (dat doen ze zelf ook), maar in het begin heb ik me er wel eens aan geërgerd.

Anyway, wat ik wil zeggen is denk ik gewoon dat je dingen zeker wel kunt aangeven, maar dat je niet van hem kunt verwachten dat hij helemaal veranderd.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 14:00
kenni
Avatar van kenni
kenni is offline
Het is ook niet mijn bedoeling om hem compleet te veranderen. Dat is in mijn ogen niet gezond om iemand helemaal te willen veranderen. Maar soms vind ik het wel lastig dat hij zo gesloten is. Ik heb gewoon vaak geen idee hoe hij ergens over denkt.
Overigens is het niet zo dat hij mij het idee geeft dat ik zeur, dat gevoel heb ik alleen zelf.

maar inderdaad ik zal meer moeten aangeven wat ik wil. Hoe lastig ik dat soms ook kan vinden..
__________________
... it's driving me crazy...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 14:41
Miss_kausalaya
Miss_kausalaya is offline
Citaat:
kenni schreef op 31-05-2007 @ 11:58 :
Hey,

heb bijna vier maanden een relatie. Wat ik lastig vind is dat mijn vriend erg gesloten is. Hij laat weinig van zijn gevoel blijken. Als we bij elkaar zijn merk ik wel door hoe hij tegen me doet (een knuffel etc..) dat hij me leuk vindt.. maar in woorden laat hij zoiets niet echt blijken en dat mis ik wel.. Graag zou ik gewoon wat meer bevestiging willen krijgen. Heeft iemand enig idee wat ik hier mee moet?

ik herken het wel wat je zegt... dat heb ik ook ongeveer... heb bijna 5 maand ongeveer relatie nu met die jongen, en in praktijk laat hij wel idd zien met knuffelen en zoenen etc.
Maar als ik tegen hem zeg bijv, dat ik hem niet kwijt wil, of ik dat blij met hem ben, of dat ik van hem hou, dan begint hij of over iets anders, of reageert er niet echt op.
Krijg ook niet in woorden snel bevestiging idd.. vervelend idd.. maar wil het hem ook niet opdringen, of hele tijd vragen of wat dan ook..
Denk dat het beste werkt door het de tijd te geven, zo denk ik ook, eigelijk van nou ja het komt vanzelf wel.
soms is het zeker vervelend, je wil ook wel een keer horen dat hij ook wel van jou houdt, of uberhaupt zijn gevoelens toont..
Maar volgens mij werkt werkt het averechts als je er echt tegen hem wat van zegt ofzo.. kweet het niet hoor..

Succes er in elk geval mee..
__________________
***GELOOF IN JE DROMEN***
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 15:35
kenni
Avatar van kenni
kenni is offline
Maar t stomme is.. doordat hij ook weinig laat blijken wat hij voor me voelt (in woorden) zeg ik het ook maar zelden.. Doordat hij zo gesloten is, durf ik ook minder mijn gevoelens te uiten..
Af en toe zet ik wel eens in een smsje zoiets als: leuk dat ik je vanavond weer zie! Maar ook zoiets hoor ik nooit echt van hem..
__________________
... it's driving me crazy...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 15:49
Verwijderd
dus je zegt niet tegen hem dat je wil horen dat hij je leuk vindt en je zegt het zelf ook niet. Hoe moet die jongen dan ooit te weten komen dat je dat wil? Hij kan dat toch niet ruiken. En dit kan als een schok komen maar: hij kan ook geen gedachten lezen. Als je nooit laat merken wat je wil, kun je ook niet van mensen verwachten dat ze rekening met je houden.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 16:38
kenni
Avatar van kenni
kenni is offline
Als ik vertel dat mn vriend erg gesloten is, en ik dat daardoor ook raak, hoef je me niet sarcastisch te gaan vertellen dat hij geen gedachten kan lezen. Dat weet ik zelf ook wel.
__________________
... it's driving me crazy...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 16:55
Verwijderd
Citaat:
kenni schreef op 31-05-2007 @ 16:38 :
Als ik vertel dat mn vriend erg gesloten is, en ik dat daardoor ook raak, hoef je me niet sarcastisch te gaan vertellen dat hij geen gedachten kan lezen. Dat weet ik zelf ook wel.
Nou, doe er dan wat mee, práát met die jongen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 17:15
Verwijderd
Citaat:
kenni schreef op 31-05-2007 @ 16:38 :
Als ik vertel dat mn vriend erg gesloten is, en ik dat daardoor ook raak, hoef je me niet sarcastisch te gaan vertellen dat hij geen gedachten kan lezen. Dat weet ik zelf ook wel.
Ik was niet sarcastisch. En je gedraagt je niet alsof je dat weet.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 17:40
kenni
Avatar van kenni
kenni is offline
Oke ik kan me opzich wel voorstellen dat dat zo overkomt.. in ieder geval thanks voor de reacties..
__________________
... it's driving me crazy...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 18:27
Verwijderd
Ja ik bedoel, ik snap natuurlijk wel dat je geen waanideeën hebt maar je verwacht wel van je vriendje dat hij weet wat je wil zonder dat je dit laat merken, dus wat dat betreft gedraag je je alsof je denkt dat hij je gedachten kan lezen
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 18:37
kenni
Avatar van kenni
kenni is offline
Ja ik snap heel goed wat je bedoelt nu je dit zo zegt.. maar in mn vorige relatie ging alles wat makkelijker. Met mijn huidige vriend lijkt het wel alsof ik hem alles moet 'uitleggen'..
Ik heb hem al eens gezegd dat ik het zo jammer vind dat ik weinig van hem hoorde; sindsdien smst hij me wel wat vaker.
Ook heb ik hem al wel eens gezegd dat ik t jammer vind dat hij zo weinig belangstelling toont. Hij vroeg nooit naar hoe iets was geweest en dat doet hij nu ook wel meer dan voorheen..

moet ik hem dan alles vragen en uitleggen denk ik soms.. maar blijkbaar wel..
__________________
... it's driving me crazy...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 18:41
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Oy, you describe me
__________________
Chaos unleashed..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-05-2007, 18:46
kenni
Avatar van kenni
kenni is offline
haha hoe bedoel je dat precies?
__________________
... it's driving me crazy...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 18:51
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
kenni schreef op 31-05-2007 @ 11:58 :
Hey,

heb bijna vier maanden een relatie. Wat ik lastig vind is dat mijn vriend erg gesloten is. Hij laat weinig van zijn gevoel blijken. Als we bij elkaar zijn merk ik wel door hoe hij tegen me doet (een knuffel etc..) dat hij me leuk vindt.. maar in woorden laat hij zoiets niet echt blijken en dat mis ik wel.. Graag zou ik gewoon wat meer bevestiging willen krijgen. Heeft iemand enig idee wat ik hier mee moet?
Ben jij zijn eerste vriendin? Misschien is hij nog wat onwennig, weet hij niet hoe het voelt om rekening te moeten houden met iemand.
Praten is wel het sleutelwoord en het goede voorbeeld geven kan natuurlijk ook, misschien dat hij daar weer ideeën van krijgt
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 18:53
kenni
Avatar van kenni
kenni is offline
nou hij heeft wel es eerder een relatie gehad (iets van 9 maanden..) maar dat is al meer dan twee jaar geleden geloof ik.. dus voor hem was t al lang geleden dat hij een vriendin had inderdaad..

heeft iemand misschien tips hoe te praten met iemand die erg gesloten is.. er komt dan vaak maar weinig uit en dat worden nooit echt zulke geweldige gesprekken..
__________________
... it's driving me crazy...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 18:55
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
kenni schreef op 31-05-2007 @ 18:53 :
heeft iemand misschien tips hoe te praten met iemand die erg gesloten is.. er komt dan vaak maar weinig uit en dat worden nooit echt zulke geweldige gesprekken..
Kan hij wel goed over koetjes en kalfjes praten? Als hij daar al moeite mee heeft, dan zou ik dingen gaan doen, waarbij je wel 'moet' praten, zoals samen picknicken in het park of uit eten gaan. Misschien komen de serieuze gesprekken dan ook wat makkelijker op gang (en vergeet geen lol te maken he )
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 19:01
kenni
Avatar van kenni
kenni is offline
Over gewone dingen kan hij wel makkelijk praten, maar als het om gevoel gaat, dan komt er weinig uit...
__________________
... it's driving me crazy...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 20:18
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Biertje?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 20:21
Crimson
Crimson is offline
wou net zeggen, heeft niks te maken met niet kunnen praten, want mijn vriend is ook vaak hartstikke stil, maar hij zegt heel vaak lieve dingen en wat hij voor me voelt, heel heel vaak zelfs, dus weinig praten en niet over je gevoel voor je vriendin kunnen praten is wel wat anders
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2007, 21:34
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Citaat:
kenni schreef op 31-05-2007 @ 18:46 :
haha hoe bedoel je dat precies?
Ik ben ook helemaal niet zo van het complimentjes geven, en echt zeggen dat ik d'r liev vind enzo. Al is dat wel zo natuurlijk
__________________
Chaos unleashed..
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 22:10
kenni
Avatar van kenni
kenni is offline
gewoon eens doen haha
__________________
... it's driving me crazy...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 22:11
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Tja we hebben nog niet zo lang iets met elkaar maar het is misschien wel beter.
__________________
Chaos unleashed..
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 22:28
Verwijderd
Er zijn verschillende manieren om te laten merken dat je blij met iemand bent. Cadeautjes geven, tijd doorbrengen samen, het zeggen enz enz. Sommigen doen meerdere dingen, anderen blinken juist uit in één ding.
Je hebt hem enkele dingen aangegeven en je hebt zelf ook gemerkt dat hij het dan echt wel proberen wil. Ben je daar dan wel tevreden mee? Of wat ik eigenlijk bedoel: Probeer daar eerst eens tevreden mee te zijn!
Je kan mensen inderdaad niet veranderen, ze kunnen zich wel tot op zekere hoogte aanpassen. Je kan het aangeven wat je graag zou willen en dan is het afwachten. Doet hij het wel dan is dat mooi meegenomen. Doet hij dat niet dan moet je denk ik genoegen gaan nemen met zijn andere manieren om te laten merken dat hij je waardeert.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 23:01
bingomassacre
bingomassacre is offline
Wel knuffelen/zoenen, maar geen lieve woordjes, of lieve reactie op je eigen lieven woorden, weinig smsen, niet zoveel aandacht als je zou willen...Dat heb ik ook een keer meegemaakt en toen bleek die andere persoon me toch niet zo heel erg leuk te vinden als ik zelf hoopte
Maargoed, je zult hem er mee moeten confronteren.. dan hoor/merk je vanzelf wel hoe het zit.

Laatst gewijzigd op 31-05-2007 om 23:03.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 23:11
kenni
Avatar van kenni
kenni is offline
Citaat:
Nala schreef op 31-05-2007 @ 22:28 :
Er zijn verschillende manieren om te laten merken dat je blij met iemand bent. Cadeautjes geven, tijd doorbrengen samen, het zeggen enz enz. Sommigen doen meerdere dingen, anderen blinken juist uit in één ding.
Je hebt hem enkele dingen aangegeven en je hebt zelf ook gemerkt dat hij het dan echt wel proberen wil. Ben je daar dan wel tevreden mee? Of wat ik eigenlijk bedoel: Probeer daar eerst eens tevreden mee te zijn!
Je kan mensen inderdaad niet veranderen, ze kunnen zich wel tot op zekere hoogte aanpassen. Je kan het aangeven wat je graag zou willen en dan is het afwachten. Doet hij het wel dan is dat mooi meegenomen. Doet hij dat niet dan moet je denk ik genoegen gaan nemen met zijn andere manieren om te laten merken dat hij je waardeert.
Jaa ik ben ook echt blij dat hij me meer is gaan smsen en nu meer belangstelling toont.. hij wil zich ook echt wel aanpassen! Daar ben ik echt heel blij om! Maar dit zijn dan ook wel dingen waarvan ik denk dat het normaal is als je dat naar elkaar doet (regelmatig iets van je laten horen en belangstelling tonen)
__________________
... it's driving me crazy...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 12:42
Vip3r
Vip3r is offline
Waar heb jij zo hard die bevestiging nodig dat hij je leuk vindt, kenni? Je zegt zelf dat je het weet, waarom moet hij het dan nog eens hardop zeggen?

Ik begrijp weinig van die logica.

En om het nog mooier te maken: Stel je zegt het tegen hem en hij gaat het ook daadwerkelijk zo nu en dan zeggen, dan weet jij verdomde goed dat hij dat doet omdat jij dat zo graag wil en betekent het weer een stuk minder voor jou.

Als die jongen niet zo is, probeer hem dan ook niet zo te krijgen en probeer genoegen te halen uit de kleine dingetjes die hij laat merken.

Het is dat eeuwenoude verhaaltje van "mijn man praat niet genoeg over zijn gevoelens". Er zijn nu eenmaal een boel mannen die zo zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 15:33
vedetje
vedetje is offline
de mijne is ook erg gesloten in zijn gevoelens, en ik ga inderdaad de mijne ook minder verwoorden daardoor...

wel blijkt uit de actie's van beide wat we voor elkaar betekenen, en dat vind ik eigenlijk wel belangerijker

als het te veel scheelt, als ik bevestiging zoek (ja mannen, dat gebeurt nu eenmaal met vrouwen, er zijn nu zo van die momenten ) neem ik het iniciatief...

nu ik er aan gewoon ben vind ik de situatie wel goed zo, zo veel leuker is het eens hij wel iets zegt... dan weet ik tenminste zeker dat hij het meent; als hij iets zegt over zijn gevoelens, dan is het doordacht, serieus en oprecht.

Zijn 'ik hou van je' na bijna 9 maanden is veel meer waard dan de 'ik hou van je' van mijn ex na enkele weken...

als je weet hoe hij is, aanvaardt het, probeer hem niet te veranderen, en wil het niet aanvaarden, zoek je dan een ander vriendje, mensen veranderen niet...
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 16:40
EclipX
EclipX is offline
Zeg dingen zoals "Ik zie je graag schat" en dergelijke zinnetjes.

Ik & mijn vriendin zeggen minstens 5x per dag "kzie je zo graag" of "khou zoveel van je". Je reageert daar automatisch ook op door te zeggen "khou ook veel van jou hoor keppe" enz.. Gewoon in die lijn dingen zeggen, de rest komt automatisch
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 19:03
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
EclipX schreef op 04-06-2007 @ 16:40 :
Zeg dingen zoals "Ik zie je graag schat" en dergelijke zinnetjes.
Echt, ik krijg dat soort dingen niet uit mijn strot. Ik vind dat zo volks, klef, pauper. Vooral met zo'n koosnaampje erachter.

Maar dat zal vast aan mij liggen.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 19:12
Verwijderd
Citaat:
EclipX schreef op 04-06-2007 @ 16:40 :
Zeg dingen zoals "Ik zie je graag schat" en dergelijke zinnetjes.

Ik & mijn vriendin zeggen minstens 5x per dag "kzie je zo graag" of "khou zoveel van je". Je reageert daar automatisch ook op door te zeggen "khou ook veel van jou hoor keppe" enz.. Gewoon in die lijn dingen zeggen, de rest komt automatisch
In deze context betwijfel ik in hoeverre automatismes goed zijn. Dan is het het zeggen omdat het moet, ik heb liever dat iemand het zegt omdat ie het op dat moment wil zeggen. Het is ook veel specialer dan wanneer je min. 5x per dag het moet zeggen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-06-2007, 11:01
EclipX
EclipX is offline
Dat is echt geen automatisme hoor tussen ons, pure liefde
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 09:45
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Magican schreef op 04-06-2007 @ 19:03 :
Echt, ik krijg dat soort dingen niet uit mijn strot. Ik vind dat zo volks, klef, pauper. Vooral met zo'n koosnaampje erachter.

Maar dat zal vast aan mij liggen.
nee, dat ligt niet aan jou
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 11:18
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
EclipX schreef op 04-06-2007 @ 16:40 :
Zeg dingen zoals "Ik zie je graag schat" en dergelijke zinnetjes.

Ik & mijn vriendin zeggen minstens 5x per dag "kzie je zo graag" of "khou zoveel van je". Je reageert daar automatisch ook op door te zeggen "khou ook veel van jou hoor keppe" enz.. Gewoon in die lijn dingen zeggen, de rest komt automatisch
Walgelijk. Ook gewoon 5x per dag.. op wat voor manier blijft het dan leuk en bijzonder om iets liefs tegen de ander te zeggen?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 11:49
EclipX
EclipX is offline
Ik heb me eigenlijk totaal verkeerd verwoord, het is totaal niet op die manier...
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 12:44
Verwijderd
Citaat:
EclipX schreef op 04-06-2007 @ 16:40 :
Zeg dingen zoals "Ik zie je graag schat" en dergelijke zinnetjes.

Ik & mijn vriendin zeggen minstens 5x per dag "kzie je zo graag" of "khou zoveel van je". Je reageert daar automatisch ook op door te zeggen "khou ook veel van jou hoor keppe" enz.. Gewoon in die lijn dingen zeggen, de rest komt automatisch
Je moet 'ik hou van je' zeggen omdat je het meent, niet omdat je wilt dat de ander dan het automatisch ook zegt....
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 16:44
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 06-06-2007 @ 09:45 :
nee, dat ligt niet aan jou
Gelukkig
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Magican schreef op 04-06-2007 @ 19:03 :
Echt, ik krijg dat soort dingen niet uit mijn strot. Ik vind dat zo volks, klef, pauper. Vooral met zo'n koosnaampje erachter.

Maar dat zal vast aan mij liggen.
dat ligt echt niet aan jou Ik kan dat ook niet hebben. Ik heb liever dat iemand gewoon zegt wat hij vind dan met van die kleffe dingen aan te komen. Een vriendin van mij smst continu naar haar vriend: dag lieff, tot straks lieff, hou van je lieff, slaap lekker lieff...daar word ik een beetje misselijk van
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 18:05
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
regendruppel schreef op 06-06-2007 @ 17:44 :
dat ligt echt niet aan jou Ik kan dat ook niet hebben. Ik heb liever dat iemand gewoon zegt wat hij vind dan met van die kleffe dingen aan te komen. Een vriendin van mij smst continu naar haar vriend: dag lieff, tot straks lieff, hou van je lieff, slaap lekker lieff...daar word ik een beetje misselijk van
Ik dus ook. En ik vind het niet gemeend overkomen maar meer aandachtvragend, ook naar andere mensen toe. Beetje 'kijk eens hoe leuk wij het vinden' style.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 18:51
madelief21
madelief21 is offline
Over het algemeen laten mannen sowieso eerder zien door hun gedrag dat ze om je geven dan dat ze het zeggen. Uitzonderingen daargelaten. Als hij gesloten is kun je dit tegen hem zeggen en als er dan niets veranderd en jij hebt toch het verlangen dat een jongen op tegen je communiceerd en hij dit niet doet lijkt het me onnodig om jezelf nog langer te gaan kwellen. Kortom zoek dan een ander.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Geen vrienden
Cha-H
36 17-01-2010 18:15
Liefde & Relatie Gesloten vriend
Femme-Fatale
31 01-03-2006 12:35
Liefde & Relatie gesloten vriend
SillySil
11 18-08-2004 23:05
Psychologie Niet veel te zeggen, niet veel vrienden...
Squidward
35 06-08-2004 13:31
Liefde & Relatie Gesloten vriendje...
Lindatje
10 14-09-2003 02:49
Psychologie Een grote bos vrienden
the Comebackkid
14 13-05-2002 22:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51.