Oud 14-06-2011, 20:00
$Mooiboy$
Avatar van $Mooiboy$
$Mooiboy$ is offline
Hey mensen wie weet een goeie tips om een sixpack te krijgen (snel) ??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2011, 00:22
Jefar
Avatar van Jefar
Jefar is offline
Steroïde en sit-ups doen
Met citaat reageren
Oud 15-06-2011, 07:08
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Goed eten (veel brood, melk, groente, fruit, noten, vlees), niet veel crap en fastfood.
Veel water.
Crunches en andere buikspieroefenningen doen.


Als je dat even volhoudt, zouden die 6 blokjes toch aardig snel moeten komen
Met citaat reageren
Oud 15-06-2011, 13:03
$Mooiboy$
Avatar van $Mooiboy$
$Mooiboy$ is offline
aai thx
Met citaat reageren
Oud 15-06-2011, 13:10
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Als je teveel vetpercentage hebt komt het toch nooit door hoor.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 15-06-2011, 13:20
$Mooiboy$
Avatar van $Mooiboy$
$Mooiboy$ is offline
jha maar dat is het geval niet hoor ik ben niet echt dik xd
Met citaat reageren
Oud 15-06-2011, 13:22
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Zelfs dan het vetpercentage moet rond 10%-12%% zijn als ik goed heb en dan hangt het nog van je genen af en van je vochthuishouding.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 15-06-2011, 16:40
Verwijderd
Daarnaast is een harde gespierde buik vrij makkelijk te bereiken, maar een echte blokjesbuik is vrij moeilijk, je bent daar echt wel even mee bezig. Het is niet automatisch zo dat, wanneer je buik hard en strak is, je ook meteen blokjes hebt.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2011, 16:48
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Maar ook een beetje de rest van je lichaam trainen, want alleen een sixpack en de rest niet gespierd ziet er misschien een beetje vreemd uit
Met citaat reageren
Oud 15-06-2011, 18:05
$Mooiboy$
Avatar van $Mooiboy$
$Mooiboy$ is offline
heh ik zal het onthouden!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2011, 07:05
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Als je teveel vetpercentage hebt komt het toch nooit door hoor.
Dus, genoeg inspanning (cardio en/of sporten als zwemmen of vechtsport) en niet teveel crap en fastfood.

En 't klopt dat het ook een beetje van je genen afhangt, niet alleen maar van het milieu (de buitenomgeving). Je moet er ook een beetje 'aanleg' voor hebben, alhoewel dat genendeel maar een heel klein beetje uitmaakt.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2011, 16:09
Verwijderd
Buikspieren trainen. Of een hele dunne buik krijgen, dan lijkt het ook op een soort van sixpack
Met citaat reageren
Oud 16-06-2011, 16:22
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Dus, genoeg inspanning (cardio en/of sporten als zwemmen of vechtsport) en niet teveel crap en fastfood.

En 't klopt dat het ook een beetje van je genen afhangt, niet alleen maar van het milieu (de buitenomgeving). Je moet er ook een beetje 'aanleg' voor hebben, alhoewel dat genendeel maar een heel klein beetje uitmaakt.
Valt nog vies tegen hoe veel je genen bepalen of je wel of geen sixpack kan krijgen. Als je lichaam zo gebouwd is dat je niet makkelijk een sixpack krijgt, kan je zo hard trainen als je wilt, maar is het (zo goed als) onmogelijk. Voor de rest heb je wel gelijk. Voor zover je er zelf iets aan kan doen, gaat het alleen lukken met cardio en gezond eten (en dat niet op de standaard manier wat als gezond eten wordt beschouwd, maar als je de aanleg niet hebt, zul je je voeding er echt extreem op aan moeten passen dat je bepaalde stoffen binnenkrijgt. Voor tips over voeding verwijs ik graag verder naar dutchbodybuilding.com of fitnessforum.nl (waarvan de 2e wat minder hardcore is, maar op beiden is zat info over geschikt eten te vinden).
__________________
Zo beter?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2011, 22:19
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Valt nog vies tegen hoe veel je genen bepalen of je wel of geen sixpack kan krijgen. Als je lichaam zo gebouwd is dat je niet makkelijk een sixpack krijgt, kan je zo hard trainen als je wilt, maar is het (zo goed als) onmogelijk. Voor de rest heb je wel gelijk. Voor zover je er zelf iets aan kan doen, gaat het alleen lukken met cardio en gezond eten (en dat niet op de standaard manier wat als gezond eten wordt beschouwd, maar als je de aanleg niet hebt, zul je je voeding er echt extreem op aan moeten passen dat je bepaalde stoffen binnenkrijgt. Voor tips over voeding verwijs ik graag verder naar dutchbodybuilding.com of fitnessforum.nl (waarvan de 2e wat minder hardcore is, maar op beiden is zat info over geschikt eten te vinden).
Hmm.. ja, ik denk nu eigenlijk ook wel dat je genen wel voor een groot deel de groei en zichtbaarheid beïnvloeden. Dat zal waarschijnlijk natuurlijk ook te maken hebben met je (erfelijke) snelheid van de stofwisseling, en of dus snel vet wordt verbrand waardoor de buikspieren 'bloot komen te liggen' en beter te zien zijn...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2011, 22:36
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
dit past beter op sport.

en verder: een sixpack krijg je niet zomaar als je hem niet al hebt, dat is hard werken en je spieren veel trainen.

Ik ben zelf niet zo'n fan van voedingstips op die websites over bodybuilding, die inderdaad extreme adviezen zijn, zoals eigenlijk alle topsport (want dat is bodybuilden) op de lange termijn niet erg gezond.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 16-06-2011, 23:48
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
dit past beter op sport.

en verder: een sixpack krijg je niet zomaar als je hem niet al hebt, dat is hard werken en je spieren veel trainen.

Ik ben zelf niet zo'n fan van voedingstips op die websites over bodybuilding, die inderdaad extreme adviezen zijn, zoals eigenlijk alle topsport (want dat is bodybuilden) op de lange termijn niet erg gezond.
extreme adviezen voor extreme doelstellingen, want als je de genen er niet voor hebt is het keihard werken wil je een sixpack krijgen.

(en los daarvan ziet een sixpack er niet uit als de rest van het lichaam niet fatsoenlijk meegetraind is. zorg dus dat je je niet te veel focust op puur en alleen die sixpack.)
__________________
Zo beter?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2011, 11:00
Qwerty333
Qwerty333 is offline
Ik zie idd vaak van die magere mannekes met een sixpack die daar mee lopen te patsen, ziet er niet uit. Gezond eten en iets van trimmen/cardio om het vet% omlaag te brengen zijn de hoofdingredienten, buikspieroefeningen zijn een bijzaak. Daarom werken die apparaten van tellsell ook voor geen meter
Met citaat reageren
Oud 17-06-2011, 13:08
Verwijderd
Haha, sixpacks. Op mijn middelbare school had je ook van die mongolen die totale grassprietjes waren, maar als we dan in de kleedkamer zaten gingen ze opeens stoer doen met hun "sixpacks".
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-06-2011, 17:56
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Hey mensen wie weet een goeie tips om een sixpack te krijgen (snel) ??
Heel veel sit-ups, misschien wel 500 per dag. Mogen er ook 1000 zijn. Dan kom je er wel. Succes.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2011, 09:42
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Heel veel sit-ups, misschien wel 500 per dag. Mogen er ook 1000 zijn. Dan kom je er wel. Succes.
Opbouwen tot dat aantal, bedoel je toch?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2011, 16:53
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Opbouwen tot dat aantal, bedoel je toch?
Beter van niet. Het gaat erom dat je je spieren de volle laag geeft. Daarna moeten ze minimaal 4 uur rust hebben om er weer bovenop te komen. Alleen dan krijg je échte blokjes.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2011, 18:19
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vind sixpacks niet mooi. Ik zie juist liever dat een man heel gespierde armen, schouders, borst en rug heeft en een beetje een zompig buikje. *hapje cake voer*

Maar goed. Ik zou het niet te extreem doen. Want daar wordt het op de lange termijn juist niet mooi en gezond van.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 09:13
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Beter van niet. Het gaat erom dat je je spieren de volle laag geeft. Daarna moeten ze minimaal 4 uur rust hebben om er weer bovenop te komen. Alleen dan krijg je échte blokjes.
Ok.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 15:22
Verwijderd
Buikspieroefeningen enzo.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2011, 01:01
Qwerty333
Qwerty333 is offline
Doet me trouwens denken aan vakantie: daar liep zo'n sukkel over straat te patsen met z'n 8-pack, shirt uit en zijn broek zo laag dat je bijna zijn gevalletje zag. Al had hij 4 meiden om zich heen, toch moest ik lachen omdat hij verder echt op een plank leek.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2011, 20:33
Verwijderd
laag vet% krijgen, crunches, deadlifts, en een hoop situps.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 15:41
Verwijderd
Luister niet naar deze mensen hoewel sommige ervan een klein beetje gelijk hebben
http://www.youtube.com/watch?v=vkKCVCZe474
Doe dit paar maanden en je hebt een sixpack heb zelf ook hierdoor vetrouw me maar als je simpele oefeningen gaat doen als alleen sit ups dan krijg je een mislukte sixpack. Mislukte sixpack is wat lijntjes onderelkaar op je buik dus geen strakke blokjes. Het kan wel zwaar zijn deze training op de video maar je hoeft heus niet ieder stap te kunnen doen. Sommigen konden 3 stappen van de video niet en toch hebben hun na een bepaald tijd toch strakke sixpack. Maar probeer toch zoveel mogelijk ervan te doen en blijf doorgaan zelfs wanneer je pijn in je buikspieren hebt blijf dan nog ongeveer 10 sec of meer doorgaan.
Veel succes hiermee

groetjes,
JeNaam

en nog iets: Wat sommige gelijk konden hebben in deze topic is VOEDSEL
Zeer belangrijk
niet denken dat je nu anorexia moet krijgen
Je moet veel producten eten/drinken als: Melk, Kaas, Yoghurt, Vlees(vooral kip), Vis ( Vis is zeer belangrijk het kan misschien wel vies smaken voor je maar toch blijven eten)
Waarom deze producten? EIWITTEN! oftewel Proteine
zeer belangrijk bij spier kweken
Als je geld hebt kan je ook dingen kopen als Whey, en dat soort proteine potjes
Maar extra proteine zorgt niet direct voor dat je extra meer spieren kweekt Je moet ook extra langer sporten!
en neem ook minimaal weeklijks 2 dagen rust(dus niet trainen) zodat je spieren in die dagen juist gaan groeien
en bij spierpijn ook niet trainen zorg ervoor dat je je helemaal fit voelt tijdens het trainen
en zorg er voor dat je vetgehalte in je lichaam een normaal hoeveelheid bevat

Laatst gewijzigd op 06-07-2011 om 15:49.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:00.