Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2009, 08:40
timmms
timmms is offline
Ik erger me heel erg aan mensen die hard bellen in het openbaar vervoer of harde muziek op hebben staan. Ook mag er wel wat meer gelachen worden.
Wil je iets aan jouw ergernissen laten doen? Laat het dan ook weten op www.scholieren.com, dan wordt er misschien wat aan gedaan.
Waar erger jij je aan??

Laatst gewijzigd op 29-05-2009 om 09:16.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2009, 08:42
Verwijderd
reclame mag niet.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 08:47
Verwijderd
Citaat:
reclame mag niet.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 08:51
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
.
Waar erger jij je aan??
Aan reclame op mijn lievelingsforum.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 08:56
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
ik erger me aan mensen die in de weg lopen
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 09:15
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Reclame maken mag niet. Dit topic kan wel gewoon open blijven.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 09:19
Alyssia
Alyssia is offline
Ik erger me aan het algemene straatbeeld, waarbij je dus voornamelijk mensen ziet die zich niet weten te kleden en dan ook nog een gigantische omvang hebben.
En ik vind het ook vervelend als ik fiets, en dan zo bij een zebrapad. En dan mogen de wandelaars dus gewoon voor, maar dan zijn ze dus aan het twijfelen of ze wel of niet gaan lopen. Zo lekker halfslachtig en dan heb ik zoiets van DAHAG waardoor ik ze bijna aanrij. Ik zeg dan nog netjes 'sorry' of 'neem me niet kwalijk' en alsnog krijg ik dan zo'n blik alsof ik dom ben en dan gaan ze me de les lopen lezen. T.T Ja sorry hoor, maar laat dan beter/duidelijker weten wat je gaat doen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 09:22
Verwijderd
Citaat:
Ik erger me aan het algemene straatbeeld, waarbij je dus voornamelijk mensen ziet die zich niet weten te kleden en dan ook nog een gigantische omvang hebben.
En ik vind het ook vervelend als ik fiets, en dan zo bij een zebrapad. En dan mogen de wandelaars dus gewoon voor, maar dan zijn ze dus aan het twijfelen of ze wel of niet gaan lopen. Zo lekker halfslachtig en dan heb ik zoiets van DAHAG waardoor ik ze bijna aanrij. Ik zeg dan nog netjes 'sorry' of 'neem me niet kwalijk' en alsnog krijg ik dan zo'n blik alsof ik dom ben en dan gaan ze me de les lopen lezen. T.T Ja sorry hoor, maar laat dan beter/duidelijker weten wat je gaat doen.
jij bent geen voorstander van dikke mensen in hun mid-life crises die Crocs © dragen?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 09:28
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jij wél?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 09:30
Verwijderd
Hoe de neuk wil ik mij aan zulke mensen ergeren? Als ze door de stad lopen.. Ja DAHAG dan heb ik zoiets van:
Care.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 11:01
shoebuddy 2.0
Avatar van shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Die lelijke rotkop van Maurice de Hond die het merendeel van de Nederlandse bushokjes ontsiert..
__________________
"He looks blue.." "I'd say brownish-gold.."
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 11:10
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Mensen die zich ergeren aan bellen op straat en in het openbaar vervoer. :')

Ik erger me als ik fiets aan auto's die de regels niet goed kennen en dan tegen mij gaan toeteren als ik ze door hun wangedrag tot last ben, toeristen die op het fietspad lopen en voetgangers die als ik bij het zebrapad stop heel lang twijfelend blijven staan. Of mensen die over het fietspad lopen en dan als ze zien dat ik eraan kom opeens stil blijven staan en mij verschrikt aankijken, terwijl er niets aan de hand geweest was als ze door waren gelopen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 13:46
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik erger me aan mensen in het algemeen. Heel af en toe ben ik blij verrast en denk ik 'Hee, ik erger me niet aan die persoon' en dan is die persoon dus tof.
Maar goed, de meeste mensen zijn dus dom klapvee en that makes me a saaad panda.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 13:56
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Ik erger me aan mensen in het algemeen. Heel af en toe ben ik blij verrast en denk ik 'Hee, ik erger me niet aan die persoon' en dan is die persoon dus tof.
Maar goed, de meeste mensen zijn dus dom klapvee en that makes me a saaad panda.
mijn held citeren hé!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 14:10
Verwijderd
Ik heb een hekel aan die mensen die je op straat aanspreken om lid te worden van een of ander goed doel.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 14:34
Verwijderd
Dat er áltijd op élk fietspad gebroken bierglas ligt.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 15:16
Verwijderd
Van die kloterige HBO-studenten die om de een of andere vreemde reden (ik vermoed hun algemeen gebrek aan inzicht) niet doorhebben dat je moet lopen op de stoep en niet op het fietspad, nee hč, dat mag niet hč!

Ik cross altijd met een kilometer of dertig per uur vlak langs ze heen en zeg dan geërgerd "Moeilijk hč, zo'n stoep." Al dan niet met poging tot afsnijden erbij. Maar vooralsnog is er nog niemand van onder de indruk geweest geloof ik
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-05-2009, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Die lelijke rotkop van Maurice de Hond die het merendeel van de Nederlandse bushokjes ontsiert..
+ Die lelijke rotkop van Wilders op al die borden. Hier heeft iemand ze er af gescheurd.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 15:46
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
mijn held citeren hé!
Natuurlijk

__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 15:53
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Ik erger me vaak aan pubers die weten dat ze irritant bezig zijn (met hun telefoon of hun geschreeuw bijv.) en er toch mee doorgaan, omdat ze daarmee stoer of grappig denken te zijn.
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 19:48
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik krijg steevast sociopatische neigingen van:


- mensen met een rokershuidje
- mensen die niet snel genoeg lopen.
- aan mensen die niet kijken WAAR ze lopen en tegen je aanbotsen.
- mensen die op hoge hakken lopen.
- mensen met van die hoerenlaarzen
- mensen die hun kutkinderen niet in het gareel kunnen houden.
- Oudere dames die niet weten wanneer ze moeten stoppen met praten.
- studenten met een Goois accent.
- studenten die er als de stereotype student uitzien
- mensen die in maatpak lopen.

En nog veeeheeel meer!
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 20:42
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
God ja, een Goois accent. Ik hoorde het vandaag weer in de supermarkt. Onbeschrijflijk lelijk.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg steevast sociopatische neigingen van:


- mensen met een rokershuidje
- mensen die niet snel genoeg lopen.
- aan mensen die niet kijken WAAR ze lopen en tegen je aanbotsen.
- mensen die op hoge hakken lopen.
- mensen met van die hoerenlaarzen
- mensen die hun kutkinderen niet in het gareel kunnen houden.
- Oudere dames die niet weten wanneer ze moeten stoppen met praten.
- studenten met een Goois accent.
- studenten die er als de stereotype student uitzien
- mensen die in maatpak lopen.

En nog veeeheeel meer!
wat is een rokershuidje
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 20:50
Verwijderd
Ik erger me aan het winkelend volk in de grote marktstraat, meters stoep en een smal fietspad en toch lopen ze elke keer weer op het fietspad. en ze kijken niet om voordat ze oversteken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2009, 21:10
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Van die kloterige HBO-studenten die om de een of andere vreemde reden (ik vermoed hun algemeen gebrek aan inzicht) niet doorhebben dat je moet lopen op de stoep en niet op het fietspad, nee hč, dat mag niet hč!

Ik cross altijd met een kilometer of dertig per uur vlak langs ze heen en zeg dan geërgerd "Moeilijk hč, zo'n stoep." Al dan niet met poging tot afsnijden erbij. Maar vooralsnog is er nog niemand van onder de indruk geweest geloof ik
Zo irritant, al doen hier veel stadjers, maar ook studenten (of iig mensen van jonge leeftijd) het ook. Echt, hoe moeilijk het om te zien dat je op het fietspad loopt. Ik ga altijd heel dicht langs ze en zucht dan hard, maar ze snappen de hint ook niet echt geloof ik. Oh en mensen die met z'n vijven op de fietsbrug naast elkaar gaan lopen zijn ook irritant, het is een fietsbrug, je mag er van mij best lopen, maar ga dan wel aan de kant. En dan kijken ze verontwaardigd als je er langs fietst. Ook mensen die op drukke kruispunten linksaf willen slaan en dan al aan die kant gaan fietsen zodat alle mensen die fatsoenlijk rechts fietsen er bijna op botsen. En maar verontwaardigd doen. Ik erger me nog het meest aan het gedrag van mensen die vervelend doen dus maar zelf net doen alsof jij je niet aan de regels houdt.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 21:14
Allure
Allure is offline
Mensen die op straat spugen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 21:22
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ja, op straat spugen vind ik vreselijk.

Mensen die denken dat "in de rij aansluiten" betekent dat je tegen je voorganger aan moet gaan staan. Mensen die recht op je af komen lopen terwijl je stilstaat, dwars door je heen kijken en dan tegen je oplopen om verontwaardigd te kijken dat je niet aan de kant ging, terwijl ze makkelijk om je heen hadden gekund. Mensen die smakken. Of gefrustreerde huisvrouwen die heel hard moeten zuchten op drukke stations en in winkelstraten, alsof de mensen om hen heen er wat aan kunnen doen dat het zo druk is en dat ze permanent ongesteld zijn.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 22:41
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Scooters die maar overal op de stoep geparkeerd staan! Voor een winkel, lekker op het midden van een plein, voor je voordeur
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Ik erger me aan het winkelend volk in de grote marktstraat, meters stoep en een smal fietspad en toch lopen ze elke keer weer op het fietspad. en ze kijken niet om voordat ze oversteken.
Oja daar erger ik me ook altijd aan. Vooral in Delft, daar zijn de weg en stoep in de binnenstad even hoog en loopt iedereen standaard op de weg. Ik heb laatst expres iemand aangereden
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 23:00
ChiliPeppertje
ChiliPeppertje is offline
Citaat:
Mensen die op straat spugen.
En hondenpoep sucks echt als je flip flops aan heb
__________________
Is this what the future will bring? I pray for peace more than anything!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 23:33
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik erger me het meest bij concerten.
Ik maak het echt bij vrijwel elk concert mee dat mensen gewoon hun bek niet kunnen houden. Dat je af en toe iets tegen elkaar wilt zeggen is prima, maar mensen houden echt de lulligste gesprekken op snoeihard volume. Als je de muziek niks vind, waarom heb je dan uberhaupt een kaartje gekocht? Als je lekker wilt lullen, ga dan naar het cafe ofzo.
Het is ook onbeleefd tegenover de artiest, die z'n best staat te doen, en de mensen die de muziek wel graag willen horen en daar een smak geld voor hebben neergeteld. Grrr.
(van de week bij Patrick Watson, een stel meisjes die alleen maar praatten over hoe lekker Patrick was en dat ze z'n babies wilden enzo. HOU JE MUIL EN LUISTER!)
Oh ja, het ergste is als dit wordt gedaan door van die kutten die veels te laat binnen komen kakken en vlak voor je komen staan terwijl daar eigenlijk geen plek is. Als je te laat bent is dat jammer voor je, dan sta je maar wat verder naar achter. Gun de muziekliefhebbers ook eens wat ademruimte.
En mensen die te wild dansen op mooie, rustige muziek moeten ook dood. Ik hoef je ellebogen niet steeds tegen m'n tiet te voelen!
En stelletjes die alleen maar lopen te kleffen en speeksel uitwisselen 10cm van je hoofd af. AAAARGH!

Het is dat ik zo van muziek hou, anders zou ik niet meer naar concerten gaan. Soms kan ik ook echt niet begrijpen dat van die mongolen van dezelfde muziek houden als ik.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2009, 21:35
Allure
Allure is offline
Ik erger me er soms ook een beetje aan dat sommige voetgangers aan de linkerkant van de weg lopen. Maar tsja het is wel veiliger voor ze.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2009, 06:03
Verwijderd
Mensen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2009, 13:01
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Hmmm, ergeren. <3

Ik doe het graag aan mensen die anderen tot last zijn, bijvoorbeeld door in een grote groep heel langzaam en breed te fietsen, of mensen die heel langzaam lopen of midden op straat een gesprek beginnen met een langverloren kennis + aanhang. En aan automobilisten die voorrang hebben maar dan toch stoppen zodat je onverwacht door mag als je net bent afgestapt, terwijl het veel sneller was gegaan als zij gewoon waren doorgereden. Mensen die heel vaak op het knopje drukken bij een verkeerslicht, terwijl dat zinloos is én je daardoor ook niet meer kunt zien hoe lang je nog ongeveer moet wachten. De lichtjes gaan namelijk één voor één uit zodat je kunt aftellen, en als je opnieuw drukt gaan alle lichtjes weer aan. Mensen die kinderen te jong en te lang meesleuren een drukke winkelstraat in, waardoor ze hangerig en zeurderig worden of juist heel hyperactief.

Mensen die zich lelijk kleden vind ik trouwens heerlijk. Ik voel me er altijd zo lekker normaal en niet-lelijk door, en ze zijn zo lekker ordinair en schaamteloos. Ook van corpsballen, plattelandsvrouwen van 45+ en Britse toeristen kan ik erg genieten.
__________________
Dear enemy, may your head fall off at an akward moment.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2009, 13:45
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Mensen die heel hard in een onverstaanbare taal door tetteren en 0 moeite doen om zich verstaanbaar te maken waar dan ook tegenover andere mensen.
Jankende kinderen die helemaal geen verdriet hebben maar gewoon zeuren om aandacht.
Mensen die constant tegen hun kinderen roepen 'NERGENS AANKOMEN HOOR!!!' maar zelf alles tien keer vastpakken en terugleggen. (oke dit is meer in winkels)
Mensen die hun zonnebril op houden als ze met je gaan praten.
Die schijtvervelende vragenlijsten.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-06-2009, 12:16
31337
Avatar van 31337
31337 is offline
Mensen die muziek afspelen in het openbaar vervoer zonder oordopjes zijn zo vervelend. Een keer extra hard aan mijn vriendin (naast me) gevraagd hoe duur oordopjes zijn. En laat die bontkraagjes met de telefoon dat nou gehoord hebben, want dat kabaal was ineens over.
__________________
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 15:45
Verwijderd
Mensen die de metro instappen voordat de anderen die naar buiten willen zijn uitgestapt. Mensen die langzaam lopen, vooral dikke mensen die zo waggelen. En dat doen ze dan natuurlijk het liefst naast elkaar, zodat ik er niet langs kan. Aandachtvragende kinderen. Mensen die gerust hun drie grote honden onaangelijnd op de mijne af laten rennen, want 'ze willen alleen maar spelen'. En brommers, want die vind ik eng. Vervelende pubers die me uitschelden omdat zíj me op de fiets omver rijden. Sowieso de meeste scholieren die naar school fietsen, want blijkbaar is naar elkaar schreeuwen de enige manier van communiceren. Van die mensen op het fietspad die heel erg je best doen om je in te halen, en zodra dat is gelukt weer langzaam gaan rijden.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 15:49
Verwijderd
Wat Rasmusje zegt. En mensen die afval op straat gooien. Straatwerkzaamheden vind ik ook erg vervelend, hoe noodzakelijk ze ook zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 15:58
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Mensen in het openbaar vervoer die je in de vierzits aan zitten te staren zijn ook heeeeeel vervelend. En ik kan me vreselijk ergeren aan mensen gewoon een heel irritant hoofd hebben
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 16:19
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik erger me op straat het meest aan tegenwind trouwens.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 16:20
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Vervelende pubers die me uitschelden omdat zíj me op de fiets omver rijden.
Doen ze dat niet omdat jij heel langzaam naast elkaar op straat waggelt?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Wat Rasmusje zegt. En mensen die afval op straat gooien. Straatwerkzaamheden vind ik ook erg vervelend, hoe noodzakelijk ze ook zijn.
Naast mijn school zijn ze al een paar weken bezig met heipalen in de grond slaan. Dat begint om acht uur 's ochtends en gaat tot het eind van de middag door. Ongelofelijk wat voor een kloteherrie dat geeft.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 16:39
Verwijderd
Citaat:
En ik kan me vreselijk ergeren aan mensen gewoon een heel irritant hoofd hebben
Ik wilde het al niet zeggen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 17:04
Allure
Allure is offline
Herkenbaar. Ik vind ook weleens mensen irritant omdat ze gewoon een irritante uitstraling hebben.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Herkenbaar. Ik vind ook weleens mensen irritant omdat ze gewoon een irritante uitstraling hebben.
Helemaal mee eens

Waar ik me vooral aan erger zien die asociale eigenwijze kinderen die alleen maar hardcore draaien en je constant maar uitdagen als je langs ze loopt. De ene keer schreeuwen ze naar je, de andere keer gaan ze pootje haken, en dat doen ze dan bij iedereen, en hun ouders zitten alleen maar aan de bier en vinden het wel best.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 22:12
Verwijderd
Herkenbaar.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 22:15
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Dat soort taferelen kennen we niet in de stad.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2009, 06:17
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
afval dat op de grond ligt. Ik erger me veel meer aan rondslingerend afval in de vrije natuur, maar op straat zie ik het ook liever niet.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 03-06-2009, 06:21
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Eigenlijk erger ik me maar aan 1 ding kapot en dat is; mensen die voordringen bij het instappen in een willekeurig OV vehikel, of nog erger, in proberen te stappen terwijl er nog mensen uitkomen...

Als in; Je kan gvdulleme niet door me heen...
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Welke punten wil jij zien bij een nieuwe partij?
Verwijderd
95 31-03-2012 16:22
Psychologie Brief aan ouders
synbitz
16 01-12-2009 18:49
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #112 ‎
Verwijderd
492 06-11-2007 19:05
Verhalen & Gedichten verhaaltje:liefde op het tweede gezicht!? ( let op perspectiefwisseling!)
Ronella
2 08-05-2004 15:03
De Kantine Waar erger jij je nou aan?
Verwijderd
387 25-03-2004 20:38
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap VVD'er Wilders haalt uit naar de islam.
JantjePietje
220 17-02-2004 17:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49.